smadzeņu darbības blakusprodukts
Shēmas un konspekti 
23rd-May-2014 09:44 am
Vakar spriedelējām par mācīšanos un mācīšanās metodēm. Jūs kāds ir mācījis kā mācīties? Vai labākās metodes tika atkostas empīriski?

Sarunas biedrene, kas ir ļoti strukturēta dāma, stāstīja par to, kā skolā uzdotā tēmas atstāstījuma sagatavošana palīdzēja saprast, kā kondenstēt tekstu un būtībā kalpoja par pamatu konspektēšanas sistēmas izveidei.
Es atkal, būdama mazāk strukturēta, domāju, kurā brīdī es nolēmu, ka informāciju vislabāk pierakstīt mazās shēmiņās ar maziem zīmējumiem un savstarpējo atkarību bultiņām.
Comments 
23rd-May-2014 10:48 am
o, tikai tagad top skaidrs, kāda suņa pēc sākumskolā un arī pamatskolā bija mūžīgā teksta atstāstīšana, nebiju par šādu sakarību iedomājusies

man tikai no visādiem avotiem pieķēries klāt, ka vajag svītrot, pasvītrot un hailaitot
This page was loaded Dec 23rd 2025, 1:48 am GMT.