Comments: |
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 07:07 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Uzbēri sāli uz rētām. Tas ir viens no feinākajiem momentiem projektēšanas stadijā, kad tirgu par "man patīk" izslauka no klienta galvas.
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 07:13 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Pareizāk sakot – bija... Bija viens no feinākajiem momentiem.
es vot ņe poņal, tev ir citi medību lauki ieviesti?
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 07:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Lasīt zemāk :/
| From: | _re_ |
Date: | February 25th, 2011 - 07:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
darbietilpīgs ar spītīgajiem :)
ko pērkons tagad dara?
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 07:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Zīmē un maketē bukletus, vizītkartes, plakātus un līdzīgas štelles, raudot pēc arhitektūras, projektēšanas un 3D.
hā hā varēsi tagad nodarboties ar mērkaķinga galvu slaucīšanu, good luck, you're gonna need it.
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 07:27 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tev nav sirds krūtīs!
| From: | jim |
Date: | February 25th, 2011 - 08:01 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:)
| From: | pzrk |
Date: | February 25th, 2011 - 11:58 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es zināju! :D
täpec, ka mekakjinga nodaljas darbinieki nepretende uz makslinieka statusiem?
pēd idejas, tieši tāpēc viņiem vēl vairāk vajadzētu apzināties, ka "man patīk" nav arguments, jo māksliniekam kudī mazāk ir jādomā par mērķauditoriju nshit :)
| From: | _re_ |
Date: | February 25th, 2011 - 07:29 pm |
---|
| | | (Link) |
|
šis savukārt ir arhitektu klupšanas cinītis. pretendēšana
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 08:32 pm |
---|
| | | (Link) |
|
+
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 07:31 pm |
---|
| | | (Link) |
|
par šo bieži brīnos, jo mārketingā un reklāmā ir daudz vairāk no mākslas kā arhitektūrā.
nēnu amatniecība tas viss, bet vai nav tā, ka mērkaķinga pasūtītājs nepasūta savai gaumei, kamēr arhitektūras pasūtītājs to dara daudz vairāk?
nunu, būšu izcili lecīga šovakar un teikšu- ja nesaproti, vēl nenozīmē, ka nav/ir maz/ir mazāk.
yeah, arhitektu klope, es varu mierīgi iet iedzert :)
var abus kopā, lūk, tepat, es kā dzīvs piemērs puspudelei sarkanvīna, sevis žēlošanai un vismaz kādai sarunai ar kādu virtuālu būtni.
ko nu es arhitektiem pa vidu maisīšos :)
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 08:27 pm |
---|
| | | (Link) |
|
par kuru jomu tu domā ? (ja par arhitektūru tad gribu zināt kas tu esi un ko tu vari ;) ) lai gan pieredze rāda ka arhitektūra = māksla ir studentu ilūzija jo kas ir maksla ? un kas ir arhitektūra ?
es par arch runāju.
uz abiem taviem jautājumiem visai subjetīvi varu atbildēt, ka arhitektūra ir atmosfēras, telpas un ideju formēšana realitātē. un ar mākslu lielākoties taču ir tieši tāpat- kaut ko ļoti viegla un pazūdoša iemūžināšana. manā uztverē šis abas jomas nav šķiramas.
tomēr pie definīcas māksla tomēr gribas atšķirt starp mākslu kā izpausmes veida galaproduktu un starp mākslu kā līdzekli kā radīšanai. tātad, arhitektūra var BŪT māksla (piemēram, hadid vai venēcijas bienāle) un arhitektūra var tik mākslinieciski radīta (piemēram, zumthor vai markus allman)
protams, saprotu pērkona "besi" par to, ka katrs pirmkursnieks sevi saukā par māksliniekiem, tomēr nesaprotu, kā var uz šito panesties. tukša muca tālu skan, ja kāds sevi sauc par Mākslinieku ar lielo burtu vai Arhitketu ar lielo burtu, tad visdrīzāk, viņā nekā no tamlīdzīga nav. tie pirmkursnieki paši atbirs un labākajā gadījumā būs tie minētie puskoka lēcēji..
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 08:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
hadida ir slikts piemērs, venēcija arī, lai gan labāks - tā drīzāk ir tingeltangelis
starp citu tu nenosauci ne vienu objektu tikai cilvēkus un notikumu
hadid un māksla drīzāk domāts kā dekadentisks pašslavinājums mākslinieka "talantam". pabūstot pēdējā bienālē arhitektūra kā māksla šķebināja sākot ar vācijas izcilo piedalīšanos ar arhitektu sehnsucht beidzot ar ishigami gaisa pili un anton garcia abril māju, kuru izēda govs. ar to pietiek, lai rastos dziļš riebums pret arhitektūru un tās darītājiem, kuri no vienas puses, skaļi bļauj savu vārdu bet no otras puses, nejēdz kā uzbūvēt normālu attiku, lai uz jumta nekrātos ūdens, ne redz tālāk par tavu jau minēto projektu 5 gadu garumā, jo to visu organizē mazie melnie strādnieciņi.
bet, kad tu apmeklē tādas vietas kā zumthora bruder klaus kapelle, kuras būvniecībā viņš pats uz vietas gāza kokus un lēja betonu kopā ar ciema iedzīvotājiem, un kad šī absolūti vienkāršā vieta šķiet maģiska, tu atkal iemīlies arhitektūrā, pat ja betons kā materiāls teorijā riebjas līdz pēdējam. zumtoram ir daudz šādu piemēru, sākot ar valser thermen, beidzot ar kolumba muzeju ķelnē.
ar markus allman man vairāk ir saskarsme ikdienā kā ar profesoru, viņa darbi ir ne tik poētiksi, cik funkcionāli un vairāk inovatīvi. ar piemēru herz jesu kirche minhenē- baznīcai netipsiks un vienkāršs stikla kubs.kas to padara īpašu, manuprāt, ir stāsts par to, ka bērni no šī apvidus šo ēku ir ļoti identificējuši ar savu pasauli, ka, ja viņiem lūdz uzzīmēt baznīcu, mājas un torņa vietā viņi zīmē stikla kubu. lūk, tā, manuprāt, ir īsta māksla, lauzt stereotipus ar vienu ēku.
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 09:34 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu jau labāk :) bet tas, ko stāstīji par Cumtoru un betonu, stikla kubu un bērniem, ir nevis par mākslu vai arhitektūru, bet vietu, notikumu un jūtību, to izcelt, iemeslu kāpēc vispār kādam tur iet un atrasties (ar ko iekš LV nodarbojas ģeogrāfi) "Pasaulē nav atrodama arhitektūra, ir tikai vietas un notikumi. Notikums eksistē vietā. Tāpat vieta eksistē notikumā" /321zeme/ lai gan šeit mēs esam tālu no sākotnējā temata
eh.. man laikam pa visām vīlēm lein ārā, cik ļoti gribas ar kādu par šādām tēmām aprunāties.. sorry! :)
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 07:35 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Normāli arhitekti, ne puskoka lēcēji, nekad nav pretendējuši uz māakslenieku statusu.
davai, definē man normālu arhitektu!
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 07:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tāds, kuram nav viss vienalga, un stāsies morālās dzimumattiecībās, pēc kurām negaida lielo PALDIES par rezultātu, jo tas ir viņa darbs.
man liekas, ka mēs te runājam par diviem dažādiem mākslinieku tipiem.
ja definējam mākslinieku kā atmosfēras radītāju, detaļu mīlnieku un pret straumi peldošu personību, tad man ātrumā prātā nāk vismaz 3 arhitekti, par kuriem var tiekt- tie nav puskoka lēcēji, bet gan arhitekti un mākslinieki vienā perosnā.
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 08:03 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu tev, noteikti, labāk zināms. Es jau tur neko nesaprotu. Tās, laikam, tādas augstās mākslas. Jau iepriekš atvainojos.
negribēju mērīties ar krāniņiem, tikai saprast, kāpēc tik daudzi domā, ka, pirmkārt, māsklinieka apzīmējusm ir teju lamuvārds un, otrkārt, saprast, kā arhitektus definē citi (šīs profesijas pārstāvji).
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 08:19 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Lamuvārds kaut tāpēc, ka katrs otrais pirmā kursa students sevi sauc par māakslenieku. Usjo. Zaibalo.
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 08:39 pm |
---|
| | | (Link) |
|
vismaz viens no viņiem sevi definē kā amatnieku
es laikam īsti nesaprotu, ko tu gribi teikt- ka mākslinieki nevar būt amatnieki jeb arhitekti nevar būt amatnieki?
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 08:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ne vienu ne otru pēc jaunākajām tendencēm radoši ir visi cilvēki un dzīve pati par sevi ir māksla utt.... .., bet ikdienā arh. nav māksla, viņu par tādu var padarīt,citādi tā ir projektu vadība, mezgli un griezumi, mēnesis radišanai, 5 gadi rukāšana un stress, viens vakars - balīte jaunizceptajā objektā.
bet kurš tieca, ka māksla ir tikai dzert šampanieti? kurš teica, ka tā nav māksla rukāt līdz rītausmai, cīnīties ar strādniekiem, būvatļaujām, ka tā nav māksla komunicēt ar "pircēju"?
par to, ka visi ir radoši, var ilgi un dikti strīdēties, tā teikt- trendi nav māksla.
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 09:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
njā, grāmatu lasījusi neesmu. un teokumam par pastāvēs tas, kas mainīsies gan piekrītu, gan nepiekrītu- cilvēkiem tomēr patīk patstāvīgas lietas, bet no otras puses viņi šīs patstāvīgās lietas mīl mainīt, jo mīl pakāluties mirkļiem, impulsiem, instinktiem.
par radošumu man pirmajos semestros mācīja trīs teorijas- 1)cilvēks vai nu ir kreatīvs vai nu nav. tā teikt, ģenētiski notiekts. 2)jebkurš var būt kreatīvs, tikai viņam šīs spējas ir jāatīsta. 3)jebkurš ir kreatīvs, tikai viņa kreativitāti "bloķē", rupji skaot, ikdiena. es, atklāti sakot, vēl līdz šai dienai nezinu, kurai piekrist.
rasbainiek, piedod par šo neprātīgo spamu tavā teritorijā. /nolien stūrītī, nokaunas, un iet vārīt zupu.
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 09:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Cilvēks nav fakts, cilvēks ir akts. /mm/
oi, man tā patika šito izlasīt, atbraucot mājās, paldies, arhitektes!
| From: | usne |
Date: | February 25th, 2011 - 08:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
lai gan, ja godīgi, mani interesēja vārdi un uzvārdi :)
From: | perkons |
Date: | February 25th, 2011 - 07:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
a?
From: | divi_g |
Date: | February 25th, 2011 - 07:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Kā, vai tad mērkaķingu nekur nemāca?
gan jau māca, bet vai viņiem prasa sertifikātus, lai strādātu? :)
From: | divi_g |
Date: | February 25th, 2011 - 07:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Mja. Kgan tā varbūt labāk - kas zina, ko viņiem tur samācītu.
ja iemācītu to, ka "man patīk" nav arguments, tas atsvērtu visu :)
From: | divi_g |
Date: | February 25th, 2011 - 07:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
To Tu tagad tā saki! :D
protams, jo esmu pesimists :)
From: | divi_g |
Date: | February 25th, 2011 - 08:01 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Kādā Tu to domā?
"sliktāk būt vairs nevar" :)
From: | divi_g |
Date: | February 25th, 2011 - 08:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:))
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:07 am |
---|
| | | (Link) |
|
Bezmaz varētu šito iecibot bez_cibu_laiks ar subj. "yeah, arhitektu klope, es varu mierīgi iet iedzert" :)
skumjākais ir tas, ka es atbraucu mājās ar pudeli heresa, bet laikam iešu gulēt, viņu pat neatvērusi :)
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:20 am |
---|
| | | (Link) |
|
tā nāk miegs, ka pat līdz ēšanai netiek, kur nu vēl dzeršanai tukšā dūšā :)
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:22 am |
---|
| | | (Link) |
|
Tad labāk ne :) Turās! (Vai tieši otrādi.)
turēšos pie spilvena jo cieši :) es vispār domāju, ka ir laiks atvērt cibā komūnu ne ta piegdienaaah, ne ta cibas_dzerstiņš.
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:25 am |
---|
| | | (Link) |
|
O, ideja! Esmu burās, varu uztaisīt un piedžoinot Tevi kā nikno moderatoru. :D
vēl nosaukumu konkursam piedāvāju versiju "cibārs" :)
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:26 am |
---|
| | | (Link) |
|
cebinārs (nē, neder)
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:30 am |
---|
| | | (Link) |
|
Man kādreiz Google Rīderī bija tags "ciba on wheels", kur bija viens fīds no klab.lv/latest.bml
ciba_night_out
gluži otrādi, ciba_night_in :)
ai, pa vienkāršo - ciba_dzer
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:34 am |
---|
| | | (Link) |
|
Sekojot esošajai tendencei (pajautā, iztulko, pastāsti, raksti), kas gan visi nav pēc vienas tendences:
iedzeram
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:38 am |
---|
| | | (Link) |
|
ti_menja_uvazhajesh
(šitais jau tiem, kas ir bez 5 min pārvākušies zem galda)
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:40 am |
---|
| | | (Link) |
|
vnk uvazhajesh
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:46 am |
---|
| | | (Link) |
|
Man ir ideja (par cibu kopumā), ka komūnas nosaukumam jābūt pietiekami aprakstošam, jo vismaz manā pēdējo gadu pieredzē vienīgais veids, kā uzzinu par līdz šim nepazītām komūnām, ir citu cibiņu userprofile brauzēšana (zinu, ir komūna, kas veltīta komūnu izziņošanai, laikam man pat piedraugota, bet sen tak jau apstājies tas konveijers).
| From: | pzrk |
Date: | February 26th, 2011 - 12:46 am |
---|
| | | (Link) |
|
Bāc, iekomentēju un pats sāku žagoties :D
| From: | kants |
Date: | February 26th, 2011 - 01:22 am |
---|
| | | (Link) |
|
viņi domā, ka tas ir iekļauts cenā.
From: | jeeka |
Date: | February 26th, 2011 - 01:40 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tāpēc ka viņi ir debīli | |