blond

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
14:04: Īsi par homeopātiju:
http://www.ir.lv/blogi/veseliba/homeopatija-novecojusi-magija

(iepostēju un laižos prom, redzēs, vai te nesanāks cepiens:)

Comments

[User Picture]
From:[info]nova
Date:6. Marts 2013 - 14:37

dzejnieka vārdiem sakot

(Link)
"Šie runāja, tie runāja, no manīm vārdu gaida -
Es nesviedu savu vārdu šķidrajā ūdenī". (c) Imants Ziedonis
From:[info]biezpientaure
Date:6. Marts 2013 - 14:49
(Link)
Signe pret Samuelu Hānemani? :)
From:[info]unpy
Date:6. Marts 2013 - 14:56
(Link)
Aiaiaiai. Dieva nav, homeopātija nedarbojas, zeme ir apaļa - visi šie mazo bērnu lielie pseidoatklājumi. Būtu saņēmušies dūšu un uzrakstījuši, ka "Mildronāts" nedarbojas, būtu pavisam cits smeķis.
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:6. Marts 2013 - 15:19
(Link)
Tiešām būtu? Kaut kā neesmu lasījis, ka 75% Latvijas iedzīvotāju pozitīvi izteiktos par Mildronātu. Tāpat Cibā cepieni bijuši taisni par homeopātiju, nevis Mildronātu. Ierakstītu par Mildronātu, manuprāt, lielumlielā daļa piekrītoši mātu ar galvu -- mēs tak zinājām, ka Ļaunās Megakorporācijas mūs indē. Ko tu iebildīsi, jā, es pats veicu savus klīniskos pētījumus, kas pierāda, ka Mildronāts strādā?

Bet iebilsti kaut ko pret homeopātiju -- uzreiz uzrodas ļaudis (kaut vai tajā pašā Ir rakstā), kas stāsta -- un kāpēc neviens neko nesaka par Ļaunajām Megakorporācijām, kas mūs indē ar savām zālēm?!
From:[info]unpy
Date:6. Marts 2013 - 15:35
(Link)
Tas, protams, ir tikai mans pieļāvums, taču karot publiskajā telpā ar tiem, kuriem diena cauri, ja tumšāks kaķis pārskrējis pāri, ir pavisam kas cits, kas karot ar solīda uzņēmuma karogproduktu.

Par Mildronātu, starp citu, ja atmiņa neviļ, viņš ir iekļauts vienā ļauno krievu saitā sadaļā "zāles, kuras strādā tikai tālab, ka ir placebo efekts".

Par visu citu - nu un, ka ļaudis iebilst? Nu, un, ka lielais vairums cilvēku ir visai nekritiski savos spriedumos? Tā ir baisā varonība, uzrakstīt 10832. rakstiņu par tēmu "Islams sūkā" vai "Sievietes ir muļķes"?

Nu, jā, jums, žurnālistiem, tā ir ērtāk, protams:))
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:6. Marts 2013 - 15:40
(Link)
Ir ļaudis, kas kaŗo pret solīdiem uzņēmumiem, ir ļaudis, kas kaŗo pret homeopātiju. Daži ļaudis dara gan vienu, gan otru. Kas nu kuŗu pavelk. Nekādas varonības tur nav, bet tomēr ir apsveicami, ka ļaudis izsaka savu viedokli, pilsoniskā sabiedrība un tā.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:6. Marts 2013 - 15:47
(Link)
Es atvainojos, bet homeopātija ir £10 miljardu industrija Lielibritānijā un arī Latvijā ieņem šauru, bet stabilu vietu, tā ka nebūt nevar teikt, ka te karošana ir ar kaut kādiem tūtiņdreijeriem.

Ja tā paskaita, cik no paziņām ik pa brīdim kaut ko izmet par to, ka dzer homeopātiju -- gan gripas profilaksei, gan ārstēšanai, gan tam, gan šim... no mana paziņu loka ap 80% vismaz reizi ir pieminējuši, ka lieto.
From:[info]unpy
Date:6. Marts 2013 - 15:52
(Link)
Jā, indusrija ir pamatīga, gan jau, ka arī rīkstnieku industrija ir pamatīga, taču interesanti ir tas, ka ir uztverts, ka pret homeopātiju karot ir ērti, jo tā industrija, acīmredzot, ir sadrumstalota, kamēr karot kaut vai pret mildronātiem vai herbalaifiem kaut kā nedavelk, vismaz neesmu šādus rakstus redzējis, jo tur var pa nopietno sist pretim.
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:6. Marts 2013 - 15:55
(Link)
Ā, tad tu domā, ka vidusmēra blogeris rūpīgi apdomā, hmmm, šitie varētu kaut ko iebilst, nē, labāk lekšos ar šitiem, tie klusēs! Atļaušos apšaubīt :)
From:[info]unpy
Date:6. Marts 2013 - 16:04
(Link)
Iebildums pieņemts, jā, patiesi, nedaudz sarežģīju lietas.
From:[info]lasitajs
Date:6. Marts 2013 - 15:57
(Link)
Es mazliet paliku uz pauzītes, kad mana ģimenes ārste piedāvāja man palietot homeopātiju gripas profilaksei. "Jā, noteikti", es pie sevis noteicu, un iegādājos kioskā "Skittles".
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:6. Marts 2013 - 21:43
(Link)
un gripu nedabūji, team skittles win!
[User Picture]
From:[info]indulgence
Date:11. Aprīlis 2013 - 13:15
(Link)
Man aizdomas, ka tā niša ir kudi lielāka. Vismaz tāds iespaids radās, klausoties ekslaulenes stāstus (tb teorētisko pamatojumu, kāpēc no manis jāizspiež vēl papildus kāpostu) par to, ka pie homeopātiem vecvagariem vizīte tik desmitus kupjūru, kuļķenīte ar pārdesmit ziedputekšņu bumbiņām ap pussimtu utt. Tb gadā stabili ap tūkstoti samaksāja, tikai lai mazinātu hipohondriju. Aizdomas, ka šādu sievišķu ir ļoti daudz (un gan jau arī, ka vīrišķi, tikai tie par to nekladzina).
[User Picture]
From:[info]blond
Date:11. Aprīlis 2013 - 13:55
(Link)
jā, zinu es šīs cenas:)
From:[info]simbel
Date:3. Maijs 2013 - 10:22
(Link)
Pēc mildronāta pieminēšanas man pilnīgi interesanti palika, vai ta' tiešām nestrādā. Mamma regulāri dzer, un palīdzot. Bet, ja tas viss ir meli, es ļoti labprāt par to uzrakstītu.

Taču pat pēc virpusējas izpētes sanāk uzzināt, ka par mildronātu ir zinātniski metodoloģiski pareizi (cik nu var spriest) pētījumi vairākos starptautiskos kardioloģijas žurnālos, un šie pētījumi rāda - strādā gan. To ir noskaidrojuši arī krievu zinātnieki neatkarīgi no latviešiem. Ja mildronāts būtu stulba tabletīte, kur nekā nav iekšā, tad vismaz viens tāds pētījums kaut kur būtu publicēts un to arī apstiprinātu. Lai šo faktu noliegtu, jābūt konspirāciju teorijas "visi mūs indē un visa zinātne melo" piekritējam. Pieņemšu, ka tāds neesi.

Un es nesaprotu, kāpēc "rekur alt. med. nozare, kas nav tik laba, kā izskatās" tipa raksts ir objektīvi nevērtīgāks par "rekur medikaments, kas nav tik labs, kā izskatās". Vismaz šis komentārs, šķiet, vedina, ka ir nevērtīgāks. Kas cilvēkam personīgi vairāk interesē jau ir tikai gaumes lieta. Neinteresē homeopātija, nu, lai neinteresē. Man, piemēram, vienalga par mašīnām vai slaveniem biznesmeņiem.
[User Picture]
From:[info]sramgni
Date:6. Marts 2013 - 16:36
(Link)
Aizver dirsu, lūdzu, galīgi jau apriebies.
From:[info]unpy
Date:6. Marts 2013 - 16:57
(Link)
Tā bija tāda kā pavēle, rīkojums vai vienkārši maza bērna neformatētu emociju izvirdums? Ir kaut kāds vecums, kurā ļoti interesē citu sfinktera strāvoklis, tas ar laiku pāriet, patiesi ceru, ka Tev arī pāries. Ne dēļ manis, man tiešām vienalga, taču var noderēt sekmīgākai komunikācijai ar citiem cilvēkiem.
[User Picture]
From:[info]sramgni
Date:6. Marts 2013 - 17:00
(Link)
Vienkārši beidz dirst caur muti.
From:[info]unpy
Date:6. Marts 2013 - 17:24
(Link)
Patiesi ceru, ka šis rīkojums ir kāds smalks joks, ja citādi - skumji.
From:[info]kirkegors
Date:8. Marts 2013 - 02:23
(Link)
Rupjais ateists.
[User Picture]
From:[info]annuska
Date:6. Marts 2013 - 21:28
(Link)
nesapratu, ko tu par to domā, taču man šis raksts šķiet aizkustinošs, jo dažās rindkopās ir it kā atmaskots fenomens, kuru tā pārzinātāji studē gadiem.

es, piemēram, nezinu, kas tur notiek, un aizdomīgi jau tas viss izskatās, taču manam bērnam tādā veidā tika izārstēts nevis klepus vai iesnas, bet vairāki nopietni bronhīti, strutainā angīna un vidusauss iekaisums, kurus bija konstatējuši tradicionālie mediķi, kuri savukārt, nezinādami, ka viņu izrakstītās antibiotikas netiek lietotas, pēc nedēļas priecājās par to labo iedarbību:) ja tas ir placebo, tad ļoti labs.

saprotu, ka manas mammas žultsakmeņu sairšanu var saistīt ar pozitīvu domāšanu un meitas bronhītu izbeigšanos un alerģijas samazināšanos ar bērna izaugšanu, nevis homeopātiju, taču Marijai tik tiešām vairākas reizes pāris dienu laikā pārgāja akūti iekaisumi. tā kā es es nezinu, KAS tur notiek, bet kaut kas tur notiek.

vēl ir interesanti, ka Romas katoļu baznīca neatzīst homeopātiju, t.i. tai nav oficiāla viedokļa šai jautājumā, bet liela daļa priesteru stāsta, ka homeopātija nāk no sātana, jo tas izgudrotājs ir bijis sātanists vai kaut kas tāds. Marijas krustmātei viens no bērniņiem pirmo gadu prakstiski visu nodzīvoja pa slimnīcām, antibiotikas bija lietotas katru mēnesi un imunitāte čupā. tad nu pēc dažiem mēnešiem homeopātes aprūpē viņam bija ideāla asinsaina un slimības izbeidzās, bet tad mamma nejauši izpļāpājās priesterim un priesteris pateica nē. viņa ir pavisam nopietni ticīga un uzreiz paklausīja, tomēr bērniņš, par laimi, jau bija paguvis atveseļoties:)
[User Picture]
From:[info]blond
Date:6. Marts 2013 - 21:50
(Link)
es nekaroju pret homeopātiju, cilvēki ir brīvi izvēlēties, bet man jāatzīst, ka tā viena reize, kad es nokļuvu kādas Rīgā ārkārtīgi slavenas homeopātes nagos, man atstāja visnepatīkamāko iespaidu. tā bija neprātīga naudas kāšana, iesiešana īsā striķītī, atrodot nepieciešamību pēc arvien jauniem un jauniem izstrādājumiem, pēc jaunām un jaunām konsultācijām, - tur tas āķis, ka homeopātija, kā paši homeopāti atzīst, iedrabojas lēni un dod brīnišķīgu iespēju pagaidīt, kamēr slimība, ja tā nav pārāk nopietna, pati pāriet, bet pa to laiku iekasēt smukas summiņas no nelaimīgiem cilvēkiem. tā es to redzu. es neticu homeopātijai.
(bet es ticu, piemēram, adatu terapijai, protams, ne visām diagnozēm, jo saskatu tajā ļoti lielu līdzību ar tradicionālo fizioterapiju, un vēl, jā, man kauns atzīties, Zilā kalna Marta ir izārstējusi šaušalīgu migrēnu, kas vilkās vairākus mēnešus - bet, pat zilā kalna martas fenomenā es redzu kādu iespējamu racionālu pamatu - kādus vēl neizpētītus viļņus vai ko - kamēr homeopātijā es nesaskatu neko:)
[User Picture]
From:[info]annuska
Date:6. Marts 2013 - 21:59
(Link)
nu vot Marijai tieši vairākkārt iedarbojās ļoti ātri.

bet es piekrītu par naudas kāšanu - homeopāti gan ir dažādi, taču arī mūsējā, kas nebija nedz sektantiska, nedz nepatīkama, maksāja ļoti dārgi, turklāt man ir aizdomas, ka viņa speciāli neapmāca sekotājus, lai saglabātu savu monopolu un cenu.
[User Picture]
From:[info]blond
Date:6. Marts 2013 - 22:58
(Link)
nu redzi, tieši dēļ tā ātruma es arī tik ļoti šaubos par to, vai izveseļošanās bija homeopātijas rezultātā:)
[User Picture]
From:[info]annuska
Date:6. Marts 2013 - 23:27
(Link)
nu tradicionālie mediķi visas reizes teica, ka bez antibiotikām nekā nebūs, un iepriekš līdzīgās situācijās, ja nedarīju vispār neko, tad tas tiešām beidzās ar slimnīcu vai vismaz antibiotikām. tā kā ja tā nebija homeopātija, tad tie bija vairāki brīnumi pēc kārtas:)
[User Picture]
From:[info]blond
Date:6. Marts 2013 - 23:39
(Link)
jā. nu es nezinu. es pilnīgi saprotu tevi. ja tā notiek, tad ir jātic. man vienkārši nav pozitīvas pieredzes un es arī nespēju tam rast racionālu skaidrojumu.
[User Picture]
From:[info]annuska
Date:6. Marts 2013 - 23:47
(Link)
skaidrojumu es arī nevaru rast, bet es jau parasto medicīnu arī nesaprotu.
man pašai, starp citu, h. nepalīdzēja, tā gan bija cita ārste nekā Marijai, bet tā savukārt līdzēja manai mammai.
[User Picture]
From:[info]de
Date:7. Marts 2013 - 01:43
(Link)
es arī neatrodu un, reiz pamēģinājusi meklēt, atmetu. turpinu nesaprast, tāpat kā nesaprotu ledusskapja darbības principu. bet manam bērnam, pavisam maziņam zīdainītim, ar h. zālēm temperatūra vairākkārt ir pusstundas laikā nokritusies no četrdesmit viens uz trīsdesmit astoņi, un nebija tur nekādas manas psīchiskās ietekmes. man aiz pārbīļa trīcēja rokas un vispār nepadodas ne suģestija, ne pašsuģestija.
un man nav skaidrs, kāpēc vispār nopietni jāapspriež sacerējums, kura autors ir anonīms, kura profesija ir kopīraiteris un kura izglītība iegūta "kognitīvo zinātņu" jomā.
[User Picture]
From:[info]de
Date:7. Marts 2013 - 01:48
(Link)
laboju: sacerējums par medicīnu, kura autors (tālāk - kā iepr.)
From:[info]simbel
Date:2. Maijs 2013 - 11:44
(Link)
Tas, ka zīdainītim temperatūra nokritās, ir labi. Un droši vien būtu nokritusies arī bez h. zālēm. Bet, ja patīk maksāt par h. zālēm, kur iekšā pliks ūdentiņš, arī labi, neviens tev neliek nepirkt.

Bet piesieties autoram tāpēc, ka nepatīk rakstā minētie argumenti, ir nejēdzīga taktika. Un kognitīvo zinātņu maģistrs ir pietiekami cienījama izglītība.
[User Picture]
From:[info]annuska
Date:6. Marts 2013 - 23:32
(Link)
cik es atceros, h. lēni ārstē lēnas, t.i. hroniskas vainas, bet akūtas - ātri
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:7. Marts 2013 - 11:10
(Link)
aha, man arī ir nesena un ļoti pozitīva pieredze ar homeopātiju bērnam bronhīta un ausu iekaisuma ārstēšanā.
Vnk tikko bija izdzerts a/b kurss un ģimenes ārste izrakstīja homeopātiskos līdzekļus akūtam bronhītam, iesnām un tām nelaimīgajām ausīm. Bērnam pārgāja viss nedēļas laikā un veselu mēnesi (smieklīgi, bet mums tas rudens/ziemas periodā tiešām ir daudz) pat iesnas nesaķēra un neieklepojās ne reizi. Nu, pēc mēneša saķēra gripu un tagad atkal grūžu visu to homeopātiju, ticot, ka līdzēs. :))

Es gan homeopātu esmu apmeklējusi 1 x mūžā, bet homeopātiskos preperātus, kad bijusi vajadzība, piemeklējis ir ģimenes ārsts.

Par homeopātiem man ir diezan līdzīgs viedoklis kā blond. Māte pie homeopāta gāja biežāk kā uz baznīcu (lai gan uz baznīcu viņa iet vismaz 2x mēnesī) + lauleņa lielais bērns tiek vests pie kaut kāda krutā homeopāta, kur vizīte 60 Ls un tāpat pagājušā gadā ar visādiem plaušu karsoņiem utt. slimoja. Man tiešām radies iespaids, ka tā ir naudas kāšana.
From:[info]shi
Date:9. Marts 2013 - 11:56
(Link)
Es te tā mēģināju iedomāties, kas nav naudas kāšana mūsdienās. Principā, jebkur un visās jomās, visur, grib noraust pēc iespējas lielāku piķi. Tā vēlme nokāst piķi bojā pat tīri normālas lietas, pieļauju arī viedokli par homeopātiju :(

*par homeopātiju, nācies saskarties tikai tik daudz, cik savas mūždien laringīta apvītās balss saites man LORs ieteica ārstēt ne vairs ar a/b bet ar kaut kādu homeopātisko pūšamo.
[User Picture]
From:[info]blond
Date:9. Marts 2013 - 12:04
(Link)
tas homeopātiskais pūšamais var būt arī pavisam attālā sakarā ar homeopātiju, te jau kaut kur iepriekš minēja, ka mēdz nepareizi dēvēt visus augu izcelsmes līdzekļus par homeopātiskiem.
From:[info]shi
Date:9. Marts 2013 - 12:06
(Link)
lai vai kā, galvenais, ko gribēju pieminēt, ka tas ir visās mūsdienu jomās - vēlme pēc iespējas lielāku piķi noplēst.
Powered by Sviesta Ciba