Jan. 10th, 2016 @ 05:56 pm (no subject)
man nepatīk mačisms un patriarhālisms, un tas, cik pašsaprotami vīrieši uztver savas tiesības uz sievietes ķermeni seksualizētās situācijās.
bet man nepatīk arī tās attiecības ar 90 % manu draudzeņu, kurās es esmu tāds laika kavēklis brīžiem, kad piegulētājs nav pieejams. Es saprotu, ka veidot tuvas attiecības ar vairākiem cilvēkiem nav viegli, un visbiežāk laika un enerģijas to izveidošanai un kopšanai mums pietiek tikai tajos gadījumos, kuriem piemīt arī kāds reproduktīvo funkciju potenciāls; un es pati arī bieži iemīlos vīriešos un zaudēju viņu dēļ galvu, un daru visādas neadekvātas lietas šo jūtu dēļ, un vispār veltu tām pārāk daudz laika un uzmanības, bet tik un tā man nepatīk (kā vispārnovērots fenomens, nevis konkrēti gadījumi), ka lielākajai daļai visnotaļ foršo beibju man apkārt tieši vīrietis ir galvenais atskaites punkts tam, cik laimīgas un veiksmīgas viņas jūtas. Un šķiet, ka pastāv kaut kāda mistiska korelācija starp pirmajā teikumā uzskaitītajām parādībām un šo pārlieku koncentrēšanos uz attiecībām ar vīrieti kā galveno pašrealizācijas veidu.
[User Picture Icon]
From:[info]french_mime
Date: January 10th, 2016 - 06:27 pm
(ieraksts)
Mhmhmhm. Es gan pati tā daru, gan novēroju to citās. Džekos es to nenovēroju, viņiem parasti darbs mēdz ieņemt pirmo vietu vai vismaz pašrealizācija tiek veikta pirmkārt saistībā ar profesiju/svarīgu hobiju/nodarbošanos un tālāk nāk attiecības, bet tās viņus nedefinē.
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: January 10th, 2016 - 06:30 pm
(ieraksts)
lūk, arī nevarēju atcerēties nevienu līdzīgu gadījumu savā vīriešdraugu lokā
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
From:[info]hessin
Date: January 10th, 2016 - 07:54 pm
(ieraksts)
no sievietēm sabiedrība kaut ko vairāk par bērnu audzināšanu un vīra apčubināšanu sagaida?
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: January 10th, 2016 - 09:13 pm
(ieraksts)
es gaidu
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
From:[info]hessin
Date: January 10th, 2016 - 09:32 pm
(ieraksts)
jā, es arī gribētu, lai uz mani neskatītos un negaidītu, ka tad es beidzot dzemdēšu, it kā cita pielietojuma manai eksistencei nebūtu.
Bet domāju, ka vnk gan vīrieši, gan sievietes tā uzvedas to pašu veco dzimumu lomu dēļ -- vīrieši pievēršas karjerai, jo no viņiem sagaida panākumus tur.
(ieliet vēl)(Parent)
From:[info]liljabrik
Date: January 10th, 2016 - 10:13 pm
(ieraksts)
man ir 1 vīriešdraugs, kurš meklē kontaktu tikai kad draudzene ir kaut kur aizbraukusi, citā laikā vinu ir grūti kaut kur izvilkt
bet vsp labs ieraksts
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]f
Date: January 11th, 2016 - 09:37 am
(ieraksts)
ir teorētiķi, kas apgalvo, ka tāda ir lietu dabiskā un veiksmīgākā/pareizākā kārtība, kas visus iesaistītos atstājot ar dzīvi apmierinātus un piepildītus.
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]rkktzd
Date: January 10th, 2016 - 07:07 pm
(ieraksts)
jā, tev taisnība. ko tas liecina? ka nav pārāk liela emocionālā inteliģence. man ir sanācis savādāk (bet nezinu kādēļ ir sajūta, ka iemesli tam nāk no tā paša apcirkņa, no kā tevis pieminētā lieta) - ka ir ļoti skaista, viegla un brīva komunikācija ar sievieti, taču sieviete saprot, ka ja verbālā un mentālā saskarsme ir tik viegla, tad noteikti ir jāseko arī seksuālajai un tad sāk rasties kaut kādas tizlas problēmas gadījumā, ja man to negribas, vai tas neliekas nepieciešams
(ieliet vēl)(Thread)
From:[info]liljabrik
Date: January 10th, 2016 - 10:10 pm
(ieraksts)
jā es piekrītu, man arī džeki ir stāstījuši. lai arī tas ir mazākums, škiet
es to uzskatu par garīgu problēmu. cik bieži ir tā, ka līdz galam nav ieinteresēts ne 1 ne otrs, bet tomēr dara
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]adele_varbut
Date: January 10th, 2016 - 09:34 pm
(ieraksts)
Es atceros, kā neilgi pirms Ziemassvētkiem biju iegājusi grāmatnīcā, un tur, protams, pircēju ērtībai, bija sakārtoti galdi "dāvanas sievietēm" un "dāvanas vīriešiem". Uz sieviešu galda - pavārgrāmatas un padomu grāmatas par attiecībām, bet uz vīriešu galda - grāmatas par medībām, mašīnām un padomu grāmatas par panākumu gūšanu. Tā nu tas ir - tiek pieņemts un veicināts (starp citu, manīts arī bērnu grāmatās) tas, ka sievietēm svarīgas ir attiecības (ar vīriešiem!), savukārt vīrieši ir paši par sevi. Man šķiet, ka var būt gūti novilkt robežas starp to, cik lielā mērā svarīgas ir attiecības plašā nozīmē un cik lielā mērā - "savas intereses", jo, piemēram, panākumu gūšana vai hobiju realizēšana arī var ietvert vajadzību pēc attiecībām, bet, jā, es arī manu tendenci, ka romantiskās attiecības ir sieviešu darīšana, turklāt tām tiek piešķirta ļoti liela nozīme.
(ieliet vēl)
[User Picture Icon]
From:[info]wensdy
Date: January 10th, 2016 - 10:36 pm
(ieraksts)
domāju, ka tevis minētā korelācija tiešām izskaidro - ko mēs kā sociāli dzīvnieki viens no otra sagaidām un ko tas nozīmēs citu dzīvnieku acīs. kā arī man vienmēr licies diezgan neizprotami, cik liela nozīme tiek piešķirta seksualizētajām situācijām, vienalga, cik ir draudzības dalībnieku. kāpēc tā nav ar ļoti dziļu, tuvu, mīlestības pilnu sarunu, piemēram? nubet pēc būtības laikam vairāk pieslienos tai idejai, ka nevajadzētu par sevi domāt kā par kaut kādu nepārspējamu unikumu :)
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: January 11th, 2016 - 12:48 am
(ieraksts)
pag, kurš ir tas nepārspējamais unikums?
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]ena
Date: January 10th, 2016 - 11:05 pm
(ieraksts)
sis fenomens maljas pa manu galvu jau paaris gadus. es esmu viena no taam kam dziivee atskaites punkts vienmeer ir viirieties. vai ir vai nav vai pietiek vinja vai saapina. un tad tam arii pakaartots viss par ko es domaaju un runaaju un uzvedos. tas mani ir aizvedis izmisumaa un esmu noleemusi ka jaaiet runaat ar psihologu. tas briidis kad tu to apzinies ir diezgan tuvu liidziiga sajuuta kaa naaveejosh.
(ieliet vēl)
[User Picture Icon]
From:[info]helvetica
Date: January 10th, 2016 - 11:31 pm
(ieraksts)
vecs, bet vēl joprojām labs: https://www.youtube.com/watch?v=VmEAB3ekkvU
(ieliet vēl)
[User Picture Icon]
From:[info]mis_sarajevo
Date: January 11th, 2016 - 12:01 am
(ieraksts)
Jā, es arī par to bieži domāju. Īpaši, cenšoties draudzenēm ieskaidrot, ka viņu dzīves līmenis nav atkarīgs no džeka klātesamības. Tai pat laikā, visu laiku savu 'singledom' tulkojot ar to, ka 'ar mani vienkārši kaut kas nav kārtībā'. Un tas ir kaut kāds debils pretstatu murgs - no vienas puses es skaidri apzinos, ka mani dzīves mērķi ir citi, nevis 'dabūt vīrieti'. No otras puses tas, ka māte uz visu, ko stāstu par saviem projektiem un sasniegumiem reaģē tā - "yeah, yeah, bet kā tev iet ar vīriešiem?"
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: January 11th, 2016 - 12:47 am
(ieraksts)
nu, spriežot pēc Taviem cibas postiem, teātris Tev ir daudz svarīgāks par vīriešiem un realizēšanos romantiskās attiecībās (mani vecāki savukārt ir no otra grāvja, vienmēr cenšoties mani uzaudzināt par centīgu karjeristi)
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]mis_sarajevo
Date: January 11th, 2016 - 01:06 pm
(ieraksts)
Nu jā, tā jau arī ir - līdzko ir kaut kāds aktīvais radošais process, par dzīves "romantisko pusi" vispār aizmirstu. Bet mani vecāki laikam joprojām klusībā cer, ka apprecēšos un "nākšu pie prāta"...
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]banderlogs
Date: January 11th, 2016 - 12:03 am
(ieraksts)
es tieši to pašu jau labu novēroju gan apkārt esošo draugu, paziņu lokā, gan vispār medijos. bet pati labāka neesmu, es arī savulaik domāju, ka man obligāti vajag nopietnas attiecības, jo tad viss būs labāk. un labāk savā ziņā ir, bet iepriekšējās problēmas un sūdi jau tā maģiski nav pazuduši, turpat vien ir.
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]banderlogs
Date: January 11th, 2016 - 12:05 am
(ieraksts)
vispār jau ar to vīriešu atrašanu ir apmēram kā ar svara zaudēšanu - cilvēki piešķir tam daudz, daudz lielāku nozīmi, nekā patiesībā ir, domājot, ka viņu laime slēpjas nomestajos kilo vai džeka klātbūtnē.
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: January 11th, 2016 - 12:42 am
(ieraksts)
tīri statistiski, neizdarot nekādus secinājumus - vislaimīgāk esmu jutusies bezattiecību posmos (then again, tās manā dzīvē nekad arī nav bijušas īpaši konstruktīvas un vienkāršas)
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]neetiski
Date: January 11th, 2016 - 08:18 am
(ieraksts)
Man arī tagad tu šķieti laimigāka, nekā kad iepazināmies.
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]mala
Date: January 11th, 2016 - 04:48 am
(ieraksts)
Gan jau, ka es ierakstos minētajā lielākajā daļā, bet manā gadījumā ir tā, ka mani lielā mērā definē, nevis džeka esamība, bet pašas meistarība, kas nepieciešama attiecību veidošanā, kas vismaz manā dzīvē ir sarežģītākais tāsks un prasa tik augstu saprāta, empātijas, paškontroles utt pilotāžu, kā nevienā citā sfērā.Vajadzība pēc apziņas, ka man tāda pilotāža piemīt, ir tas, kāpēc pa lielam vispār ieviešu attiecības – nevienā citā jomā tās prasmes neapliecinās un nav nepieciešamas tik lielā mērā. Attiecīgi kaukšana par kārtējā vīrieša trūkumu ir tikai kaukšana par pašas vispārējo stulbumu un neprasmēm, nevis par vientulību. Un attiecīgi, no attiecībām, kurās tās prasmes nevar apliecināties un uzkačāties, man nav nekāda prieka un nav vajadzības pēc tām.
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]lyanna
Date: January 11th, 2016 - 02:43 pm
(ieraksts)
Seconded. Kaut kā tā, bet ar piebildi, ka empātiju, iedziļināšanos un paškontroli var kačāt arī tuvās draugu attiecībās, kuras bieži iztrūkst, ja visa enerģija, kas tam vajadzīga, aiziet uz seksuālo partneri, kā sākotnējā ierakstā minēja klusais_okeans.
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]mala
Date: January 11th, 2016 - 03:42 pm
(ieraksts)
protams, lielā mērā var arī draugu attiecībās, bet tas tomēr nekad (vismaz man) nav tik intensīvi un koncentrēti, jo draugiem visu no manis vajag mazāk
(ieliet vēl)(Parent)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: January 11th, 2016 - 03:37 pm
(ieraksts)
varbūt jāatrod kāda forša aizraušanās, kas prasīs vēl lielāku meistarību? :)
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]mala
Date: January 11th, 2016 - 03:47 pm
(ieraksts)
nekad nav izdevies, un nevaru iedomāties sev nekādu tādu. var vienīgi daudzas nelielas, no kurām katra kačā kkādas atsevišķas detaļas, bet tas tomēr nav tas pats, kas visu kopā.
(ieliet vēl)(Parent)
From:[info]ll_
Date: January 11th, 2016 - 02:57 pm
(ieraksts)
fak, tik ļoti bēdīgs ieraksts un komentāri
(ieliet vēl)
From:(Anonymous)
Date: January 11th, 2016 - 04:48 pm
(ieraksts)
Ja runa ir par patiesu draudzību, nevis paziņu būšanu, tad man nepatīk būt laika kavēklim arī tiem cilvēkiem, kuriem nepietiek laika attiecību kopšanai (un ar to es nedomāju tikties katrā nedēļas nogalē) arī tādu iemeslu dēļ kā darbs, mācības vai kāda cita nodarbe, kas paņem viņu visu.
Tas ir, man nav starpības, vai cilvēks, ar kuru sarunājos, ir iebāzis degunu telefonā, kur bezmērķīgi skrollējas pa fb, vai visu laiku sazvanās ar otro pusīti, vai spēlē ģitāru un ik pa brīdim paceļ acis un saka: "Atvaino, ko tu teici?" Neatkarīgi no tā cilvēka dzimuma.
Jo tas arī ir mazliet tomēr patriarhāli - domāt par to, kādas ir sieviešu kļūdas paņēmienos, ar kādiem būvē savu pašapziņu, un attiecībās ar saviem draugiem, nepievēršot uzmanību tam, ka tieši šīs pašas kļūdas pieļauj vīrieši (un sievietes, kurām karjera, hobijs utt. ir svarīgāki par attiecībām), tikai bišķi no citas puses.
Tb, nav īsti veselīgi, ja vispār pastāv kāds viens ultra mega svarīgs apstāklis, kurš paņem visu visu, un nekas cits cilvēku vispār neinteresē. Nu ok, mākslā tas var darboties, tā rodas ģēniji, bet baigi veselīgas attiecības ar tuviem cilvēkiem jau viņiem parasti nav.
(ieliet vēl)
From:[info]khosmos
Date: January 11th, 2016 - 09:27 pm
(ieraksts)
attiecības vienmēr (vismaz sākumā) paņem ļoti daudz no cilvēka, es nezinu, kā ir iespējams no tā izvairīties, ja ļoti tuvu attiecību attīstīšanai ir nepieciešams smagi strādāt pašai/-am ar sevi. pēc tam, kad mehānisms iestrādājies, var atslābt un vairāk laika veltīt visam pārējam.
man, piemēram, gandrīz nonstopā bijušas attiecības, bet tas ir nevis tāpēc, ka tās mani tik ļoti definētu, bet tāpēc, ka ļoti griež džeki (kā daudz kas cits) un viegli ļaujos iekšējiem impulsiem.
(ieliet vēl)