smadzeņu darbības blakusprodukts
pedagogi 
30th-Nov-2012 09:54 am
Izglītība bieži vien ir lieta, par kuru visiem ir viedoklis, bet pārsvarā tas ir uz personīgo pieredzi balstīts. Es arī neesmu diplomēts pedagogs un pat pedagoģijas teoriju neesmu lasījusi. Tomēr atļaušos iekāpt šajā pašas izraktajā upē.

Pie raksta par skolotāju iekšējo kultūru bija sastopams šāds komentārs: "Es jau iepriekš esmu minējusi, ka negribētu skolā redzēt bezbērnu pedagogus, jo ir piedzīvots, ka tāds jaunais uberkrutais speciālists vienkārši neizprot bērnu. Ar grāmatām un stratēģijām vien ir par maz, reizēm ir vajadzīga vienkārši kaut kāda nedefinējama mātišķības deva. Nejaukt ar pārspīlētu čomiskumu!" (citēta daļa no komentāra)

Ir kaut kāda iekšēja nepareizības sajūta pie šī citāta. Kā jums, dārga frendliste, it īpaši bērnu "turētājiem"?
Comments 
30th-Nov-2012 06:20 pm
No tā citāta par visu vari dveš aizvainojums, ka neizprot MANU (tobiš, komentētājas) bērnu (nevis visus citus), manu pucipuci kunkulīti. Mātišķuma deva varbūt lieti noder 1. klasītē, bet ko labu tā ģeld darbojoties ar 11. klasi? Viņi jāpabaro ar krūti, vai ko?
Es teiktu, ka skolā cīši pietrūkst lietišķuma skolēnu-skolotāju attiecībās. Visās manis piedzīvotajās manu bērnu klases audzinātājās izņemot vienu mani dikti kretinēja pārspīlētais emociju daudzums. Aiz tam man patiktu, ja skolā būtu vairāk vīriešu kārtas skolotāju neatkarīgi no bērnu skaita.
This page was loaded Jun 5th 2024, 8:42 pm GMT.