ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-09-28 15:50:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par patēriņu
Dzeltens raksta:

//Es saprotu, ka labējiem pēc Trampa parauga ļoti patīk stāstīt saviem vēlētājiem, ka viņiem nav jāmainās un jāsamazina savs patēriņš, ka visu atrisinās tikai ražošanas pārcelšana no Ķīnas uz ASV. Vai no Indijas uz Itāliju. Bet tā nav taisnība./

Es arī piekrītu ka nav jāmainās. Nav jābūt pieticīgākiem.

Tas kas jādara - jāpanāk lai pieprasījums nosaka piedāvājumu . Nevis lai mākslīgi - ar mārketinga metodēm - organizēts intensīvs nomācošs piedāvājums paaugstina pieprasījumu.

Nav jāsamazina ērtības. To nedrīkst darīt. Ir jāsamazina speciāli organizēta cilvēku pierunāšana patērēt vairāk, sevišķi to kas patiesībā nekādas ērtības nerada.

Prece ir tikai prece. Lietošanai. Ar saviem tehniskajiem parametriem. Tas nav ne stāsts, ne notikums, ne pārdzīvojums.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ruukkis
2022-09-28 15:59 (saite)
Grūti nepiekrist

(Atbildēt uz šo)


[info]iokaste
2022-09-28 17:16 (saite)
Tās visas ir sekas.
Piemēram mājdzīvnieki personīgajai izkalidei - suņi, kaķi ir pilnīgi nelietderīgi, patērē resursus. Bet saimnieces (90% sievietes) nevar atļauties bērnus, viņām kaut kā ir jāapmierina grūtniecības laktācijas dominante.
Bet bērnus nevar atļauties tieši sievietes no "bagātajām" valstīm. Kādi cēloņi?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 17:21 (saite)
Suņus bieži tur vīrieši, par nelietderīgumu atkal debatējami, tur ir psiholoģiskās relaksācijas moments (kaķi, mazie suņi) un tīti praktiski apsarga funkcijas ( lielie suņi). Nu un vienkārša lieta - nav kaķu => ir žurkas. Tās pārnēsā slimības un bojā pārtiku etc.

Bērni savukārt tiešām prasa ļoti daudz resursu, galvenokārt - darbu un laiku. Ļoti intensīvi. Ne katram pa spēkam.

Sekas? Nu es domāju ka terapiju var sākt arī no sekām - ierobežojam reklāmas aģentūras, paskatamies kā mainās sabiedrība, vai resursi tērējas racionālāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]iokaste
2022-09-28 20:58 (saite)
bet virziens ir uz otru pusi - uz vienreizlietojamām lietām (vēlams 3 plastmasas iepakojumos). cilvēkiem patīk ne tikai pirkt, bet arī izmest.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 21:05 (saite)
Tas ir nevis cilvēkiem patīk bet cilvēkiem to masīvi iestāsta, mēģina izdarīt tā lai viņiem tas patiktu. Ne bez rezultātiem, citādi jau viņi būtu pārstājuši tajā iestāstīšanā ieguldīt līdzekļus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-28 21:43 (saite)
Nu nez, es un tu atceramies laikus, kad sieru, desu un grāmatu veikalā vīstīja ekoloģiski tīrā papīrā un pienu vai kefīru lēja standartizētās pārstrādājamās stikla pudelēs. Kā tas viss pārgāja uz maisiņš vajag un plastmasa absolūti visur mums apkārt kaut kā notika paši no sevis. Neviens to nepieprasīja.
Tāda ir šībrīža Rietumu elišu politika. Taisīt daudz ekoloģiski sūdīgu atkritumu, šo politiku nemainīt, BET sodīt par to ierindas plebu, kurš neko nekur nekādā līmenī nelemj.

Lūk, kamēr Princis un Soros hujārī savos džetos uz klimata glābšanas simpozijiem ar orģijām uz Bohemian Grove vai Davosu, tērējot monumentālus daudzumus degvielas, plastmasas, gaļu un citas delikateses, pēc tam seksuāli apmierinoties ar plebam nolaupītiem mazgadīgiem bērniem nabadzīgos rajonos (pašu izveidotajos), tikmēr plebam jāizpērk viņu grēki, atsakoties no mājām un auto, kuru varētu atļauties un tā vietā iet dzīvot par īrnieku pie kāda Koena vai Kaca. Atsakoties no labas pārtika, kuru ēd bagātie. Strādājot tikai milzīgās korporācijās, kas visas ir nesaraujami savienotas ar valstīm, kuru funkcija tagad ir apkalpot šīs korporācijas, nevis tautas, kuras ir to vēsturiskie radītāji. Atsakoties no privātā auto un privātas telpas Svētajam Klimatam par godu, kamēr šo politiku ieviesējiem pieder desmitiem daudzhektāru villu, nekustamo īpašumu metropolēs un privātās salas ar privātiem lidlaukiem un safari, kur medīt žirafes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 23:47 (saite)
Hm, vispār `sitiet bagātos`` ir kāreiz visādu sarkano un arī šito te pašu wokistu lozungs, vot viņiem piemēram nepatīk Masks tāpēc ka viņš nevis visu izdala nabagiem bet tā vietā būvē raķetes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-28 23:55 (saite)
Pričom te sist bagātos. Saprast ko viņi dara būtu jau gana labi. Pretoties tad varētu arī bez sišanas, taču cilvēki pakļaujas viņu propagandai kā hipnotizēti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 23:56 (saite)
Nu nepakļautues nekādai propagandai ir vērtīga prasme jā. To vajadzētu skolās mācīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-29 00:44 (saite)
Skolās māca to, ko oligarhi vēl mācīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 00:45 (saite)
Privātajās arī?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-29 00:49 (saite)
Pamatā jā. Oligarhi savus bērnus nelaiž nekur, izņemot savam slānim domātas skolas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 00:52 (saite)
Nu vispār a) var jau tikt arī šajās ``tam slānim domātajās skolās``, dārgi bet var un b) privātajās skolās in general ir feedbaks, vecāko čeko ko tur māca un ja kkas ir ne tā tad koriģē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2022-09-29 05:40 (saite)
"Hm, vispār `sitiet bagātos`` ir kāreiz visādu sarkano un arī šito te pašu wokistu lozungs,.."

Ne tikai. Ir arī tāds nacionālsociālisms - ekonomiskās politikas retorika aprobēta no sociālistiem, taču pielāgota lokālā ksenofoba gaumei ar nacionālismu un antisemītismu.

Es tiešām jūtos banāli šo vispār teikt, bet nu tak mācieties vēsturi beidzot, bērni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 16:36 (saite)
Domā, Gnidrs ir nacists? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 16:54 (saite)
Klasiska nacisma retorika no viņa puses nav nekāds jaunums, taču šonedēļ viņš īpaši pacenties īsā laikā un koncentrēti izpildīties, tādēļ man vairs nekādu jautājumu par viņa politisko piederību nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-29 18:14 (saite)
Jau kuro gadu mūsu wokju retorikā es esmu nacists, tāpat kā visi politiķi, kas neseko globālistu-woke adžendai, Hitleri. Jo redz, man esot "retorika". Tikmēr paši apvainotāji JAU paspējuši piedalīties totalitārisma atbalstīšanā un kādas sabiedrības grupas marginalizēšanā valdības-mediju naidu kurinošas retorikas iespaidā. Mana vaina ir "domu noziegumi", kamēr jūs, kas esat tiešā veidā bļāvuši "URRRĀ" par sovoka lēmumiem un "sadodiet viņiem", "tā viņiem vajag" attiecībā uz tiem, kas atļaujas iebilst, vēl arvien ticat, ka atrodaties morālajā augstienē.
Klasiski sarkanās masu psihozes simptomi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 18:23 (saite)
Paklau, hitlerjūgend, tu labi zini, ka es varu piegādāt linkus uz konkrētiem taviem komentāriem ar konkrētu nacisma retoriku.
Savukārt katru reizi, kad es pajautāju "kur es esmu teikusi vai darījusi x", tu vai nu pazūdi, vai atzīsties, ka piedēvē man citu cilvēku teikto. Tā kā ej ka tu galīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 18:34 (saite)
Es tikai te sēžunun domāju - vai mēs vajāsim cilvēkus par retoriku? Ok mēs varam nonest viņu argumentus, parādīt viņu kļūdas un tā tālāk. Domāju ka tas ir efektīvāk. Te ir visādi cilvēki ar visādiem uzskatiem un tā par 100% es vispār nepiekrītu nevienam no viņiem [un rezultātā mani mēģina pieklapēt visi - arī tādi kas cīnās savā starpā] bet es domāju ka tikai tā mēs tiksim uz priekšu. Izmest no komunikācijas un vajāt tikai muļķus, nu diemžēl šīs sērgas te arī ir pietiekami ja bez filtra.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 18:35 (saite)
Es kādu iesaku vajāt? Es iesaku mācīties vēsturi, lol.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 18:38 (saite)
Par mācīties vēsturi okej, iebildumu nav

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 18:40 (saite)
Ā, un vēl jau es dikti gribētu, lai tādi gnidrologi man nepiešuj lietas, ko es neesmu teikusi un darījusi, bet diemžēl diskusiju līmenis cibā jau krietni sen ir tik zems, ka tā tagad kļuvusi par ierastu lietu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 18:44 (saite)
Kad es Gnidrilogam bez skrīnšotiem un linkiem teicu ka viņš bīdījis idejas par pārdabisku spēku iesaisti seno celtņu būvēšanā viņš sataisīja milzu drāmu nu un tā kā es neatcerējos kad kur cikos kādā pozā utt tad es piekritu ka nekā tāda nav bijis. Jocīgi ka viņš pats to dara, ja jau tik asi uz to reaģē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 18:46 (saite)
TBH, pārdabiskos spēkus viņš konkrēti nekad nav piesaucis. Frēzes un dimanta urbjus gan.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 18:48 (saite)
OK. Citplanētieši arī nefigurēja?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 18:49 (saite)
Gnidrologam nē, citplanētiešus kaut kad sen piesauca ulvs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 18:52 (saite)
OK, thnx, nedaudz vairāk skaidrības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-09-29 18:57 (saite)
"TBH, pārdabiskos spēkus viņš konkrēti nekad nav piesaucis. Frēzes un dimanta urbjus gan."

Frēzes - jā. Ja ir frēzējuma pēda, tad ir lietota vienalga kāda, bet frēze. Par dimanta pielietošanu neesmu neko teicis. Kārtējie cacas meli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-09-29 19:02 (saite)
"Paklau, hitlerjūgend, tu labi zini, ka es varu piegādāt linkus uz konkrētiem taviem komentāriem ar konkrētu nacisma retoriku.
Savukārt katru reizi, kad es pajautāju "kur es esmu teikusi vai darījusi x", tu vai nu pazūdi, vai atzīsties, ka piedēvē man citu cilvēku teikto. Tā kā ej ka tu galīgi."

Visa tava retorika par "antivaxeriem" - kas tad tas bija? Visa tā huiņa ar Gobzema un Šlesera izvirzīšanu šīs "kustības" līderos. JA EFI PLET MUMF TAT ECI GOPZEMPS LOL!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 19:09 (saite)
Um... tev sagāja uz īso? Tu tiešām esi kaut kādā savā paralēlajā realitātē, netaisos attaisnoties par tavām fantāzijām, idiņ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-29 21:06 (saite)
Ej mācies proporcijas, slampa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 21:30 (saite)
Tavi uzbraucieni ir tikpat dumji kā tu pats. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]3koma14vs007
2022-09-29 21:53 (saite)

Līdz šim necentos atspēkot visas totālās muļķības, kuras tu esi samācījusies augstskolā savā "profesionālajā" sfērā un kuras savu smadzeņu nepietiekamības dēļ neesi spējīga vērtēt, analizēt un izdarīt pati savus secinājumus, bet vienīgi reproducēt šeit cibā kā neapstrīdamas patiesības, vienlaikus aroganti un ņirdzīgi iesakot visiem "bērneļiem" mācīties vēsturi. lolol

Vēsturi, kuru nosaukt par zinātni ir, maigi izsakoties, absurds. Zinātni, kuru, kā sen jau aforistiski teikts, raksta uzvarētāji, zinātni, kura tieši šī iemesla dēļ patiesībā nav saucama par zinātni, zinātni, kuras lauciņā tieši pēdējos gados tiek atklāti masveida vēsturisku dokumentu un artefaktu viltojumi, zinātni, kura, protams, neatzīst tos par viltojumiem, un nespēj argumentēti atspēkot, bet vēstures pētniekus, kuri to visu atklāj, ne tikai izslēdz no visām iespējamām "vēsturnieku" cunftēm, bet panāk šo pētnieku profesionālu publisku iznīcināšanu un diskreditāciju.

Jau šajā aspektā tu esi absolūti nožēlojama būtne, kurā normālam cilvēkam nebūtu jāieklausās.
Bet tava pastāvīgā augstprātīgā ņirgāšanās par cilvēkiem, kuri ir citos, no taviem atšķirīgos uzskatos, liecina, ka tu ne tikai neesi gudra, bet arī to, ka esi amorāla, nicināma neliete.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-09-29 22:07 (saite)
*noplāta rokas* Nu tad nemācies to nejauko vēsturi, ar varu tevi neviens nespiež.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-09-29 23:00 (saite)
Nu davaj tagad pēc kārtas, kas tieši ir viltots?

Jeb tas ir no sērijas Fomenko hronoloģija un tml cirks?

/ kuri ir citos, no taviem atšķirīgos uzskatos/

Neņirgājas par cilvēkiem kuri ir atšķirīgos uzskatos, ņirgājas par dumjiem cilvēkiem.

Kā jau es te augstāk teicu, tad man būtu jāņirgājas par jums visiem, jo visi ir ar no manis atšķirīgiem uzskatiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-09-28 21:07 (saite)
Kā mēs zinām no vēstures ar prasmīgi veiktu iestāstīšanu cilvēku masas var pārliecināt par visārprātīgākajām lietām, pēdējais piemērs - ka ukraiņus vajag sist.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dzeltens
2022-09-28 18:44 (saite)
Viss pareizi, tikai kurš ierobežos tās reklāmas? Dibināsim Patiesības ministriju?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 20:37 (saite)
Nu tā tad paliek valsts funkcija, es tomēr atrodu ka ierobežot reklāmas ir daudz sakarīgāk nekā ierobežot ērtības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 20:47 (saite)
Varētu būt interesanti (un varbūt pat lietderīgi!) apsvērt iespēju mazāk ierobežot lietas ārpus kategorijām, kur vajadzība pēc kontroles un ierobežojumiem ir ļoti uzskatāmi demonstrējama bez slīdēšanas vienu vai citu politisko programmu virzienā (kā tas būtu ar, teiksim, radioizotopiem un citām īpaši bīstamām vielām).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 20:50 (saite)
Nu jā, te jāskatās kas ir bīstami un kas nav. Ja nonākam pie slēdziena ka piemēram mode patērē pārāk daudz resrusu un tas ir kritiski - tad ierobežojam to. Ja ne - tad nē. Atkarājas no pētījumos iegūtajiem datiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 20:52 (saite)
Manuprāt, tas ir precīzi tikpat "kritiski", cik beziepakojuma un tamlīdzīgi aktīvismi un ir nekonsistenti ar propozāli pēc iespējas neierobežot cilvēku ērtības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 20:59 (saite)
Mode varbūt nav labākais piemērs jo to aizliegt būtu ierobežot ērtības.

Mazliet fokusētāk ir šitā:

Kur ir problēma? Problēma ir tajā, ka komersantiem vajag peļņu, pohuj kā, nu okej likumīgos veidos [ nelikumīgos arī ja peļņa ir liela, tāpēc narkobiznes paroblēma nav atrisināta]

Bet okej runājam par likumīgiem veidiem.

Tātad vajag peļņu. Viņi, piemēram, ražo kaut kādas preces. Ok, viņi nav stulbi, lai nākotnē dabūtu lielāku peļņu viņi ir ar mieru ieguldīt līdzekļus. Bet joprojam viņi rēķina. Tātad ja mēs to preci uzlabojam, padaram izturīgāku, universālāku, ērtāku, krč veicam konstruktordarbu, tad tas izmaksās X naudiņas un dos peļņu Y peļņas pēc Q laika. Okej. Bet ja mēs ieguldam reklāmās, kampaņās, akcijās, dizainos, neko pēc būtības nepadarot labāku tad mēs ar mazāku ieguldījumu īsākā laikā dabonam vairāk peļņas. Nu lūk un šeit tad ir jābūt regulējumiem kuri viņiem otro ceļu padara neizdevīgu. Tas arī viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 21:00 (saite)
> Nu lūk un šeit tad ir jābūt regulējumiem kuri viņiem otro ceļu padara neizdevīgu.

Nepiekrītu, bet mēs to jau zinājām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 21:03 (saite)
Okej vai ir citi varianti kā tikt vaļā no sistēmas noripošanas šajā otrajā virzienā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 21:03 (saite)
Manuprāt, nekur ne no kā nav jātiek vaļā, vismaz apskatītajā kontekstā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-09-28 21:54 (saite)
"Viss pareizi, tikai kurš ierobežos tās reklāmas? Dibināsim Patiesības ministriju?"

Smieklīgi, ka woke ierunājas uztraukumā par 'orvelismu' tikai tad, kad piemērs ir diametrāli ačgārns.
Reklāma jau pēc noklusējuma ir ar savu juridisko statusu, vismaz tā, kas tiek tiražēta oficiāli, izmantojot firmas zīmi. Tā jau sen ir definēta kā pilnīgi neietilpstoša "free speech" kategorijā un tiek regulēta, saprotot, ka tā ir privātas firmas produktu propaganda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-09-29 09:57 (saite)
Kā var iedomāties ka mani kā īstu woke boļševiku uztrauc, ka ierobežos reklāmas, lol?
Es taču gribu, lai viņas ierobežo (a kurš negrib? atskaitot reklāmas industrijas darboņus, kas dod viens otram pat balvas, kurš lielāks āmurs).
Mani uztrauc tikai tas, ka to praksē īsti nekā nav iespējams izdarīt. Kā to, starp citu, labi ilustrē piemērs ar influenceriem un nopirktajiem reviews šobrīd. No cibas to varbūt grūti pamanīt, jo te joprojām valda 2000šie, bet neviens sen vairs neko nepērk, tāpēc, ka to reklamē. Viss mārketings lielā mērā ir pārcēlies uz "lietotāju atsauksmēm" internetā. Un te nu ir baigi grūti novērtēt, vai tās ir patiesas, vai mārketings. Un daudzos gadījumos - kur vispār ir robeža. Domāju, ka arī Patiesības ministrija netiktu galā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 16:35 (saite)
/bet neviens sen vairs neko nepērk, tāpēc, ka to reklamē./

Tad kāpēc joprojām darbojas reklāmas aģentūras, joprojām pilns internets arr eklāmām ja neuzliek adblokeri, joprojām pa pilsētu karājas vis;adi plakāti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-09-29 18:17 (saite)
Nu pareizi. Vajadzētu izmainīt visu tā, lai nekādu "product placements" nebūtu vispār un cilvēki spētu uzzināt par produktiem tikai caur katalogiem un praktiskas apskates uz vietas. Panākt, ko tādu, ņemot vērā kas ir pasaules ekonomikas elite, būtu tik pat viegli kā atcelt predatorisku augļošanu, azartspēļu industriju vai pornogrāfiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-09-28 19:48 (saite)
Tas, kam kas rada kādas ērtības, gan ir lielā mērā subjektīvi un ir viens no brīvā tirgus pamatelementiem (piedāvājums ir funkcija no pieprasījuma). Šeit, manuprāt, pareizi norāda [info]dzeltens — bez pamatīga soļa Ķīnas virzienā speršanas nav iespējams veikt šādu "samazināšanu".

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 20:41 (saite)
Nu jā piedāvājums rodas no pieprasījuma, tas ir normāli. Skalot viņiem smadzenes lai viņi pieprasa mazāk ir sovoks vai ķīna vai tas ko tagad pseidoprogresīvie dara. Skalot viņiem smadzenes lai viņi pieprasa vairāk -tas ir tas ko reklāmas aģentūras tirgoāju uzdevumā dara. NE skalot viņiem smadzenes - tas ir tas ko vajadzētu.

Par ķīnas virzienu - nu dalabi šāda veida kontroles mehānismi normālās netotalitārās valstīs ir, attiecas uz azartspēlēm, bērnu porno, apreibinošām vielām, ieročiem. Nu tad lietojam tos pašus mehānismus, tikai uz citu mērķi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 20:48 (saite)
Šie mehānismi ir domāti specifiska veida mērķiem (par dažiem no kuriem es arīdzan būtu gatavs iebilst vai vismaz debatēt). Ņemt smagā gala kontroles mehānismus un tos sākt pielietot pa labi un pa kreisi kaut kādu sabiedrības pāraudzināšanas plānu dēļ — tas arī ir Ķīnas stila totalitārisms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 20:48 (saite)
Nu jā tāpēc ir okej pielietot pārdomāti un fokusēti. Un tas jau nav par sabiedrības pāraudzināšanu, tas ir kāreiz pretējais, noņemt šo patērēšanas virzienā audzinošo ietekmi. Tur jau tā atšķirība. Nevis audzināt bet beigt audzināt. Tie kas pretendē uz audzināšanu kāreiz ir visādi aktīvisti aļa idejiskie vegāni, beziepakojuma ekotirliņi untātālāk. Kas notiek - notiek audzināšana ar reklāmām un tad vēl šitie. Es piedāvāju apturēt gan vienu gan otru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 20:59 (saite)
Es, no otras puses, piedāvāju nemēģināt ar varu apturēt ne vienu, ne otru, tā vietā gluži vienkārši palikt valsts politikas līmenī strikti neitrālam un ļaut spontānajam ordnungam sakārtot lietas.

Rezultātā beziepakojuma ekovegānaktīvistbodītes pastāvēs piedāvājuma marginālijās, par masīvi paaugstinātām cenām apkalpojot tās piecas asiņojošās sirdis, kam tas tiešām ir svarīgi, un reklāmas turpinās būt relevantas tiem, kuriem tās interesē. Ja vien, protams, kāds pa vidu neatklās veidus, kā ar audiovizuālu informāciju programmēt smadzenes vārda maksimāli burtiskā nozīmē, kad tiešām varētu būt pamats sākt to ierobežot ar varu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 21:02 (saite)
Tas būtu labi ja tam spontānajam ordnungam nebūtu tendence producēt kalniem lētu sūdīgu preču nepārtrauktu reklāmas un citu mārketinga akciju kampaņu pavadījumā. Ja pie sistēmas likšanas mierā šāds šifts nenotiek, tad okej var likt mierā. Ja notiek, jākoriģē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 21:02 (saite)
Nepiekrītu, bet mēs to jau zinājām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 21:03 (saite)
Tu nepiekrīti kam

a) ka šāds šifts pastāv
b) ka šādu šiftu vajag koriģēt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 21:04 (saite)
Parciāli (a) un pilnīgi (b).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 21:05 (saite)
OK, ja a) nav tad no b) nav jēgas. Ja a) ir, tad vismaz debates priekšmets saglabājas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-28 21:12 (saite)
Savu viedokli par tēmu esmu noformējis, kas laikam arī ir viss mans ne-redundantais pienesums šādai debatei. Vajag nevis cīnīties ar iepakojumiem, bet meklēt efektīv[āk]us veidus, kā utilizēt attiecīgos materiālus.

Tas pats attiecas uz faktiski visu ekoloģiju un planētas glābšanas centieniem — nevis ka tas ir nebūtiski, bet ka civilizācijai, kurai būtu labi pārredzamā nākotnē sasniegt K1, to vajadzētu mēģināt darīt no tieši pretējās puses (nevis padarot sevi mazu un askētisku, bet ražojot un izmantojot arvien masīvākus enerģijas daudzumus, lai pie augoša vai vismaz pašreizēja ērtību līmeņa panāktu vēlamos tīrības u.c. parametrus). Šajā sakarā vēlētos nosaukt beļģus par katastrofāliem idiotiem, kurus varbūt ārstēs tikai pašu izraisītā zobu kāršana vadzī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-28 23:45 (saite)
Jā beļģi parādīja episku idiotisma līmeni. Jā un kā vrb var ievērot es nekur neesmu par mazu unaskētisku es esmu par tiešām lielu kas nav arī klaunādes tipa civilizācija kura stulbi ķiķinot ātri visu pārvērš atkritumos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-29 00:04 (saite)
Es neuzskatu, ka civilizācijas lielums ir inversi proporcionāls tādām lietām, kā reklāmas vai komercija in general. Tirdzniecība un ar to saistītās aktivitātes tieši ir viens no faktoriem, kas audzē un balsta jebkuru civilizāciju vismaz pie mums, cilvēkiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 00:15 (saite)
In general nē, komercija ir nepieciešams elements. Debate ir par to vai neregulēta komercija nav ar tendenci noripot tingeļtangeļa pseidocivilizācijas virzienā. Kāpēc? Lielāka peļņā īsākā laikā ar mazākiem ieguldījumiem.

Ja šis risks nepastāv, tad pasākumu var likt mierā un neregulēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-29 00:19 (saite)
Komercijas spēja normāli darboties gan ir apgriezti proporcionāla tās regulācijas daudzumam. No otras puses, es neuzskatu, ka normāli funkcionējoša civilizācija kā tāda var būt plānveida projekts, no kā arī izriet liela daļa manas attieksmes pret mēģinājumiem sabiedrību un tās dažādās aktivitātes plānot un glaihšaltēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-29 00:22 (saite)
Droši vien nevajag regulēt nepārtraukti, bet iespējams ka vajag pieskatīt lai nenotiek šī apskatītā nobīde. Tas ir drusku kā ar šmigu - sausais likums nav okej bet situācija - visi lopā arī nav okej.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-29 00:25 (saite)
"Visi lopā" nav pretējais stāvoklis sausajam likumam. Sausā likuma laikā būšana lopā bija tikai mazliet zemāka, kā pirms un pēc tā, toties uz tā rēķina, ka dzerts tika jebkas nomināli etanolu saturošs, ar visiem no tā izrietošajiem efektiem. Nebūšana lopā ir funkcija no pašdisciplīnas un kultūras un to nevar iedzīt ar likuma pantu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mapats
2022-09-29 11:28 (saite)
Esošajā situācijā nenonācām vienas dienas laikā, arī izmaiņas prasīs desmitgades, ja tās sāktu veikt uzreiz. (Šī doma nav jauna)

Risinājums ir izglītība un brīvība. Abas lietas cilvēku vairākumam, arī "brīvajā pasaulē" sobrīd ir ierobežotas(nav 100% pieejamas) salīdzinājumā ar piemēram trīsdesmitajiem gadiem(kad arī bija ierobežojumi). Izglītiba tāpēc, ka manuprāt indoktrinē studentus noteiktā domāšanas veidā, nevis māca domāt un analizēt, brīvība tāpēc, ka pat ar atvērtām robežām cilvēku ikdienu iespējams kontrolēt un novērot, ja viņš speciāli neslēpjas. Šeit, protams, var strīdēties par notiekošā proporcijām, kaitīgumu un ideoloģijām, bet vajag paturēt prātā, ka runa ir par vairākumu cilvēku, nevis izņēmumiem.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?