ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2006-04-07 12:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par seksuālajām minoritātēm
Poll #9679
Open to: All, results viewable to: All

Riga Pride 2006

View Answers


23 (67.6%)


15 (44.1%)



Pamato savu izvēli.

paldies


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]racoon
2006-04-07 12:38 (saite)
Esmu atpakaļrāpulīgs homofobs.

(Atbildēt uz šo)


[info]dzeina
2006-04-07 12:39 (saite)
Pilnīgi vienaldzīgs pasākums. Uz mani tas neattiecas, tādēļ ne jā, ne nē

(Atbildēt uz šo)


[info]shelly
2006-04-07 12:39 (saite)
Manis pēc.
Un manuprāt, jenot, tu neesi atpakaļrāpulis - tu esi ratiem pa priekšu skrējējs. :/

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2006-04-07 12:44 (saite)
neredzu jeegu vienkaartaas tautas kaitinaashanai un visu sho jautaajumu politizeeshanai. gribeeja kaa labaak - izgliitot sabiedriibu, sanaak kaa parasti - veel vairaak naidu sakurina.

(Atbildēt uz šo)


[info]liva
2006-04-07 12:49 (saite)
Nav man tāda konkrēta viedokļa par to kāpēc JĀ un kāpēc NĒ. Ja būs, lai ir. Un man pret to nekādi iebildumi. Ja nebūs, lai nav. Tāpēc neskumšu.

(Atbildēt uz šo)


[info]krii
2006-04-07 12:51 (saite)
Es aizstāvētu pat blondīņu tiesības rīkot demonstrāciju ar saukli NĒ- blondajiem jokiem!.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]shelly
2006-04-07 13:02 (saite)
Mīļā krii! Tu esi īsts draugs! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2006-04-07 13:17 (saite)
Lai dzīvo iecietība pret visām matu krāsam!:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazheks
2006-04-07 12:53 (saite)
jā un vienoozīmīgi jā, tāpēc, ka pelēkajai latviešu masai par maz ir pasmaidāmu brīžu. nevar takš visu laiku baroties no emša delīriskajiem izteikumiem, nemainīgā citplanētieša smaida un domburšova cirka atrakcijām

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

vo vo
[info]makmerfijs
2006-04-07 13:10 (saite)
Cik var lamāt politiķus - tautai pārmaiņas pēc vajag arī ko citu par ko šķendēties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lapsa
2006-04-07 12:57 (saite)
popkorna nekad nevar būt par daudz

(Atbildēt uz šo)


[info]stepes_vilks
2006-04-07 13:03 (saite)
elementāra izteikšanās brīvība. ja tāda tiek sniegta britu un vietējiem sekstūristiem, kurus būtu grūti apzīmēt kā nepublisku parādību, tad kāpēc ne zilajiem. ar attieksmi pret kaut ko tam nav nekāda sakara; čista ar demokrātiju

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]biezpientaure
2006-04-07 15:23 (saite)
pietiek jau ar to ka britu turisti staigā baros pa Dievzemīti, maudami nebalsīs. Varbūt - tad jau labāk veci, iejūtīgi geji ar klasisko izglītību, kautkā tā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]samurajs
2006-04-07 13:07 (saite)
Nē tāpēc, ka tāda ir mana reliģiskā pārliecība. Un nevienam par to taisnoties netaisos. Un lai savus idiotiskos saukļus par homofobiju zilie iebāž sev pakaļā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mdog
2006-04-07 13:12 (saite)
mana cilveeciskaa paarlieciiba, ka visi religjiozi paarliecinaatie ir konkreeti teereeti. un nevienam par to taisnoties netaisos. un lai savus idiotiskos saukljus par tiem zinaamo vieniigo Patiesiibu melnsvaarchi iebaazh turpat, tb pakaljaa!


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]samurajs
2006-04-07 13:18 (saite)
Ko tu no tā saproti... Bet jā, protams, kāda nu kuram tā patiesība. Citam tā izlaidības un visatļautības tērpā ieģērbta, citam augstākās zinībās paslēpta. Каждому свое.

Un vismaz nebūtu mani burtiski citējis, tikai pamainot dažus vārdus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mdog
2006-04-07 13:50 (saite)
nu redz, panesaas par savu uubersapratni ij augstaakajaam ziniibaam!
jaatziist, ka ja tamaas buutu aprobezhojushaas ar pirmo teikumu, tad i nekomenteetu, tak otrais viennoziimiigi apstiprinaaja manu paarlieciibu par shiis sapratnes un augsto ziniibu tukshumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]samurajs
2006-04-07 13:56 (saite)
Danke par labajiem vārdiem. Tak neapvainojos, jo neredzu iemesla satraukties par sīkumiem. Man nav svarīgas man nesvarīgu cilvēku domas.

Redzi, citu rakstītajā tu saskati netoleranci pret zināmu cilvēku kategoriju, bet pats savā pret citu uzskatu paudējiem...

Amizanti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mdog
2006-04-07 14:06 (saite)
Man nav svarīgas man nesvarīgu cilvēku domas.(c)

tas ar no augstaako ziniibu un sapratnes ij religjiozaas paarlieciibas apcirknjiem?
mdaa...

klau, kaada netolerance? es, taa saciit, paudu tikai savu Paarlieciibu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]samurajs
2006-04-07 14:18 (saite)
Es tā neapgalvoju. Tik tiešām ar manām zināšanām tādam apgalvojumam nav nekāda sakara. Es vienīgi nesaprotu, kāpēc man būtu jābūt svarīgām man absolūti nepazīstamu cilvēku domām (kuri, starp citu, arī mani nepazīst, kā loģiski izriet no tā visa), kuru uzskatiem nepiekrītu un kas lielākā vai mazākā mērā skar arī manu necilo personību. :)

Homofobofobija. Tā es to sauktu. Katrā, kas, redziet, atļaujas nemīlēt seksuālās minoritātes, saskatīt trulu fanātiķi, idiotu un neiecietīgu cilvēku. Uzmācīgas bailes no tādiem un nevēlēšanās izprast viņu viedokli. Tiešām, kā tā var. Un, ja vēl reliģiska pārliecība, tad ko nu tur vispār, ar tādiem viss skaidrs... Patiesi, tolerances piemērs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mdog
2006-04-07 14:28 (saite)
ui, piedod! piemirsu, ka suutiit kaadu ko iebaazt sev pakaljaa ir tikai religjiozi paarliecinaato tolerances izpausme! ij citiem kas taads nav ljauts!
vainiigs!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]samurajs
2006-04-07 14:35 (saite)
Par idiotismu (ne klīniskā nozīmē) kādu smagāku vārdu teikt neviens nav aizliedzis. Un homofobijas saredzēšanu katrā cilvēkā, kam nepatīk homoseksuālisti un viņu uzstājīgā propaganda un savas orientācijas popularizēšana un slavināšana, manā izpratnē savādāk nosaukt nevar. Ja tu manas pārliecības dēļ mani uzskati par idiotu, aber lūdzu. Aizliegt nevaru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mdog
2006-04-07 14:52 (saite)
gribeetos konkretizeet tieshi tavu poziiciju- nepatiik homoseksuaalisti jebshu dazhu homoseksuaalistu izveerstaa propoganda un slavinaashana?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]samurajs
2006-04-07 14:59 (saite)
Konkretizēju. Uzskatu homoseksualitāti par grēku, līdz ar to nevaru pret to izturēties toleranti. Tātad tas automātiski attiecas arī uz šī grēka propagandu, kas ir absolūti nepieņemami.

Tajā pašā laikā nenoliedzu, ka homoseksualitāte nav lielāks grēks par pārējiem, no kuriem daļa arī man piemīt, un kurus es sevī redzu un atzīstu. Bet pret to ir jācīnās, nevis tie jāakceptē un jāslavina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mdog
2006-04-07 15:29 (saite)
nuu, skaidrs! veiksmi ciinjaa Dizhais Kareivi! lai Patiesiiba ir ar tevi!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]samurajs
2006-04-07 15:51 (saite)
Paldies par ironijas devu. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]samurajs
2006-04-07 14:05 (saite)
Bet vispār nav ko strīdēties. Man sava pārliecība, pamatota zināšanās, ko esmu ieguvis, un es par to stāvu un krītu, tev savējā. Laiks rādīs, kuram no mums taisnība. Āmen.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazheks
2006-04-07 14:44 (saite)
āmen? man atkal bija aizdomas, ka esi budists

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]samurajs
2006-04-07 14:50 (saite)
Es nepiederu ne pie vienas reliģijas un konfesijas, bet visvairāk simpatizēju kristietībai un konkrēti katolicismam. Jā, ja es kristīšos, tad tieši par katoli.
Budisms ir mana lielā interese, un tur ir daudz gudru un vienkārši saistošu lietu, bet es nepiekrītu tajā paustajiem uzskatiem. Tātad tikai vaļasprieks, pie kura lielā mērā vainojama arī Japāna, pret kuras kultūru man vājība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2006-04-07 13:14 (saite)
Mūsu apstākļos tā ir tīra provokācija, uzprasīšanās un kāršu iedošana pretējās nometnes rokās. Ir citi veidi - konferences, semināri, izglītojošas kampaņas - kā runāt par šiem jautājumiem.

(Atbildēt uz šo)


[info]omeega
2006-04-07 13:21 (saite)
Jo tā ir provokācija un publicitātes piesaistīšana aizbildinoties ar tolerances veicināšanu.

(Atbildēt uz šo)


[info]courty
2006-04-07 13:27 (saite)
nafig?

(Atbildēt uz šo)


[info]wowow
2006-04-07 13:35 (saite)
Aktīvie homofobi man riebjas vairāk nekā geji, praids tiem ir kā mušpapīrs

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]wowow
2006-04-07 14:52 (saite)
Aktīvie homofobi man riebjas vairāk nekā aktīvie geji, praids tiem ir kā mušpapīrs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]toadbeauty
2006-04-07 13:51 (saite)
Kaut kādu trobeli šajā pīludīķi ir jāievieš!

(Atbildēt uz šo)


[info]red
2006-04-07 17:11 (saite)
vienmēr esmu mīlējis noraudzīties uz smuku lezbiešu darbošanos ekrānā, kā arī pagājušogad izdevās pāris labus kadrus tur pasākumā noķert, plus saprast ka vidējais aritmētiskais iedzīvotājs ir krietni tupāks, nekā pirms tam likās.

(Atbildēt uz šo)


[info]begemots
2006-04-07 20:11 (saite)
Kamēr tirliņi gvelzīs par gejiem un mētāsies ar tomātiem, būs laiciņš aptīrīt zilo un viņu nīdēju dzīvokļus - policija kārtējo reizi būs mobilizēta ne tur.

(Atbildēt uz šo)


[info]ns
2006-04-07 20:38 (saite)
pamatoju izvēli - da lai viņi dzīvojās. ja visi tā nepievērstu uzmanību tam pasākumam savu dziļi egoistisko homofobu dziņu dēļ, tad neviens i nepamanītu un viss normāli notiktu kā citās civilizētās valstīs.

(Atbildēt uz šo)


[info]deep
2006-04-08 04:25 (saite)
tikai peec zoofilu gaajiena.. ja reiz visiem kropljiem jaaraada, ar ko gulj, tad visiem.

(Atbildēt uz šo)


[info]shutup
2006-04-10 11:32 (saite)
a man vienalga :)

(Atbildēt uz šo)


[info]king
2006-04-10 12:21 (saite)
kāpēc propagandēt dabas kļūdu par normu?

(Atbildēt uz šo)


[info]darkz
2006-04-11 20:08 (saite)
ar sevi viņi var darīt ko grib, to neviens viņiem nedrīkst aizliegt. bet likt citiem ciest dēļ savām īpatnībām gan nevajadzētu

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?