| Vakar spriedelējām par mācīšanos un mācīšanās metodēm. Jūs kāds ir mācījis kā mācīties? Vai labākās metodes tika atkostas empīriski?
Sarunas biedrene, kas ir ļoti strukturēta dāma, stāstīja par to, kā skolā uzdotā tēmas atstāstījuma sagatavošana palīdzēja saprast, kā kondenstēt tekstu un būtībā kalpoja par pamatu konspektēšanas sistēmas izveidei. Es atkal, būdama mazāk strukturēta, domāju, kurā brīdī es nolēmu, ka informāciju vislabāk pierakstīt mazās shēmiņās ar maziem zīmējumiem un savstarpējo atkarību bultiņām. |
sākotnēji- un vēlāk atsevišķas lietas - padevās pašas par sevi, pārējais ar dievu uz pusēm.
konspekti vienmēr iedzinuši šausmas. es varu rēķināt un risināt, bet ne kosnpektēt un atstāstīt.
bet tāpēc jau es tos divus bakalaura darbus tā arī neesmu uzrakstījusi :(