extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
@ 2021-11-11 08:16:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
in memoriam
No kā nomira Jānis Maizītis?

Pēc vikipēdijas bildes ir redzams, ka viņam jau pirms 7 gadiem bija krietns liekais svars, tāpēc mans minējums ir, ka visdrīzāk no stresa radītām kardiovaskulārām problēmām. Viņam bija tikai 60 gadi, un tas vēlreiz parāda, ka ne jau kovids ir tas galvenais pļāvējs. Nav jau teikts, ka arī Cimdars (nomira 59 gadu vecumā) nebūtu aizgājis pēc kāda gada ar sirds kaitēm, pat ja šogad būtu veiksmīgi izvairījies no kovida.

Papildināts: NRA min, ka Maizīša nāvē varētu būt vainojama sirds.

Lūk, šo es sagaidīju, ka kāds man cibā pateiks. Nevis to tukšo pļāpāšanu par galīgi neko.

Konkrēti jautājumi prasa konkrētas atbildes. Ja kādam galīgi nav ko teikt, tad labāk ir paklusēt. Tieši tā bija ar Tukuma dedzinātāju, un arī par daudzām citām tēmām. Neviens žurnālists vēl nav atvainojies par baumu izplatīšanu, ka Cimdars ir it kā viltojis sertifikātu. Tā ka sitiet mani krustā par to, ka es pajautāju, no kā nomira Maizītis, nevis radīju baumas par kaut ko.

Nav nekādas šķelšanās sabiedrībā, ir tikai aktivizējušies tukšie muldētāji, kuri nez kāpēc saucas par žurnālistiem, lai gan viņiem nav ne ētikas, ne profesionālā goda kodeksa.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]xena
2021-11-11 11:34 (saite)
melnbaltā domāšana. Vai tiešām papildus nodzīvots gads(i)!! nav vērtība un pienesums jebkura cilvēka dzīvē, sevišķi, ja pamatsaslimšana nav funkcionalitāti superierobežojoša un ir medikamentozi "valdāma"?
Kāpēc tad ļaudis ar "putām uz lūpām" cīnās (un arī sniedz atbalstu svešam, nesavtīgi ziedojot, kad pašam ar iztikšanu pagrūti) par dažiem papildus mēnešiem vēžinieku gadījumā un cer uz jebkādu(!) palīdzību mūžu pastiept?....
Turklāt - ne tikai par dzīvība/nāve ir vakcīnas sniegtie risku mazinājumi, un es esmu pārliecināta, ka TU to zini...:)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]iokaste
2021-11-11 12:11 (saite)
pārsvarā tas izvēršas par mocību, nevis dzīves paildzināšanu. jāsaprot, ka neizdziedināmi slimi cilvēki bieži cieš un nāve ir atbrīvotājs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:28 (saite)
Par tiem "dažiem mēnešiem" citu, smagu saslimšanu paliatīvā aprūpē piekrītu. Bet ne C-19, no kura ar diezgan lielām izredzēm var gan izvairīties, gan mazināt seku iespējamību, nemaz jau nerunājot par letalitāti. Iespējams, pat uz gadiem 10 -20 un kādam pat 30 varbūt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2021-11-11 13:10 (saite)
Iespējams, ka Maizītis varētu nodzīvot vēl vairākus gadus, ja būtu vairāk piedomājis par savas aptaukošanās un citu slimību ārstēšanu. Viņš (ne konkrēti viņš, bet simboliskais caurmēra latviešu vīrietis, amatpersona 60 gadu vecumā) to nedarīja, jo acīmredzot tāda bija viņa izvēle. Es domāju, ka mums vispirms ir jārespektē cilvēku izvēle, lai kāda tā arī nebūtu. Tieši tāpat mums ir jārespektē cilvēku izvēle, ja viņi nevēlas piesargāties no kovida.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 13:32 (saite)
Par šo - jā.
Bet, vai tiešām farmācijas industrijas piederīgais drīzāk sliecas uz viedokli, ka "cilvēkam dabīgi jāļaujas mirt ikreiz, kad šai robežai pietuvojas" vs. "medicīnas sasniegumi un iespējas ir jāizmanto līdz pēdējam/pieejamajam, lai paildzinātu/uzlabotu dzīvi un tās kvalitāti"?
....?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 13:46 (saite)
Pirmkārt, man nav nekāda tieša sakara ar farmācijas industriju (big pharma). Es esmu tikai locum farmaceits, un locum nozīmē pašnodarbinātais jeb aizvietotājs, tas ir, bez darba līguma.

Otrkārt, es vienmēr esmu ieteicis cilvēkiem dzīvot ilgu, veselīgu dzīvi.

Jautājums ir tikai par to, kā mēs reaģējam uz to, ka daži nevēlas izmantot iespējas pat pēc vislabākajiem ieteikumiem? Vai mēs viņus apsaukājam, ņirgājamies par viņiem publiski vai privāti, vai arī respektējam (nevis atbalstām) viņu izvēles?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:13 (saite)
Tā runā it kā esi gatavs mesties uz aprūpi C-19 nodaļā, piedāvājot tam visus savus resursus...:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:32 (saite)
Tu runā tā, it kā esi gatava apņirgt katru, kas nevēlas vakcinēties – uzkārt viņiem kauna krustu un izdzīt pa pilsētas galveno ielu. Jo tas taču ir ārkārtīgi efektīvs veids, kā piespiest šos cilvēkus pieņemt šos ieteikumus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:40 (saite)
nevis apņirgt, bet kārtējo reizi uzsvērt, ka tas ir vajadzīgs un nozīmīgi, pat ja "nejūties riska grupā", "nekur neej" vai tml. stulbīgas baiļpilnas atrunas, kas visbiežāk nāk no sapratnes iztrūkuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2021-11-11 11:39 (saite)
Tagad bērēs ir pieņemt teikt - nu tam jau gan bija laiks mirt/gan jau drīz būtu nomiris, ko tur pārdzīvot?
Kāpēc saslimt un nomirt covid izraisītu komplikāciju dēļ, ja no tā var diezgan labi izvairīties vakcinējoties vairumā gadījumu?

Nu nekas, vismaz nomirs visi penši, resnie un slimie un Latvija būs viena varena āriešu tauta, kurā ir tikai jauni, skaisti, veseli un slaiki! Plus, atbrīvosies līdzekļi, kas citādi būtu jānotriec pensijās un politiķiem būs atkal vairāk, ko zagt. Vnk neticams ieguvumu birums! Ar vienu Covidu - padsmit zaķi nošauti!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]dombrava
2021-11-11 13:31 (saite)
Njā, skarbi, bet lielā mērā patiesi. Turklāt zinu cilvēkus 60-70 g.v., kas ļoti pārdzīvo laika biedru nāvi. Jo diez vai visi tik agri nomirtu laikos bez kovida, pat ja arī būtu bijušas kādas citas kaites.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 13:35 (saite)
Šis.
Kur, turklāt, ar lielu garantiju, šīs nāves varētu attālināt un piedzīvot, vismaz vēl vienus/divus vai daudzus Ziemassvētkus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]formica
2021-11-11 14:05 (saite)
Skat. Eiropas 'all-cause mortality' kaapumu peedeejos meeneshos:

https://alexberenson.substack.com/p/its-not-just-the-uk-all-cause-deaths/comments
https://informscotland.uk/2021/11/excess-deaths-are-up-across-all-age-groups-again/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 14:24 (saite)
Jau pirms pandēmijas ASV bija saīsinājies vidējais dzīves ilgums. Tajā vainoja opioīdu krīzi. Pēc lokdauniem narkotiku problēma ir tikai pieaugusi, negadījums Teksasas pasākumā tam ir labs piemērs. Nav īsti skaidrs, kā viss sākās, bet tur skatītājiem bez piekrišanas tika injicēts fentanils.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]formica
2021-11-11 15:12 (saite)
US jau dekaadeem ir BigFood pakljautiibaa

https://youtu.be/da1vvigy5tQ
https://youtu.be/xlfZvnV4v50
https://youtu.be/f_4Q9Iv7_Ao

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2021-11-11 13:51 (saite)
Es jautāšu to pašu – kur ir teikts, ka Maizītis nomira no kovida?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2021-11-11 14:31 (saite)
Mans komentārs nebija konkrēti par Maizīti, Sviestiņu vai Garoziņu, bet gan par tendenci izteikties, ka nomirt Covid izraisītu komplikāciju dēļ nav nekas traks, jo tiem cilvēkiem tāpat taču bija laiks iet.
Nu varbūt Latvijā tie vecie un slimie ir apgrūtinājums, tāpēc cilvēki tā vien cer, lai tas kovids nopļauj, ko citas slimnības kā neņem, tā neņem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 14:38 (saite)
Tur jau ir tā lieta, ka Latvijā viņus diemžēl nopļauj arī citas slimības, tikai to pateikt vai pat pajautāt ir tabu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2021-11-11 14:48 (saite)
Tiešām? Neesmu pamanījusi, ka ir aizliegts teikt, ka cilvēks nomirst no vēža vai sirdstriekas.
Gribi teikt, ka Latvijā šobrīd visas nāves tiek norakstītas 100% uz Covid?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 14:55 (saite)
Es pajautāju – no kā īsti nomira Maizītis, un mani veed_logs nosauca par idiotu. Es to neuztveru personīgi, bet tomēr parāda, ka par šādām lietām Latvijā neskaitās pieklājīgi runāt. Jo lai gan mēs īsti nezinām, kas bija iemesls, vairumam būs aizdomas, ka aptaukošanās tur būs spēlējusi nozīmīgu lomu, un daudziem būs ļoti nepatīkami to dzirdēt.

Savukārt par Cimdara nāvi no kovida uzreiz visi izbazūnēja, un vēl izņirdza sociālajos tīklos. Daži pat pamanījās apmelot, ka viņš ir viltojis sertifikātu.

Bet ja arī Cimdars būtu nomiris no sirdstriekas, tad visdrīzāk par to neko neteiktu un pat iejautāties būtu nepieklājīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2021-11-11 15:08 (saite)
Tev liekas, ka cibā kādam ir pieejama informācija par Maizīša nāvi?

Vai ko tu gaidīji? Ka visi uzreiz nāks un teiks, ka noteikti no covid?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 15:12 (saite)
Tu vēlreiz apliecini – nevienam nebūtu grūti pateikt, ka no kovida. Bet ja ir nomiris no aptaukošanās, tad gan šos vārdus ir tik grūti dabūt laukā...

Jā, es tiešām gaidīju, ka kāds, kam ir zināma iekšējā informācija, pateiks, no kā viņš ir konkrēti nomiris. Es varu tikai atkārtot, ko jau rakstīju – mans minējums ir, ka no kardiovaskulārām slimībām, kuras radušās no viņa aptaukošanās un stresainā darba.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]veed_logs
2021-11-11 17:24 (saite)
Es tevi nosaucu par idiotu, jo tev ir ļoti uzskatāma tendence neredzēt acīmredzamo un ieraudzīt kaut ko, kā tur vispār nav. Tas attiecas ne tikai uz šo tavu konkrēto ierakstu, bet arī uz vairumu tavu pārējo ierakstu. Tu paņem kaut kādu neviennozīmīgu situāciju un interpretē to tā, lai tas atbilstu tavam viedoklim pilnībā ignorējot visus pārējos faktus.

Bet tagad mazliet konkrētāk par šo tavu ierakstu. Es nesaucu tevi par idiotu tāpēc, ka tu uzdod jautājumu "no kā nomira Jānis Maizītis" (kā tu to apgalvo savā komentārā). Es tevi nosaucu par idiotu dēļ tā, ko tu raksti pēc tam. Jo tavs ieraksts ir stipri garāks par tā pirmajiem 5 vārdiem. Tik tālu tev ir saprotams? Izsekoji domai? Šī jau ir pirmā laža no tevis.

Turpināsim. Tu raksti "Viņam bija tikai 60 gadi, un tas vēlreiz parāda, ka ne jau kovids ir tas galvenais pļāvējs". Kā tieši šī cilvēka nāve to parāda? Kā tieši šī cilvēka nāve, kuras iemeslu mēs nezinām, tavuprāt "vēlreiz parāda", ka "ne jau kovids ir galvenais plāvējs"? Uz tava minējuma pamata par cilvēka lieko svaru no vikipēdijas bildes? Pat, ja cilvēks nomira no ar Covid nesaistīta iemesla (ļoti iespējams). Kā tas, tavuprāt, parāda vai pierāda kaut ko par Covid kā nāves cēloni populācijā vai kādā tās daļā? Kā tieši? Es paskaidrošu tavā vietā - šī viena konkrētā cilvēka nāve neko ne sūda neparāda no tā, ko tu redzi savās slimīgajās fantāzijās. Vienīgi to, ka ir nomiris viens konkrēts cilvēks. Beidz taču vienreiz dzīvot savā iedomu pasaulē. Vai tu vispār spēj izdarīt kaut kādus loģiskus secinājumus? Analizēt informāciju, kas nonāk līdz tavām smadzenēm?

Turpināsim. Par Cimdaru. Jā, tiešām, ja Cimdars nebūtu šogad nomiris, tad nav nekādas garantijas, ka viņš nebūtu nomiris vēl pēc gada. Tur nu tev taisnība. Nav nekādas garantijas, ka viņam neuzkristu uz galvas ķieģelis un viņu nenosistu, nav arī garantijas, ka viņš nemirtu no Covid nākošajā gadā vai no sirdslēkmes aiznākošajā gadā. Bet zini par ko ir garantija? Garantija ir par to, ka viņš būtu dzīvs. Ka viņš nebūtu nomiris tajā dienā, kad nomira. Un būtu dzīvojis vēl. Dienu, nedēļu, gadu, divus vai divdesmit divus. Bet cilvēks būtu dzīvs. Ja kāds ar Covid inficētais nomirst, tad cits no tā izsecina, ka atkal kāds ir miris ar Covid. Nu, nomira, vēl par vienu mirušo vairāk. Varēja nenomirt, bet nomira. Tu, savukārt, izsecini, ka "gan jau tāpat būtu nomiris" vai, ka "kovid nav galvenais pļāvējs". Izkāp taču no tā sava rozā burbuļa! Ja tev nav nekā sakarīga, ko pateikt, tad varbūt labāk nākošreiz uzraksti kaut ko par laika apstākļiem, nevis izplati kaut kādas muļķības demonstrējot savu aprobežotību. Vienkārši kaitina šis stulbums. Tas pats attiecas uz taviem pārējiem ierakstiem, kurus var izķidāt pa vīlēm - pilns ar visādām loģikas un argumentācijas kļūdām vai vienkārši kaut kādi slima suņa murgi ar no kaut kādiem no pakaļas izvilktiem "faktiem". Brīnums, kā vispār kāds tevi spēj uztvert nopietni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 17:39 (saite)
Cimdars izskatās tikpat resns, tātad ar tādu pašu riska profilu. Man šķiet, ka tev līdzīgo kovida pielūdzēju spēja to neredzēt (un ne jau tikai viņus, bet daudzus citus vīriešus līdzīgā stāvoklī) ir vienkārši unikāla.

Kurš varēja nomirt un nenomirt? Cimdars vai Maizītis? Tu vēlreiz paskaties uz viņiem un pasaki, ka nu nē – šie džeki točna neko nemainot savā dzīvesveidā varēja nodzīvot līdz 100 gadiem! Latvijā vīrieši nodzīvo vidēji par 10 gadiem mazāk nekā sievietes. Nez kāpēc gan tā ir? Tev noteikti tā ir milzīga mīkla, kuru pat nedrīkst apspriest.

Tu noteikti dzīvo kaut kādā citā pasaulē, kur viss ir ideāli, viss ir jauki un skaisti, un neviens nemirst priekšlaicīgi. Tikai šajā pasakā ir ielauzies šis briesmonis vārdā Kovids. Kad mēs viņu nomušīsim, tad atkal būs prieks un līksme.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]veed_logs
2021-11-11 18:07 (saite)
Lieliski. Tu esi atbildējis uz manu komentāru, bet neesi komentējis vai atbildējis neko no tā, par ko es tur rakstu. Varbūt vienkārši neesi izlasījis, varbūt neproti lasīt, nezinu. Toties tu sāc svaidīties pa pilnīgi citām tēmām.

Es, protams, varētu mēģināt ar tevi padiskutēt arī par šīm tavām jaunajām tēmām, bet ir skaidrs, ka tu uz to atbildēsi atkal pārmetoties uz kaut ko citu, izvairoties no tiešiem jautājumiem. Kā jau vienmēr.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:16 (saite)
Es uzrakstīju ierakstu ar domu, ka cilvēki ar sliktu dzīvesveidu mirst ātrāk un tā ir lielāka problēma nekā kovids.

Cimdars un Maizītis ir labi piemēri šādām priekšlaicīgām nāvēm.

Tas, kā tu to uztvēri un pēc tam komentēji, nav mana atbildība, tāpēc es atteikšos to vēl kaut kā sīkāk analizēt. Ej uz tviteri, atrodi tur mani, un diskutē līdz apnikumam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:21 (saite)
Šobrīd lielāka problēma ir kovids, jau 3. gadu, labrīt!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:29 (saite)
Nē, kovids šobrīd nav galvenais. Kovida pielūdzēji tikai grib novērst uzmanību no svarīgākām ilgtermiņa un arī īstermiņa problēmām. Vīrieši nepārstās mirt 10 gadus ātrāk kovida epidēmijas dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:30 (saite)
Un kur par svarīgākajām ilgtermiņa problēmām Tu biji pirms kovida? Ko tagad pēkšņi kviec?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:39 (saite)
Es rakstīju, bet tu to neredzēji. Tagad tu to redzi, tikai tāpēc, ka es pieminēju kovidu. Jo kovids ir viss, ko tu redzi. Bet tas ir labi, jo tagad cilvēki vismaz pievērš tam uzmanību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:41 (saite)
Iepriekš tātad esi murmulējis "pa tukšo"..
Tas ir tas, kam uzmanību pievērs Tu, kā reizi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2021-11-11 14:58 (saite)
Iečeko kaut vai LV oficiālo statistiku, kur uzrādīti mirstības iemesli. Kā redzēsi, galīgi nav tā, ka visas nāves tiktu norakstītas uz Covid:
https://statistika.spkc.gov.lv/pxweb/lv/Health/Health__Mirstiba/MOR10_Iedzivotaju_naves_celoni_menesi.px/

Vērtības gan būs pašam jāatlasa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 15:08 (saite)
Duh, es runāju par cilvēku vienaldzību par novēršamām nāvēm citu iemeslu dēļ.

Tu jau droši vien arī labi zini, ka Latvijā vīriešiem vidējais dzīves ilgums ir gandrīz par 10 gadiem īsāks nekā sievietēm (UK ir tikai 3 gadu atšķirība). Man tas šķiet sautraucošāk nekā kovids, un Maizīša nāve ir labs atgādinājums, ka ir labs brīdis par to parunāt.

Bet nē, parunāt par to, ka vajadzētu vīriešiem vairāk sportot, nomest lieko svaru utt., būs seksisms. Tad labāk teiksim – Latvijā iedzīvotājiem vajadzētu vairāk vingrot (nenorādot uz tevi vai viņu konkrēti). Bet nē, tas arī nav labi, jo tas mums traucēs pielūgt kovida dievību, kurai šobrīd ir ļoti bargs vaigs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2021-11-11 15:11 (saite)
Nope, tu par to runā tikai tagad un nevis savā ierakstā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 15:14 (saite)
Protams, vispirms es gribēju dzirdēt, no kā viņš ir nomiris.

Tas, ka kovida pielūdzēji katrā vārdā redz kaut ko citu, jau norāda uz nopietnām problēmām viņu domāšanā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]xena
2021-11-11 18:17 (saite)
hahhaha. [Ne]vakcinēties viņi drīkst brīvi, bet, redz, sportot - to nu gan vajadzētu. Klauns! :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:22 (saite)
Es neteicu ne vienu, ne otru. Lūdzu, raksti sakarīgi, vai arī ej uz tviteri muļķoties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:25 (saite)
Ja Tu rakstītu sakarīgi, tad arī es Tev tā atbildētu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]xena
2021-11-11 18:16 (saite)
Invalīds arguments - citas slimības NEKAD nenopļaus TIK īsā periodā un neparedzami. Turklāt TĀS šādi neselektīvi NELĪP. Punkts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:19 (saite)
Nevienā valstī kovids nav samazinājis vidējo mūžu ilgumu par 10 gadiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:22 (saite)
un atkal Tu turpini "par salātiem", mazinot esošās problēmas nozīmību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:25 (saite)
Ja tavs tēvs, brālis, vai jebkurš vīrietis (vidēji) nodzīvo vismaz 10 gadus mazāk nekā būtu normāli iespējams, tevi tas nekādi nesatrauc?

Kovids ir samazinājis vidējo mūža ilgumu kaut ar ap gadu.

Kas tev šķiet svarīgāk?

Es no šī saprotu, ka tavs arguments – svarīgāk, ir tas, ka kovids ir saīsinājis mūžu par 1 gadu, bet tas, ka dzīvesveids samazina dzīvi par 10 gadiem nav svarīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:29 (saite)
Nesaprati. Bet izskatās, ka arī nesapratīsi. Kovids ir ārkārtēja parādība un kā pret tādu to arī ir jāattiecas, nevis - LAI JAU MIRST - TĀPAT BŪTU MIRUŠI.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:37 (saite)
Es neesmu teicis – lai jau mirst. Ko tik tu neizdomā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:42 (saite)
tā ir Tava attieksme. Atspoguļota tieši ar šo muļķīgo ierakstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:44 (saite)
Tā nav mana attieksme. Tā visdrīzāk ir tava attieksme, kuru tu neapzināti projicē uz citiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:45 (saite)
lūk! un tāpēc necepies, ka Tevi kritizē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

stick & follow the narrative
[info]formica
2021-11-11 18:39 (saite)
Mobs nedzird. Vinju stress un bailes ir iefokuseejushies vienaa punktaa.

https://youtu.be/IqPJiM5Ir3A?t=1067

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: stick & follow the narrative
[info]extranjero
2021-11-11 18:43 (saite)
Tā izskatās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: stick & follow the narrative
[info]xena
2021-11-11 18:43 (saite)
precīzi! ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

riska grupa
[info]formica
2021-11-11 11:42 (saite)
Vienam vizuaali velk uz T2DM, otram - Androgenetic alopecia.

Buutu bijis preventiivi jaaseko https://covid19criticalcare.com/covid-19-protocols/

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: riska grupa
[info]dzeltens
2021-11-11 13:02 (saite)
Kur ir teikts, ka Maizītis nomira no covid?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]veed_logs
2021-11-11 12:05 (saite)
Tu kārtējo reizi apliecini, ka esi pilnīgs idiots. Esi drosmīgs, nedzēs ārā šo ierakstu!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 12:55 (saite)
Atslābsti, es vienkārši analizēju sabiedrisko veselību. Es zinu, ka daudziem šķiet nepieklājīgi jebko runāt par slimībām, bet tieši tāpēc jau šie cilvēki mirst tik agri, jo visi kautrējas publiski runāt par šīm lietām, tāpēc neko nedara to labā.

Turklāt šī ir ciba ar ļoti mazu lasītāju loku, nevis tviteris. Ej gānīties uz savu tviteri, šeit tam nav vieta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 13:37 (saite)
Nu, cienījamais, un kā tad būtu - "darīt kaut ko to lietu labā", Jūsuprāt, nebūtu "izmantot medicīnas (t.sk.) farmakoloģijas sasniegumus, bet gan "plikam skriet saullēkta rasā pa nātrēm un pārtikt no fermentētām salātlapām un aļģēm"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 13:50 (saite)
what?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:20 (saite)
Noreducēju Tavu pretestību medicīnas pielietojuma apjomam un nozīmībai līdz "dzīvosim veselīgi*" un med.problēmu nebūs. Diemžēl, lielākās daļas kovidiotu pieeja pandēmijai. :( Skumji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:21 (saite)
Man nav pretestības zāļu lietojumam. Tev ir iestājies kaut kāds apjukums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:25 (saite)
medicīna neietver tikai "zāles", bet visu sistēmu. Jā, to pašu, kura šobrīd deg zilās liesmās dēļ valdošās pandēmijas (t.sk. ietekmējot visu ekonomiku kopumā). Nivelējot tās nozīmīgumu un šausmīgajām sekām uz populāciju, Tev būtībā ir pretestība. Noniecini un izplati melus par realitāti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 18:27 (saite)
Kādus melus? Kur tu redzi ierakstā teiktu par medicīnas sistēmu?

Ja kas, tad es jau no paša gada sākuma kritizēju, ka valdība nepietiekami dara veco cilvēku vakcinācijā. Tā sekas Latvija šobrīd izjūt ļoti akūti.

Pateicoties “kovida pielūdzējiem” te nu mēs esam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:31 (saite)
tā, kā Tu esi šis pielūdzējs - tad, jā, paldies Tev!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

2+2=5 laikmets
[info]formica
2021-11-11 14:35 (saite)
Cilvēki mirst agri, jo ignorē reizrēķinu

https://odysee.com/@DarkHorsePodcastClips:b/3-cvd-treatments:d

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-11-11 14:07 (saite)
Kovida pielūdzējiem netīk tavi zaimi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 14:15 (saite)
Labi pateikts – kovida pielūdzēji :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]xena
2021-11-11 18:46 (saite)
+

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]formica
2021-11-11 18:59 (saite)
Pret zaimiem mobs izmanto bezmaz pilnu komplektu Saula A baushlju :D

http://thebullelephant.com/saul-alinskys-rules-for-radicals/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dombrava
2021-11-11 20:46 (saite)
Nekādus zaimus nesaskatu extranjero ierakstā, šķiet, ka arī lielākā daļa komentētāju. Jā, tas ir fakts, ka cilvēki mirst arī Covid ierobežojumu dēļ, ne tikai paša vīrusa dēļ. Es to neapstrīdu. Taču iebildums droši vien ir par to, ka cilvēki ar kādām kaitēm būtu ilgāk dzīvojuši, ja nebūtu saķēruši Covid. Par šo ir sarežģīti izdarīt secinājumus, kuram cilvēkam dzīve jau pirms tam bija mocības, kuram nebija, jo tad sanāks vispārināt. Turklāt visu nemaz nezinām. Tāpēc arī iebildu, jo nekāds baigais prieks pārslimot covidu nav, pat ja arī daudziem vieglā formā tas bijis.

Protams, vēsu prātu saglabāt un nekrist panikā ir prātīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-11-11 21:37 (saite)
Es sajutu krietnus uzbrukumus no 2 vai 3 komentētājiem. Neuztveru personīgi, bet tas manuprāt labi atspoguļo kovida paniku, kas neļauj ieraudzīt kopējo ainu. Acīmredzot, viņus trigerē itin viss, kas varētu likt domāt, ka kovids nav tā pati lielākā un šausmīgākā veselības problēma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dombrava
2021-11-12 16:16 (saite)
Jā, protams. Daži komentētāji varēja būt pieklājīgāki, un mierīgāk izklāstīt savu redzējumu. Visticamāk, ka tevis rakstītais nolasījās citādāk nekā bija domāts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2021-11-12 09:03 (saite)
Labdien. Neviens no šiem minējumiem nav viņa aiziešanas iemesls. Cieņā.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?