smadzeņu darbības blakusprodukts
Cīņa ir zaudēta 
9th-Mar-2014 11:04 am
Kāda bērna ZPD veselības zinātnē par uzturu. Literatūras apskats.
"Katram dzīvajam organismam nepieciešami noteikti vides apstākļi, lai tie varētu dzīvot. Draudzīgajām baktērijām (acidus, bifidus) ir liela loma gremošanas procesos, īpaši vitamīna B sintēzē. Patogēnie mikroorganismi (vīrusi, slimību izraisošās baktērijas, parazīti) labāk jūtas savādākā bioloģiskā vide - skābākā. Ja cilvēka bioloģiskā vide izmainās par labu sliktajiem mikrobiem, neizbēgami sākas slimības. Vesels bērns piedzimst ar neitrālu bioloģisko vidi."

UPD. Lai gan autors daļu no teksta ir brutāli kopējis no atzīstamiem izziņas avotiem, kasjauns.lv utt., lielākā daļa apgalvojumu, kas uzrakstīti šādā stilā "Vai diētiskā kola ir labāka? Nemāniet sevi! Diētiskā kola tiek saldināta ar mākslīgo cukura aizvietotāju aspartāmu, kuram presē ir tāda publicitāte kā Bin Ladenam, Hitleram un grāfam Drakulam kopā.", nāk no izdevniecības Zvaigzne ABC izdotām grāmatām.
Comments 
9th-Mar-2014 02:53 pm
Jā, tieši tā man arī liekas, ka problēmas sākas tur. Jo par termofilo raugu man arī ir bioloģijas skolotāji jautājuši un bijuši izbrīnīti par manu izteiksmīgo sejas izteiksmi.

Protams, ka bērnam ir ambīcija rakstīt darbu par to kā uzturs ietekmē cilvēka veselību, jo tas tiek runāts riņķī un katrs taču ēd. Skolotāja uzdevums ir paskaidrot kāda veidā vispār kaut kas ir izpētāms un cik lielu kumosu jākož, lai to varētu sakošļāt. Bet tas nenotiek. Notiek kaut kāda lirikas rakstīšana par Baldones notekūdeņu attīrīšanas stacijas vēsturi.
9th-Mar-2014 03:11 pm
nu un tātad problēma ir augstskolās. skolotāji bez kritiskās domāšanas un bez nojēgas par zinātnisku darbu. ļoti maz ir tādu skolēnu, kas uzdrīkstas augt augstāk par savu skolotāju.
This page was loaded May 18th 2024, 5:17 am GMT.