05 October 2018 @ 12:47 pm
 
man visu laiku gribas sevī atrast veidu pateikt, ko es domāju par Progresīvajiem, bet cibā, nu cibā man nošaus par nepareizām domām, vai ne?
ko es domāju? es neticu, es neticu viņiem kā partijai, tā nav partija, tas ir klubiņš, klubiņš cilvēku, kas "Vēlas Mainīt Lietas", bet vai viņi nesabruks pie pirmā spiediena? vai viņi diez māk lasīt un rakstīt un savā labā izmantot birokrātiskus tekstus? vai viņi, protams, izņemot Putni, zinās, ko un kā darīt, lai viņu balsis tiktu ņemtas vērā? jā, smuki jau skan - mēs esam pieci procenti, tiksim iekšā. labi, tieciet, a ko tad? varbūt es esmu par vecu un manī vairs nav jaunības maksimālisma, bet labas idejas nevajag iedot traku entuziastu armijai Saeimā, trakiem entuziastiem ir jāstāv aiz reālpolitikas cilvēkiem, tiem ir jābūt darbīgās nvo un tiem ir jāturpina būt pilsoniski aktīviem, ietekmējot procesus no iekšpuses. (šāda partija, starp citu, nebūtu slikta pašvaldībā, kur ir daudz niansētāki skati uz procesiem - piemēram, progresīvajos atrodamie bērnu nama speciālisti būtu vērtīgi pašvaldība labklājības komitejās. varbūt tā tas nestrādā?)

mani uztrauc, cik ļoti latviešu partijās trūkst labu speciālistu, cilvēki ar uz politiku vērstu izglītību, ar pieredzi lielo kuģu kustināšanā, jo, būsim godīgi, tā vienkārši un plakani jau tā Saeima nestrādā.

tāpēc īstenībā šajās vēlēšanās nav izvēļu. nevis tā, ka ir viens variants, īsti nav variantu vispār. manuprāt, Pariešiem traucē naudas fons, JKP neatbalsta viendzimuma partnerību, kas man ir viena no retajām sarkanajām līnijām, Jaunā Vienotība ir stipri sliktos reitingos, nacionāļi un zemnieki, protams, pametami zem vilciena, artuss vienkārši kretīns.


(starp citu - Gobzems nesen uzrunāja jauniešus ar tekstu - būs pamatizglītība par brīvu! un brīvpusdienas! un visi jaunieši - jeij! un neviens viņiem neatgādina, ka viņiem JAU IR izglītība par brīvu un JAU IR brīvpusdienas. es izdomāju nākamajās vēlēšanās startēt ar apsolījumu, ka Latvijā, ja mani ievēlēs, būs 4 gadalaiki)
 
 
( Post a new comment )
[info]asiize on October 5th, 2018 - 01:05 pm
No savām birokrāta pozīcijām raugoties, esmu stipri līdzīgās domās.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on October 5th, 2018 - 01:06 pm
jā, es laikam arī kādu laiku esmu skatījusi pietiekami daudz birokrātijas, lai zinātu, kā tā strādā, kāpēc tā strādā un kā to izmantot savā labā. un man negribētos, lai labas idejas sabrūk zem šādām sienām.

starp citu, Daci vispār es gribētu izcelt no partijas un piešķirt mūža kultūras ministres statusu :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]asiize on October 5th, 2018 - 01:10 pm
jā, ar viņu ir droša sajūta.
bet kopumā man žēl, ka nespēju tik priecīgi kā daudzi citi savam fb profilam pielikt to vienas vai otras krāsas atbalsta zīmīti
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on October 5th, 2018 - 01:12 pm
vēlēšanas ir mokas!
jā, es arī nelieku, bet man nevienu gadu nav bijis ne par ko liela pārliecība. ja nu vienīgi tālajā 2006.-gadā, kad balsoju par Tautas Partiju un lepojos ar to :)
(Reply) (Parent) (Link)
Shelly[info]shelly on October 5th, 2018 - 01:12 pm
Man liekas, ļoti normālas pārdomas. Manuprāt, katrs saprātīgs PRO balsotājs (es, piemēram :D) ir padomājis par savas izvēles vājajiem punktiem, tas ir normāli.
(Reply) (Link)
only after dark[info]tvarj on October 5th, 2018 - 01:53 pm
es ļoti līdzīgu apsvērumu dēļ pat neapsvēru ne Pro, ne A/Par un par viņiem nebalsošu.
bet viendzimuma laulību jautājums mani sarūgtina, jā.

tas ir dīvaini, ka vērojot šīs aktivitātes rodas zināma ziņkārība iestāties partijā un paskatīties, kas "lācītim" vēderā? asking for a friend
(Reply) (Thread) (Link)
src[info]src on October 5th, 2018 - 07:13 pm
jz indulgence ar blīkšķi sejasgrāmatā pagājušogad izstājās no jkp, nolamājot viņus par homofobiem.
(Reply) (Parent) (Link)
rūsganais sprakšķis[info]mufs on October 5th, 2018 - 02:10 pm
man atkal liekas,ka ir tur arī gana birokrātiski kandidāti.

es ilgi svārstījos starp PAR un PRO, bet man besī Bond un Pabr, utt, tas viens, un man patīk tās lietas,uz kurām PRO koncentrējas pat,ja tās mani diezko neskar. es no valsts diži neko nesagaidu/man šobrīd no viņas neko nevajag, bet man gribas cerēt uz gaišo nākotni,kad tā kļūs taisnīgāka un godīgāka. jo mani druasmīgi uzvlek netaisnība.
Un 2% viņi toč pārvarēs,kas garantē to valsts finansējumu.
(Reply) (Link)
cits laiks[info]siltavieta on October 5th, 2018 - 02:15 pm
man arī tā šķiet, tas izvēli padara vēl jo mokošāku.
(Reply) (Link)
karmena[info]karmena on October 5th, 2018 - 02:18 pm
JV nemaz nav tik slikti reitingi. Un cik vispār var tiem reitingiem uzticēties, ļoti maz.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on October 5th, 2018 - 02:20 pm
JV krīt. Man liekas, ka tās “izdevusies valsts par spīti kremlim” reklāmas bija kaut kāds vāks. Ātri gan novāca, bet kaut kādu ietekmi uz reitingiem vairs neizmainīja.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
karmena[info]karmena on October 5th, 2018 - 02:24 pm
Man vnk pēdējās dienās tāda sajūta, ka par viņiem tomēr izšķiras balsot cilvēki, kuri nav izlēmuši tevis uzskaitīto iemeslu dēļ. Subjektīva sajūta, tomēr es domāju, ka 5proc viņi pārvarēs.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on October 5th, 2018 - 02:27 pm
Jā, es piekrītu tam, ka neizlēmušie pēkšni neizvēlēsies kādus pro vai pat kaimiņu, bet gan jv vai zzs. Vai Strīķi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
 Stiller Ozean[info]klusais_okeans on October 5th, 2018 - 04:51 pm
jā, es pati laikam par JV un apkārt daudzus neizlēmušos arī dzirdu noskaņotus šajā virzienā
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
src[info]src on October 5th, 2018 - 07:14 pm
eh, viss velti :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
 Stiller Ozean[info]klusais_okeans on October 5th, 2018 - 07:51 pm
:D nākamreiz!
(Reply) (Parent) (Link)
briinumcepuminjsh[info]french_mime on October 5th, 2018 - 02:44 pm
Man šķiet, ja cilvēkiem ir entuziasms un inteliģence, tad pat ja viņiem nav pieredze, tie pirmie divi qualities palīdzēs ātri iemācīties to, kas vajadzīgs mērķim.
(Reply) (Link)
aņa delovejevna[info]deloveja_kundze on October 5th, 2018 - 03:11 pm
paldies!

es nezinu, vai šis ir teksts, uz kuru vispār tiek meklētas atbildes, bet mēģināsim. PRO nav gluži interešu pulciņš, PRO kā partija ir radusies no biedrības, kas eksistēja kopš 2011. gada, kas parāda - nav gluži viendienīši, arī pie pirmā spiediena nav sabrukuši.

Progresīvie nav tikai ''traki entuziasti'', ir ļoti daudz cilvēku ar pamatīgu pieredzi. Olevs Nikers, piemēram, PRO aizsardzības jomas cilvēks, https://jamestown.org/analyst/olevs-nikers/. piemēram, Viesturs Kleinbergs, PRO sociālās politikas viens no veidotājiem, https://www.la.lv/ka-izveidot-arpusgimenes-aprupes-atbalsta-centrus un, piemēram, Jana Simanovska, kuru, ceru, īpaši pieteikt nevajag, Dace Kavasa un citi cilvēki, kuri nav īpaši naivi, bet ideālisti - gan.

komanda, vārdsakot.
(Reply) (Thread) (Link)
.[info]kaplacis on October 5th, 2018 - 04:06 pm
klau, es negribu publiski kkādos tviteros prasīt, tāpēc iekopēšu savu komentāru pie cita ieraksta, varbūt Tu vari nokomentēt.

es arī balsošu par 'progresīvajiem', vienīgi mazliet vīlos, izpētot kurzemes sarakstu, no 10 kandidātiem 4 ir ar vidējo izglītību, nu, es, piemēram, nesaprotu, ko domā pati partija un meitene, kas strādā par DUS pārdevēju, startējot ar piekto numuru no sava reģiona.

https://www.instagram.com/margarita_senbruna/


es saprotu, ka spicē varbūt ir normāli cilvēki un ideālisti ar zināšanām, bet, redzot jūsu rindās tādus kadrus, man ir reāls wtf
(Reply) (Parent) (Link)
zazis[info]zazis on October 5th, 2018 - 03:15 pm
ja pirmā spiediena nebūs, mēs nekad neuzzināsim - sabruks pro vai nesabruks.
man viegli, aiziešu un māsai krstiņu biļetenā ievilkšu.
un Antoņinai ar, viņa man tāda forša rādas. :)
(Reply) (Link)
vilibaldis: taisni kā es[info]vilibaldis on October 5th, 2018 - 03:15 pm
Jaunajā Vienotībā man ir viena no vissarkanākajām līnijām Šadurskis... un visur citur arī vecie buki ar labi iestaigātajām taciņām jau priekšā.
Bet jā, ir jau bijuši jauni entuziasti, kas mašinērijas samalti miltos uz pirmo knipi. Kam tur reiz bija sauklis, par cieši labu cilvēku, kurš ielikts Saeimā lēni maitājas...
(Reply) (Thread) (Link)
usne[info]usne on October 5th, 2018 - 04:49 pm
+++
(Reply) (Parent) (Link)
Ho=Taï[info]hotai on October 5th, 2018 - 03:35 pm
par klubiņu piekrītu. ja vēl vienu brīdi šos varētu uztvert kā izvēli nr2 vai nr3, tad jauno censoņu video par 5% pārvarēšanu, pārliecināja, ka toč nē.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on October 5th, 2018 - 03:36 pm
Precīzi.
(Reply) (Parent) (Link)
...[info]malfor on October 5th, 2018 - 03:41 pm
man bija līdzīgas pārdomas ar mokas, kas rezultējās tajā, ka nolēmu balsot par JV, lai gan sākotnēji domāju, ka noteikti nē. skaidrs, ka ideālās partijas nebūs, tāpēc izvēlos balsot par partijas kopējo virzienu un atrašanās vietu spektrā.
(Reply) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on October 5th, 2018 - 04:30 pm
man par šīm vēlēšanām ir laba sajūta. nevis tādā ziņā, ka mana partija uzvarēs, bet tādā, ka ir arī sakarīgas mazās partijas. PRO, PAR, JKP, JV. ja citreiz ir bijis tā, ka jāvēl izslēdzot tos, ko tiešām ne, jāizvēlas mazākais ļaunums vai tml, tad šajās man pat ir veseli četri 4!! varianti, neviens nav ideāls, bet nav arī tā, ka ir kjāizvēlas no 3 variantiem kas riebjas, bet ir par kapeiku labāki kā pārējie (vienreiz šādā situācijā es novēlēju par NA. pašvaldību vēlēšanās). neviena nav ideāla, JKP ir homofobi, JV visādi veči āži, es nesen konstatēju ka man visvairāk patīk tie ministri kas ir no NA!!11, bet es kkā spēju skatīties pozitīvi, jo to, kas nebalsos par ZZS, Saskaņu vai Kaimiņu ir daudz. es domāju, ka visas 4 iekļūs Saeimā un mums beidzot būs laba opozīcija. jo to, kas par viņiem balsos baidos ka būs vairāk
(Reply) (Link)
usne[info]usne on October 5th, 2018 - 04:42 pm
Paldies, ka šo pateici, es visu laiku centos atrast laiku, lai uzrakstītu ko līdzīgu.
(Reply) (Link)
usne[info]usne on October 5th, 2018 - 04:47 pm
Vienīgi mani nesatrauc naudas izcelsme un parīt cilvēki iekš PAR pavisam personiski, ko nevaru teikt par progresīvajiem, tur varētu mēģināt uzticēties tikai meitenei ar zīmīgo uzvārdu, Ņenaševa.
(Reply) (Thread) (Link)
usne[info]usne on October 5th, 2018 - 04:48 pm
Parīt=patīk (labotājs smej )
(Reply) (Parent) (Link)
zintish[info]zin on October 5th, 2018 - 06:39 pm
esmu gribu ticēt, ka progresīvie zin, ko dara.
daļa no viņiem savulaik ir darbojusies jauniešu/studentu politiskajās organizācijās, ir daži ar atbilstošu izglītību, etc.
un, pat ja 5%, neba nu viņiem vieniem uz savu roku ļaus ko darīt.
(Reply) (Link)
(Anonymous) on October 6th, 2018 - 10:21 am
Diezgan skumji, ka cba kā viens no latviešu interneta liberālajiem spārniem seko pasaules tendencēm, kur libi ātri pārskrien galēji kreiso nometnē. Tādējādi sevi vnk izslēdzot no spēles.
(Reply) (Link)