smadzeņu darbības blakusprodukts
Shēmas un konspekti 
23rd-May-2014 09:44 am
Vakar spriedelējām par mācīšanos un mācīšanās metodēm. Jūs kāds ir mācījis kā mācīties? Vai labākās metodes tika atkostas empīriski?

Sarunas biedrene, kas ir ļoti strukturēta dāma, stāstīja par to, kā skolā uzdotā tēmas atstāstījuma sagatavošana palīdzēja saprast, kā kondenstēt tekstu un būtībā kalpoja par pamatu konspektēšanas sistēmas izveidei.
Es atkal, būdama mazāk strukturēta, domāju, kurā brīdī es nolēmu, ka informāciju vislabāk pierakstīt mazās shēmiņās ar maziem zīmējumiem un savstarpējo atkarību bultiņām.
Comments 
24th-May-2014 08:24 am
Mācīties vai nemācīties - meh...
Līdz otrajai augstskolai neko par to sevišķi nezināju, vien sapratu, ja skolotājs kaut ko stāsta, nevis bārstās ar izteikumiem un galvenais pats saprot tēmu, varēja ko iemācīties.

Bet, kas man patīk un kas palīdzēja atrast pareizo procesu otrajā augstskolā - noskaidrojot to atmiņu veidu (redzes, dzirdes, kinētiskais or smth), varēja saprast labāko veidu kā mācīties. Labs palīgs

Ps: Un kā izrādās, ka ir arī tā, ka apzīmējot burtnīcu maliņas - arī tas palīdz iegaumēt pasniedzēja stāstīto... :)
This page was loaded Dec 23rd 2025, 12:33 am GMT.