Oktobris 14., 2013


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
15:28 - non sequitur, vnk ziņkārojos
Poll #19829 Dekoratīvā kosmētika
Open to: All, results viewable to: All

Dekoratīvā kosmētika

View Answers

jālieto vienmēr, citādi nav pieklājīgi
3 (6.2%)

būtu labi to lietot vairāk/vienmēr, citādi nav smuki
5 (10.4%)

būtu labāk, ja to lietotu mazāk/nemaz, citādi nav smuki
12 (25.0%)

tie, kas lieto, droši vien bez viņas izskatās šausmīgi slikti
10 (20.8%)

ir jālieto kā grims (t.i., situācijās, kad tu spēlē kādu lomu)
14 (29.2%)

ir jālieto, ja paredzama fotografēšanās/filmēšanās
12 (25.0%)

ir jālieto tikai sievietēm, ja to lieto vīrieši, tad viņiem kaut kas galvā nav kārtībā
5 (10.4%)

būtu labāk, ja vairāk vīriešu piesegtu savu nesmukumu ar dekoratīvo kosmētiku
2 (4.2%)

vienlīdz lielā mērā būtu/nebūtu jālieto neatkarīgi no dzimuma
5 (10.4%)

al;dfjaijgaogjakbn
21 (43.8%)


(49 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


From:[info]augsne
Date:14. Oktobris 2013 - 15:45
(Link)
Tieši tikko, tikko par šo domāju, tikmēr Tu aptauju uztaisi. :) Man par šo liekas tāpat kā par jebkādām izskata lietām - cik daudz enerģijas tiek veltīgi iztērēts uz šādu jautājumu risināšanu, ja var vienkārši nelikties zinis. Jo īpaši un galvenokārt - cik daudz enerģijas aiziet, uztraucoties par to, cik daudz un cik bieži kosmētiku lieto citi cilvēki, kas nav tu pats. Tas dažreiz ļoti nomāc. No piedāvātajiem atbilžu variantiem es droši vien vēl būtu varējusi atzīmēt par to fotografēšanos/filmēšanos, bet arī tas tā neviennozīmīgi - nav jau "obligāti". Bieži tajos gadījumos to kosmētiku liek tāpēc, lai cilvēks vispār izskatītos kā dzīvē, jo citreiz kameras cilvēku tā izmaina, ka vajag īpaši nopūlēties (kosmētika, gaismas), lai dabūtu viņa seju. :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 15:55
(Link)
nujā, apmēram tā arī bija domāts ar to fočēšanos/filmēšanos - bet man šķiet, ka tā ir tieši gaisma, kas izmaina ģīmi, un tad tā pieķellēšana to kompensē

es gan vairāk aizdomājos tāpēc, ka baigi sen nav gadījies padomāt "fuj, kāds nesmuks cilvēks, būtu tak uzkrāsojies, pirms apkārt staigā" (faktiski tā esmu padomājusi tieši 1x, apmēram 13 gadu vecumā, ieraugot vienu mūždien uzkrāsotu paziņu tieši pēc pirts)

bet atkal ļoti patīk, ka pusaudži nokrāso visu ģīmi tā, ka točna zini, ka nepazīsi, ja redzēsi nekrāsotu, nu tāds merlina mensona variants, to es pieskaitu pie "lomas spēlēšanas" :)
From:[info]augsne
Date:14. Oktobris 2013 - 16:08
(Link)
Jā, patīk/nepatīk ir ļoti dabiska reakcija uz visu ko, un katram uz tādu ir tiesības, bet cilvēki mēdz gribēt un arī mēģināt izregulēt visu pasauli ar savu "tā un tikai tā lietot kosmētiku ir pareizi", tādējādi bojājot noskaņojumu gan sev, gan visiem tiem, kuri dara pretēji "vienīgajam iespējamajam pareizajam variantam". :) Tas pats ar kāju epilēšanu, apģērbu, matu griezumu u. tml.

Bet pusaudžu gadu Mensonisms tiešām ļoti noder. Es ļoti priecājos, ka cilvēki mani uz ielas bieži neatpazīst, jo esmu izskatījusies visvisādi. Es izvēlos, kurus cilvēkus "no pagātnes" paturēt (pa laikam informēt, ka tagad izskatos šitā :D), nevis viņi izvēlas mani - tas ir ļoti patīkams efekts. :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:10
(Link)
... fak, es tikai tagad sapratu, ka cilvēki šito te uztver kā ekskluzējošu aptauju, tipa ja es atbildu "jālieto kā grims + ja paredzama filmēšanās", tas nozīmē, ka nekad citad nedrīkst ne pa kam lietot, nevis "citus variantus neatzīmēju, značit nav viedokļa"
From:[info]augsne
Date:14. Oktobris 2013 - 16:23
(Link)
Es ceru, ka Tev neizklausījās, ka es Tevi ielieku pie pasauli regulējošajiem, galīgi nē, te vienkārši saodu izdevību pacepties par to, ka kopumā šobrīd, manuprāt, ir jau par traku ar to "pareizi-nepareizi" lietu attiecībā uz citu cilvēku izskatu. Un droši vien arī attiecībā uz to, ko un kā citi cilvēki domā, jūt, bet tā jau es te vēl varētu daudz un dikti izvērsties. :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:56
(Link)
nu, tā jau tas ir domāts

patiesībā līdz ar mistiskajiem Cilvēkiem Kas Bez Kosmētikas Izskatās Pēc Briesmoņa, manā apziņā mīt arī Cilvēki Kam Sagādā Ciešanas Nepieciešamība Skatīties Uz Neglīteņiem (nu tipa neglītums izraisa tikpat asu reakciju kā nepatīkamas smakas), kas man šķiet tik šausmīga garīga vaina, ka viņu dēļ varbūt būtu jāpacenšas izskatīties smuki (bet tad iestājas pofigs :D)
[User Picture]
From:[info]str
Date:14. Oktobris 2013 - 15:46
(Link)
variants- kas grib un kad grib - tie arī lieto?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 15:58
(Link)
"es esmu supertolerants un man nav viedokļa, bet gribas izrādīties, ka esmu supertolerants, nevis bez viedokļa, tāpēc nevaru ieķeksēt pēdējo variantu"? ;)
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:14. Oktobris 2013 - 16:02
(Link)
tas pat nav tolerances jautājums, tas ir kā atbildēt uz jautājumu "vai visiem cilvēkiem būtu jānēsā melna apakšveļa" :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:07
(Link)
nu redzi, ja ir genuinely pofig, tad atbild "al;dfjaijgaogjakbn"
bet ja ir pofig ar zemtekstu "es esmu kruts, tāpēc man pofig un jums tas ir jāzina", tad akal pietrūkst šāda varianta
un arī varianta "Es uzskatu, ka ir pareizi, ja cilvēkiem ir pofig par to, vai lieto, vai nelieto"

bet tie cilvēki atzīmējas komentāros ;)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:11
(Link)
(lai gan protams ja šo aptauju lasa nevis kā aptauju par subjektīvajiem viedokļiem bet kā aptauju par Vienīgo Objektīvo Patiesību, tad tev un str ir pilnīga taisnība jūsu iebildumos... sorry par to, ka nav atrunas :))
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:14. Oktobris 2013 - 16:14
(Link)
nav jau iebildumu
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:13
(Link)
(ā, nu jā, šī ir no subjektīvajām, nevis Vienīgās Objektīvās Patiesības aptaujām, vajadzēja noprecizēt :))
From:[info]dzeina
Date:14. Oktobris 2013 - 15:47
(Link)
tā kā esmu piedzīvojusi neticamās transformācijas no "akdies, nevar no mājas iziet, ja nav tonālais, ēnas, skropstu tuša" līdz "krāsoties? ā, ok. Man laikam kaut kur mētājas tuša. Bet točna vajag?", es balsoju par to, ka tas ir baisi individuāli.
Šobrīd man labāk patīk, ja sievietei ir pēc iespējas mazāk uz sejas uzkrāsots. No otras puses - ja ir štruntīga sejas āda, tad varbūt labāk, ka ir tonālais.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:04
(Link)
nu man šķiet, ka tās transformācijas ir tādas normālas, t.i., ka ir pilnīgi normāli pusaudža vecumā daudz un dikti zīmēt sev seju (ibo kā tu citādi to savu identitāti izpaudīsi, bet identitāti izpaust ir besīgi svarīgi), bet ka tam nav jēgas, ja tu esi pieaudzis cilvēks un tev it kā nevienam nekas vairs nav jāpierāda.
es tagad domāju par to, ka varbūt Novecojošām Sievietēm atkal vajag to kosmētiku, bet atkal ja padomā par to, ko es saprotu ar "skaisti novecot" vs "neglīti novecot", tad pirmajā kategorijā ir ļoti maz kosmētikas un otrajā ļoti daudz [to es tā, blandoties garām tantēm soliņdeldētājām];

bet varbūt atkal tās, ko es uzskatu par skaisti novecojošām vai vienkārši dabiski skaistām, patiesībā pa lieto kosmētiku, tikai ļoti neuzkrītoši (es šito nekad nespēju tā labi pamanīt, nu un arī secinājumus iz sērijas "štruntīga sejas āda" īpaši neizdaru, t.i., nevērīgs sarunu biedrs, ja)
[User Picture]
From:[info]bagdarama
Date:14. Oktobris 2013 - 16:13
(Link)
Par 'pec iespejas mazak' loti piekritu. Protams, ir dazhadas vietas un dazhadas prasibas, piem. trakoti spilgtas acis/lupas biroja izskatas druscit piedauzigi (sorr, esmu riktigi vecmodiga shai zina).
Par dikti slikto adu - nez, tur laikam gribetos, ka lieto kaut ko druscit slepjoshu, bet nu ne shtukaturu, kad adu zem 1cm gipsha vairs nevar ieraudzit....
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:17
(Link)
vot par to slikto ādu tas mani šausmīgi mulsina, man liekas, ka tas ir tāpat kā pateikt "ja tev šķeļas un lobās nagi, značit vienmēr obligāti jālieto nagu laka" - nu ka lielākā daļa slēpjošo figņu ādas problēmas tikai saasina, un attiecīgi tieši sliktās ādas periodā būtu jāliek jamo mierā/jāpalieto kautko kopjošu.
[User Picture]
From:[info]bagdarama
Date:14. Oktobris 2013 - 18:16
(Link)
imenno :)
man jau tad dikti gribas, lai drizak iet pie dermatologiem un drusku pret adu/nagiem/matiem maigak
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:20
(Link)
un vispār, sliktai ādai tak vienlīdz bieži būtu jāpiemeklē abus dzimumus, attiecīgi ja ir arguments "neliec citiem uz savu ādu skatīties", tad vīriešiem būtu jālieto tonālais tikpat daudz kā sievietēm?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:14. Oktobris 2013 - 16:29
(Link)
bārda biš netraucē?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:34
(Link)
no bārdas pēc tam izķemmē atlikumu :D bet vait' bārda vispār neskaitījās nekopta vīrieša pazīme aļa kūsis uz sejas?
[User Picture]
From:[info]bagdarama
Date:14. Oktobris 2013 - 18:18
(Link)
nu, baidos, ka vismaz pusaugu vecuma virieshu dzimuma parstavjus medz piemeklet daudz tragiskaki skati, velak gan shkiet vairak iet uz otru pusi. nu ja, un vini jau var paslepties zem bardas
[User Picture]
From:[info]missalise
Date:14. Oktobris 2013 - 16:18
(Link)
Kosmētika jālieto saprāta robežās un atkarībā no plānotās situācijas, kur taisās doties.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:14. Oktobris 2013 - 16:47
(Link)
Domāju, ka pēc noskaņojuma, nevis KONCEPTUĀLI.
Var tak katram/-ai uznākt dienas, kad vajag uz sejas ko uzgleznot un citas, kad var šļūkt apkārt ar visām neaizšpaktelētajām krunkām & pumpām, bālajām skropstām un lūpām, utt.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 16:58
(Link)
a kā tev ir? man ir tā, ka kosmētiku gribas lietot tikai tad, kad šausmīgi gribas noslēpties un notēlot kaut ko citu, nu tb lai neviens neblenž man sejā, bet lai skatās uz to uzzīmēto ģīmi. (tāpēc arī man subj. šķiet, ka nav normāli vislaik staigāt ar kosmētiku, ibo būtu taču briesmīgi visu laiku justies tā, ka jāslēpj seju)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:14. Oktobris 2013 - 18:08
(Link)
Nevarētu teikt, ka es jūtos noslēpusies aiz kosmētikas. Tas drīzāk ir tāpat kā noteikts apģērbs, tipa, lietišķais kostīms vai vakarkleita: it kā uzliek zināmus pienākumus, lai neizsmērētos vai nesaburzītos, bet no otras puses - tā pa īstam nekad nav traucējis arī ko darīt vai justies kā pašai. Resp., es tolerēju arī sevi - gan ar kosmētiku, gan bez.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 18:12
(Link)
Jā, vot jocīgi, par apģērbu man nešķiet, ka aiz vieniem apģērbiem es slēptos, aiz citiem ne, bet varbūt tas tāpēc, ka kosmētiku točna izjūtu kā apgrūtinājumu ("fiziski jūtu uz sejas un tas kretinē"), bet tā jau ir pieraduma lieta, vai ne, citiem cilvēkiem tāpat brilles traucē, kamēr es domāju "vatafak, kā var bez brillēm staigāt, vai tad nejūties galīgi pliks" :)
From:[info]augsne
Date:14. Oktobris 2013 - 17:06
(Link)
Jā, bet ko tad, ja vienam tā asā reakcija ir uz lūpām, kas nokrāsotas, bet otram - tieši uz lūpukrāsas trūkumu. :) Smakas jau arī vienam nepatīk tādas, otram šitādas, grūti izdarīt tā, lai būtu "smuki" visiem, tāpēc droši vienīgais, kuram vari spēt izdabāt, esi tu pats - citi galu galā var izvēlēties ar tevi nedraudzēties. :D Es esmu droši vien viens no tiem cilvēkiem ar tām ciešanām par citu cilvēku izskatu, bet mācos riebumā novērsties. :D Tas gan nav tiešā veidā par to, kā cilvēks ir sataisījies, man vienkārši liekas, ka es pēc vizuāliem parametriem vai to salikumiem atpazīstu cilvēkos "ļaunumu", un tas nav smuki, es no tā ciešu. :D
From:[info]augsne
Date:14. Oktobris 2013 - 17:08
(Link)
Šis tātad atbilde uz to komentāru augstāk, kaut ko saspiedu šķērsām. :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 17:11
(Link)
nu, tā man šķiet, ir cita kategorija, vismaz es nevaru iztēloties, kā kādu, kurš izskatās Neglīts Un Ļauns, kosmētika/tās trūkums varētu izlabot. pat tajos kinozvaigžņu ar/bez kosmētikas salīdzinājumos ļoti reti ir tā, ka mainās pats priekšstats par cilvēku
From:[info]augsne
Date:14. Oktobris 2013 - 17:27
(Link)
Tas gan. Es droši vien tajā visā vairāk reaģēju uz grimasēm, ķermeņa valodu, jo tie cilvēki mēdz būt gan galīgi nošņurkuši, gan tādi, kuri redzami ļoti centušies, "lai būtu smuki". Tieši tas pats ar skaistumu cilvēkos, kad varu stulbi tramvajā blenzt uz kādu aiz sajūtas, ka neko skaistāku dzīvē neesmu redzējusi - arī cilvēki, kas ārēji pārstāv visus iespējamos (ne)sakoptības līmeņus. Bet mainīt arī tāda veida izskatu ir iespējams - to apliecina kaut vai tas, cik ļoti mainās cilvēka ķermeņa valoda un grimases, kad viņam mainās emocionālais fons dzīvē, bet es taču nevaru pieprasīt "ļaunam cilvēkam" uz ielas, lai uztaisa bērnu, sāk iet terapijā vai kā citādi būtiski maina savu dzīvi. :) Varbūt mērogi atšķiras tajā, ko varetu pieprasīt, bet principā lielu atšķirību neredzu tajā, vai nāku klajā ar šādām prasībām vai ar prasību, lai kaimiņienes lūpas vienmēr būtu krāsotas.
From:[info]augsne
Date:14. Oktobris 2013 - 17:47
(Link)
Jā, nu, laikam tas, par ko es te mēģinu izteikties ir tas, ka man liekas, ka cilvēki, tā vietā, lai iemācītos dzīvot pasaulē tādā, kāda tā ir, iztērē milzumu enerģijas pārdzīvojumos par to, kāda pasaule ir ārpusē un centienos to mainīt. Kā man ir jārēķinās, ka tramvajos un uz ielas būs tie "ļaunie cilvēki", tā Tev jārēķinās, ka būs pārsmaržojušās kundzītes un vēl kādam - ka būs dāmas, kuras lieto par daudz/par maz kosmētikas. Tas, protams, neizslēdz, ka var mēģināt ar otru runāt, "vai, lūdzu, nevarētu šitā", bet arī jāpieņem, ka otram ir visas tiesības "nevarēt". Bet, manuprāt, mēs varam diezgan lielos mērogos izvēlēties pasauli, kurā dzīvot, paši, nespiežot citus mainīties.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 17:48
(Link)
Aha, mans kretinējošais moments ir tas, ka cilvēki SKATĀS, zin itkā varētu neskatīties :)
From:[info]augsne
Date:14. Oktobris 2013 - 17:50
(Link)
To viņi dara gan, ij sarunas promenādē noklausās. :D
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:14. Oktobris 2013 - 19:55
(Link)
O, man mainās gan priekšstats. Es nekad neteikšu, ka kāda aktrise vai vēl kāda populāra dāma ir glīta (manā subjektīvajā viedoklī), ja nebūšu arī kādu bildi bez make-up redzējusi. Jo patiesi skaistam cilvēkam būtu tā kā jābūt skaistam arī bez make-up.

Man pašai patīk gan seju "izkrāsot", jo, diemžēl, tādiem bāliķiem kā man tas ir vienīgais veids, kā neizskatīties hroniski diloņslimam un izvairīties no nevajadzīgiem līdzjūtīgiem jautājumiem.

[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 20:04
(Link)
nēnu par glītumu jā, man šķiet, ka mēs vairāk par "skaistums nāk no iekšām" izpratnē aizrunājāmies. nu tb tās, kas ar kosmētiku izskatās pēc jauka cilvēka, generally tādas izskatās arī bez, un tās, kas ar kosmētiku izskatās "skaista-bet-nenāc-man-klāt", to pašu "nenāc-man-klāt" generally saglabā arī bez. ar izņēmumiem, protams.

abet es, abet es bez kosmētikas izskatos dafiga labāk nekā ar :D
[User Picture]
From:[info]bozena
Date:14. Oktobris 2013 - 17:17
(Link)
Kosmētika būtībā ir tādi meli par izskatu. Lieli vai mazāki. Vēlamā (bet ne vienmēr labākā) uzdošana par esošo.
Jo bez kosmētikas jau tāpat subjekts ir tāds, kāds ir.
[User Picture]
From:[info]french_mime
Date:14. Oktobris 2013 - 18:18
(Link)
Man skiet ka janesa pec velmes. Tomer subjektivi man labak patik, ja cilveki nelieto kosmetiku vispar, seviski ikdiena un darba, jo tad var redzet seju, kada ta ir, un nerodas sajuta, ka kads kadam megina izpatikt (lai ari apzinos ka kosmetiku nelieto tik ar iemeslu izpatikt, biezi rodas sajuta tada tik un ta). Lupukrasas reizem ir skaisti. Bet loti loti riebjas tonalais krems uz sejam, jo manuprat tas padara seju neglitaku, un turklat raisas sajuta, ka cilveks nav gatavs, nav parliecinats nakt ar tadu seju ka vinam ir. Tinu gados kad dzilak piedomaju pie ta, ka puisi nelieto tonalo kremu sapratu nafig netaisos ari es lietot, nedomaju ka sievietem butu jaslep tas, ka vinu ada nav perfekta, vinas ari ir tikai cilveki.
[User Picture]
From:[info]izkapts
Date:14. Oktobris 2013 - 20:59
(Link)
Ujj, nav mana varianta - es lietoju, cik man patīk, pārējās nē. :D Šis tāds dikti egoistisks variants. Jebkurš cilvēks, ja prot smuki sakrāsoties izskatās labāk kā nekrāsojies. Pat, ja nekrāsojas "tik labi", citi pievērš uzmanību šā kā tā, jo cilvēks taču ir pūlējies citu labā, kas vienmēr ir labāk nekā "ai, man pofig, dzīvojiet ar manu ģīmi kāds tas nu ir, patīk jums vai nepatīk" attieksme. Kas attiecas uz kosmētikas "melīgumu", nu, nav jau tā, ka veči ierauga baisi smuko sievieti, un no rīta, kad kosmētika tutū, tad izrādās tas tak krokodils apakšveļā. Neviens nav tik stulbs, lai neatšķirtu, kas ir smuks un kas nav tikai tāpēc, ka redz, meitenei kosmētika. Īsumā tā - kosmētika ir liels bonuss, esi smuka vai nē. Ja esi smuka, citi novērtē Tavas pūles "smukāk izskatīties" (nu, vismaz vīriešu, bet tiešām, tā ir, c'est la vie). Ja neesi, tad citi vēl jo vairāk novērtē Tavas pūles (ak, kungs man nav jāskatās uz tām sarkani strutainajām šausmām, fūūū..).
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 21:34
(Link)
Nu tbš nekrāsots ģīmis = "man nav vajadzības kļūt pievilcīgākai tavās acīs", krāsots = "es ieguldu laiku, naudu un pūles, lai liktos tev pievilcīgāka"? Tādā gadījumā krāsotas vs nekrāsotas sievietes vienkārši pievilina divus dažādus vīriešu tipus (nu, un attiecīgi atbaida pretējo tipu), jautājums tikai, ar kuru vīrieša versiju vairāk gribas attiecības.

Bet varētu būt vieglāk dabūt seksu vienam vakaram, ibo džeks jau uzreiz zina, ka beibe gribējusi viņa uzmanību un simpātijas, vēl pirms šamo ieraudzījusi - should count for something :)
[User Picture]
From:[info]barvins
Date:14. Oktobris 2013 - 21:37
(Link)
> Pat, ja nekrāsojas "tik labi", citi pievērš uzmanību šā kā tā, jo cilvēks taču ir pūlējies citu labā, ...

Vai arī pievērš uzmanību, jo WTF, kas tas par klauna ģīmi, muahahaha.
[User Picture]
From:[info]izkapts
Date:14. Oktobris 2013 - 21:48
(Link)
Patiesībā, diezgan smieklīgi ar tiem klauna ģīmjiem. Parasti sievietes tieši izsmej tos klauna ģīmjus, kamēr veči aizstāv "kuš, kuš, ir jau labi, smuka Tu esi". :D Nez, kaut kā jau vispārināti es runāju, bet lielos vilcienos liekas, ka tā ir. Protams, cik cilvēku tik viedokļi.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 21:50
(Link)
oj, par šito polls bija kautkad citad, nu tipa kurš dzimums par kura dzimuma izskatu visvairāk cepas, diezgan vienos vārtos :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Oktobris 2013 - 21:51
(Link)
[User Picture]
From:[info]barvins
Date:14. Oktobris 2013 - 23:00
(Link)
Nu kātad - ja vīrietis sievieti par resnu nosauks, vai par klaunu, tad seksa vairs nebūs. Tāpēc padomā, ka klauns, pasmīn bārdā, un pasaka "pai, pai, vismaz centies".
[User Picture]
From:[info]daria
Date:14. Oktobris 2013 - 21:52
(Link)
Es atzīmēju gan to, ka jālieto vairāk, gan - ka mazāk. Jo es pati pēdējā laikā (pāris nedēļas) domāju, ka labāk izskatītos, ja lietotu minimālu tonālo un varbūt skropstu tušu; bet kopumā par minimālismu - tādēļ labāk, ja mazāk.
From:[info]sermuliitis
Date:15. Oktobris 2013 - 11:04
(Link)
Man parasti ir milzum lielais slinkums kaut ko pielietot sava ģīmja izskata uzlabošanai, turklāt es parasti par to aizmirstu, tāpēc laikam tas joprojām ir visai labi saglabājies (kā arī mani niecīgie kosmētikas krājumi, kas laikam atkal būs jālikvidē notecējuša termiņa dēļ).

Taču vispār man liekas, ka kosmētikai nav ne vainas. Atķeksēju variantu par filmēšanos/fotogrāfēšanos, jo tad, manuprāt, nekādi nevar iztikt bez kaut kā pielabošanas. :]
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:15. Oktobris 2013 - 11:07
(Link)
Vot man arī šķiet, ka pastāv korelācija starp dekoratīvās kosmētikas nelietošanu un labi saglabājušos mūlīti - man arī itkā ir normāli saglabājusies seja, lai arī es taču visu laiku vaibstos un šķobos, kas esot slikti.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:15. Oktobris 2013 - 16:34

utopija

(Link)
Esam iemacijusies novertet viru daili viniem bez shtukaturkas esot, domaju, ka butu javar redzet ari sievietes dailas tadas, kadas vinas ir. Krasinas nafig prom, surp kopta, veseliga miesa katram tada, kada nu ir.
honeybee - non sequitur, vnk ziņkārojos

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba