Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2016-08-18 20:31:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
to: zhora

jūs visu laiku aizmirstat par to, ka mēs cīnāmies par savām tiesībām, nevis "jūsu" tiesībām, kas gan tas ir par idiotisku sadalījumu mēs un jūs
progresīvie heteroseksuāļi ir par to, lai viņu bērnus, ja gadījumā viņi izrādīsies ne superdzimtas ultraturpinātāji, nečmorītu skolās un neliktu viņiem iet to pašu elli, kuru jums nākas iziet. tici man, cilvēki ļoti mīl savus bērnus.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

Re: paga
[info]hedera
2016-08-19 00:35 (saite)
Da labi, šitas ir pat pārāk viegli: aizej un pastāsti seksuāli izmantotam bērnam, ka "tāds kāds tu esi iekšēji sevī, tādu ārpasauli tu saņem komplektā", pēc tam aizbrauc uz kādu vietu, ko pārņēmusi smagas slimības epidēmija un iesaki viņiem "paskatīties spogulī, vislabāk iekšējā", un tad varam padiskutēt par šādu tavu uzskatu pamatojamību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: paga
[info]zhora
2016-08-19 00:54 (saite)
O, nu jau aizgāja Dostojevska nolādētie jautājumi un suffer little children, pēdējais salmiņš, pie kā ķerties. Neattaisnoju vardarbību nekādā formā un gadījumā, bet arī pret bērniem man nav gluži uķi puķi attieksme. Katrs bērns piedzimst jau ar komplektu, ābols no ābeles tiešām tālu nekrīt. Par ko liecina arī veco komjauniešu bērnu šodienas komjaunietiskās aktivitātes. Par mazu bērnu ciešanām grūti kaut ko pateikt. Ja Dievs tās pieļauj, acīmredzot arī tajā ir kaut kāda jēga. par epidēmijām runājot, ja cilvēks ir iekšēji tīrs, nekāda epidēmija viņu neņems. Tas nenoslīks, ko jānošauj. Starp citu pedofilijas pieaugums mūsdienās cieši saistīts ar publiskajām pedofilu medībām. Tas tiešām nav tāpēc, ka agrāk bija tikpat, vienkārši nerunāja. Mūsdienās visa tā publicitāte reāli to apdeito un iznes virspusē kā opciju. Es vienkaŗši uzskatu, ka cilvēks ir jāsavieno ar savu fundamentu un tas jāpadara labs, jāpadara laba cilvēka sirds. Tik vienkaŗši. Un kad cilvēkam būs laba, mīloša sirds, tad nebūs problēmu ne ar gejiem, ne ar sievietēm, nēģeriem un ko tik vēl ne. Bet notiek tā, ka cilvēka sirds pilna ar miroņu kauliem, bet virspuse tiek spodrināta balta ka nu tikai. Un jo vairāk spodrina virspusi, jo vairāk smird tie kauli. Bet tiem neviens klāt neķeras, jo vispār nezin kā to kapu dabūt vaļā, bet, ja zin, tad, redzit, tas par grūtu, tas nav ērti un kaifīgi un vispār mēs neticam nekādiem fundamentiem un sirdīm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: paga
[info]hedera
2016-08-19 01:06 (saite)
Salmiņš da salmiņš, bet es iestājos par uzskatu konsekvenci, nevis pieregulēšanu pēc situācijas un vajadzības.

No diskusijām par tālākajā tekstā aizķertajām tēmām atklanos. Dievu griba, fatālisms un "iekšēji tīrie eksistē ārpus bioloģisku cēloņu-seku realitātes" ir ticības jautājums, un vienīgais pie kā te mēs varam nonākt ir "tu tici? - so what, es neticu".

P.S. Kauli nesmird, to tev saka cilvēks, kura pieredze ar kauliem ierindojas Latvijas top10 vismaz :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: paga
[info]zhora
2016-08-19 01:26 (saite)
kā tad tu vari ticēt, ja vispār nezini kam. tas ir, kaut kādus vārdus tu zini, bet, ja tu reāli neesi saskārusies ar to savu fundamentu, tad tev nav pieredzes, bet ticība ir pieredze. tas nav relatīvisms - tu tici, es neticu, tāda psiholoģiskā īpatnība. protams, nevienu nevar piespiest atrast sevī to centru, katra paša brīva izvēle, un savā ziņā arī izredzētība - pasauc tevi no tava centra tā balss vai nepasauc. un vēl tas, ka Dieva meklējumos vispār tiek norādīts nepareizais virziens. tur, kur vairums neticīgo saka, ka Dieva nav, tur Viņa patiešām nav un tādā ziņā viņiem tiešām ir taisnība. bet viņiem nav taisnība tajā, ka Dieva vispār nav, viņi vienkārši nezin, kur to meklēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: paga
[info]basta
2016-08-19 01:35 (saite)
'Starp citu pedofilijas pieaugums mūsdienās cieši saistīts ar publiskajām pedofilu medībām. Tas tiešām nav tāpēc, ka agrāk bija tikpat, vienkārši nerunāja. Mūsdienās visa tā publicitāte reāli to apdeito un iznes virspusē kā opciju.'

Aha, aha. Vēl tik pasaki, ka praidi vairo gejus un pašas vainïgas, ka tik vēlu un tik īsos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: paga
[info]zhora
2016-08-19 02:06 (saite)
nu labi, varbūt es kļūdos. bet nāvessods par pedofiliju reāli to mazinātu. vismaz tādā ziņā, ka tas pats pedofils otrreiz to vairs neizdarītu. un nāves bailes arī ir bremze. kaut gan, ja cilvēks ir tik apsēsts ar seksuālo iekāri, ka nespēj to kontrolēt VISPĀR, tad jau laikam nē. Vispār tāds sviests no otras puses, cilvēki tik ļoti rēķinās un ir pakļauti saviem instinktiem un visādām kaislībām, ka galīgi bez bremzēm. ja būtu tas iekšējais garīgais pamats, nevis simboliski iekšējais, kā kaut kādas kopējās garamantas, bet reāls personal jesus savā iekšienē, tad arī kaislības mazinātos, katrs vispazudušākais atrastu mierinājumu pats sevī, arī potenciālais pedofils. bet situācijā, kad cilvēks ir kā nodots (vai nodevis sevi) paša kaislību saplosīšanai, tas ir tā baigi. kā vispār cilvēki dzīvo visos tajps emociju un prāta sūdos, lai Dievs nogrābstās. un pasaule tik kačā un kačā miesu. ko kačā, to arī sakačā. un kā tu domā - pedofilija ir iedzimta? vai tomēr iegūta? es nezinu. ja jau iedzimta, tad drīz sāks pieprasīt cilvēktiesības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: paga
[info]basta
2016-08-19 02:19 (saite)
Par tekstu līdz ceturtajam teikumam no beigām - es nezinu, neesmu domājis, nav mans interešu objekts.
Par pedofīliju - vari kaut vai ātri wiki acis iemest.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]hedera
2016-08-19 02:05 (saite)
no tavējiem tad izriet, ka tādas cilvēku īpašības kā empātija, līdzjūtība, labdarība, izpalīdzība u.c. ir noraidāmas, jo kādēļ just līdzi vai palīdzēt kādam, kurš pats savas ciešanas ir radījis kaut kādos mistiskos metafiziskos procesos.
Amizanti, ka arī modernā medicīna tad ir velta laika šķiešana, jo, ja jau smagu slimību baktērijas un vīrusi neķer "iekšēji tīros", tad ārstēt tos "iekšēji netīros" taču ir kontraproduktīvi (t.i. mazina viņu motivāciju kļūt "iekšēji tīriem").

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]zhora
2016-08-19 02:28 (saite)
nē tās īpašības nav noraidāmas. tās ir ļoti labas īpašības. bet dziļākajā būtībā tās nav ārējas izvēles jautājums. tas ir, vispirms mīli Dievu, bet, ja tu mīlēsi Dievu, bet Dievs ir pieejams tikai Tevī, Tavā paša pamatā, tas ir ja Tu savu pamatu dievišķo, tad nemaz nevari nebūt iejūtīgs un izpalīdzīgs. bet ja tavā pamatā, pašā tavā sākumā, nav šīs gaismas un spēka, tad tev nav arī īstas iejūtības un izpalīdzības. tas ir, līdzjūtība un izpalīdzība tev ir, bet tā nav iedarbīga vai īsta, grūti pateikt. nē, nu īsta tā it kā ir, bet tā ir īsta tajās pieejamības robežās, kādas nu kuram. absolūti ņemot, tāda līdzjūtība tomēr ir kā nif-nifa māja, ko vilks var aizpūst. tas ir, cilvēki ir ne tik daudz labi, cik GRIB BŪT labi, bet tas nav viens un tas pats. lielākā daļā gadījumu cilvēki nedara ļaunu, darot ļaunu, bet dara ļaunu, darot labu un tā arī domājot, ka dara labu. bet esot labs pret sevi, tu kaut kādā veidā esi labs pret citiem, ja vien tu tiešām esi labs pret sevi. ja vien tu vispār esi pieredzējis, kas ir labums tevī. savukārt, esot labs pret citiem, tu esi labs pret sevi, jo tie, kurus tu satiec, ir tavas iekšējās pasaules sapelnīts atspulgs. tādējādi iemetot ubagam, tu iemet tam sev, kas tavā iekšienē ubago. bet ciešanas ar zālēm vajag mazināt, jo cilvēki ir vāji un nomaldījušies, un mazināt otra sāpes ir pienākums kaut vai savā priekšā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]zhora
2016-08-19 04:03 (saite)
es runāju par to, kā katram sevī uztvert pret viņu vērsto pasaules agresiju. ka tāda agresija ir paša pelnīta, ne citu acīs, bet viņa paša. un tas absolūti neizslēdz līdzijušanu šim cilvēkam. tas ir, skaidrs, ka cilvēks cieš, jo ir pelnījis, bet tas neizslēdz līdzjušanu šim cilvēkam viņa ciešanās. jo viņš ir vājš nabaga cilvēks, kas sapisis pats savu dzīvi un tagad mokās. jo kā tu vari nejust līdzi tam, kam jūti līdzi, jo vienkārši jūti un viss. it kā līdzjūtība būtu izvēles jautājums. bet vainot savās nelaimēs citus vai sevi gan ir izvēles jautājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]virginia_rabbit
2016-08-19 07:49 (saite)
agresija ir sūds

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]zhora
2016-08-19 09:38 (saite)
Jā. Un sūdi būs vienmēr, kamēr vien cilvēks rīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]virginia_rabbit
2016-08-19 09:42 (saite)
tas smuki skan, protams, bet ir iespējams dzīvot arī bez sišanas, un tā nav nožēlojama dzīve. cilvēki var runāt un sarunāt lietas. piem, sasaukt domu biedrus un legalizēt zāli, nevis turpināt pīpēt skukas un lamāt establišmentu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]krishjaanis
2016-08-19 11:05 (saite)
Bet citus varbūt nemaz neinteresē ne tā zāles, nedz sūdu pīpēšana. Minoritāru, apņēmīgu interešu lobijs, nekas vairāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]virginia_rabbit
2016-08-19 11:20 (saite)
jo aizņemti skraidot ar mēslu dakšām, cits citu durstīdami

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]zhora
2016-08-19 04:28 (saite)
tāpēc es arī apšaubu to pēkšņo līdzjūtību bēgļiem. kā tad tas tā sanāk - ja jau tu esi tik līdzjūtīgs pret bēgļiem, kurus ieraudzīji šodien, kāpēc nebiji un neesi līdzjūtīgs pret saviem tuvākajiem, mūsu pašu grūtdieņiem, kuri tev ir blakus un acu priekšā visu tavu dzīvi. kas tā par tādu izvēles selektīvo līdzjūtību. vai nu tu esi līdzjūtīgs pret visiem vai neesi līdzjūtīgs pret nevienu. tāda selektīva līdzjūtība rada aizdomas par šīs līdzjūtības patieso dabu un izcelsmi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: vēl par to konsekvenci uzskatos
[info]romija
2016-08-19 10:42 (saite)
+++

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: paga
[info]zhora
2016-08-19 01:04 (saite)
Domājot par bērnu ciešanām. Savā vecumā sāku redzēt visu dzīvi kā vienu veselu un mana bērnība atbalsojas manā vecumā, bet mans vecums manā bērnībā un visi notikumi, kas pa vidu tāpat savienoti ar saitēm un tās nav vienvirziena. Tā, ka arvien vairāk rodas pārliecība, ka savu bērnību mēs nopelnam savā vecumā, ne tikai vecumu bērnībā. Tas ir kā nākotne, kas ir tava pagātne un pagātne, kas ir tava nākotne. viss vienā punktā, bet šis punkts tevī. katrs bērns piedzimst ar avu punktu savā vidū un nes sevī uzreiz visu pagātni un nākotni, visus notikumus, spirāles un apļus, kuros riņķot. tajos ietilpst arī ciešanas. briesmīgi, bet citu atbildi nezinu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: paga
[info]zhora
2016-08-19 01:17 (saite)
Starp citu, par mazu bērnu maitātājiem vajadzētu pieturēties pie seniem rakstiem un ieviest par pedofiliju, tas ir tiešām mazu bērnu seksuālu izmantošanu, nāvessodu. rakstīts taču - kas apgrēcina kādu no šiem mazajiem, tam labāk uzkārt dzirnakmeni kaklā un iemest jūras dziļumā. tas reāli strādātu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: paga
[info]blond
2016-08-22 21:28 (saite)
Nespēju aptvert, ka tu iestājies par slepkavību. Pat viens nepatiesi notiesāts visā nāvessodu vēsturē būtu pilnīgs arguments nāvessoda atcelšanai, nemaz nerunājot par citiem argumentiem, kā humānisms u. tml.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?