meness_berns ([info]meness_berns) rakstīja,
@ 2015-09-17 10:59:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
---
Visi pārmet žurnālistikai dziļu krīzi, bet vajadzētu tomēr vienreiz skaidri pateikt, ka PR ir galvenais deģenerāts Latvijas komunikācijas telpā.

Piemēram tāda Marta Kive ir sākusi piesūtīt medijiem pēdējā laikā relīzes, kuru mērķis ir slavināt, cik laba izglītība ir biznesa augstskolā "Turība" un šajā relīžu ciklā tiek izrādīti dažādi daudz ko dzīvē sasnieguši "Turības" absolventi. Starp minētajiem epasta vēstulēm ir, piemēram, ar tādiem "subject":

Dziedātāja Diāna Moon: Latvijā ar mūziku nevar kļūt bagāts!

Eksperta viedoklis- Vivita Morusa: apģērba izvēle ietekmē bērna personību

Eksperta viedoklis - Dailes teātra reklāmas vadītāja Elīna Grāve: Dailes teātris iet kvalitātes virzienā


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]dzeina
2015-09-17 11:42 (saite)
Redz, it takes two to tango. Ja mediju cilvēki pavīpsnātu par šādiem garadarbiem un nospiestu pogu delete, gan jau sārņu straume reizi arī beigtos. Bet tajā brīdī, kad šis viss tiek nekritiski, pat neizlabojot pareizrakstības kļūdas, iepublicēts, kur nu pagadās, jo klikšits taču ir mūsu viss... tad arī sākas deģenerācija.

No sūda taču pīrādziņu neuzcepsi. Bet, lai savāktu visu pīrādziņam nepieciešamo, tur, diemžēl, izskatās, ka lielākajai daļai rociņas par īsām.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?