smadzeņu darbības blakusprodukts
 
19th-Feb-2014 12:12 pm
Šodienas saruna lika aizdomāties.
Tātad viedokļu aptauja, vai ir skaidrs, kas tiek skaidrots kustīgajā attēlā.



Un ja ir skaidrs, vai tas jums skolā būtu palīdzējis?
Comments 
19th-Feb-2014 12:40 pm
es vispār neatceros, ka tādu būtu mācījusies savā matemātikas klasē.

(kas tikai pierāda skolas izglītības sistēmas bezjēdzīgumu)
19th-Feb-2014 05:33 pm
es nematemātikas klasē mācījos un šito atceros. + vēl vairākus gadus pēc skolas beigšanas savai mammai artī mācīju kā jārēķina diskriminants. kāds tur izgflītības bezjēdzīgums?...
20th-Feb-2014 07:25 am
A priekš kam mammai to vajadzēja un kur tas dzīvē noder?
20th-Feb-2014 11:24 am
nu mana mamma bija latviešu valodas skolotāja. dažus gadus pirms aiziešanas pensijā viņa stundas klasēm vairs nevadīja, bet strādāja ar individuāli apmācāmajiem, bet viņiem tas viens skolotājs, kuram tie daži individuālie ir uzgrūzti uz kakla māca viņiem visus priekšmetus. tad nu pirms mamma gāja kādu no viņiem mācīt, man bija vispirms viņai jāizskaidro gan matemātikā, gan fizikā, gan ķīmijā visādas figņas. tā kā nekad nevar zināt, kad un kādos apstākļos skolā apgūto nāksies lietot dzīvē.
20th-Feb-2014 11:29 am
tā jau nav "dzīve". Tas ir no sērijas "ražojam darbgaldus, kas ražo darbgaldus"
This page was loaded May 18th 2024, 2:27 pm GMT.