Kā var iedomāties ka mani kā īstu woke boļševiku uztrauc, ka ierobežos reklāmas, lol?
Es taču gribu, lai viņas ierobežo (a kurš negrib? atskaitot reklāmas industrijas darboņus, kas dod viens otram pat balvas, kurš lielāks āmurs).
Mani uztrauc tikai tas, ka to praksē īsti nekā nav iespējams izdarīt. Kā to, starp citu, labi ilustrē piemērs ar influenceriem un nopirktajiem reviews šobrīd. No cibas to varbūt grūti pamanīt, jo te joprojām valda 2000šie, bet neviens sen vairs neko nepērk, tāpēc, ka to reklamē. Viss mārketings lielā mērā ir pārcēlies uz "lietotāju atsauksmēm" internetā. Un te nu ir baigi grūti novērtēt, vai tās ir patiesas, vai mārketings. Un daudzos gadījumos - kur vispār ir robeža. Domāju, ka arī Patiesības ministrija netiktu galā.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: