---
Visi pārmet žurnālistikai dziļu krīzi, bet vajadzētu tomēr vienreiz skaidri pateikt, ka PR ir galvenais deģenerāts Latvijas komunikācijas telpā.
Piemēram tāda Marta Kive ir sākusi piesūtīt medijiem pēdējā laikā relīzes, kuru mērķis ir slavināt, cik laba izglītība ir biznesa augstskolā "Turība" un šajā relīžu ciklā tiek izrādīti dažādi daudz ko dzīvē sasnieguši "Turības" absolventi. Starp minētajiem epasta vēstulēm ir, piemēram, ar tādiem "subject":
Dziedātāja Diāna Moon: Latvijā ar mūziku nevar kļūt bagāts!
Eksperta viedoklis- Vivita Morusa: apģērba izvēle ietekmē bērna personību
Eksperta viedoklis - Dailes teātra reklāmas vadītāja Elīna Grāve: Dailes teātris iet kvalitātes virzienā