smadzeņu darbības blakusprodukts
Shēmas un konspekti 
23rd-May-2014 09:44 am
Vakar spriedelējām par mācīšanos un mācīšanās metodēm. Jūs kāds ir mācījis kā mācīties? Vai labākās metodes tika atkostas empīriski?

Sarunas biedrene, kas ir ļoti strukturēta dāma, stāstīja par to, kā skolā uzdotā tēmas atstāstījuma sagatavošana palīdzēja saprast, kā kondenstēt tekstu un būtībā kalpoja par pamatu konspektēšanas sistēmas izveidei.
Es atkal, būdama mazāk strukturēta, domāju, kurā brīdī es nolēmu, ka informāciju vislabāk pierakstīt mazās shēmiņās ar maziem zīmējumiem un savstarpējo atkarību bultiņām.
Comments 
23rd-May-2014 10:09 am
jā, nupat nesen noklausījos piecus teicamus video par to, kā visefektīvāk mācīties svešvalodas.
vēl man ir mācīts, kā atcerēties dažādas lietas (eidētiskā atmiņa)
pat internetā var atrast paņēmienus, kā viegli un veikli rēķināt galvā (tā gan nav mācīšanās, bet jau prakse laikam)
This page was loaded Dec 22nd 2025, 10:53 pm GMT.