smadzeņu darbības blakusprodukts
Shēmas un konspekti 
23rd-May-2014 09:44 am
Vakar spriedelējām par mācīšanos un mācīšanās metodēm. Jūs kāds ir mācījis kā mācīties? Vai labākās metodes tika atkostas empīriski?

Sarunas biedrene, kas ir ļoti strukturēta dāma, stāstīja par to, kā skolā uzdotā tēmas atstāstījuma sagatavošana palīdzēja saprast, kā kondenstēt tekstu un būtībā kalpoja par pamatu konspektēšanas sistēmas izveidei.
Es atkal, būdama mazāk strukturēta, domāju, kurā brīdī es nolēmu, ka informāciju vislabāk pierakstīt mazās shēmiņās ar maziem zīmējumiem un savstarpējo atkarību bultiņām.
Comments 
23rd-May-2014 01:16 pm
vēl joprojām neprotu mācīties. man nesanāk sastādīt tabulas. un vislabāk iegaumēju konspektējot un pārrakstot ar roku, bet tas aizņem drausmīgi daudz laika
23rd-May-2014 01:18 pm
tabulas man nekad nav palīdzējušas mācīties, bet es viņas izmantoju kā mācīšanas līdzekli, jo tad skolēni ir spiesti meklēt vajadzīgo info, lai aizpildītu visas rūtiņas
This page was loaded Dec 23rd 2025, 12:33 am GMT.