smadzeņu darbības blakusprodukts
Shēmas un konspekti 
23rd-May-2014 09:44 am
Vakar spriedelējām par mācīšanos un mācīšanās metodēm. Jūs kāds ir mācījis kā mācīties? Vai labākās metodes tika atkostas empīriski?

Sarunas biedrene, kas ir ļoti strukturēta dāma, stāstīja par to, kā skolā uzdotā tēmas atstāstījuma sagatavošana palīdzēja saprast, kā kondenstēt tekstu un būtībā kalpoja par pamatu konspektēšanas sistēmas izveidei.
Es atkal, būdama mazāk strukturēta, domāju, kurā brīdī es nolēmu, ka informāciju vislabāk pierakstīt mazās shēmiņās ar maziem zīmējumiem un savstarpējo atkarību bultiņām.
Comments 
23rd-May-2014 05:36 pm
ar kaunu jāatzīst,ka nekad tā arī neesmu iemācījusies mācīties.
sākotnēji- un vēlāk atsevišķas lietas - padevās pašas par sevi, pārējais ar dievu uz pusēm.
konspekti vienmēr iedzinuši šausmas. es varu rēķināt un risināt, bet ne kosnpektēt un atstāstīt.
bet tāpēc jau es tos divus bakalaura darbus tā arī neesmu uzrakstījusi :(
This page was loaded Dec 23rd 2025, 3:11 am GMT.