gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2022-02-10 23:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2022-02-10 23:32 (saite)
Tas tiešām izskaidro, kāpēc Kanādā faktiski jau karo pilnīgi nevajadzīgo mandātu dēļ. Tie, kam viņi ir vajadzīgi, ne par ko negribēs no tiem tik vaļā.

(Atbildēt uz šo)


[info]shrdlu
2022-02-11 01:53 (saite)
Nez, es kad vakcinējos vēl nezināju, ka vispār būs tādi sertifikāti un laikam arī pārāk neraudāšu, kad vairs nebūs.

(Atbildēt uz šo)


[info]artis
2022-02-11 10:12 (saite)
Case in point:

https://twitter.com/ancinieks/status/1491512441649442820

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-11 10:55 (saite)
lol

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brookings
2022-02-11 12:36 (saite)
I had written off a whole swathe of friends who were happy (or didn't express any support for us) to see us face losing our jobs over this. And then something unspeakably awful happens, and you realise what a brutal two years this has been - far more brutally cold-hearted than you had thought. But okay - apokalipse savaa zinaa.

(Atbildēt uz šo)


[info]dzeltens
2022-02-11 20:32 (saite)
Manā burbulī nez kādēļ visi vakcinētie ļoti priecājas, ka tos sertifikātus beidzot atcels. Ja tā nebūtu, nez vai tas vispār Latvijā mazāk kā gadu pirms vēlēšanām būtu dienaskārtībā. Saniknot savus nazi vēlētājus? Nemūžam! Tikai - nav jau tādu, kas tiešām būtu vakcinējušies "lai iekļūtu elitē".

Šitas atgādina Krišjāņa Lāča slapjos sapņus par koncentrācijas nometnēm vakcinētajiem. Katrs piedēvē citiem motīvus, izejot no sava zemiskuma. Šis laiks lieliski demonstrē arī to.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-11 21:29 (saite)
Jauki, ka tā. Tava kopējā retorika par šo tēmu gan ir klajā pretrunā ar to.
Lāča "slapjie sapņi" (lolwut) gan nav ārpus plausibility, skatoties uz tādām valstīm kā ASV, Kanāda, Austrālija, Austrija, Vācija un vēl.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-11 21:45 (saite)
"Mana kopējā retorija" - varētu kādu piemēru? Vai runa ir par kaut kādiem atkal ļaunajiem "mums"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-11 21:52 (saite)
Par taviem iepriekšējajiem ierakstiem šajās tēmās. Cibā ir zināms kontingents tieši analogu stilu un 'kontentu'. Ko man darīt, ja es atpazīstu līdzības? Novaxēties?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-11 21:57 (saite)
Aha, man ir bijis kāds ieraksts, kurā es esmu sajūsmā par sertifikātiem un ceru, ka jums, stulbajiem antivakeriem, kāds ņems un kārtīgi sados? Vai tomēr tāds ieraksts ir bijis "mums", kas dzīvojam tavā galvā un visi esam vīri no salmiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-11 22:08 (saite)
Jūsu kontingenta "mēs sēž uz augsta kōk un spļauj jums uz gōlvs šarlevū mopoposān" attieksme ir tikusi atzīmēta ne vien no manis viens. Tā ir tāda kopējā glamūrīgā doma, ka cilvēki, kas protestē pret neadekvātiem totalitāriem mēriem ir [insert media buzzword] un visādi citādi stulbi, zema statusa cilvēki, kamēr jūs apgaismoti veļmožas, kas laistās saulē, jo klausāties pareizos cilvēkus. Tups personību kultisms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-11 22:22 (saite)
Pārāk daudz vārdu un neviena piemēra, kur es vai kaut vai "mēs" fanotu par valsts politiku. Noteikti ir daudz piemēri, kur kāds saka, ka "nav tik traki", ka pasākumi ir epidēmiju ierobežošanai, nevis, lai ieviestu totalitārismu, vai es pati esmu teikusi, ka mani šokē, ka uz zināmu cilvēku daļu tiešām nekas cits kā piespiešana, izrādās, nestrādā, un bijusi par to nepatīkami pārsteigta. Bet tas īsti nav gluži tas pats, kas tavā ierakstā aprakstītie par sertifikātu atcelšanu bēdīgie vakseri, kas nu vairs nevarēs laimē diet uz jūsu nabadziņu noliektajām galvām.

Tu pats gāji šlesera baltijas ceļā vai gobzema rododendronā?

Tā ka vienkārši nevajag dirst, ka tikai "mums" tie kartupeļi par prastiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-11 22:37 (saite)
Da labi, nesāc te man tēlot autismu Ctulhu stilā. Labi zini par ko es runāju. Jā, iešu tagad rakties pa taviem vecajiem postiem un likt palagus ar citātiem. Fakjū intellectually dishonest.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-11 22:57 (saite)
Nē, nezinu gan par kādu kopējo retoriku tu runā.
Un, izskatās, ka neesi arī gatavs paskaidrot, tikai mētāties ar apvainojumiem.

Zini kā ir realitātē? Man viens nevakcinēts pazīstams čalis tikko pārslimoja omikronu un ir reāli priecīgs, ka varēs normāli slēpošanas kalnā nopirkt biļeti, beidzot nebūs jāprasa vakcinētajiem draugiem, lai nopērk. Bet nu jā, vieglāk jau iztēloties kaut kādu mūs necilvēkus un jūs ar krišjāni un portālu telos kā pēdējos cilvēcības bastionus.

Man tieši tematiski inbokss izmeta Agnesi Irbi https://tautaruna.nra.lv/slavenibas/371817-agnese-irbe-vini-aizstav-brutalu-cilveku-diskriminesanu-latvija/?utm_source=inboxlv&utm_campaign=inboxlvNews&utm_medium=button

Nu šausmas, ko viņa darīs, kad tos sertifikātus atcels? Nebūs vairs par ko būt šokā, pilnīga identitātes krīze! Būs pilnīgi atkal jāturpina aģitēt pret geju tiesībām, jau apnicis.
Jums tiešām nevienu mirkli neienāk prātā, ka nevis visi citi ir sagājuši totalitārismā, bet jūs paši kaut kā līdz galam neķerat laukumu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-12 12:39 (saite)
Es pat tevi nobanoju uz kādu laiku par naidu pret nevakcinētajiem...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-16 04:48 (saite)
Man gan palika iespaids, ka kā jau visi vārda brīvības aizstāvji nobanoji mani vienkārši par nepareiza viedokļa paušanu lol. Tieši tāpēc pārsvarā izvairos kaut ko komentēt tavā cibā, pat ja izlasu un piekrītu vai nepiekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-16 09:54 (saite)
Paldies, ka tagad tu piedomā par komentēšanas kultūru. Es agrāk bija kategoriski pret banošanu, bet no redita es iemācījos, ka tā tomēr ļoti palīdz uzturēt komentāru vidi tīru un veicina sakarīgas diskusijas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2022-02-12 21:10 (saite)
<3<3<3

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-02-12 21:51 (saite)
Plānprātiņš, protams, atbalsta citu plānprātiņu - likumsakarīgi :DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-16 04:49 (saite)
No Jums, ticiet man, tas ir kompliments jebkuram :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-02-13 01:51 (saite)
Tu biji viena no pirmajām, kas sāka aktīvi lietot mediju pamesto retorikas kaulu - antivaxeri. Cilvēki, kas nepiekrita brīvprātīgi piespiedu vakcinācijai un lokdaunu politikai tika bez niansēm pasludināti par "antiwaxeriem". Loaded jēdziens, kas kopš 90jiem asociējas ar ļoti margināliem, tik tiešām, konspirācijteoristiem. Bet priekš tevis mētāties apkārt ar šādu lamuvārdu likās tieši tik pat organiski kā lugenpresei.

Smieklīgi, ka tu kā piemēru "otrai pusei" mini situāciju, kur vakcinētie izmanto savu privilēģiju pār nevakcinētajiem, pat ja, lai tiem palīdzētu. Lieta, kurai nevajadzētu eksistēt demokrātiskā republikā.

Nevajag melot, ka kāds aģitē pret "geju tiesībām". Pret gejiem jau kopš Latvijas brīvvalsts atjaunošanas nav tikusi vērsta nekāda diskriminācija. Atsevišķu radikālu aktīvistu grupu mēģinājumi pārdefinēt kulturālas normas =/= geji.

Totalitārisms ir reāls drauds jebkurā sabiedrībā. Pašreizējās tendences liecina, ka mēs neesam tālāk no tiem procesiem, kas risinājās boļševiku apsēstajā Krievijā vai maoistu komsomola Ķīnā. Par to nav iespējams nerunāt, ja esi brīvību mīlošs cilvēks. Tu, kā redzu, tāda neesi, tāpēc laikam saruna lieka.
https://www.youtube.com/watch?v=v8bzpk-C2Fk&ab_channel=a24ank

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-16 04:45 (saite)
Smieklīgi, Tu laikam tiešām dzīvo mucā, ja es “viena no pirmajām”, kad to jau sen lietoja viss fb un tviteris, lai apzīmētu konkrētus viegli uzminamu politisku spēku finansētus aktīvistus (mainām pasauli, gaismas tīmeklis, vakcīnrealitāte, Vasiļevskis utt.) un to nekritiskus atbalstītājus, nevis katru, kas nevakcinējas vai ir pret obligātu vakcinēšanos.
Mans piemērs ir adresēts tavā ierakstā paustajām fantāzijām par hardcore vakseriem, kas izbauda privilēģijas, nevis šķauda tām virsū kā novērots reālajā dzīvē, nevis kam būtu vai nebūtu jābūt demokrātiskā valstī. Guess what, daudz kamnebūtu jābūt kā tas ir, ne tikai attiecībā uz pandēmiju, un?
Bet nu jā, izskatās, ka Tev labāk nekā man pašai zināms, ko es domāju vai nedomāju, lol. Tik grūti pieņemt, ka ne visi domā kā fašisti, ja pats esi sirdī fašists.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-16 09:58 (saite)
Starp citu, sākotnējais ieraksts bija par Turciju.

Tāpat Kanāda ir pieteikusi karu protestētājiem par viņu vēlmi atcelt ierobežojumus, kurus jau atcēlušas liela daļa provinču (un daudzas citas valstis). Ja tas nav karš par privilēģiju saglabāšanu, tad kas ir?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]3koma14vs007
2022-02-16 10:20 (saite)
Tātad, absolūti lielāko daļu Kanādas tautas, kuri jau trīs nedēļas miermīlīgi protestē pret diskriminējošiem cilvēktiesību ierobežojumiem no varas puses, tu dēvē par fašistiem, bet valdības galvu, kas kategoriski atsakās komunicēt ar savu tautu, nosaucot to par marginālu teroristu grupiņu, rupji pārkāpj Kanādas konstitucionālos likumus un pasludina valstī militāru diktatūru, lai par katru cenu noturētos pie varas, tu uzskati par īstenu demokrātu.

Nu kā gan vēl spilgtāk tu varētu nodemonstrēt savu plānprātību?!
Man to grūti stādīties priekšā, bet tev tas, iespējams, varētu izdoties. :DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-16 16:10 (saite)
Apbrīnojami.
Nē, pilnīgi neko no uzskaitītā es neuzskatu, lol, Trūdo neesmu pieminējusi un netaisos (nē, man viņš nepatīk, nu un tad?). Laikam negribu iztēloties loģiku, kas liek nonākt pie šādiem secinājumiem - šizofrēnija much?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-02-16 16:31 (saite)
Kanādas tauta - desmiti miljoni cilvēku - protestē tieši pret visu to pašu, ko tavi nosauktie "...viegli uzminamu politisku spēku finansētus aktīvistus (mainām pasauli, gaismas tīmeklis, vakcīnrealitāte, Vasiļevskis utt.)...".
Ja jau savā citātā pieminētos tu pieskaiti fašistiem, tad analoģiski arī kanādieši priekš tevis ir fašisti, toties Trudo, kurš apkaro šos "fašistus", ir liberālis demokrāts.

Nespēja saskatīt sevis teiktajā šo kroplo loģiku - kārtējais plānprātības simptoms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-16 16:45 (saite)
Nope, vispār par nelielu fašistu es uzskatu gnidrologu :) Un arī Jūs, cienītais. Kas arī ir galvenais iemesls, kāpēc jums visur rēgojas jūs apspiest kāri vakcinētie.
Es nezinu, kas protestē Kanādā, jo es nedzīvoju Kanādā un man nav nekādas padziļinātas info par tiem, kas tur protestē. Pavirši vērojot, šķiet, ka krietni lielāks meinstrīms nekā gaismas tīmekļi, kas tomēr ir tādi, nu, tikpat specifiski indivīdi kā Jūs. Tātad - protestē arī vakcinētie, nevis mīž, ka viņiem tūliņ atņems privilēģijas kā gnidra ierakstā.
Bet laikam jau savas smadzenes aptīt kaut kam tādam jums varētu nebūt pa spēkam.


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-02-16 17:04 (saite)
Tur nav nekāds meinstrīms. Kanādieši (gan nevakcinētie, gan vakcinētie) protestē gan pret "brīvprātīgo" obligāto vakcināciju, gan pret vakcinācijas sertifikātiem, gan pret ar visu šo saistītajiem cilvēktiesību pārkāpumiem - precīzi pret to pašu, pret ko ir mūsu vietējie "specifiskie indivīdi" un "fašisti".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-16 17:18 (saite)
Un mans punkts visā šajā brīnumainajā treadā jau no paša sākuma ir tieši tas, ka LV nemaz īsti nav tādu pārliecinošu sertifikātu atcelšanas pretinieku.
Bet mani nez kādēļ, siekalām šļakstot, cenšas pārliecināt, ka es, lūk, ļoti gribot, lai viņus neatceļ. Diezgan smieklīgi patiesībā.
LV antivakseriem ir viena kopīga iezīme - kā āža kāja ik pa laikam izlien simpātijas pret RU, īpaši Šlesera spārnam. Tās nav nekādas aizdomas, bet gan viņu pašu neslēpta retorika, kas tiek pilināta paralēli visam pārējam - ar Krieviju vajag sadarboties, Ungārija sarunās labāku gāzes cenu blablabla.
Līdz ar to es viņiem absolūti neuzticos un citiem neiesaku. Ne jau tāpēc, ka "krievi nāk", bet kaut vai tāpēc, ka atkarība no Krievijas ekonomikas nekad nav nesusi neko labu nevienai no postsoc. bloka valstīm.
Smieklīgi arī, ka viņi sertifikātu atcelšanu Lietuvā pieraksta savai uzvarai "cīņā", kaut arī tur tie ir atcelti tikpat miermīlīgi kā pie mums bez kādas cīņas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-02-16 17:27 (saite)
Tādā gadījumā, beidz dēvēt visus veselā saprāta cilvēkus, kuri ir pret savu tiesību pārkāpšanu, pieskaitīt kaut kādu konkrētu politiķu faniem vai apmaksātiem troļļiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-16 17:27 (saite)
ko es arī nedaru?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2022-02-17 10:59 (saite)
Nu redzi, tu joprojām lieto vārdu antivax, lai gan vairums, kas iebilst pret sertifikātiem, ir vakcinējušies.

Kas precīzi atbilst tam, ko gnidrologs teica.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-17 12:39 (saite)
I rest my case.
Es ļoti skaidri dažus komentus aprakstīju, ko es saucu par LV antivakseriem - vakcīnrealitāti, gaismas tīmekli, pļaviņu, vasiļevski utt. agresīvus interneta varoņus, kas izplata specifiski deformētu informāciju, piemēram, atsauces uz pētījumiem, kuros nemaz nav izpētīts tas, ko viņi apgalvo utt.
Un šis komentārs ir tieši un specifiski par viņiem. Un to kā viņi antivakcīnu noskaņojumu izmanto pavisam citu politisku mērķu vadīti. Piemēram, lai viņu saimnieks Šlesers varētu uz balta zirga iejāt saeimā un stiprināt sadarbību ar Krieviju.
Es goda vārds atsakos turpmāk ar tevi diskutēt, jo tev pašam būtu nopietni jāpiedomā pie savas komentāru kultūras un mazliet jāiedziļinās, ko tev mēģina pateikt, nevis uz 50 komentāriem jāmēģina pierakstīt citiem viedokļi, ko tie nav pauduši. Sajūta kā strīdoties ar muļķi, kurš tevi pamazām sakauj ar pieredzi, nevis argumentiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-17 12:57 (saite)
Kāpēc tu šeit raksti par viņiem?

Skaidrs, ka tā nav vienkārši tava kļūda nepareizā auditorijas izvēlē vai offtopikā, bet apzināts mēģinājums izplatīt FUD.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-17 12:59 (saite)
Tāpēc, ka cilvēks ar jocīgo jūzerneimu pajautāja, kāpēc es viņus neuzskatu par īstiem brīvības cīnītājiem?
Nezinu, kas ir FUD, bet droši vien, ka to daru, tev jau labāk zināt, kas manā galvā darās, trololo!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-17 13:24 (saite)
Nē, tu uzreiz uzbruki gnidrologam, velkot paralēles ar koncetrācijas nometnēm vakcinētajiem.

Tāpat šajā gadījumā, kad runa ir par nesaprātīgiem valdības ierobežojumiem, tu sāc rakstīt šādu huiņu: http://klab.lv/users/extranjero/226051.html?thread=1768195#t1768195

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-17 14:06 (saite)
Em, es laikam nespēju izsekot, par ko tu man īsti piepisies. Kur es uzbrūku nabaga gnidrologam? Kādām nometnēm?
(vari nepūlēties, mani tiešām baigi nepiš)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-17 14:11 (saite)
Es konkrēti vaicāju, kāpēc tu komentē par antivax konspirācijām pie ierakstiem, kas ar to vispār nav saistīti? Vai tāpēc, ka tev vienkārši patīk troļļot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-17 14:18 (saite)
Tāpēc, ka tad, kad es vienkārši pasaku, ka ierakstā paustais nav taisnība attiecībā uz mani un visiem man zināmajem vakcnētajiem cilvēkiem Latvijā, man sāk stāstīt kaut kādas stulbības par Kanādu, Turciju un novirzās no tēmas līdz pat konspirācijteorijām un ko es kad teicu.
Bet jā, man patīk troļļot, vēl vairāk nekā tev, trololo!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-17 14:27 (saite)
Tavs komentārs pie mana ieraksta bija jau krietni sen.

Vēlreiz izlasi, ko tu ierakstīji:

Manā burbulī nez kādēļ visi vakcinētie ļoti priecājas, ka tos sertifikātus beidzot atcels. Ja tā nebūtu, nez vai tas vispār Latvijā mazāk kā gadu pirms vēlēšanām būtu dienaskārtībā. Saniknot savus nazi vēlētājus? Nemūžam! Tikai - nav jau tādu, kas tiešām būtu vakcinējušies "lai iekļūtu elitē".

Šitas atgādina Krišjāņa Lāča slapjos sapņus par koncentrācijas nometnēm vakcinētajiem. Katrs piedēvē citiem motīvus, izejot no sava zemiskuma. Šis laiks lieliski demonstrē arī to.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-17 14:33 (saite)
Em, es laikam nespēju izsekot, par ko tu man īsti piepisies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-17 14:37 (saite)
Tas nebija “es vienkārši pateicu, ka manā burbulī tādu lietu nenovēroju”.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-02-17 14:41 (saite)
Em, es laikam tik un tā jorpojām nespēju izsekot, par ko tu man īsti piepisies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-02-17 14:47 (saite)
Es tev nepiepišos. Vienkārši pasaku, ka tas nebija “es vienkārši pateicu, ka manā burbulī tādu lietu nenovēroju”.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2022-02-22 11:02 (saite)
Lūk, pat ne tikai angļu, bet arī dāņu pētnieki apstiprina, ka vakcinētie cilvēki ir negatīvāki pret nevakcinētajiem, nekā otrādi:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10537241/Vaccinated-people-feel-antipathy-refuse-Covid-19-jab-survey-shows.html

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?