bērnu aizrautība lupīt mikroskopā palielinās par kārtu, kad pastāsta, ka mikroskopā redzamo var bildēt ar telefoniem.
un vēl, visnemierīgākajai klasei es esmu ieviesusi "runājamo ezīti". runā tas, kuram rokās ezītis (jz. diegabixis, plds par ezīti), apbrīnojami, bet strādā.
(khem, mūsu kopīgajā darba vietā bija (varbūt ir) pasniedzēja, kas arī latīņu valodas apguvei izmantoja 'atbildēšanas bumbiņu' ;) še tev vecuma cut-off līmenis :D )
nu, es citā darba vietā pie 50 gadīgām kundzēm veiksmīgi izmantoju pamatskolā izmantojamās metodes (nedēļu atpakaļ šīm kundzēm izdalīju lapiņas ar organoīdu nosaukumiem un viņas man stāstīja par savu lomu šūnā un ar kurām citām kundzēm (organoīdiem) viņas draudzēsies)
Savukārt kopīgās darba vietas studentiem noteikti ir viedoklis par mani un maniem paņēmieniem, lai viņi atcerētos eksohidrolītiskos un endohidrolītiskos enzīmus
pirmdien aizvietoju kolēģi, viņas grupas studentu sejās bija redzams nevājš izbrīns par nopietna paskata dāmu, kas zīmē pakmenus un tripsīnam zīmē kronīti, jo tas aktivē čupu aizkuņģa dziedzera enzīmu.
mani gan nepamet sajūta, ka es lēnām pārvēršos par mūsu bioķīmijas pasniedzēju, kas arī bijaļoti ekstravaganta personība :D
:D chillax, šitā ir foršāk. Kā atkal, man skauž, ka nestudēju tagad. Mana biochem grāmata ik pa laikam izklaidēja ar kādu starp rindiņām lasāmu joku. Tā, protams/diemžēl ir ārzemju grāmata. Tad, kas palicis prāta - Diamons are not nor ever, just for a while. (jo no biochem sanāk, ka tiem ir super maza, bet ir - tendence/vērtība uz entropiju :) ) Man riktīgi patīk tie orgānu komiksi, piemēram. Laikam jau zinātne arī saka, jo more funny preentēsi mācību boooooring vielu, jo labāk tā paliks atmiņā.
rīt studentiem pēc žults labora būs jāanalizē orgānu komiksi par žultspūsli :D
Ja ļauj ezss izdomāt "extra questions", tā ir sagaidāma lieta
Labi, jāiet gulēt. Divas nodarbības pēc kārtas ierasties aizelsušamies un paziņot "Now, you will do the practical part of todays lesson and I will regain conciseness" nav lāga. Lai izdevusies rītdiena!