smadzeņu darbības blakusprodukts
Replying To 
24th-May-2014 08:24 am
Mācīties vai nemācīties - meh...
Līdz otrajai augstskolai neko par to sevišķi nezināju, vien sapratu, ja skolotājs kaut ko stāsta, nevis bārstās ar izteikumiem un galvenais pats saprot tēmu, varēja ko iemācīties.

Bet, kas man patīk un kas palīdzēja atrast pareizo procesu otrajā augstskolā - noskaidrojot to atmiņu veidu (redzes, dzirdes, kinētiskais or smth), varēja saprast labāko veidu kā mācīties. Labs palīgs

Ps: Un kā izrādās, ka ir arī tā, ka apzīmējot burtnīcu maliņas - arī tas palīdz iegaumēt pasniedzēja stāstīto... :)
Reply Form 
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.
This page was loaded Dec 22nd 2025, 10:55 pm GMT.