13 May 2021 @ 09:09 am
Abrakadabra❣  
Es savā naivajā sirsniņā nesaprotu pārus, kas 'plāno' vai 'neplāno' bērnus. Man šķiet tikai likumsakarīgi, ka bērns ir kaut kas ko visu laiku gribās, kad tu kādu mīli, kas visu laiku uz tevi gaida, lai apliecinātu, atbrīvotu, manifestētu šo mīlestību. Jo tas ir milzīgs un ģeniāls veids, kā iemiesot savu mīlestību esībā. Jo dažreiz viņas ir tik daudz, ka parastajās lietās vairs nav kur likt, bet šādi tā ir maksimāli uzskatāma un potenciāli kļūst mūžīga. Es senāk tā nekad nebūtu iedomājusies, bet tagad tas šķiet pašsaprotami. No šīs perspektīvas pat kontracepcijas lietošana šķiet, kaut kāda mīlesības slāpēšana un atgrūšana, un patsāvīga laužšanās. Ārī izrietoši, sekss ar svešiniekiem, ko varbūt iekāro, bet īsti nemīli, šķiet mazliet pretīgs un banāls hedonisms.

Protams, dzīve smaga, nauda ir vobla un viss ir grūti. Bet manā ideālajā pasaulē, es nekad ne par ko neuztruktos, tikai dzemdētu savam ļubimčikam bēbīšus un priecātos par bezgalīgo mīlestības virpuli.
 
 
( Post a new comment )
putns[info]dumshputns on May 13th, 2021 - 11:26 am
I guess “ideālajā pasaulē” ir atslēga. Jo
Citādi - kas tad attur to darīt?
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 11:35 am
That's the point. Vienmēr var atrast iemeslus kāpēc ne, bet beigās izrādās ka tikai bailes no nezināmā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
putns[info]dumshputns on May 13th, 2021 - 11:43 am
Jā, tas gan. Nezināmais ir skērī. Es esmu tajā punktā, kur nezināmais ir palicis par zināmo, un tāpēc ir skērī to atkārtot. Jo tagad es zinu savus enerģijas limitus, man šķiet, un ko tas maksā no manas dzīves. Tomēr daudzejādi tas ir tā vērts. Stragls jau nebeidzas šā vai tā, galvenais iemācīties to menedžēt, un lielu daļu vispār atstāt dzīves vai dieva ziņā. Taču ir svarīgi, lai būtu kaut kāda palīdzība - ja tā praktiski runājam, vai nu no ģimenes un draugiem, vai arī, ja ir nauda, to noalgot.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 11:53 am
Jā, either way jau ir kaut kāds stragls, vai nu turoties pretī straumei vai peldot pa straumi. Vienā gadījienā daudza viļņi, otrā kaut kādi bluķīši vai milzīgi laši. Galvenais straglot mīlestības vārdā nevis nemīlestības vārdā.

Bet par praktisko runājot, jā.. mūsdienās laikam ir ļoti populāri cilvēkiem vairs nedzīvot tik ērti aptvertiem ar radinieciņiem un draudziņiem, it sevišķi, ja tas ir ārzemēs. Tāpēc tas ir vēl viens stragla līmenis. Toties ir arī visādi perks, gan jau.
(Reply) (Parent) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on May 13th, 2021 - 11:54 am
Iemesli kādēļ ne arī ir legit. Ir jau forši, mīlestības manifestācija u.tml. tomēr tās ir arī saistības mūža garumā, ar neizbēgamām, iespējams menedžējamām, iespējams, ne, blakus lietām un sekām, kas netieši saistītas ar šo mīlestības manifestāciju citā personā un lai kā mums gribētos, citas iepriekšējās saistības tādēļ nepazūd. Pat, ja tu tam esi gatavs, nevari paredzēt kā tas būs kad būs
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 11:59 am
Bet nevar nedarīt lietas / nedzīvot tikai tāpēc, ka nezini kā lietas būs. Manā skaījumā, tas atkal ir bad faith paveids.

Protams, ka tā ir pasaules lielākā atbildība, bet vajag domāt un ticēt un cerēt un lūgt, ka tu esi tāds cilveks, kas spēj to uzņemties. Nevis pagrūst sevi renstelē kā bailīgu atkritēju un nevarētāju, that is mean.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on May 13th, 2021 - 12:25 pm
Skaļi vārdi par to rensteli un atkritēju.
Ir pietiekoši daudz sieviešu, kam ir skaidrs, ka negribas vai nevar bērnus. Sociālu, finansiālu, psihoemocionālu, pat psihiatrisku iemeslu dēļ un labi, ja sev godīgi pasaka 'es negribu' un šīs negribēšanas dēļ spiežot taisnoties mēs nepalīdzam ne tiem, kas šaubās un baidas, ne tiem, kam ir objektīvi šķēršļi un kas apzinās, ka nevar, jo kļūstot par vecāku citi blakus apstākļi pēkšņi nepazūd. Dievs deva, dievz gādās ir skaists sauklis uz papīra, ja tas tā vienmēr būtu, nebūtu par slepkavību jātiesā mātes ar depresiju vai nepieskaitāmās. Un var jau šausmināties, bet cietēji ir tikai bērni
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 12:33 pm
Fair enough. Es šo rakstu no savas ļoti šaurās, nepieredzējušās perspektīvas, kas protams ir naiva un trūcīga. Es to noteikti neattiecinu uz visām pasaules sievietēm un vīriešiem, bet gan tikai uz sevi pašu, jo tās ir domiņas kas manā prātā ikdienā virmo. Es zinu, ka dzīve ir grūta un smaga, un citiem nav iespējama, jo pasaule nav ideāla un utopija.

Viss ko es rakstu vienmēr ir tikai par mani, un man patīk par sevi lietot skaļus un dedzīgus vārdus.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on May 13th, 2021 - 01:25 pm
Nav jau jātaisnojās, es vienkārši pēdējā gada laikā par šo ļoti domāju to samērā biežo traģēdiju sakarā, jo tik daudzas ciešanas būtu novēršamas :(

Un mums visiem ļoti nāktu par labu, ja tie, kuri negrib, nevairotos un tie, kuri grib gan, būtu daudz patīkamāka dzīvošana
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 02:30 pm
Nu jā. Bet es tiešām nevaru iedomāties, kā citas sievietes par to jūtās, vai kā pati justos, ja man būtu visādas ekstra komplikācijas dzīvē. Man šķiet kad cilvēki kaut ko saka by default tas vienmēr ir par viņiem, teju narcisistiskā manierē, bet dažreiz kādam tāpat liekās.

To be more specific, es laikam vienkārši nesaprotu pārus, kam viss ir daudzmaz ok, kuri viens otru patiesi mīl, kuri var atļauties, un tad izvēlas netaisīt bērnu, vai arī speciāli ieplānot teiksim vienu bērnu bet ne vairāk.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
tas ir absurds[info]mazeltov on May 13th, 2021 - 06:57 pm
Nu, man tā ir - ir dzīvesbiedrs 11 gadus, ir karjera, nauda, bet - negribas. Jo? Jo man gribas dzīvot viegli, brīvi un laimīgi un dzīvesbiedram tāpat. Bērni man liekas apnicīgi, garlaicīgi un enerğiju izsūcoši. Man patīk strādāt, pelnīt naudu, darīt kaut ko kad/ja gribas. Man patīk miers, klusums. Liela veiksme ir tā, ka mūsdienās sievietēm ir izvēle, kā dzīvot.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 07:02 pm
Fair enough. Lai arii es to nesaprotu, es to pienjemu. Man atkal nepatiik pelniit naudu, beerni shkjiet tik pat interesanti kaa citi cilveeki, limiigums defineejas mazlietinj atshkjiriigi un nebuutu nekas pretii lauzt miera un klusuma paarsaatinaajumu.

No shiem dazhiem komentaariem, labaak sapratu ka tieshaam attiecinu ierakstu uz sevi, un pati nesaprotu sevi. :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 07:04 pm
Then again saprotu, jo kur ir mana utopija!
(Reply) (Parent) (Link)
[info]divas_zosis on May 13th, 2021 - 12:27 pm
Jā.
(Reply) (Link)
J. S. Badger[info]217 on May 13th, 2021 - 12:33 pm
ja tik ļoti gribās, varbūt, ka vajag :D

(bet es sirsnīgi ieteiktu pirms tam 100% pārliecināties, ka esi aizgājusi uz visiem končiem un izbraukājusi uz visām skaistajām vietām, kur gribās un daudz izlasījusi, ko gribās, un pasēdējusi ar sevi vienatnē kādā jauka kafejnīcā, un aizgajusi uz visam iespējamajām izstādēm un pasākumiem, nu tā, lai pietiek gadiem 4iem-5iem vismaz uz priekšu iedvesmas :)

un man kkā pēc 1 bērna kontracepcijas lietošana ir kļuvusi par bezmaz vai svarīgāko pasākumu pasaulē, lai tikai otrreiz vairs negadās :DDD
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 12:38 pm
Nu jā, tāpēc es pieminu ideālo pasauli.

Ideālajā pasaulē, man apkārt būtu tik daudz ģimenes un draugu, ka mēs visi kopā kā hipiju komūna vienmēr varētu ceļot un bumbulēties apkārt pa pasauli, lasīt un izklaidēties, un vāķīt viens otra bebīšus pēc nepieciešamības. Mums būtu milzīga ērta māja vai varākas visur kur pasaulē, un tamlīdzīgi labumi. :)

Irlā ir tikai toil, toil, toil.

Tādēļ jau manas naivās domiņas nevar saskanēt ar pasauli, jo es pati tās nespētu iemiesot.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]divas_zosis on May 13th, 2021 - 12:41 pm
:DDD
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]ll_ on May 13th, 2021 - 12:45 pm
+1
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]ll_ on May 13th, 2021 - 12:46 pm
Ā sorz man likās ka :D ir par pašu ierakstu, ne citu komentāru.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]divas_zosis on May 13th, 2021 - 12:50 pm
Man atkal likās, ka kāds novērtē manu mēdīšanos :( nu neko.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 12:52 pm
:')
(Reply) (Parent) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on May 13th, 2021 - 12:53 pm
lol nē, tieši tāpēc, ka mīlu, negribu dalīties šai cilvēkā ar kaut kādu nepaklausīgu knēveli, kas var sanākt pilnīgs lohs, lai kā censtos
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 12:58 pm
Hmm.. I dunno. Tas kind of makes sense. Bet varbūt tāpēc ka esmu Vēzis un man zvaigznēs rakstīts, ka thou shallt be turnedth on by making babi. Man vienkārši šķiet, ka uztaisīt bēbi ir ultimate saplūšana (lol), kas ir very thrilling and intense and romantic and lusty and full of love. Un izvairītos no šīs saplūsānas ir teju kā nekad nesasniegt kaut kādu esības eksistenciālo orgasmu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on May 13th, 2021 - 01:47 pm
nu es bērnus negribu arī tāpēc, ka esmu visnotaļ droša, ka man tikuši sūdīgi gēni un es negribu tos nodot tālāk. zinkā, ja būtu totāla pārliecība, ka sīkajam viss tiek no otra, jā, varbūt, bet sevi pavairot – nekādā gadījumā
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 02:34 pm
Es gan nepiekristu, ka tu konkrēti varētu zināt, ka tav bērns izvērtīsies into bad apple. Man tomēr, varbūt naivi, šķiet, ka katrs individuāls cilvēks kas piedzimst ir pavisam jauna lieta pasaulē, ar unikālu apziņu un spējām, kas var pārsteigt. Nu un tad, ja kaut kadas nepilnības, katram tādas ir vairāk vai mazāk. Gana visādu perfekto, skaisto, labiņo, kuru psihes ir tumšas un twisted to the core. Galvenais, lai galva abiem ir laba un gaiša, tas ir svarīgākais gēns un tas pārmantosies.

So ja tas ir liels apsvērums, tad vismaz priekš manis, tas nebūtu galvenais, un kam lielākam to būtu jāizkonkurē pirms es izlemtu neapbērnoties.

Bet again.. es in a sense totāli saprotu, jo dzīve ir smaga as it is. Es nesaprotu tikai no savām naivi ideālistiskajām pozīcijām. Basically es saprotu un nesaprotu reizē, so it is what it is.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on May 13th, 2021 - 02:42 pm
mazāk psihe, vairāk bioloģija un pārmantojamība, negribu nodot sīkajam paaugstinātus visādu sūdu riskus vai pati atstiepties, kad sīkais vēl sīks.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 02:59 pm
Nu jā, I got to admit, those are legit concerns. Man pašai konstanti ir bail atstiepties, vismaz vairakas reizes gadā kaut kādi health scares.. bet tad es vienmēr atceros filmu Synecdoche, New York, nezinu vai esi redzējusi.

Par gēniem es vienreiz izlasīju tādu Brūsa Liptona grāmatu, and legit science shows that genes are not static things and can be amended with lifestyle. Un es tam reāli ticu, jo pati esmu no hroniskām, neārstējamām huiņām atbrīvojusies i bērnībā, labās mammas rūpestu labad, gan early 20s kad vairāku gadu garumā piedzīvoju pasmagu hipotiroīdu. So its is all if not about transcending and improving, then managing and pushing into dormancy. Bet tas arī prasa daudz effortu, kas paši par sevi var būt ļoti pliekani un nebaudāmi dzīvē. Basically life's a bitch either way.
(Reply) (Parent) (Link)
J. S. Badger[info]217 on May 13th, 2021 - 04:31 pm
Man vienkārši šķiet, ka uztaisīt bēbi ir ultimate saplūšana (lol), kas ir very thrilling and intense and romantic and lusty and full of love

omg, sorry, bet šitais galīgi nav trū :D bērns ir attiecību trauma zinamā mērā, un ļoti liela daļa pāru izšķiras tieši pirmajos divos gados, vai arī tur notiek lūzums, kas vēlāk visu salauž...

not thrilling, it's exhausting
par intense, jā, bet sliktā nozīmē
hah, romantic un lusty galīgi nē, jo komā negribās neko romantisku, tikai gulēt, bet arī to nevar, jo jabaro un jamaina pamperis
full of love jā, bet tā nav tāda vieglā un skaista laimīte, tas ir drīzāk kā dabūt pa seju ar sienu un pēc tam būt priecīgam, ka dzīvs
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 04:58 pm
I guess I was more referring to the idea of making a baby. Es tak apzinos, ka pats nitty gritty of parenting ir toll, toll, toll un antilustiness (no offence bēbīši). Bet tas nenozīmē, ka bērnaudzināšana nav labs izaicinājums attiecībām, lai pierādītu savus commitment levels, un lai iepazītu otru vēl maksimālāk. I guess, priekš manis romantika ir tieši iekš intimacy and shared big things in life, ne tik daudz lusty flirty fun stuffs. So pat bērna ideja šķiet romatiska tikai tāpēc, ka your love shall be manifested in new being, which you will have to keep nurturing and expressing in truest possible ways, no matter how hard it will be. Tas šķiet romatiskāk un stiprāk par jebkadu gredzenu vai jā-vārdu.

Bet es arī pieņemu, ke esmu pārāk ēteriski, filozofiju un dzeju salasījusies, un kad tikšu konfrontēta ar skaudro realitāti, tad pratīšos. Kaut gan visticamāk aiz spītības nepratīšos tikunta, un visu romanticizēšu arvien.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]saka_taisniibu2 on May 13th, 2021 - 05:40 pm
(Sevis, savu iegribu, vēlmju un unikālās neaizskarāmības) romantizēšana un poetizēšana ir tieši bērna kā "nastas" raksturošana. Bērna un ziedošanās atzīšana ir tieši bezgalīgs reālisms.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 05:47 pm
Un reaalismaa tieshi ir patiesa romantika un patiesais es.
(Reply) (Parent) (Link)
J. S. Badger[info]217 on May 13th, 2021 - 06:18 pm
jā, ja skatās no tāda skatupunkta un tā definē romantiku, tad romantikas ir pārpārēm pēc sīkā, tur varu piekrist :)

es jau vienmēr smejos, ka man nez kāpēc joprojām stiprāk par gredzeniem un jāvārdiem (un pat bērniem, jo sīkais piedod nedaudz tādu apziņu, ka vīrieši var nākt un iet, pofuj, bet sīkais paliek) šķiet mājas pirkšana :D jo uzņemties 30gadus lielu naudassaistību ar kādu kopā prasa lielāku uzticību otram, nekā parakstīt kkādu papīru un pateikt jā :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on May 13th, 2021 - 07:33 pm
es diez vai piekristu.

man ir gan mortgage, gan bērni. no mortgage vienmēr var tikt vaļā un sekas būs tikai zaudētā nauda.

bērni, manuprāt, ir pēc definīcijas par kārtu nopietnāk.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
J. S. Badger[info]217 on May 13th, 2021 - 07:50 pm
man arī ir abi un man šķiet, ka tomēr mortgage ir nopietnāk, jo
a) ar bērniem var dzīvot arī īrētā dzīvoklī,
b) lai arī viņi vienmēr rūpēs, tomēr kāda brīdī, viņi kļūs tehniski pieauguši, un tas uk pienāks ātrak par mortgage beigām :D

varbūt ir atšķirība arī starp uk un lv, jo šeit hipotēkas lielums lielākoties ir, hmm, nāvējošs (mums ir 300 tūkst. un tas ir lētais gals) un uz 30 gadiem...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on May 13th, 2021 - 08:35 pm
es definēju nopietnību nevis pēc tā, cik nopietni ir to havot ikdienā, kamēr viss ir labi.

bet gan pēc tā, cik traki ir to zaudēt priekšlaicīgi.

mortgage zaudēšanas sakarā būs kaudze ar ieguldītu naudu, kas ir aizgājusi pa pieskari. tehniski var teikt, ka mortgage pagājušais laiks ir bijis vienkārši dārgāks īres variants par parasto īri.

bērnu zaudēt?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
J. S. Badger[info]217 on May 13th, 2021 - 08:45 pm
njā, es vnk nepieļauju tādu iespēju, nu tobiš, es zinu, ka tā var notikt, bet dzīvot ar apziņu, ka bērnu var zaudēt, es negribētu, jo tad būtu pisec.
attiecīgi es izsveru kategorijā
uzaudzināt bērnu vs sadirsta hipotēka/mājas pārdošana/ un 150k parāds

un arī no uzticības perspektīvas
- uzaudzināt bērnu es varu arī viena, bet 300k atmaksāt nē, līdz ar to, man tas ir uzticības jautājums, kur lielāks lēciens pretī nezināmajam ir tas, vai neapriebsieties viens otram 30 gadus vs 18
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on May 13th, 2021 - 10:56 pm
nu, tas ir kas cits, jā. no uzticības perspektīvas tas būtu saprotamāk.

tad mēs arī nerunājam par bērni vs mortgage, bet gan vīrs vs nevīrs.

jā, mortgage zaudēšana nav nekas patīkams. es to apsvēru 2008. gada krīzes laikā šeit. bet tad vēl nebija vispār nekā sakārtota privātpersonu bankrota procedūra.

nezinu kā UK, bet es tiešām ļoti izbrīnītos, ja tur -- ar viņu anglosakšu tradīcījām -- izrādītos, ka nav atstrādāta privātpersonu bankrota procedūra. jo principā, ja nu gadās mortgage zaudēt, vajadzētu būt veidam kā atšūties no 150k un padarīt to summu menedžējamāku (nu, taiksim 15k) bankrotējot.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
J. S. Badger[info]217 on May 13th, 2021 - 11:14 pm
parasti nedaudz kopējo summu samazina, ja banka pārdod māju, bet ar šīm cenām tāpat, piemēram, drauga kolēģis tādā situācijā palika parādā 50k, jo bankas pārdod lētāk nekā tirgus vērtība.

tad var uztaisīt maksātnespējas plānu, kur tu katru mēnesi kko nedaudz maksā bankai, bet tad attiecīgi tas uz 6 vai 10 gadiem rādās kredītvēsturē, ko skatās, ja tu gribi kkur īrēt, vai paņemt telefonam pieslēgumu, vai internetu, vai mašīnu uz nomaksu, tad ir jāmeklē kreisie apvedceļi visur, kas būtu stresaini ar bērnu piekabē
(Reply) (Parent) (Link)
J. S. Badger[info]217 on May 13th, 2021 - 06:19 pm
tjipa ja eslietotu Tavu romantikas definīciju, es teiktu, ka dzīvē romantiskākā lieta ir parakstīthipotēkas papīru, nevis dancāt baltā kleitā vai taisītsīko :Dbet tas tikai mans viedoklis:D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 06:31 pm
Haha true, mortgage lasts longer kaa beerna pilngadiiba. Then again, gan jau ka conscientious vecaaki nevar atstaaties no beerna un grib pamaciit un paruupeeties arii tad kad mortgage nomaksaata. Then again, jaa, to var dariit arii neatkariigi, maajaas gan jaadziivo liidz naave vai ilgstoshs birokraatisks process muus shkjirs. As always you are very realistic and thus right.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]divas_zosis on May 13th, 2021 - 05:42 pm
tev taču "gadījās", ko tu filozofē par to.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on May 13th, 2021 - 05:48 pm
Galvenais lai gadaas ar apzinju un noluuku :)
(Reply) (Parent) (Link)
Red or Dead[info]sarkans0987 on May 13th, 2021 - 08:55 pm
Izdzēsu savu +1, jo iepostojās kaut kur rindas galā, ka vairs nebija saprotams, kam piekrītu.
Es piekrītu 217 viedoklim, ka bērni ir attiecību pārbaudījums. Un pēc tā lieliskā saplūšanas mirkļa Tu saproti, ka vairs savam mīļotajam pat apsēsties blakus nevari, jo mazajam visu laiku gribas gan mammīti, gan tētīti un viņš vienkārši sēž pa vidu. :) un tad ir jābūt gan stipram, gan gudram, lai to saikni, kas jums bijusi pirms "saplūšanas" spētu saglabāt...
(Reply) (Thread) (Link)
J. S. Badger[info]217 on May 13th, 2021 - 09:04 pm
jā, vairs nekad jūs neesat attiecībās 2, vienmēr 3
un pat ja kāds pieskata, tāpat nav 100% pieslēgšanās mirklim, jo vienmēr vismaz 1% (vai manā gadījumā 50%) ir pakausī doma, vai viss ir ok ar sīko...

tā jau, kad sāk iet skolā, vai bērnudārzā, gan jau paliek biš vieglāk atrast divvienīgu laiku, bet tas vairs nekad nav kā pirms tam..
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Red or Dead[info]sarkans0987 on May 13th, 2021 - 09:09 pm
Tieši tā.
(Reply) (Parent) (Link)