Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2007-05-31 15:57:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
zinat, kas ar jums, mīļie tautieši, nav pareizi

tas, ka jūs prezidentam zatleram sākat piedēvēt visas tās lietas, kas ir koalīcijas pārstāvjiem un viņu nosacīti sabiedrotajiem. ļoti nosacīti, jo es šaubos, vai ļeģājevam var būt vispār kas kopīgs ar TP.

vot es zinu - ja ievēlētu endziņu, tad jūs tāpat bļaģotos, ka aiz viņa taču stāv tie maukas pčoli, cilvēki, kas reiz bija nevis vienkārši pret mūsu tautu, bet gan VISU mūsu valsti maskavas vārdā. jūs ar to būtu ok?

a tagad jūs vienkārši spriežat par cilvēku pēc tā, ka viens kompromats ir izskatījies sūdīgāk par otru kompromatu. šeit nav amerika. te nav demokrātu un republikāņu partiju pārstāvju duelis. visas šīs koalīcijas un opozīcijas aizies, izjuks un pie tam vēl diezgan ātri. bet zatlers ta paliks. četrus gadus, mīlīši.

jūs nespējat vienkārši normāli pieņemt pirmo prezidentu, kuram ir bijusi jebkāda iepriekšēja saskare ar latvijas reālpolitiku.

esmu beidzis.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mr_brightside
2007-05-31 16:08 (saite)
Cerams, ne biksēs :) (par pēdējo rindkopu)

(Atbildēt uz šo)


[info]raganish
2007-05-31 16:10 (saite)
+1

(Atbildēt uz šo)


[info]dzeina
2007-05-31 16:10 (saite)
& atkārtošos jau n-to reizi. Pret Zatleru kā Valdi Zatleru man nekādu pretenziju nav. Pret Zatleru kā valdošās koalīcijas ielikteni, ir. & tikai, lūdzu, nestāsti man tagad, ka ValdiZ neskries TP pavadā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:11 (saite)
kāpēc, lai viņš skrietu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]murse
2007-06-01 00:41 (saite)
tu domā, ka viņam kāds tāpat vien piedāvātu amatu, beļskis tāpat vien dudinātu ausī padomus un koalīcija tāpat vien nedēļas laikā noorganizētu viņa ievēlēšanu? nu protams, ka nē. viņi šai cilvēkā ir ieguldījuši daudz darba, un rēķinās, ka tas ir savējais. un ja vien šim cilvēkam nebūs baigās iekšas, domāju, ka viņš ies viņu pavadā. bet nu, diesviņzin. cerēsim uz to labāko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]saint
2007-05-31 16:11 (saite)
true

ā, ja beidzi, tad nepiemirsti noslaucīt monitoru, var vēl piekalst, pats zini.

(Atbildēt uz šo)


[info]auksts_entelekt
2007-05-31 16:11 (saite)
es varu, un ne ar vārdu, un žestu neesmu izrādījusi savu nepatiku.

(Atbildēt uz šo)


[info]komentators
2007-05-31 16:11 (saite)
mēs bļaģotos? Neviens nebļaģotos. Tauta bija par Endziņu un tie kas bija pret, bija TP jauniešu organizācijas savāktie pensionāri (te jau bilde klīda riņķī) tā ka lūdzu, nevajag.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kugis
2007-05-31 16:13 (saite)
A kas tā par manieri runāt tautas vārdā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]martcore
2007-05-31 16:14 (saite)
tauta nebija par endziņu. tauta bija pret zatleru, dēļ svētā sašutuma, ka viņš ir ņēmis aploksnes, kuras viņa pati tam ir devusi. tautai nav ne mazākās poņas, kas tie endziņš ar zatleru tādi vispār ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tante
2007-05-31 16:14 (saite)
+100

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]komentators
2007-05-31 16:19 (saite)
tam nu gan es negribu piekrist. Personīgi es esmu pret viņu, jo viņš politiķis ir tikpat liels cik es kosmonauts - pasēdēt raķetē un pavicināt rokas māku un tas arī viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]raganish
2007-05-31 16:20 (saite)
kas vēl prezidentam jāmāk?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]komentators
2007-05-31 16:24 (saite)
hmm, kā būtu ar runāšanu? Teiksim salikt pāris vārdus kopā sakarīgi? Nenāktu par skādi arī neliela "filmēšana" par to, kas valstī notiek, a citādi Zatleram nākas vislaik teikt "Šajā jautājumā diemžēl neesmu tik kompetents lai varētu atbildēt"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:26 (saite)
remember vvf
es arī gribētu dambi (bindemani nea), bet realitāte ir realitāte

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]komentators
2007-05-31 16:31 (saite)
jā, labi atceros, iekšpolitikā nespīdēja, bet priekš ārpolitikas bija pietiekami gudra, mācēja valodas un labi runāja. Nekā no iepriekš uzskaitītā nepieprot Zatlers.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]maris
2007-05-31 16:27 (saite)
Cilvēks vienkārši parāda, ka ja nav kompetents, tad nedzen tukšu fuflo, bet vienkārši paklusē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2007-05-31 16:39 (saite)
+1

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lauwa
2007-05-31 16:38 (saite)
ovaacijas un piekrishana ar visaam 4 :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]maris
2007-05-31 16:14 (saite)
Es neesmu par Endziņu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]torch
2007-05-31 16:17 (saite)
+1

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lauwa
2007-05-31 16:40 (saite)
Nu ja tu esi tauta, tad es esmu cita tauta. Taatad izraadaas ir vairaakas tautas :>

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]oblica
2007-05-31 16:11 (saite)
tas labi, ka esi beidzis. Tomēr nesaprotu - kas tajā visā ir uzbudinošs?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:14 (saite)
mani prien

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]maris
2007-05-31 16:13 (saite)
Tieši tā.

(Atbildēt uz šo)


[info]divi_g
2007-05-31 16:17 (saite)
Ikzaktlī.
Un tāpat arī ārzemju ziņu aģentūrās rēgotos nevis virsraksti par to, ka ievēlēts nodokļus nemaksājis ārsts, bet gan par to, ka ievēlēts ex-komunists. Utt.

Principā viena no problēmam ir tā, ka VVF formāli gandrīz tikai reprezentatīvo prezidenta amatu pārvērta par simbolu, un tagad tiek gaidīts, ka prezidenta simboliskā loma būs tikpat liela. VVF, kura kopumā imho diezgan labi sadzīvoja ar visām valdošajām koalīcijām, dažreiz spēja "nostāties pozā", kaut vai jautājumā par drošības iestāžu likumu grozījumiem. Vai Zatlers to spēs, grūti teikt, taču iespējams, ka lielajai skepsei nav pamata - kaut vai tādēļ, ka koalīcija nav nekas mūžīgs, kā atzīmēji.

Laikam viena no nedaudzajām reizēm, kad piekrītu Tev sociālpolitiskos jautājumos :D

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:20 (saite)
zini, kas ir par fišku. vienalga, ko ievēlētu, uz ŠO prezidentu enīvei būs DAUDZ lielāks spiediens nekā uz vvf. daudz. un būs jāprot turēt sitienu. un manas simpātijas ir zatlera pusē, jo man ir čujs, ka viņš to varēs izdarīt. par endziņu man tāda čuja nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]komentators
2007-05-31 16:21 (saite)
Kā nu ne. Pirmais sitiens ko Zatlers "izturēja" bija preses konference pēc ievēlēšanas. Teicams čalis!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:22 (saite)
nervozitāte, a ko tu gribēji
ievēlētu tevi, varbūt blaumaņa vietā jeseņinu vai viljamu bleiku nogrieztu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]komentators
2007-05-31 16:26 (saite)
Ievēlētu mani es runātu droši un pārliecinoši, par to man nav šaubu. Pat ja man nāktos atbildēt uz tādiem bezkaunīgiem žurnālistu komentāriem - atbildētu droši un tieši. Man daudz lielāka nervozitāte būtu gaidot balsojuma rezultātus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]raganish
2007-05-31 16:37 (saite)
o, jā, protams :D

nesmīdiniet tautu, cienījamā tauta, lūdzu :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]auksts_entelekt
2007-05-31 16:22 (saite)
+1

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2007-05-31 16:26 (saite)
Kāpēc Tu domā, ka būs lielāks spiediens, un kādu spiedienu Tu domā? Sabiedrības? Parlamenta/valdības? Par ko?
Ņemot vērā noskaņas daudzos ļaužos, no sabiedrības puses varētu būt spiediens uzlabot politisko kultūru, lai arī kas tā tāda nebūtu. Imho būtu labi, ja viņš, izmantojot savu simbolisko lomu, to arī spētu izdarīt.

Nez, es domāju, ka Endziņš arī nebūtu ar pliku roku ņemams, vismaz Satversmes tiesā imho viņš sevi diezgan labi parādīja. Taču es neesmu pārliecināts, vai viņš fiziski izturētu to amatu, vismaz brīžiem izskatījās tāds pagalam sanīcis un noguris (okei, vakar Domburšovā, no kura redzēju tikai pašas beigas, viņš bija tīri žiperīgs).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:41 (saite)
man zatlers šķita daudz enerģiskāks, bet tas jau vispār, piekrītu, ir subjektīvs novērojums un nav īpaši vērā ņemams

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2007-05-31 16:44 (saite)
Nu, man arī tā likās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]putnupr
2007-05-31 16:20 (saite)
man vinjsh kaa persona nesimpatizee. augstpraatiigs un bosikains,nekaadas diplomaatijas

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:21 (saite)
mazliet augstāk paskaties komentu pie trz

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2007-05-31 16:20 (saite)
>četrus gadus, mīlīši.

LR prezentūras tradīcijas paredz 2x4, just to note.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:21 (saite)
nevar zināt, vai viņu nesamals jau pēc četriem :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]komentators
2007-05-31 16:22 (saite)
No sirds ceru, ka tas mainīsies un cilvēki nāks pie prāta nākamajās vēlēšanās...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]raganish
2007-05-31 16:39 (saite)
kuri cilvēki? tie paši, kurus Visuvarenā Tauta [atkal] ievēlēs nākamajā Saeimā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]komentators
2007-05-31 16:40 (saite)
nē, es domāju tautu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]raganish
2007-05-31 16:43 (saite)
un ko dos tas, ka Tauta nāks pie prāta, lai arī ko tas nozīmētu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]v00d00
2007-05-31 16:22 (saite)
Nesaprotu gudriniekus kas bļaustās par to redz cik viņš slikts, un kā viņš no pacientiem naudiņas ņēmis.
Tas jau tāpat kā skolnieki 1.septembrī/mācību gada beigās skolotājiem ziedus nes, ja kāds ir ar mani operējis, es uzskatu par absolūti normālu šim cilvēkam izteikt papildus pateicību, kas ir vai nu labs konjaks, vai nu aploksne, jo ja pie mums ārstiem maksātu proporcionāli tikpat cik vecajās ES valstīs vai ASV, tad būtu savādāk, bet te jau tiešām labi pelna tikai tie ārsti, kam medikamentu ražotāji maksā par savu zāļu lietošanu un testēšanu, savukārt tāda līmeņa ārstu pie mums ir labi ja piecdesmit.

Bet kopsummā imho tas cilvēks ir labākais iespējamais kandidāts no politiskās šmuces meklēšanas skatpunkta, ja jau sliktākais ko par viņu varēja atrast ir tas, ka ņēmis no pateicīgajiem pacientiem naudu ko viņi paši tam arī devuši.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 16:24 (saite)
atzīšos, v00d00, ka man uz to ir dziļi pohuj viss. mani interesē tikai, kāds zatlers būs prezidents.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]v00d00
2007-05-31 16:26 (saite)
A mani, savukārt, interesē tikai kā pusē viņš nostāsies. :)

Vienkārši za&%$aļi jau tie aborta upuri kuriem viss ir slikti un tik davai kaukt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]komentators
2007-05-31 16:30 (saite)
Zatleram prasot par tām pateicībām, vienā intervijā noskaidrojās - ka pirms operācijas sniegta nauda arī esot pateicība. Vobšem - vajag operāciju, bez pateicības nekā. Bet ne jau mani tās pateicības uztrauc, man vairāk viņa oranžais oreols nepatīk, kas viņu ir pavadījis visu priekšvēlēšanu laiku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]v00d00
2007-05-31 16:36 (saite)
Latvijas ārstniecības iestādēs tā tiešām ir pateicības tradīcija, ieviesusies PSRS laikā, kad savādāk neviens īpaši neiespringa uz labvēlīgu iznākumu, un nostiprinājās 90`o sākumā-vidū ar bandjugānu starpniecību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]prtg
2007-05-31 17:13 (saite)
It kā šie spriedumi tagad kaut ko mainīs. Laiks rādīs.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 17:24 (saite)
tas ir, lai tautieši aizdomātos par pāris svarīgām vietām tomēr
vēmiens nāk no šitās histērijas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]polkovnik
2007-05-31 17:33 (saite)
es esmu padomju laika produkts un manī ir iedusies pārliecība un pamatsajūta, ka medicīna ir bezmaksas un ārsta pienākums, tas ir kaut kāds savtīguma un izpratnes par žēlsirdīgumu mikslis. jo cilvēks taču nav vainīgs, ka viņš dzimis miesā, kas slimo, tāpēc viņš gaida bemaksas palīdzību no tiem, kas atbildīgi par viņa piedzimšanu. un jebkuru informāciju par kaut kādām aplokšņu naudām, vai tās pirms vai pēc, vai prasīts vai brīvas, vienalga, es izjūtu kā spiedienu, pie tam es nezinu cik, kurā laikā un kā jāmaksā, tāpēc (ne tikai tāpēc, protams, bet tas ir viens no lieliem iemesliem) pie ārsta vispār neeju. jo priekšā, kaut kur tālumā rēgojas kaut kāds mistisks aplokšņu kalns. un tāpēc man zatlers nepatīk. man vispār nepatīk visas šitās naudas un pakalpojumu mīšanas, it sevišķi vēl veselībā. pie tam viņš nemāk runāt. pie tam viņš ir ļoti augsts varas pārstāvis, kas piš visu tautu, tātad arī mani, un man nepatīk, ka mani piš tik atbaidošs vīrietis kā viņš.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 17:36 (saite)
čuvak, nu tagad tu jau runā nevis vārdos un teikumos, bet lozungos :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2007-05-31 17:45 (saite)
Laikam aiz savas mīlestības pret oranžo mafiju Tu esi gatavs pieņemt jebkuru marioneti, kuras izvirzīšanā piedalījies arī tās bārdainais krusttēvs. Neesmu sajūsmā par Endziņu, taču viņš, atšķirībā no ārsta, vismaz neizceļas ar tik brēcošu nekompetenci daudzos jautājumos. Neiet jau runa tikai par Zatlera šodienas preses konferenci, bet arī par viņa iepriekšējiem nožēlojamiem mēģinājumiem cik necik sakarīgi atbildēt uz jautājumiem. Pirmo reizi man ir reāla sajūta, ka es ienīstu šo valsti un to zagļu bandu, kas pārvalda Latviju un absolūti vairs nerēķinās ar lielas tautas daļas viedokli. Politologu aicinājumi negraut politisko sistēmu un cienīt un mīlēt jauno prezidentu šajā kontekstā izskatās vnk atbaidoši. Mums ir uzspieduši prezidentu, kurš, varbūt būdams neslikts cilvēks un pilnīgi noteikti labs ārsts, acīmredzot būs ļoti vājš un neprasmīgs prezidents. Cerams, ka es kļūdos.

/samurajs/

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 17:47 (saite)
Laikam aiz savas mīlestības pret pčoliem Tu esi gatavs pieņemt jebkuru marioneti, kuras izvirzīšanā piedalījies arī režisors un maģistrs kabanovs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2007-05-31 17:54 (saite)
Atkārtošos, ka par Endziņu neesmu sajūsmā, kaut arī viņš man neapšaubāmi izraisa lielākas simpātijas vairāku iemeslu dēļ. Taču domāju, ka Egils Levits būtu labāka kandidatūra prezidenta amatam par šiem abiem.

P.S. Balsoju par JL un izdarīto izvēli nenožēloju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 17:57 (saite)
kādēļ labāka? kādi ir iemesli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2007-05-31 18:05 (saite)
Levits ir spēcīgs un kompetents politiķis, izglītots jurists, ar diplomāta pieredzi, nacionāli domājošs (neskatoties uz savu ebreju izclesmi), kas nav mazsvarīgi utt. Viņš diez vai šajā amatā būtu vājāks par VVF un pilnīgi noteikti būtu neatkarīgs no vadošās kliķes. Nu, es taču te tagad neiešu iedziļināties sīkumos, jo rezultāts ir tāds kāds tas ir un to vairs mainīt nevar. Par Levitu ir gana daudz spriests presē un ne tikai presē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 18:09 (saite)
es varētu tev piekrist. bet tas ir tas pats ala gora variants šoreiz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2007-05-31 18:22 (saite)
Ļoti trāpīga piezīme, starp citu. Klausoties Zatlera daudzajās pārteikšanās un samudžinātajos izteikumos, man šajā ziņā tā vien uzprasījās viņa salīdzinājums ar Bušu. It kā izglītots cilvēks, bet nu nevar to redzēt, pareizāk sakot, saklausīt. Bet lai kārtīgi piestrādā pie Zatlera imidža, tīri vizuāli viņam nav ne vainas, atliek vien tāds "sīkums" kā runas prasmju uzlabošana un politiskās pieredzes iegūšana. Nepamet gan sajūta, ka ar visiem tiem daudzajiem izteikumiem par to, kā viņš ir progresējis pēdējā laikā (neesmu to pamanījis, bet lai nu paliek), ir palaists garām viens būtisks aspekts: ne jau mums (nu labi, politiķiem) viņam ir jāpalīdz (tur progresēt kā personībai un tamlīdzīgs fufelis), bet viņam kā prezidentam mums, vispār valstij, tās cilvēkiem. Varēja vnk izvēlēties piemērotāku kandidatūru, kurai nebūtu tik daudz jāmācās, lai izskatītos dotajā amatā daudzmaz ok. Esmu beidzis, cerams, ka saprati manu dziļo domu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ravejsledzejs
2007-05-31 19:30 (saite)
jā, ja būtu ievēlēts Endziņš, es noteikti pukotos. man ir iebildumi pret viņu. bet tagad, kad ievēlēts VZ es cenšos vispār pieklusēt un nevirināt muti. es pat neceru, ka būs labāk nekā man izskatās nākotne...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 19:49 (saite)
es domāju, ka nākotne būs tik, cik mēs paši sev sastrādāsim

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ravejsledzejs
2007-05-31 19:55 (saite)
ne vienmēr, ko paši sastrādājam. dažreiz jārēķinās ar to, ko 100 gudrās galvas sastrādā, bet šeit, protams, var piesaukt ģeniālo frāzi, ka paši ievēlējām...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2007-05-31 19:57 (saite)
nē, nu man, protams, ir žēl, ka daži cilvēki, kuriem es ticu, tur nav. bet vidējais līmenis aptuveni tas arī ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ravejsledzejs
2007-05-31 20:10 (saite)
nu es cilvēkiem vispār neticu. bet man patiktu, ja vismaz kādā brīdī izdotos radiniekiem smadzenes iemuhļīt tā, lai viņi nobalsotu vēlēšanās par kaut ko jēdzīgu nevis pēc tam pukotos par to, ka "kas to varēja paredzēt" un atkārtot vienu un to pašu kļūdu.

bet vispār tur ir par maz tādu, kuri man būtu pieņemami.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?