gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2020-04-16 22:45:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ar ateismu inficēto kultūru neizbēgamais endgame - visu vērtību inversija un patiesības noliegšana, kas rezultējas šādos "is this satire?" Bosha gleznas vai Jāņa atklāsmes grāmatas čanelējošos bad tripos.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2020-04-16 23:46 (saite)
sorry a pročom tur ateisms? Tas ka izvarošana nebija klosterī kā agrāk?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-16 23:56 (saite)
Tas, ka tas notiek kultūrā, kurā ateisms tiek agresīvi uzspiests no augšas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-17 00:26 (saite)
Ja es pareizi sapratu storijs ir no britiem? Ja tā tad britos neviens ateismu neuzspiež, karaliene ir baznīcas galva un tā , viss ļoti konservatīvi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-17 00:48 (saite)
'Progresīvajos' Rietumos baznīca tieši šīs pašas agresīvi ateistiskās kultūras aģentūra. Baznīcas jau sen ir saindētas ar visu to pašu, ko citas institūcijas un institūti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-17 00:52 (saite)
ē tad mums te notiek jēdzienu staipīšana, to ka anglikāņi propagandē tieši ateismu es kkā neesmu manījis

[ protams kristietis kristietim sātanists, tā ir parasta lieta bet ateisti jau nu šamie nav]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-17 01:04 (saite)
Nē, tu vienkārši neseko līdzi, vai kā parasti, esi willfuly (vai genuinely) ignorants par aktuālo realitāti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-17 01:12 (saite)
Vai pilnīgi nejauši šeit nevarētu būt problēma ``butthurts uz ateismu``?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 13:33 (saite)
Jā, man sāp dirsa par izpostītām kultūrām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-18 13:36 (saite)
Inku? Maiju?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 13:53 (saite)
Nē, kristīgo Eiropu pamatā. Neesmu dzīvojis ne pie inkiem ne maijiem. Cik atceros no lasītā, viņi arī piedzīvoja savu dekadenci, kad sāka upurēt bērnus Moloham, zvērīgi apkaut viens otru utml.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 13:54 (saite)
Un tad viņus viegli iekaroja daudz vitālāki svešinieki no ārpasaules.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nistagms
2020-04-17 00:55 (saite)
tam nav pilnīgi nekāda sakara ar ateismu, end of story. tu vienkārši kā nīgrs džex mēģini salikt vienā teikumā visas pasaules lietas, kas tev nepatīk, bet kopsakars diemžēl tikai tev vien zināms. tik pat labi es varētu teikt, ka Dagdā tante pārāk stipri uz dievmaizītēm pa virsu sadzērās Kagoru, jo mums Latvijā te nenormālo pušo virsū kristietību. un kā tad nu nepušo - vēl pirms pāris dienām baznīckungi aizņēma lielāko daļu no LTV raidlaika.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-17 01:06 (saite)
Es runāju par kultūru, kurā augstāk minētas parādības ir valstiski institucionalizēta norma, kuras sakne ir dekādēm ilga agresīvi antikriestiesikas ideoloģijas propaganda izglītības un mediju institūcijās. Tu runā par random tantiņām.
End of story.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2020-04-17 01:17 (saite)
Vai, vai, kādas šausmas, divreiz vai trīsreiz gadā pa SABIEDRISKO tv parādīja kristietību, ak, mēs nabagi, mums tik ļoti pušo virsū (kas?) to ļauno, baiso kristietību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2020-04-17 01:44 (saite)
https://www.youtube.com/watch?v=NPQD7KxutcM&

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

fake news
[info]nistagms
2020-04-17 02:16 (saite)
tu gan baigi rauj ārā no konteksta, bet vispār tev kārtējo reizi baigā faktoloģiskā kļūda - dievkalpojumus pa ltv1 rāda katru svētdienu, tā kā tās būs jau vismaz 52 reizes gadā (vismaz 17,33 reizes vairāk nekā tavā variantā). bonusā nāk vēl visādi inčīgi garīgi raidījumiņi, viena no tiem vadītājs nupat publiski izteicis vēlmi pēc pusaudzes nospārdīšanas, kādi augsti ētikas standarti :) - https://jauns.lv/raksts/zinas/381347-es-launas-domas-domaju-par-to-meiteni-misionars-aleksis-daume-intervija-ar-annu-roziti-aicina-nospardit-pusaudzi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fake news
[info]krishjaanis2
2020-04-18 01:45 (saite)
Tajā raidījuma ir kaut kāds Torņakalna mambo džambo, maz konfesionālas kristietības (iepriekšejais, "Vertikāle" bija labāks). Sūds, kas neskaitās, Ainas šova līmenī.
Un ticīgajiem iknedēļas dievkalpojums ir kā dienišķā maize, pat vairāk. Tu varbūt brīnīsies, bet LV ir gana dausz kristiešu-nodokļu maksātāju, lai pretendētu kaut uz kripatu sabiedriskā raidlaika. Eh, bet tas viss taču ir pašsaprotami, boring.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fake news
[info]nistagms
2020-04-18 02:10 (saite)
Jā, mambo džambo ir Ainas šova līmenī, turklāt pēc šī prikola viņu arī atlaida.

Takš ne tikai pretendē, viss jau sen ir piešķirts. Relax, es arī pats paskatījos dievkalpojumus no tukšām baznīcām, bija interesanti. No tā Liepājas džeka gan derētu iekasēt, bet nu labi - tas gan ir konkrēts pierādījums tam, ka šajā subkultūrā cilvēki mēdz justies īpašāki par citiem. Arī Aglonas burziņš tiek pilnībā translēts, pieplusojam vēl to kopējam pārraižu skaitam. Mani netraucē kristīgās pārraides (lai arī es labprāt sagaidītu arī kādu raidījumu LTV ar alternatīviem ieskatiem ticības jautājumos), es to vienkārši norādīju kā pretstatu ierakstā paustajai domai, ka tiek realizēts kaut kāds valdības līmeņa ateisms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fake news
[info]gnidrologs
2020-04-18 10:51 (saite)
"lai arī es labprāt sagaidītu arī kādu raidījumu LTV ar alternatīviem ieskatiem ticības jautājumos"

Tev nepietiek ar to, ka 90% mediju ir piebāzti ar kaut kādu žīdu anti-kristīgo propagandu? Paskaties golivudu. Paskaties visus meinstrīm medijus, pat Latvijas. Palasi Satori ritārdus. Vot tev arī ir tavi ateistiskie/antiteistiskie mēsli. Bet oi oi oi, šad tad pa kasti rāda arī dievkalpojumus. Stop the press!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fake news
[info]nistagms
2020-04-18 12:04 (saite)
Lai gan šo nevar īsti saukt par 'diskusiju', man ir pietiekami daudz laika, lai atbildētu. Paldies, Golivuda mani interesē ļoti atsevišķos brīžos, pēdējā laikā daudz vairāk skatos Eiropas kino, Netflixā skatos 'Better Call Saul' un 'Breaking Bad'. Man ir privilēģija pašam izvēlēties saturu, ko skatos, man žēl, ja tev nav. Pa LTV ir daudzi sakarīgi raidījumi, tāpēc domāju, ka kopumā viņi dara labu darbu, it sevišķi vecākajai paaudzei, kas neprot tik brīvi piekļūt dažādiem video. Atkal būsi pārlasījies - es nerunāju par ateistiskiem raidījumiem (vai, kā cien. kungs sauc - 'mēsliem'), es runāju par iespējamiem citiem ticības raidījumiem, pēc kuriem varētu noprast, ka kristietība nav vienīgā pasaules reliģija un vienīgais 'garīgas' dzīves scenārijs nav visu mūžu justies kā upurim, lūgties žēlastību un pagriezt otru vaigu pāri darītājiem. Tu to visu, protams, vari darīt, lai gan man īsti nav skaidrs, vai vispār esi subkultūras pārstāvis, vai arī tikai 'līdzjutējs'. Bet, protams, vari turpināt noliegt kristietības priviliģēto vietu Latvijas sabiedrībā (vienīgais patiesais ceļš garīgam
un ticīgam cilvēkam, kas tiek arī tīri labi finansēts) un turpināt šausmināties par to, cik visi (daudzi?) nekristīgi sabiedrībā, kas pēc definīcijas ir sekulāra. Šeit ir, cik zinu, kristīgas pētnieces diezgan sakarīgs viedoklis par šo tēmu - http://providus.lv/article/baznica-atraidits-pieludzejs

Attiecībā par to, ka tu laikam teiktu, ka tas ir 'žīdu kantoris', es varētu teikt, ka, ja gribi par kaut ko diskutēt, tad varbūt atkal mēģini savaldīties un rakstīt par 'visu pasaules slikto' vienā tēmā, bet konkrētām problēmām - citā. Nu kā mums šeit palīdz fakts, ka kārtējo reizi norādi uz savu antisemītismu, lietojot kaut kādus neloģiskus pārspīlējumus, piem., ka 90% mediju saraksta 'žīdi'? Saderam, ka tautību sadalījums ir galīgi citos procentos? Tu vispār kādreiz ar kādu žīdu dzīvē esi arī runājis?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fake news
[info]gnidrologs
2020-04-18 12:36 (saite)
Man absolūti neinteresē tavas emo mēnešreizes par to kā es tev personīgi nepatīku. Es vien norādīju, ka ir absurdi kaut ko dirsties par briesmīgajiem kristiešiem, baznīcām, kas, sukas, indē mūsu dzīvi ar dievkalpojumu translācijām šad un tad kastē, ņemot vērā, ka visu atlikušo laiku kastē translējas sūdi, kas ir teilor made tieši ateistiem un agresīviem nihilistiem/relatīvistiem kā tu. Gandrīz viss kastē ir priekš tevis, tāpēc sabozties, ka reizi nedēļā, laikā kad tu vēl ar vien visdrīzāk izguli sava hedoniskā vīkenda skurbuli, pa teļļuku iet pārraide, kura domāta pretīgajiem kristiešiem, ir absurdi.

Kad kaut kur presē vai politiskajos lobijos parādās kāda "melnsvārču" iniciatīva vai kaut vai pat sociāls komentārs, tādi kā tu spiedz un kviec par briesmīgajiem 'tikumistiem'. Man, savukārt, jādzīvo pasaulē, kur caur absolūti visiem mediju kanāliem un pat izglītības sistēmu tiek ikdienā borēta iekšā bezdievība un atteikšanās no jebkādas patiesības. Un tas nez kāpēc jāpieņem par pašsaprotamu, kamēr daži margināli reliģiski raidījumi vai pasākumi ir jāskrutinizē un vēl vairāk jāierobežo. Get real, vecīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snark
2020-04-17 09:08 (saite)
Par kuru reliģiju tu šobrīd runā? Ja īsi, tad, atkarībā no konfesijas, attieksme pret transpersonām svārstās no noraidījuma (ar ļoti dažādu argumentāciju) līdz bezierunu akceptam.
Bet tā kā šeit ir runa par heteroseksuālu izvarošanu, tad pastāsti, kuros laikos gan reliģija ir varējusi šo parādību būtiski iegrožot?

Man šķiet, ka satraukumam jābūt par to, ka transpersonu tiesības ir pagaidām nepietiekami sakārtots jautājums, aktīvisti ir panākuši tiesību atzīšanu, bet nav padomāts (gan tāpēc, ka jautājums relatīvi svaigs, gan tāpēc, ka bail no kreisajiem aktīvistiem), kā novērst to ļaunprātīgu izmantošanu. Tas, ka T problemātika jāskata atsevišķi no LGB jautājumiem, kļūst skaidrāks ar katru dienu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mapats
2020-04-17 18:30 (saite)
Ja būsim precīzi, tad transseksuāla izvarošana, vai arī atzīstam, ka nav tādu transu, tikai vīrieši un sievietes, kam mēdz būt novirzes no normas, kuras sabiedrības pārvaldība kļūdaini atzinusi par vērā ņemamām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snark
2020-04-18 00:19 (saite)
Ja tādas identitātes deklarācijas tiek nekritiski pieņemtas un respektētas, tad transseksuāla. Problēma, kā jau rakstīju, ir tā, ka “sabiedrības pārvaldība” ir nav pamanījusi vai nav vēlējusies pamanīt noteiktas problēmas progresīvo ideju praktiskajā realizācijā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-20 22:29 (saite)
Problēma tāda, ka "sabiedrības pārvaldība" ir gandrīz pilnībā progresīvo pārņemta. Tie, kas cenšas pretoties viņu idejām ir nacisti un fašisti, jebkāda opozīcija tiek ignorēta un demonizēta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2020-04-18 12:46 (saite)
Nav nekādu "transpersonu", tas ir viens. Un pat ja būtu, viņiem nav jārada nekādas "viņu tiesības". Tiesību sistēmai jābūt universālai, tādai, kas attiecas uz visām personām, neatkarību no viņu subjektīvajām īpatnībām. "Transpersonu tiesības" realitātē izpaužas kā psihiski slimu cilvēku privilēģijas, tiesība coercēt visu pārējo sabiedrību pakļauties mazas traku personu grupiņas untumiem, uzvedības principiem. Nez (((kurš))) ievadīja šādu ideju Rietumu sabiedrībā. Atceries tādu Magnusu Hiršfeldu un viņa sabiedroto no tās pašas cilts Veimāras republikā? Tieši viņu grāmatas dedzināja naciķi un tā ir viena lieta, kur "nazis were right".

Visa tā herņa ap "transpersonām" ir patiesības inversija. Kontrainiciācija. NAV nekādu transpersonu. Ir psihiski slimi cilvēki, kas domā kā ir tas, kas viņi nav. Viss. Šībrīža agresīvā propaganda, kas transseksuālismu normalizē un kazualizē ir gaslighting. Viss pēc Gramši, Lukāča u.c. jauku (((personu))) plāna.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snark
2020-04-18 13:15 (saite)
Es tomēr gribu atgriezties pie jautājuma par "ateismu inficēto kultūru" kā rakstā minētās bezjēdzības cēloni. Kā tieši reliģija varētu to labot, un kura reliģija to varētu darīt?

Vai arī tu aizstāvi uzstādījumu "nav ko te mazākumam vēkšķēt"?

Es te redzu tikai tiesību ļaunprātīgas izmantošanas gadījumu un varas iestāžu negatavību šādam scenārijam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 13:26 (saite)
Nezinu nevienu reliģiozu sabiedrību, kur tiktu glorificētas garīgas slimības. Pat tādās sabiedrībās, kas imo jau sen zaudējušas 'patiesu' ticību, bet vairāk uztur tradīciju pēc inerces ir daudz vairāk common sense. Polija vai Ungārija tipiskie piemēri. Sabiedrības, kuras ir pamatā sekulāras un reliģiju praktizēšana ir vairāk formāla. Ne velti Soross ar savām rebēm tika padzīts no Ungārijas nevis ar viena despota Orbana vienpersonīgu lēmumu, bet absolūtās mažoritātes atbalstu. Cilvēki, kuri vēl ar vien vismaz reminiscē par Dievu, ir kāda blāva rememberance par tā svētību, nepieļauj tos psihodēliskos murgus, kas notiek UK u.c. valstīs, kas Dieva noliegumu ir uzstādījušas par centrālo kulturālo naratīvu. Tieši tāpat šādas tautas līdz ar to ir dzīvotspējīgākas. Poļi no zemes virsas nepazudīs pec 100 gadiem. Zviedru un vāciešu pēc 100 gadiem nebūs. Make of that what you want.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-18 13:39 (saite)
:D

Svētīgi garā nabagie

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 13:44 (saite)
Jā, tu laikam esi svētīgs. Ignorance is bliss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snark
2020-04-18 13:43 (saite)
Nu labi, es gan biju cerējis uz konkrētāku atbildi, kas arī būtu interesantāka. Man ir aizdomas, ka tu dažādu reliģiju un konfesiju specifiskajā attieksmē pret šo problemātiku neesi pārāk iedziļinājies. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 13:50 (saite)
Es, protams, runāju par eiropisko, kristietībā balstīto kultūru. Man tik tiešām nav lielas intereses par hindu, sintoistu vai tml. reliģijām šīs sarunas kontekstā. Zinu, ka ir bijušas kultūras, ka pieņēma femīnu vīriešu eksistenci un iedalīja tiem specifiskas lomas, līdzīgas sieviešu lomām. Arī tas ir veselīgāk, nekā sekulāro postmoderno sabiedrību nekādības un anything goes princips šajā jautājumā. Nemaz nerunājot par to, ka pašreizējā sabiedrība sāk arvien vairāk tuvāties chic tract komiksiem par Sodomu un Gomorru pateicoties likumiem un politkorektām normām, kas koercē normālus cilvēkus pieņemt nenormālību "or else".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2020-04-18 13:53 (saite)
Tā iet, ka sēž ar kandžas glāzi pie datora, bet degunu ārpus sava miesta nebāž.

Es tev par Poliju un tās kristietību varu daudz pastāstīt, viens mans ex ir polis. Spilgtākie stāsti: viņš jaunībā apsvēra iespēju iet studēt kristīgajā seminārā, jo mācītājiem nekad netrūkst nauda un sievietes. No kurienes viņam tādas domas? Tādēļ, ka viņa vecmāmiņa teju visu mūžu bija "tuva draudzene" ar vietējo mācītāju, un viņa paplašinātā ģimene tā arī izlikās, ka tā ir "tikai draudzība", tas nekas, ka tas mācītājs par viņu rūpējās kā par mazdēlu, vnk "tuvs ģimenes draugs". :D Jā, lūdzu pastāsti man vēl, cik tīra un brīva no divkosības ir kristīgā poļu sabiedrība. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 14:21 (saite)
Tu, kā jau cacai paredzami, neuztver manis teikto konceptuāli, bet piemeklē kazuālus, anekdotiskus piemērus, kas tavā šaurajā izpratnē ir pretarguments. Manis teiktais attiecas uz kultūru. Kultūra, kurā ir sociāli akceptēts, kas vīrietis, kurs "domā, ka ir sieviete" tiek likts uz pjedestāla un speciāli aizsargāts ir degradēta. Poļi ir tādi paši grēcīgi mošķi kā visi pārējie, bet viņu kultūrā tas nenotiek. Viņi neaiziet šāda narkotiskā murgā. Kāpēc? Jo viņi vēl nedaudz atceras Dievu. Nedaudz, bet tomēr. Rietumi savu kulturālo naratīvu būvē uz Gramši idejām un Abramovičas estētikas. Rezultātā absurda, haotiska un vēmienu izraisoša vide. Sātans apmierināta smīn.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-18 14:23 (saite)
Nu labi poļi aiziet citā narkotiskā murgā kas saucas ``dievs``, tev vienkārši savi murgi patīk labāk tas arī viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 14:26 (saite)
Nē, tie nav murgi. Tā sabiedrība ir funkcionāla. Tas ir kā salīdzināt ģimeni, kur ir tēvs māte un bērni ar vientuļiem narikiem. Protams, katrā ģimenē ne bez savām neirozēm un konfliktiem, bet tas tā pat ir labāk nekā vientuļš apnarkojies transvestīts, kas visdrīzāk nomirs no pašnāvības vai pārdozēšanas. Man "mani murgi" patīk labāk, jo viņi strādā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-18 14:31 (saite)
Nu prakse rāda ka komplekti `` tēvs māte bērni`` var būt funkcionāli un var nebūt [ Turpinu ģimene bija tēvs māte bērni ja kas] un es zinu vairākas ļoti funkcionālas viedzimuma ģimenes, tā ka komplektācija šeit nebūs no svara

Runājot par ``apnarkojies`` atcerēsimies ka a) etanols arī ir narkotika b) tēvs alkoholiķis pilnībā iet zem standartkomplekta, bet emmm funkcionāli tas nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 14:58 (saite)
Turpini femīno domāšānas paternu, kuru nodemonstrēja Hedera un pilnībā ignorēji vai nesaprati manis teikto un tā vietā ķeries "bet man ir pazīstami cilvēki, kas dara tā". Jā, pilnīgi VISI cilvēki ir grēku kamoli ar savām kaitēm un neirozēm. Tas nemaina faktu, ka Polijā nav un tuvākajā laikā nebūs pasākumi, kur seksuāliem pervertiem un psihiski slimajiem (dēmōnu apsēstajiem) tiek ierādīts laiks, lai ar savu prezenci ietekmētu mazus bērnus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-18 15:15 (saite)
Nu jā polijā droši vien būs vairāk katoļu priesteru pedofilijas gadījumu un mazāk likumpārkāpumu no drag queen puses.

Tagad uzmanību jautājums:

Kāpēc katoļu priesteri tev apriori patīk labāk nekā drag queen?

Abu pārstāvji var nodarīt pāri bērniem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 15:57 (saite)
Katoļi priesteru skandāls pamatā ir nevis par pedofiliem, bet pederastiem. Gejiem, kas iefiltrējušies garīdzniecības amatos, jo tur ir viegla pieķļuve pusaugu puikā, kurus seksuāli izmantot bez riska dabūt pa kaklu. Baznīcas institūciju problēma ir nespēja un nevēlēšanās filtrēt savus kadrus un nepieļaut homoseksuālistu ielīšanu savās rindās. To es nenoliedzu. Ekvivalence starp šo problēmu un drag queen story hour tipa bad tripiem, kas tiek institucionalizēti ar Sorosa naudu un zaļo gaismu no komuņagu politķiem ir false.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-18 16:04 (saite)
Nu pag abos gadījumos tās ir teatralizētas performances kuru gaitā imejet mesto sūdīgu tipiņu iefiltrēšanās un seksuāla rakstura uzmākšanās bērniem. OKej, tos drag queen arī vajag atfiltrēt no šaubīgiem tipiņiem kuri tur ielien ar tieksmi kādu izmantot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 16:18 (saite)
Drag queen is seksuāli perverti, viņus vajag atfiltrēt pēc defolta. Tur nav "no kā" atfiltrēt. Tie ir psihiski slimi vīrieši. Viņus vajag atfildtrēt kā tādus. Psihene ir viņu mājas. Bet progresīvo valstu valdības ne tikai neliek viņus psihuškās, bet ieliek amatos. Līdzīgi kā Kaligula savā laikā iecēla savu zirgu par konsulu. Tādos laikos mēs dzīvojam.
Tas, ka katoļu un vēl jo vairāk dažādo protestantu sektu novirzieni jau sen ir degradēti un akceptē savās rindās seksuālus pervus, es zinu. Tas nemaina manu attieksmi pret Kristietības doktrīnu, tikai apstiprina to. Cilvēki ir wicked un jo tālāk aiziet liberastija, jo vairāk šī wicked daba visu manifestējas. Nav pātaga kas uzšauj pa dibenu proflekasei, nav bargā tētuka, kas sabar. Visos galos tikai akceptējošas femmes un kaut kādi (((freidi))), kas pamāca kā būt pervertam bez nožēlas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-18 16:58 (saite)
Tur ir tikai tāda nianse ka bargā tētuka ideja per se arī ir perversa. OK tas nemazina citu veidu prātā jukšanu - lieta tāda ka kristietības doktrīna ir nevis prātā jukšanas novērsējs bet viena no tādas jukšanas veidiem. Savukārt kā novērst prātā jukšanu un izvilkt cilvēkus no iekšējā mērkaķa gūsta - tas ir labs jautājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 21:05 (saite)
Ok, es tev nepiekrītu par kristietību, jo imho, savās labākajās izpausmēs tā kā reiz ir bijusi vis labākā metode "mērkaķa izvilkšanai" no sevis. Kristīgais dzīves veids ir radikāli antimērkaķisks, jo uzspiež nepakļaušanos mirkļa impulsiem, necensties sevi apmierināt ar visu, kas pa rokai, bet dzīvot stabilu dzīvi.

Tev ir labāki varianti? Ko tu piedāvā tādu, kas strādātu labāk? Jo marksisti pagaidām ir apslaktējuši 100+ cilvēku un izpostījuši pusi pasaules, atstājot nedzīstošu rētu daudzos sociumos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-18 22:48 (saite)
Nu es piedāvāju to pašu, kas jau ir aprunāts - kādu no tehnokrātijas veidiem. Ir pareizi ka nevajag pakļauties mirkļa impulsiem un pliks hedonisms ir graujošs un vajag savākties. Tas kam es nepiekrītu - ka ideja kura lie savākties ir naiva un netur ūdeni. Tur vajag tādu ideju kura ir pārliecinoša, neviens teisms tāds nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 23:51 (saite)
Nē, teisms kā reiz tāds ir, ja tu to līdz galam saproti. Un tas tāds ir pat ja līdz galam nesaproti, bet ir labs gans, kas tevi vada. Protams ar labiem ganiem ninče problemātiski.

Tu sapņo par kaut kādu tehnokrātiju, kuras modeli tu pat vēl neesi pats sapratis un nezini kā tam jāfunkcionē. Tas ir pipe dream, kārtējā samākslotā utopiskā idejas par progresīvo nākotni, kas ir bijušas galvā ļoti daudziem cilvēkiem pirms tevis. Nekas no tā nav sanācis un aktīvākie utopistu centieni noveduši tikai pie slaktiņiem un distōpijām.
Kristietība ir laba ar to, ka reālistiski novērtē cilvēka spējas, labās lietas un trūkumus un tad koordinē kā ar to visu dzīvot un dod to labu gaismu uz realitāti. Visādi -ismi fokusējas uz aspektiem, kas nav svarīgi cilvēka kondīcijai. Tehnika ir pilnīgi nesvarīga priekš cilvēka. Fokusēties uz to ir viltus dieva pielūgšana ar paredzamām sekām. Zelta elks and and all that.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-19 00:49 (saite)
Nu labi tehnika ir nepieciešama bet sekundāra, primārā ir lietu saprašana. Uzzināšana un saprašana. Jā te ir mazliet neprecīzs termins tehnokrātija, tas vnk ir tuvākaies no plaši lietojamajiem ja gribi precīzāk tas ir scientisms jeb kognitārisms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2020-04-19 00:52 (saite)
Kāpēc teisms neder, es jau esmu runājis. Tas ir primitīvs un naivs. Netur ūdeni. Tu ar to nevari pārliecināt patstāvīgi domājošu cilvēku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-19 10:46 (saite)
Nē, tu esi primitīvs un naivs. Mēs jau labi sen noskaidrojām, ka tev ir ļoti vāji attīstīta abstraktā domāšana, kas neļauj saprast konceptus un saprot tikai burtiski un ja parāda ar pirkstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-19 10:53 (saite)
Otrādi man ir pārāk laba abstraktā domāšana lai mani varētu paķert uz bērnu pasakām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-19 11:33 (saite)
Pat tavs rakstīšanas stils ir kā bērnam vai pusaudzim. Un tu tici tieši tādām pasākām kādām tic bērni (sci fi bullšits).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2020-04-19 12:05 (saite)
Nu redz tie kas raksta scifi bieži vien tomēr ir pastudējuši apkārtni (ne visi un ir arī tups scifi) un var izteikt kaut kādas plusmīnus interesantas idejas, abet nu paņem godīgi tos pašus strugackus un to pašu bībeli un salīdzini nu tā nebiasēti. Bībele būs vājš izstiepts samudžināts fantasy eposs, es pat šoreiz nesprēgāju par čerņu, Perumova fantasy arī ir daudz čerņas bet nu to vismaz var palasīt neaizmiegot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ulvs
2020-04-17 14:43 (saite)
I wish a tranny would rape me :(

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 13:32 (saite)
Kāpēc tranny, bet ne prosta seksīgs vīrietis jesļi už na to pošlo na hudoj koņec? Imo traniji ir 'hideous'. Ne zivs ne gaļa. Cilvēki, kas savas muļķībās dēļ ir izpostījuši sevi gan garīgi gan fiziski un, diemžēl, ar mūsdienu degradētās kultūras, kas to promoutē, atbalstu.
Man, piemēram, nav riebums pret homoseksualitāti, jo saprotu, ka cilvēkiem nekad nav perfekti dozēta feminitāte/maskulinitāte atbilstoši dzimumam kā sekas šāda anomālija. Traniji ir prosta murgs. Jāņa atklāsmes grāmata was right about trannies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2020-04-17 22:41 (saite)
Esmu sajūsmā par šo diskusiju! Visi tādām gudrām sejām cepas ap trans*, ateismu, un vispār, bet neviens vēl nav pajautājis - kas tā, bļ@, par drošības sistēmu cietumā, kur ieslodzītie tiek pie situācijām, kurās ir iespējams izvarot sargus.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 03:05 (saite)
Vēlāk kad laiks komentēšu pie visa pārējā, bet šeit kārtējais psc no sērijas cacas gonna cac. "Drošības sistēma" ir tāda, ka valsts darbojas pēc sātaniska principa un pieņem, ka perverts vīrietis, kas izliekas par sievieti, tiek oficiāli par tādu pasludināts.
Dabiski, ka pervs-tranijs viegli izmantos šādu situāciju. Tā pat kā groteskie sieviešu sporta eventi, kur visas balvas savāc vīrieši ar parūkām. :D

Welcome to world you dumb bitches created.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2020-04-18 12:04 (saite)
Sātanisms ir tava atbilde? Ok, lol

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 12:19 (saite)
ar "lol", savukārt, var apzīmēt pilnīgi visu ko tu jebkad saki, caca
ir iemesls kāpēc visu dokumentēto vēsturi jebkura funkcionējoša kultūra pilnībā ignorēja cacas kā vērā ņemamus lēmējaģentus
tu esi tam brīnišķīgs piemērs un idiokrātija, kas rodas, kad cacas tomēr tiek pie lemttiesībām, empīriska demonstrācija

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2020-04-18 12:33 (saite)
Es esmu brīnišķīgs piemērs, kā pietiek ar vienu cacu, kas atnāk un uzdod pareizo jautājumu - un tu nevari atbildēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-18 12:49 (saite)
Tu esi labs piemērs emo cacai, kas jautājumu un argumentu vietā nodarbojas ar kaunināšanu un gaslighting. Uz mani tas nestrādā. Esi brīva. pačupojies feisbukā or smth.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snark
2020-04-18 13:45 (saite)
Visi akurāti ievēro cepiena uzstādījumu. :) Bet noteikti varētu uzsākt jaunu zaru par problēmām, kas raksturīgas dažādu stingrības režīmu iestādēm, kā arī par drošības instrukciju neievērošanas sekām. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2020-04-18 13:53 (saite)
vo, vo :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nistagms
2020-04-18 23:48 (saite)
tak nevienu, tajā skaitā 'diskusijas' autoru, te īpaši neinteresē kaut kāds dīvains cietums kādā salā tālu prom no Eiropas. tas vienkārši ir iemesls parunāt par bezdievību, sātanismu, pederastiju, žīdiem un pasaules nolemtību iepriekš minēto parādību dēļ. cik žēl tomēr, ka krietniem, dievticīgiem ļaudīm tā jācieš daļēji arī mūsu - mēnešraižaino un relatīvo ēmo nihilistu dēļ. tagad jau varam smīnēt, bet kad paradīzē netiksim, tad gan rūgti pirkstos kodīsim un vēlēsimies, kaut toreiz no Sātana to štuku eiro, plazmas TV setu un popkorna krājumus 8 gadiem nebūtu pieņēmuši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-19 00:14 (saite)
Tu absolūti nekā nesaproti no manām raizēm un iemesliem kāpēc rakstu ko rakstu, demonstrēju ko demonstrēju. Kārtējais tīnis, kas domā, ka visu zina un ir baigi spicais.
Klau, ja tev nav nekā ko teikt par lietas būtību, varbūt nevajag nemaz? Kad es braucu kādam augumā, vismaz paskaidroju kas man idejiski nepatīk, bet tu kā bāba prosta mēģini gaslaitot un kaunināt. Kā jau teicu Hederai, tas uz mani nestrādā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2020-04-19 01:08 (saite)
tas pilnīgi skaidrs jau sen, ka rakstīt šeit nevajadzētu nemaz, bet nu uz komentāriem tu atbildi, tekstus raksti saprotami, tāpēc mani interesē iečekot tekstus no jūzeriem, kas pārstāv tādu vidējo latviešu viedokli. reprezentē šā brīža masu domu jau tu labi. bet izvērsti rakstīt atbildes pa punktiem man tiešām jau apnicis - nav jau tā, ka vispār nav ko darīt. tāpēc jautrībai labāk vienkārši uzraksti vēl, kas es esmu, paņem radošāk - tīnis, bāba, emo, emo mēnešreizes, nihilists... kā jau tu saproti, tas uz mani strādā un esmu jau noņuņņājies kā īsts emo ar žileti istabas stūrītī... dod pēdējo triecienu, lai beidzot pāršķeļu vēnas, atbrīvojies no šī bezdievīgā cilvēces atkrituma, raidi liktenīgo šāvienu!!!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-19 10:41 (saite)
tu mani garlaiko

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2020-04-19 11:30 (saite)
Kā ar nazi sirdī!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nistagms
2020-04-18 23:48 (saite)
diskusija reāli viena no labākajām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]es_esmu_dzhims
2020-04-20 16:51 (saite)
reāli laba diskusija. man likās, ka tev pohuj par dievu?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-04-20 22:18 (saite)
pat ja man būtu pohuj par Dievu, man tā pat nebūtu pohuj par bezdievību

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?