extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
@ 2022-03-02 00:02:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Es nezinu, vai kāds šo lasīs, jo vai nu tāpat ir zināms, vai arī slinkums tik gari un angliski lasīt.

Bet ielieku tāpēc, ka hedera ievietoja citu analīzi, kur ar valsts aizsardzību saistīts cilvēks joprojām vēl šaubās par Putina mērķiem nodibināt Krievijas impēriju un uzskata, ka Ukrainas vēlme iestāties NATO ir primārais kara iemesls.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2022-03-02 02:06 (saite)
Vēl tā medaļas iedošana šodien Zelenskim izskatās tik naiva. Kā viņam medaļa šobrīd var palīdzēt? Jau rīt viņš var būt krievu sagūstīts vai nošauts.

(Atbildēt uz šo)


[info]extranjero
2022-03-02 02:15 (saite)
Šeit ir garāks, bet vēsturnieka pārdomas par to, kā šis viss varētu beigties.

(Atbildēt uz šo)


[info]hedera
2022-03-02 08:42 (saite)
Bet Ukrainas vēlme iestāties NATO arī ir primārais iemesls, kadēļ karš notiek tagad. Ja reiz Putins vēlas atjaunot Krievijas impēriju, tad bez Ukrainas nekādi, tādēļ "tagad vai nekad", jo Ukraina NATO sastāvā būs pamatīgs šķērslis viņa imperiālajām ambīcijām.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]hedera
2022-03-02 08:43 (saite)
*atjaunot Krievijas impēriju

Ai, ko nu, runāsim skaidru valodu - viņš vēlas paplašināt Krievijas impēriju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-03-02 12:12 (saite)
Pēc krievu šovinistiem tas izskatās tā - pilnvērtīgai kr. impērijai viņiem vajag lielkrievija (tagadējā KF), baltkrievija un mazkrievija/ jaunkrievija kas būtu ukraina. Nu tāds ir mīts kuru viņi producē, cik es sapratu un diemžēl tirienes cilvēki mēdz pavilkties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2022-03-02 09:49 (saite)
Cik saprotu no šī, tad tas ir tikai iegansts, un Putinam ir izdevīgi, ka rietumi tic, ka tas ir īstais un galvenais iemesls. Ja NATO netiktu pieminēts, tad uztaisītu kādu citu diversiju un tāpat iebruktu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-03-02 09:58 (saite)
No vienas puses, tas ir Krievijas propagandas formālais iemesls - "NATO mūs apdraud, tādēļ mēs iebrūkam Ukrainā, kura tāpat ir nacisti, kas taisa genocīdu pret krieviem". No otras puses, Ukrainas tuvināšanās Rietumiem pavisam noteikti ir iemesls, kādēļ Putins nolēma uzsākt karu ar vispārēju iebrukumu tieši tagad, nevis nogaidīt vēl kādu laiku, vai mēģināt vēlreiz padarīt Ukrainu par otru Baltkrieviju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 10:07 (saite)
Vēl arī tas, ka daudzi to nenovērtē, cik ļoti ukraiņi negrib savienību ar Putinu. Ja Krievija šo karu uzvar (pagaidām viss iet tieši uz šo variantu), tad represijas pret nepakļāvīgajiem ukraiņiem būs milzīgas. Mēs varam sagaidīt otru Golodomoru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-03-02 10:09 (saite)
Nekas. Rietumi arī to ļoti bargi nosodīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 10:13 (saite)
Un turpinās pirkt gāzi un finansēt Putinu.

Vēl pirms pāris nedēļām bija diskusija ar anti-projekcija, ka AES celšana ir pārāk dārga, jo ar zaļo enerģiju pietiks. Kamēr reāli tās nepietiks vēl diezgan ilgu laiku, un caurums tiek un tiks aizpildīts ar Krievijas gāzi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2022-03-02 10:18 (saite)
Diemžēl, tas ir visnotaļ reālistisks nākotnes scenārijs. Otrs Golodomors + vienlaicīgi arī nežēlīgi asiņains partizānu karš.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 11:08 (saite)
Putinam ir divas milzīgas problēmas, kas viņam, pat ja viņš ar savu tīri dzīvā spēka skaitliskā pārsvara (veicot papildus mobilizāciju, par kuru jau sākuši runāt Krievijā), formāli gūs militāru uzvaru, neļaus realizēt to, ko Tu raksti ("represijas pret nepakļāvīgajiem ukraiņiem būs milzīgas").
Un šīs divas problēmas ir absolūti tipiskas šāda veida diktatoriskiem režīmiem:

1. Ir vairāk nekā acīmredzami, ka Putins no savu pietuvināto loka saņem neobjektīvu informāciju (viņš ir patiesi pārliecināts, ka "fašistiskā hunta" Ukrainā turas tikai, pateicoties tādām pašām metodēm, ar kādām viņš pats turas pie varas Krievijā, un nesaprot, ka pret krievu armiju karo nevis tikai ukraiņu armija, bet visa Ukrainas tauta, kurai, kurai saskaņā ar gadiem ilgušo melīgo propagandu, krievu armiju būtu jāsagaida ar ziediem rokās kā atbrīvotājus). Un pietuvinātie viņam nestāsta patiesību, jo no pieredzes pārliecinājušies, ka nepatīkamo ziņu ziņnešus Putins, maigi izsakoties, nemīl, uzskata par nodevējiem un patriec no amatiem.

2. Otra tikpat milzīga problēma ir, ka fīrera diktatūras apstākļos Krievijas militārajā sistēmā izveidojusies "kārtība", kurā izpaliekot jebkādai civilai valsts kontroles sistēmai pār to, augstākā ranga militāristi izveidojuši tik gigantisku militārā budžeta izzagšanas un korupcijas struktūru, ka armijas materiāli tehniskais resurss ir nevis vareni palielināts un modernizēts, kā tas visu laiku lepni un lielīgi tika pasniegts visai pasaulei un, protams, pašam Pu, bet saglabājies Čečenijas kara un pat Afganistānas kara laika līmenī. Tas patlaban ir viens no vislielākajiem pārsteigumiem militārajiem speciālistiem un novērotājiem, redzot, ar kādu bruņojumu un ekipējumu krievi karo Ukrainā.

Ņemot to visu vērā, ir pilnīgi neticami, ka pat ja krievi, ciešot grandiozus militārus zaudējumus un Rietumu sankcijas, pasludinātu savu uzvaru dažās lielākajās pilsētās un Kijevā, viņiem atrastos resurss, lai noturētu varu pār milzīgo Ukrainas teritoriju un vairāk nekā 40 miljonu Ukrainas tautu, 80-90 % no kuras, krievus tagad nāvīgi ienīst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 11:19 (saite)
Mēs ļoti gribam sev iestāstīt, ka tā visa ir patiesība, jo pretējo atzīt būtu pārāk sāpīgi.

Jā, varbūt Putins pārrēķinājās, domājot, ka tā būs ātra uzvara. Bet šobrīd viņi Ukrainas karā ir ielikuši tikai 10% savas armijas. Un ar to vien pietiek, lai ukraiņi izmisīgi mēģinātu aizstāvēties un jau pusmiljons bēgļu ir Polijā.

Jā, krieviem ir zināmas problēmas ar morāli un korupciju. Bet brutāls spēks viņiem ir krietni vairāk, un ja viņi to pārmetīs uz Ukrainu, tad Ukrainai nav nekādu cerību. Arī Ukraina ir ārkārtīgi nabadzīga un korumpēta, un ar patriotiskiem saukļiem vien nevar stāties pretī lodēm un bumbām.

Piemērma, Krii raksta, kāpēc mēs domājam, ka Krievija pēc milzīgo resursu izšķiešanas Ukrainā būtu vēl spējīga uzbrukt Latvijai. Tāpēc, ka šie milzīgie resursi ir tikai 10%. Matemātika nekad nav bijusi sociālo noskaņoto cilvēku stiprā puse, tāpēc viņi vairāk balstās uz emocijām, kas var pievilt.

Un pat ja ukraiņi sasitīs konvenciālo Krievijas armiju, Putins var uzmest atombumbu. Ja viņš sapratīs, ka ar to arī Krievija būs kaput, tad var pie reizes uzmest vienu Latvijai, tā teikt atriebības pēc. Nav liela iespējamība, bet dzīvot la-la land ilūzijās arī nevar.

Šīm bažām ir pamats, bet tik un tā es uzskatu, ka rietumiem ir jāpalīdz Ukrainai ar ko vien var. Kā pareizi to definēja austrālieši – ar militāro aprīkojumu aizsardzības mērķiem. Ja mēs negribam pieļaut otru Golodomoru, tad mums nav izvēles.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-03-02 11:33 (saite)
Mana kolēģe, kas regulāri sazvanās ar draudzeni Maskavā, saka, ka vispārēja mobilizācija Krievijā varētu izraisīt pilsoņu karu pašā Krievijā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 11:38 (saite)
Krieviem nevajag vispārēju mobilizāciju. Viņiem armijas rezerves ir pie 2 miljoni.

Turklāt iepriekš aptaujās 50% krievu atbalstīja militāras darbības Ukrainā, ja Ukraina gatavotos stāties NATO.

Putins var uzsākt briesmīgas represijas pret pašiem krieviem, kas aktīvi protestēs, un pabeigs karu tikt un tā. Tad tā būs divkārša traģēdija – gan pašiem krieviem, gan ukraiņiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-03-02 11:40 (saite)
Represijas pret krieviem, kas Krievijā protestē pret karu, jau notiek.

Bet Krievijas valdības oficiālās aptaujas par sabiedrības viedokli jau nu gan sen nav vērts ņemt nopietni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 11:53 (saite)
Abi skaitļi aplami.
Pirmārt, 2 miljoni ir pašu krievu uzpūsts skaitlis.
Otrkārt, 50% gan, manuprāt, ir pārāk samazināts, jo diemžēl, krievu tauta, atšķirībā no brīvību mīlošajiem ukraiņiem, ir kaut kāda mentāli verdziski vadonim bezmaz ģenētiski ieprogrammēta tauta. Un tādu viedokli ir pauduši gan daudzi pasaulē pazīstami krievi gan nekrievi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 12:05 (saite)
2 miljoni ir ņemts no https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Armed_Forces

Ko es tur varu daudz izanalizēt, cik tas ir vai nav precīzs, ja labākie vērtētāji tā ir teikuši.

Mēs nevaram vienkārši pateikt, ka tam neticam, jo mums negribas tam ticēt. Es tikai redzu briesmīgu traģēdiju, kas lēnām izvērsīsies tepat Eiropā.

Protams, es ceru uz brīnumiem vai negaidītiem pavērsieniem. Bet man šķiet, ka pat daudzi Eiropas politiķi vēl nav aptvēruši šī visa lielo nopietnību.

Pat Turcija, kuru pārvalda diktators, tikko apturēja Krievijas karakuģus Bosforas jūras šaurumā. Man šķiet, ka pat viņš labāk saprot situācijas nopietnību nekā mēs.

Tikmēr Latvijas politiķi dala un ņem nos ordeņus, un literāti kašķējas par Kijevas rakstību.

Piedod, bet galīgi šobrīd nav iekšā par tādiem sīkumiem, kam absolūti nav nekāda efekta. Šobrīd es atbalstu gnidrologu rupjības par Eiropas vājumu, tāpēc ka lietas ir tik nopietnas, ka smalkjūtībām vairs nav vietas. Es teiktu, ka ir jāceļ absolūta trauksme. Jā, tas ir liekulīgi, kad necēlām trauksmi par citām traģēdijām citās pasaules malās, kaut kur Irākā vai Afganistānā. Bet ukraiņi tomēr ir mūsu brāļi un māsas, un labdarība sākas ar mūsu kaimiņiem. Mums ir jādara itin viss, ko varam, nu kaut vai jāpārskaita Ukrainas armijai nedaudz naudas. Bet vispār ir jāizrāda spiediens uz valdībām palīdzēt Ukrainai, kā vien var.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 12:25 (saite)
Jā, tas ka Rietumi tikai palēnām ar gariem zobiem un bezmaz vai tikai tad, kad jūt, ka sabiedriskā doma viņus jau piespiež pie sienas, sāk sniegt kaut kādu palīdzību Ukrainai, manuprāt, aizvien vairāk liecina par labu tiem nedaudzajiem "kospirācijteorētiķiem", kuri sen jau centās pasaules sabiedrību informēt, ka eksistē "zempaklāja" globālas vienošanās un sadarbības starp rietumvalstu kreisi orientētajiem "līderiem", Putinu, WEF u.c.
Bet visi, kuri kaut ko negatīvu izsakās par Rietumiem, mūsu kaismīgo wokistu skatījumā, protams, pieskaitāmi pie rutinistiem, lol

Kas attiecas uz skaitļiem Wikipēdijā, cik saprotu, krievi tur savu informāciju ievieto paši. Tai pat laikā, klausoties pašreiz karu vērojošu militāru speciālistu viedokļus, secinu, ka patiešām kaujas mācību izgājušu armijnieku krieviem ir labi ja 200 000. Pārējie ir totāla lielgabalu gaļa.
Jo ne velti tagad Lukašenko spiests karā iesaistīt savu armiju, un neesmu pārliecināts, ka to viņš dara aiz liela entuziasma palīdzēt Putinam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 12:27 (saite)
Labojums: putinistiem nevis "rutinistiem".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 12:30 (saite)
Es sapratu, bet domāju, ka aiz pieklājības nomaini vienu burtu, lai netrigerētu kādu ar vājākiem nerviem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 12:34 (saite)
Lai es ievērotu pieklājību pret wokistiem (!!!) - lielisks joks no Tavas puses.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 11:46 (saite)
Nezinu, kādai informācijai Tu uzticies, bet domāju, ka tā ir stipri vien greiza.

Jo - salīdzinājumam:
- Krievi 6 kara dienās jau zaudējuši vdēji ap 1000 kritušo dienā, tai pat laikā, lai iekarotu mazo Čečeniju un praktiski nomēztu no zemes Grozniju, viņiem vajadzēja aptuveni pusotru gadu, kura laikā (tas gan pēc viņu pašu datiem) zudēja ap 3,5 tūkst. kareivju.
- Afganistānu krievi (PSRS) nespēja pakļaut 10 gadu laikā, zaudējot ap 10-12 tūkst. kritušo. Un tā armija viņiem bija relatīvi (atbilstoši tam laikam) modernāka un labāk vadīta par pašreizējo.

Tāpēc domāju, ka krievu militāri-finansiāli-ekonomiski-politiskie zaudējumi būs tik lieli, ka viņiem nekādi nevarēs būt spēka, lai pārvaldītu Ukrainu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 11:51 (saite)
Jā, krieviem varētu būt kaut kur 6000 kritušo, kas uz miljonu aktīvo dienējošo ir 0,6%. Ukraiņiem tikpat kritušo, bet valsts un armija ir mazāka. Šis jau vien norāda uz Krievijas pārsvaru.

Protams, ka nebūs viegli pārvaldīt. Ideja jau noteikti bija tikai ielikt Krievijai lojālu valdību, kaut kādu vietējo Lukašenko. Agrāk pat paši ukraiņi ievēlēja prokrieviskus oligarhus, tāpēc ar manipulācija vien bija pietiekami.

Tagad tas vairs tik vienkārši neizdosies, tāpēc būs milzīgas represijas. Tam spēka pietiks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 12:00 (saite)
Savu zemi, ģimeni un valsti līdz pēdējai asins lāsei aizsargāt motivētu tautu nekad nespēs uzvarēt vienīgi uz iekarošanu un apspiešanu motivēta armija - tas ir elementāri, un vēsturē tas reizi no reizes pierādījies.
Bet no vēstures jau, kā zināms, neviens iekarotājs (un ne tikai iekarotājs) nemācās.

Tāpēc kategoriski NĒ! - represijām spēku nepietiks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 12:22 (saite)
Tā ir laba apņēmība un cīņas gars. Tikai neaizmirsti, ka vēsturi raksta uzvarētāji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-03-02 12:15 (saite)
1. Tad viņam bez visa pārējā ir arī šausmīgi švaka stratēģiskā izlūkošana. Izlūkošanai normāli ir jābūt ideoloģijas neietekmētai, ja tas tā nav tad viņa ir nederīga.
2. Tā sāk izskatīties, mēs neredzam neko jaunu, modernu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 12:31 (saite)
Izlūkošanā droši vien nestrādā muļķi, bet šo informāciju koriģē Putinam pietuvinātie galminieki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-03-02 12:35 (saite)
Hm, ja tā tad ir tā pati situācija kas 3. reihā kur abvērs strādāja labi tikai viņus reizēm neņēma vērā un reizēm arī represēja jo ir jābūt tā kā es izdomāju nevis tā kā ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 13:12 (saite)
Jau tas vien, to ka visus iepriekšējos gadus Putins un viņa propagandas rupori nemitīgi kladzināja par Kijevā varu sagrābušo "fašistisko huntu", es patiešām līdz šim domāju, ka tas vienkārši ir tikai retorisks propagandas paņēmiens, bet patiesā situācija Ukrainā viņam ir zināma.
Bet pēc tam, kad no pāris krievu ne gluži insaideriem, bet cilvēkiem, kuriem ir sakari ar šādiem insaideriem dzirdēju/lasīju, cik filtrēta informācija Putinam tiek sniegta, tad sapratu, ka viņš tiešām ir vissvētākajā pārliecībā, ka viņam jāatbrīvo ukraiņu tauta no fašistiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-03-02 13:21 (saite)
Tad ko šoigu, gerasimovs, medvedevs un pārējie arī sanāk dezinformēti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 13:36 (saite)
Tik konkrēti par katru nezinu - vai nu arī dezinformēti, vai arī paši ir dezinformatori.

Bet nesen bija viena ģenerāļa (vai varbūt atvaļināta ģenerāļa, aiz kura bija vēl citi; uzvārdus diemžēl uz sitiena neatceros) atklāta vēstule Putinam, vērsta pret iespējamo iebrukumu Ukrainā. Kā izskatās, šie augsta ranga militāristi, labi zinādami patieso stāvokli armijā, vienkārši nevēlējas to visu atklāt, acīmredzot, lai nenodotu atsevišķus savus biedrus, kuri iespējams bija, iespējams nebija tajā vainojami.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-03-02 15:46 (saite)
šis liek domāt par sliktu komunikāciju krievijas valdībā

https://www.apollo.lv/7467137/putina-paslepes-ar-padotajiem-un-parsteigums-par-sankcijam-medijs-atklaj-krievijas-vadibas-darba-aizkulises

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2022-03-02 13:12 (saite)
Es lasīju vienu analīzi kuras autoram bija viedoklis, ka ar NATO īsti nav nekādas saistības šim iebrukumam, bet vienkārši ar lēmumu atgriezt Ukrainu Krievijas pakļautībā tagad. Tikko bija protesti Baltkrievijā un pat Kazahstānā un lai arī tie tika apspiesti ar Krievijas palīdzību, apkārtējās teritorijas ir kļuvušas pārāk nestabilas. Tamdēļ vislabākais risinājums tam ir atgriezt Ukrainu atpakaļ Krievijā parādot, ka nebūs nekādas neatkarības vai tiekšanās uz rietumiem. Droši vien tas tika plānots jau gadiem, jo jau no sākta gala Krievija centās visiem spēkiem nostādīt visu Krieviju pret Ukrainu un destabilizēja austrumu reģionus jo Ukraina nogāza Krievijas ielikteni prezident. Viņi pat tagad Janukoviču ir izrakuši no vēstures mēslaines un plāno to padarīt atkal par Ukrainas prezidentu kad Zeļenskis būs nogalināts un Kijeva ieņemta.

Protams, beigu galā ir grūti ielīst Putina prātā un nosaukt precīzi kurš iemesls bija tieši galvenais, bet nu, vismaz ir skaidrs, ka pašlaik Ukrainā gāžās iekšā Mordora.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2022-03-02 13:13 (saite)
https://twitter.com/perfiliev/status/1498708608946774023?s=20&t=_BViq8bVqwps8urmJHeoGg

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 13:20 (saite)
Jā, šis ir precīzi (tikai ar dažu sīku nianšu atšķirībām), ko raksta manā ierakstā ievietotajās (garajās) analīzēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 13:46 (saite)
Protams, ka no NATO hipotētiska uzbrukuma ne Putins ne citi Krievijas (iepriekš PSRS) valdītāji nebaidās un nekad nav baidījušies.
NATO vienkārši visos laikos viņiem lieliski noderējis gan kā bubulis tautas baidīšanai un zombēšanai, gan kā galvenais attaisnojošais iegansts jabkādām savām agresīvām darbībām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2022-03-02 13:27 (saite)
Principā es domāju tieši tāpat, izņemot to, ka manuprāt Ukrainas tuvināšanās NATO patiešām ir nozīmīgs iemesls. Man šķiet dīvaini noliegt to, ka Ukrainas iestāšanās NATO būtu liela trekna svītra pāri Putina imperiālajiem plāniem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2022-03-02 16:15 (saite)
Es varbūt to biju palaidis garām, bet visu šo laiku es biju dzirdējis tikai to, ka NATO noliedza, ka ir plāni Ukrainu pieņemt. Bet nu, ja šāda iespēja pastāvēja, tad varu arī pamainīt savu viedokli par NATO pietuvināšanās nozīmīgumu, jo, protams, labāk uzbrukt ātrāk, pirms vēl iestāšanās NATO ir notikusi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 16:56 (saite)
Tā gluži nav - NATO visai skaidri Ukrainai lika saprast, ka kā minimums tuvākā gadu desmita laikā tai nav izredžu tikt uzņemtai organizācijā.
Tātad, kā jau iepriekš rakstīju - NATO kā "drauds Krievijas drošībai" kā jau parasti ir tikai mākslīgs attaisnojums kara uzsākšanai. Tieši tāpat kā melīgais Donbasa tautiešu "glābšanas" pamatojums.
Vienīgā, un tikai vienīgā Putina motivācija ir kaismīgā līdz paranojas līmenim tieksme kļūt par "Krievijai likumīgi piederošo zemju" atguvēju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2022-03-02 17:31 (saite)
No Briseles sammita 14 June 2021

69. We reiterate the decision made at the 2008 Bucharest Summit that Ukraine will become a member of the Alliance with the Membership Action Plan (MAP) as an integral part of the process; we reaffirm all elements of that decision, as well as subsequent decisions, including that each partner will be judged on its own merits. We stand firm in our support for Ukraine’s right to decide its own future and foreign policy course free from outside interference. The Annual National Programmes under the NATO-Ukraine Commission (NUC) remain the mechanism by which Ukraine takes forward the reforms pertaining to its aspiration for NATO membership. Ukraine should make full use of all instruments available under the NUC to reach its objective of implementing NATO principles and standards. The success of wide-ranging, sustainable, and irreversible reforms, including combating corruption, promoting an inclusive political process, and decentralisation reform, based on democratic values, respect for human rights, minorities, and the rule of law, will be crucial in laying the groundwork for a prosperous and peaceful Ukraine. Further reforms in the security sector, including the reform of the Security Services of Ukraine, are particularly important. We welcome significant reforms already made by Ukraine and strongly encourage further progress in line with Ukraine’s international obligations and commitments. We will continue to provide practical support to reform in the security and defence sector, including through the Comprehensive Assistance Package. We will also continue to support Ukraine’s efforts to strengthen its resilience against hybrid threats, including through intensifying activities under the NATO-Ukraine Platform on Countering Hybrid Warfare. We welcome the cooperation between NATO and Ukraine with regard to security in the Black Sea region. The Enhanced Opportunities Partner status granted last year provides further impetus to our already ambitious cooperation and will promote greater interoperability, with the option of more joint exercises, training, and enhanced situational awareness. Military cooperation and capacity building initiatives between Allies and Ukraine, including the Lithuanian-Polish-Ukrainian Brigade, further reinforce this effort. We highly value Ukraine’s significant contributions to Allied operations, the NATO Response Force, and NATO exercises.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]3koma14vs007
2022-03-02 15:26 (saite)
Latvijas medijā, par kuru Cibas garīgi atpalikušo un dažādu slaku neliešu varza regulāri izsaka ņirgas un lamas, kurā šodien publicēts lielisks raksts tieši par drausmīgi nozēlojamo Rietumu attieksmi pret tādiem necilvēkiem un agresoriem kā Putins ar savu bandu "и иже с ними":
https://neatkariga.nra.lv/komentari/bens-latkovskis/373924-kars-ukraina-izgaismo-pasaules-un-ari-latvijas-vajas-vietas

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-03-02 16:17 (saite)
Ukraiņi ir diezgan lieli rasisti, par to jau es pieminēju, bet tas neguva lielu ticību atjēdzīgo rindās.

Tai pašā laikā ir patiešām pilns ar šiem atjēdzīgo žēlabu rakstiem par to, kā ukraiņi vai poļi nelaiž melnos pāri robežai. Skaidrs, ka tas ir vienkārši kultūras karš – nemeklē tur loģiku.

Bet ar šiem gadījumiem es domāju, ka tas nav tik daudz par rasismu, bet par šo cilvēku pilsonību. Pēc idejas būtu jālaiž visi bēgļi, bet robežsargi tomēr ir ietrenēti būt zvērīgi nelaidēji. Ukraiņiem šobrīd nevajag vīzas, lai ieceļotu Polijā, tāpēc nav pamata viņus nelaist pāri robežai automātiski. Bet pārējiem ar citām 3. pasaules pasēm tehniski vajag vīzas, tāpēc viņus sūta prom. Tā visdrīzāk ir birokrātiska nespēja ātri risināt jautājumus krīzes brīžos.

Bet jebkurā gadījumā, šobrīd ir tādi sūdi, ka šo var risināt vēlāk. Nav jau tik daudz to melno Ukrainā, lai uzskatītu to par tik svarīgu. Cik saprotu, viņi jau tiek pāri, bet viņiem ir jāceļo uz citu robežkontroles punktu, kas prasa laiku, naudu, trūkst pārtikas utt.

Atgādināsim, ka visas šīs ziepes ievārīja zaļie – https://bariweiss.substack.com/p/the-wests-green-delusions-empowered?s=r

Pats fakts, ka pat Baltkrievi uzcēla AES, parāda, ka tas ir ekonomiski izdevīgi. Baltkrievi nav tik bagāti, lai nevajadzīgi šķiestos ar naudu. Un kopējā radiācija no oglēm ir vēl lielāka nekā no urāna, tikai izkliedēta.

Pat Krii tagad raksta – viss ir ok, bet mēs jau nezinām, kāpēc Putins iebruka Ukrainā, bet noteikti (!) tas nav PSRS (pareizāk būtu teikt lielās Krievijas impērijas) atjaunošanai. Bet tā kā mums būs vairāk jāmaksā par gāzi un apkuri, tad labāk ar Putinu pa labam. Cerēsim ka viņš nepaņems Ukrainu, bet ja paņems, tad nu neko, lai jau ņem uz veselību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?