: who's that girl? - : bērnkopība

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Links
> the cut
> fashion telegraph
> more life

Maijs 30., 2019


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
20:24 - : bērnkopība
šķiet, uz sliekšņa ir 4 month sleep regression. dienas pēdējā snauda vairs nav vajadzīga, acis kā pogas, par gulēšanu nevar būt ne runas, un no pieciem līdz astoņiem vakarā viņš neguļ, ap astoņiem jau sāk činkstēt, bet astoņos ir aizmidzis. domāju, vai nav pārāk ilgi nomodā, un varbūt jāliek gulēt vēl agrāk? miega konsultanti, kur jūs esat, vai ne. 
kaut gan drīzumā laikam miega konsultantu vajadzēs man, kopā ar ar klonu, kurš gulēs manā vietā, jo kaut kas man čukst, ka būšu izvilkusi neizgulēšanās lozi.

(27 with milk | cup of coffee?)

Comments:


[User Picture]
From:[info]au
Date:30. Maijs 2019 - 20:40
(Link)
Ja neguļ, neguļ. Es uzskatītu to par veiksmi, ka tik ilgi vakarā ir nomodā- vairāk gulēs nakti.
Āpsis dara tāpat - čuč līdz kādiem četriem un no astoņiem sāk čīkstēt.
Ūpis jau mazā vecumā varēja būt nomodā rīta cēlienā pat piecas stundas.
[User Picture]
From:[info]f
Date:30. Maijs 2019 - 21:18
(Link)
žēl tik, ka tas viss tiek pavadīts ar biežāku celšanos naktī. a bija tik skaisti taču :)
[User Picture]
From:[info]sarkans0987
Date:30. Maijs 2019 - 21:53
(Link)
Man nelīdzēja nekādi padomi un miega skolas - kā nwgulēja, tā negulēja... līdz sāka gulēt.... daudz ko lasīju un mēğināju, bet nekā... un tad lēnām sāka pa vienai, divām naktīm izgulēt. Bet mocīt vakaros arī nebija jēga- ja pārgura, tad arī pa nakti vairāk cēlās un pa miegam ņēmās. Ar meitu bija paradokss - jo vairāk pa dienu gulēja, jo labāk pa ankti arī. Ar puiku tā nav - neguļ ne pa dienu, ne pa nakti....
[User Picture]
From:[info]f
Date:31. Maijs 2019 - 09:48
(Link)
vēlu, lai arī ar puiku atrodas savs ritms, kas strādā!
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:30. Maijs 2019 - 22:26
(Link)
man kkā šķiet, ka tā 4 mēnešu miega regresija vairāk attiecas uz spēju aizmigt pašam kad noguris, t.i., ka mazliet pamostoties pa nakti vairs nevar pats iemigt un vispār ka nevar pats iemigt. aizvien mazāka miega vajadzība pa dienu manuprāt ir kkas bišķi cits. viņi pamazām īsina un tad met nost diendusas, līdz kkad paliek tikai viena diendusa un tā tad paliek ilgāku laiku, kā nu kuram bērnam, viens beidz gulēt diendusu ap 3-4 gadu vecumu, cits guļ līdz skolai.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:30. Maijs 2019 - 22:28
(Link)
ā un vēl viena lieta. viņiem nedarbojas "mazāk pagulēs pa dienu, vairāk pa nakti". ja viņi dabū pārāk maz miega pa dienu, organisms sāk mest ārā adrenalīnveidīgos hormonus un tad pa nakti guļ vēl sliktāk/mazāk. tā viņi iekrīt tādā kā apburtajā miega bada lokā. no kura tā vai citādi kaut kad iekrīt pārgurumā vienkārši paruboties.
pēkšņas ritma pārmaiņas, viesi, baigās emocijas, šādu ķēdi var veicināt.
[User Picture]
From:[info]neraate
Date:30. Maijs 2019 - 23:03
(Link)
+

man vecākais prinicpā līdz privātajam dārziņam diendusu gulēja 3,5-4h. jā, besīgi BET - gulēt gāja vakarā vēlu (ap pēc 21iem), no rīta cēlās ap 8iem, citreiz vēlāk. it kā nepareizs tas ritms, toties satiek savu tēvu un ir laiks ko vakarā pavadīt kopā ar ģimeni. arī sīkās šodien aizmiga ap 22iem (2g6M). nepareizi, jā, BET - viņas satiek tēti, viņas satiek brāli, paēdam, padzīovojamies. ļoti daudziem tiem dzelžaino režīmu cilvēkiem kam bērni 20.00 jau guļ viņi ceļas bezbožna agri, arī brīvdienās un tēti satiek vai nu no rīta vai vakarā. pusstundu un viss.
es skatījos aptuveno miega stundu kopskaitu un mazāk iespringu uz to, no cikiem līdz cikiem un kurās diennakts daļās un pēc iespējas to miegu netraucēju. tas bija tas, kam es pakārtoju visu pārējo, cēlu tikai uz daktera vizītēm un arī šobrīd ļauju izgulēties visās iespējamās situācijās
[User Picture]
From:[info]neraate
Date:30. Maijs 2019 - 23:04
(Link)
un diendusas guļ arī tagad (4g6m, 2g6m) pa vairākām stundām
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:30. Maijs 2019 - 23:50
(Link)
man "režīms" nekad nav asociējies ar konkrētu gulētiešanas laiku. "režīms" imho ir, kad kāds iet gulēt aptuveni vienā laikā, nevis kad grib. piemēram, 9 sāk taisīties uz miegu, 9:30 gultā, 10guļ. plusmīnus. tāpat aptuveni viens laiks pusdienām utt utt.
ir cilvēki cīruļi, ir cilvēki pūces, katram tak var būt savs režīms :)
kaut kad sen, kad a bija maza, mēģināju šito "iet gulēt kad grib" pieeju, bet mums tā totāli izgāzās, bērns nelaimīgs, neizgulējies, mēs arī. sāku likt gulēt vienā laikā, visu kā ar roku noņēma :D
līdz kādu 3-4 gadu vecumam viņa bija normāls cīrulis, gultā ap 20:30, augšā ap 6. kopš tā laika totāli pārkvalificējusies par pūci, reti aizmieg pirms 22, ar mokām ceļas pirms 8.
ag gan joprojām mīl gan aizmigt 20, gan pamosties 5:30 :D
[User Picture]
From:[info]f
Date:31. Maijs 2019 - 09:40
(Link)
tās jau tādas labas stundas, man tieši e tagad tik ilgi arī guļ diendusas.

uz kopstundām es arī skatos, bet dažkārt esmu neizpratnē par to, kā visas gulēšanas un negulēšanas sabīdīt. ņemot vērā, ka ļoti daudz ir atkarīgs no paša sīkā, un es varu tikai mazliet vadīt un piedāvāt viņam aizmigšanai piemērotus apstākļus.

diemžēl pilnīgs bezgrafiks liks man sajukt prātā, manī nav tāda zen :D
[User Picture]
From:[info]au
Date:31. Maijs 2019 - 03:37
(Link)
Bet vai tad nedarbojas “garāki periodi nomodā, garāki periodi guļot”?
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:31. Maijs 2019 - 09:16
(Link)
Jā, nervu sistēmai nobriestot, mainoties miega cikliem bērns spēj ilgāk pavadīt nomodā un ilgāk pagulēt. Bet arī pieaugušajam miega cikla garums ir dažas stundas. Neatceros precīzi cik. Un starp cikliem pieaugušais pamostas, tikai uzreiz iemieg un to neatceras. Bērns uzreiz iemigt vēl nemāk.

Man arī šķiet, ka tas ir dažādas lietas, dabīga miega cikla pagarināšanās un cikla izjaukšana ar kortizolu utml, kas notiek pārguruma un miega trūkuma dēļ.
[User Picture]
From:[info]f
Date:31. Maijs 2019 - 09:42
(Link)
kā apmēram izskatās pirmajā teikumā minētais dzīvē? :) tā kā mūsmājās tagad?
[User Picture]
From:[info]au
Date:31. Maijs 2019 - 12:47
(Link)
Skaidrs. Es jau nevelku speciāli garākus, tikai zinu, ka, ja pirms diviem mēnešiem mosties no dienas diendusas ap četriem nozīmētu vēl vienu snaudu līdz naktsmiegam, tad tagad var izturēt arī bez. Naktī posmi arī pagarinās, vienu nakti nogulēja nemostoties gandrīz 11 stundas (žēl, ka tikai vienu gan, hahaha) :)
[User Picture]
From:[info]f
Date:31. Maijs 2019 - 09:32
(Link)
bērna pārgurums man lielākais bieds! kamēr bija pavisam maziņš, tas vispār varēja notikt vienā setā, bet tagad jau bija labs režīms, un, teiksim tā, pusotra stunda nomodā, ir žāva vai paberzēta acs, gultiņā iekšā, un čuč nost. a tagad - divas stundas ar pusi nomodā un tikai tad aizmieg (ārā, pastaigā, ratiņos, kur vispār var gulēt un gulēt).

vēl dažas dienas atpakaļ viņš turēja pusotru stundu nomodā, maksimums. pat grafikos par bērnu miegu teikts, ka normāls nomoda periods ir līdz 2 h (nu, lai nebūtu pārguris). bet varbūt viņi tur tomēr ne tik precīzi sarēķinājuši tās stundas?
[User Picture]
From:[info]smille
Date:31. Maijs 2019 - 10:49
(Link)
Tas ir vidēji stundas, vidēji tajā vecumā! Pamēģini iztēloties, kā var zinātniskām metodēm iegūt kādu ciparu attiecībā uz to, cik h vēlams gulēt!
Pats galvenais - vērot Savu bērnu
[User Picture]
From:[info]smille
Date:31. Maijs 2019 - 10:50
(Link)
Un jā, vajadzības var mainīties burtiski dažu dienu laikā
[User Picture]
From:[info]smille
Date:31. Maijs 2019 - 10:51
(Link)
Un tas ir ļoti kruta, ka to uzreiz esi pamanījusi!
[User Picture]
From:[info]f
Date:31. Maijs 2019 - 12:14
(Link)
uz mirkli sajutos kruta, paldies :)
[User Picture]
From:[info]f
Date:31. Maijs 2019 - 12:13
(Link)
nē, nu, skaidrs, ka nevar, bet gribētos, kaut varētu, tomēr uzsvars uz to, ka "vidējais" man tikai tagad pieleca :)
[User Picture]
From:[info]217
Date:30. Maijs 2019 - 23:04
(Link)
ap astoņiem vakarā aizmigt izklausās ideāli :D manējā līdz 8-9iem vai 10 mēnešiem gulēt gāja ap 23 vai labakajā gadījumā 22 (līdz 9 no rīta ar mošanos pa vidu), un tikai uz gada pusi sāka migt ciet 20os (ar nakts mošanos) līdz 6:30-7iem.

es vislaik gribēju izmantot kontrolēto raudāšanu un viņu kka ietrennēt gulēt agrāk, jo bija sajūta ka nav man sev laika, bet tā arī nesanāca, ļāvu iet gulēt kad pati krita un miga ciet, kkā pati ar laiku sakārtojās.
[User Picture]
From:[info]f
Date:31. Maijs 2019 - 09:35
(Link)
jā, es sākumā domāju, ka kontrolētā raudāšana būs arī mana kārts, bet es ceru, ka līdz tam nenonāks, un izdosies ar citiem paņēmieniem, jo nez vai man tas ir iekšās. then again, vajag jau tikai pietiekami izbesīties, un tad visas nostājas var mainīties :D
[User Picture]
From:[info]unknown_entity
Date:31. Maijs 2019 - 14:22
(Link)
Ja atmiņa neviļ, tad mūsējais ap to laiku arī gāja ap 8 gulēt.
[User Picture]
From:[info]f
Date:31. Maijs 2019 - 20:07
(Link)
skatoties paraugrežīma tabeles internetos, kaut kad viņi liekoties gulēt aš 19:30. jums tā arī bija kaut kad?
[User Picture]
From:[info]unknown_entity
Date:31. Maijs 2019 - 23:27
(Link)
Nein! Vismaz neatminos. Bet ir tā, ka ja par 15-20 minūtēm noguļ pareizo brīdi, tad ir jājājas pāris ekstra stundas ar niķīgu bērnu. To miegainumu labāk iemācīties uzķert.
[User Picture]
From:[info]bikini_kill
Date:1. Jūnijs 2019 - 01:08
(Link)
Mans lielākais parentinga novērojums: tiklīdz parādās kaut kāds režīms un rutīna, un Tu jau paspēj atviegloti uzelpot, tā BAM! un viss no jauna.
[User Picture]
From:[info]f
Date:2. Jūnijs 2019 - 10:31
(Link)
tieši, tieši tā! :D

> Go to Top
Sviesta Ciba