extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
@ 2016-09-11 21:06:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtīga aplaušanās tiem, kas aizstāv Ukrainu kā nevainīgu upuri. Lūk, Latvija konficē kaut kur ap 50 miljonus no Ukrainas budžeta nozagtās naudas, jo Ukrainas valdība pat nesadarbojas šī nozieguma izmeklēšanā.

Es neaizstāvu Krievijas agresiju un visus pārējos pigorus, bet jau no paša sākuma par šiem konfliktiem man bija skaidrs, ka Krievija to dara tāpēc, ka var to brīvi izdarīt, un paši ukraiņi ir tik korumpēti, ka viņi neko nedarīs, lai nepieļautu šīs lietas. Tas liek parādīt notiekošo citā gaismā. Arī to, ka Krievija nav tik liels bubulis kā mūs biedē, un daudz svarīgāk ir pašiem nekļūt korumpētiem un vājiem.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]bljanna
2016-09-11 23:17 (saite)
Tas jau gan nav nekāds noslēpums - par to, ka Ukraina ir ārkārtīgi korumpēta un ka tas ir radījis vājās vietas, lai Krievijai vieglāk izdotos realizēt agresiju, runāja jau no paša sākuma.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-11 23:31 (saite)
Agresija ir, piemēram, Turcijai pret kurdiem u.tml., bet Krievija vienkārši spēlējas nevis nodarbojas ar nopietnu agresiju. Ja krievi gribētu būt agresībi, tad jau rīt pievienotu pusi Ukrainas Krievijai un ukraiņi pat neiepīkstētos. To viņi nedara tikai tāpēc, kad tad starptautiskā sabiedrība tiešām uzliktu viņiem reālas sankcijas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bljanna
2016-09-12 07:28 (saite)
Acīmredzot mums ir ārkārtīgi atšķirības izpratnes par to, kas ir agresija un kas "spēlēšanās".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 09:24 (saite)
Izpratnes ir bulšits. Ir jāskatās uz absolūtajiem skaitļiem un rādītājiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bljanna
2016-09-12 09:33 (saite)
Un skaitļi tev vēsta, ka Krievijas iebrukšana neatkarīgā valstī ir spēlēšanās, nevis agresija? Vari neatbildēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 10:42 (saite)
Jā, skaitļi rāda, ka tā ir spēlēšanās.

Bet es šoreiz vairāk domāju par to naudu, ko Ukraiņi zaudē. Mēs taču viņiem dodam kaut kādu palīdzību. Tikai kāda no tā jēga, ja viņu pašu zagļi to nozog, pie tam tik neprasmīgi, ka daļu (kas krietni pārsniedz mūsu sniegto palīdzību) pamet Latvijā.

Skaidrs, ka ukraiņiem ar naudu nevar palīdzēt. Varbūt drīzāk palīdzētu, ja aizsūtītu pāris zilos vīriņus, kas novāktu šos kukuļņēmējus :) (tas ir tikai joks).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2016-09-11 23:18 (saite)
Neviena tauta nav ''nevainīgs upuris'', bet tas pilnīgi nekā nemaina Krievijas agresiju morālo kontekstu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-11 23:24 (saite)
Ai nu, neviena valsts nav morāli tīra. Jāskatās, ko tas dod iedzīvotājiem. Lai gan Krievija nav tā valsts, kurā es izvēlētos dzīvot, Krimā dzīvojošie šo valsts varas maiņu tomēr uztvēra kā zināmu progresu. Ignorēt to nozīmē ignorēt cilvēcisko morāli plašākas politikas vārdā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ulvs
2016-09-11 23:33 (saite)
Klau, bet kur var uzzināt *objektīvi* šos Krimas iedzīvotāju viedokļus? Es arī visur esmu dzidējis, ka tur bezmaz 95%+ aprūvals pro-ru valdībai. Bet cik objektīvs ir šis skaitlis?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-11 23:41 (saite)
Es nezinu, bet kāpēc lai nebūtu, jo pensijas un algas Krievijā ir augstākas. Protams, būs tādi, kam tagad tūrisma bizness paput vai tatāri, kuriem ir citas problēmas, bet tas nav vairākums.

Domā, ka daudzi protestētu, ja pēkšņi Valku pievienotu Igaunijai vai vēl labāk Somijai? Jau tagad 20% valcēnieku ir reģistrējušies Valgā, jo tur medicīna labāka un pabalsti augstāki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ulvs
2016-09-11 23:57 (saite)
Es neko daudz nedomāju (bet, ja padomā, tad nē, nedomāju, ka Valka atdalītos, te ir cits stāsts, ES vismaz vieš ideju par *Kaut Kādu* nākotni). Vienkārši šādi "mans brāļadēls" stāsti no kara zonam mēdz būt propaganda, un tā kā es tevi nepazīstu dzīvē, pastāv zināmas (ne-lielas) drošticamības bazhas (smileyface).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 00:07 (saite)
Valka jau par 20% ir atdalījusies. Tas salīdzinājumā tam, ko cilvēki saka, pretstatā tam, ko cilvēki dara. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ulvs
2016-09-12 01:17 (saite)
Kā to saprast - par 20% atdalījusies? Bija kaut kāds referendums čoļi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 01:40 (saite)
Cik saprotu, šie 20% tagad nodokļus maksā Igaunijai, lai gan patērē arī Latvijas resursus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 02:01 (saite)
Kā viņiem tas izdodas, nemainot administratīvi teritoriālo iekārtu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 02:28 (saite)
Droši vien, ka deklarējas Igaunijā pie draugiem vai paziņām.

Latvija arī ļoti korumpēta valsts. Deklarēšanās, kur tu reāli nedzīvo, bet lai dabūtu kādus labumus, kas tiesiski nepienākas (caurlaide Jūrmalā, vieta labākā skolā, mazāka OCTA apdrošināšana), pat netiek uzskatīta par kaut ko nepareizu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 07:40 (saite)
Deklarējas Igauņu pašvaldībā, lai gan nav Igaunijas pilsoņi? Jūrmala ir Latvijā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-09-12 09:36 (saite)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 10:45 (saite)
Es pat nebiju iedomājies, ka tas bija jautājumus, uz kuru ir jāatbild. Mēs taču tagad dzīvojam ES ar brīvas pārvietošanās tiesībām. Brauc kaut vai uz UK un deklarējies tur, kamēr vēl nav breksits iestājies. Teorētiski šīs pārvietošanās tiesības attiecas uz darbaspēka kustību, praksē tev tikai pietiek apgalvot, ka esi ieradies valstī, lai meklētu darbu, un tev vairs nevar atteikt pastāvīgā iedzīvotāja reģistrāciju (kā nu kurā valstī tas noteikts).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-09-12 10:46 (saite)
+man likās, ka par valkas keisu ir dzirdējuši visu, bet re kā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2016-09-12 14:07 (saite)
Ok, bet tur jau tā lieta, ka dzīvesvietas deklarācija ir formāls papīrs, kam nav juridiskas nozīmes. Ja daļa Latviešu ir ieceļojuši Igaunijā un tagad strādā tās uzņēmumos, maksā tur nodokļus, tad viņi ne ar ko neatšķiras no UK vai Skandināvu ''trimdiniekiem''. Kādā veidā tas implicē kāda Latvijas reģiona ''pievienošanos'' kādam citam?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-09-12 14:14 (saite)
ē, tur jau tā lieta, ka nedz viņi igaunijā dzīvo, nedz strādā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 14:56 (saite)
Tādā gadījumā tā ir attiecīgās pašvaldības nolaidība. Igaunijā deklarētajiem sen bija jānoliedz visas tās iespējas, kurām šī deklarācija vispār domāta. ''Igauņiem'' jāiet uz attiecīgo pašvaldību un tur jāsaņem savus pabalstus, pakalpojumus etc.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-09-12 15:05 (saite)
es īsti nesapratu, kurā tad pašvaldībā kas "igauņiem" būtu jāsaņem, bet nu labi.

also, neredzu īpašu atšķirību no paņēmiena, ko izmanto N mani paziņas - dzīvot ārpus rīgas, jo tur ir lētāks NĪ, bet būt deklarētam rīgā, lai saņemtu visas sabtransa privilēģijas, piemaksas par bērniem utt utml.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 16:05 (saite)
Tajā, kurā deklarēti, obv.

Bet jā, es piekrītu, ka sistēma kādā darbojas pašvaldības šķiet pastulba. Tas Rīgas sabtransa fašisms it kā no vienas puses ir loģiski saprotams, jo tu iegūsti labumu no Rīgas infrastruktūras, tikmēr dzīvo un maksā visādas naudiņas no Rīgā nopelnītā, citai pašvaldībai. No otras puses tā ir krišāņa pareizi pieminētā problēma, ka Rīga padarīta par teju visu Latviju, kur vairums pārējo pilsētu kalpo par guļamrajoniem un nevar pretendēt uz tādām labierīcībām un pakalpojumiem kā galvaspilsētā.

Bet tā ir problēma, kura ir 100% lokāla, Latvijas. Aizdomāties līdz ''šito rajonu varētu pievienot citai valstij'' (no kā viss sākās) te varētu spēt tikai extrajenero. D:

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-09-12 16:09 (saite)
tu gadījumā neesi viens no tiem, kam patīk piesaukt vēsturi vietā un nevietā? :)

lūk, valkas gadījums ir čista vēsturiska netaisnība, jo vēsturiski tā ir viena pilsēta, kas vēlāk sadalīta starp divām valstīm. un tas nav unikāls gadījums pasaules vēsturē, kad tā notiek, un parasti šo problēmu risina, ē, savādāk (mājiens ar mietu - legalizējot lūphoulu, ko pašlaik jau izmanto valkieši).

par rīgu man arī ir ko teikt :D bet jūtos pietiekami izteikusies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 16:25 (saite)
Nē nu es viņus cilvēciski saprotu un tā dabiski ir problēma. Tiesa, tas attiecas uz daudzām mazpilsētām. Es dzīvoju Saulkrastos un man arī jābrauc 50km uz Rīgu, lai kārtotu lietas, vai tiktu pie ārsta, jo šajā sūnu ciemā domei uztrauc tikai atpūtnieku un tūristu pievilināšana, nevis vietējās saimniecības stāvoklis, kas nav mainījies kopš 90ajiem. Rīgu kā hegemonu būtu jāiznīcina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-09-12 16:29 (saite)
rīga kā hegemons nav veidojusies mākslīgi un līdz ar to nevar tikt mākslīgi iznīcināta. par to, ka līdzsvars nav visai veselīgs, piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2016-09-12 15:06 (saite)
bet vispār pirms džadžot varētu vnk atvērt valkā atkal slimnīcu vai kā savādāk darīt medkalpapaklpojumus pieejamus, nevis likt iedzīvotājiem braukt 50 km uz valmieru VAI piemaksāt vairākus simtus eur par pakalpojumiem valgas slimnīcā, kura atrodas pāris soļus tālāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 16:05 (saite)
Protams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2016-09-12 09:38 (saite)
http://www.tvnet.lv/zinas/regionos/620413-valkas_novads_gada_zaude_aptuveni_pusmiljonu_jo_ta_iedzivotaji_deklarejas_valga

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zivs
2016-09-13 03:18 (saite)
Nu, ja neskaita 500 naudiņu sodu, par deklarēšanos papīriski nepierādāmā vietā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2016-09-11 23:57 (saite)
Nu ja mēs tā ņemam, tad pilnīga Krievijas un krievu anihilācija dotu diezgan zināmu progresu ievērojamai pasaules daļai. Vai kaut vai, ja Ķīna viņus okupētu un pakļautu. Tas noteikti dotu progresu pašiem Krievijas iedzīvotājiem. Bet tā jau var daudz un dikti skatīties. Dodu priekšroku pēc iespējas melnbaltam morālajam kompasam attiecībā uz kariem, īpaši, ja agresors ir konkrēti definēts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 00:12 (saite)
Ķīnā PPP (purchase parity per person) ir krietni zemāks nekā Krievijā, tāpēc tas nebūtu progress.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 00:21 (saite)
Tam nav nozīmes ar resursiem un platībām, kas ir Krievijai. Krievi ir nodzērušies, slinki lamzaki ar paaugstinātu tieksmi uz noziedzību, kura tiek kazuāli glorificēta. Ķīnieši ar savu dusmīgo ordnungu aši pieliktu viņus pie darba un eksekūtētu lokālās bidlas, ieskaitot putnu ar viņa oligarhiem. Pie tam PPP vispār ir bs stats, uz ko skatīties, ņemot vērā kontekstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ulvs
2016-09-12 01:16 (saite)
Man, godīgi sakot, ļoti patīk tavs skatījums uz mūsu kaimiņiem. Tas ir ļoti veselīgs skatījums (latviešiem).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2016-09-12 01:42 (saite)
Krievi ir ok. Kā valsts protams ne, bet pēc kultūras, izglītības, centības viņi ir ļoti līdzīgi latviešiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 02:08 (saite)
Kulturāli bitovuhā krievi ir ok, bet viņu eirāziskās, impēriskās iekšas ir tiešs cēlonis tam kāda ir Krievijas valsts. Pats ''valstisma'' kults no turienes. Tieši tāpēc ''ja tā paskatās'', var ļoti viegli racionalizēt manis dotos scenārijus, jo nedz ukraiņiem nedz baltiem, nedz poļiem un vispār nevienam, kas ar viņiem saskārušies caur ģeopolitisko procesu, nebūtu iebildumu, ja Krieviju nolaistu no orbītas. Tas jau netraucētu saglabāt bļinčikus, matrjoškas un Dostojevski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis
2016-09-12 09:30 (saite)
tu esi b i j i s Krievijā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis
2016-09-12 09:31 (saite)
vai Kaļiņingradā - tur tu lieliski redzētu, ko nozīmē krievu mijiedarbība ar eiropeisku kontekstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]begemots
2016-09-12 12:19 (saite)
Par platību runājot, jāpiezīmē, ka interesantā kārtā projicējot zemeslodi plaknē uz kartes, standarta kartēs, jo tālāk teritorija ir no ekvatora, jo tā tiek projicēta lielāka/izstieptāka.

Varbūt ir redzēts, manuprāt, cibā bija nošārots tāds interaktīva karte, kur tu vari paņemt jebkuru valsti un uzvilkt to uz citas valsts, lai redzētu, cik lielas viņas dabā sanāk. Krievija ir knapi uz pusi lielāka par Ķīnu, pie tam tur vēl daļa no teritorijas aiziet aiz polārā loka.

http://thetruesize.com/#?borders=1~!MTY4MjI1NzA.NjUwNzg5Nw*MzU5NzYzMzQ(MTAyMjQzODE~!CN*MzQxNjY3OQ.MTQ5MDEzMDE)NQ

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ulvs
2016-09-11 23:31 (saite)
Tev taisnība. Pēdējos gados ir atklājušies šādi tādi ļoti netīri fakti par tā saukto Ukrainas juntu. Protams, neizslēdzu, ka tā nav Krievijas Sputņik propoganda (kas pēdējos gados tieši Austrumeiropā ir pieaugusi), jo neesmu pats pārbaudījis šos apgalvojumus. Bet starp tiem ir arī tevis minētais.

Bet kas zina, varbūt tā ir kārtējā "karā zaudētāji ir visi" tipa situācija, if you know what I mean, nigg.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-11 23:36 (saite)
Mana ex ir no Ukrainas, tāpēc es zinu par šīs valsts austrumu daļu pietiekami personīgi. Es pat kādā prāta apstumsuma brīdī reiz izdomāju pārcelties uz turieni dzīvot. Tas nenotika tikai tāpēc, ka ukraiņi tā arī gada laikā man nesaprotamu iemeslu dēļ nespēja noformēt uzturēšanās atļauju. Laikam nepratu iedot kukuļus pareizajiem ierēdņiem, lai gan es devu vairākiem, kuri bez kaunēšanās man tos prasīja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis
2016-09-12 00:00 (saite)
nu bet tu runā par savulaik mērķtiecīgi pārkrievoto Ukrainas daļu, kamēr rietumukrainā attiecībā uz Krieviju un Ukrainas valsts virzību valda konsenss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 00:13 (saite)
Konsenss un nacionālisms ir tukši vārdi, ja tie netiek balstīti darbos. Rietumukraina ir vēl nabadzīgāka nekā austrumi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis
2016-09-12 00:27 (saite)
par šo es gan tev iesaku čekot savus faktus, tas fiziski nav iespējams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-09-12 08:16 (saite)
austrumukraina ir vieta, kur līdz šim notika kaut kāda nebūt rūpniecība, un krima ir vieta, kur notika kaut kāds nebūt tūrisms, savukārt rietumukrainā nenotiek apmēram nekas. kkāda nauda varbūt ieplūst no ES kaimiņatbalsta programmām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2016-09-12 08:20 (saite)
čehiem vienubrīdi bija sociālās reklāmas "nediskriminē savu ukraiņu apkopēju, jo moš viņa nav mirla, bet gan ex-matemātikas skolotāja no ļvovas"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gedymin
2016-09-12 13:15 (saite)
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ukrainian_subdivisions_by_GDP_per_capita - enjoy.
No desmit rajoniem ar mazāko GDP uz galviņas astoņi atrodas rietumos, t.sk. pirmie četri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gedymin
2016-09-12 00:34 (saite)
Tu, tāpat kā daudzi krievi, jauc reālpolitiku ar to, kas ir ētiski pareizi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 01:43 (saite)
Hmm, atbalstīt korupciju tagad skaitās ētiski pareizi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gedymin
2016-09-12 02:13 (saite)
Nē, bet būšana korumpētiem un vājiem nedod tiesības citiem tādu valsti mēģināt okupēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 02:20 (saite)
Oftopics. Es to nekad esmu apšaubījis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2016-09-12 02:15 (saite)
Neviens neaizstāv Ukrainu par tās korupciju, bet pret krievu agresiju. Paši vainīgi, jo vāji, ir reālpolitiskais cinisms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-09-12 02:25 (saite)
Aizstāvēt un atbalstīt ir dažādas lietas. Par pirmo es neizsakos, bet par otru – es neatbalstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2016-09-12 07:42 (saite)
Viens un tas pats.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zivs
2016-09-13 03:12 (saite)
Akurāti.
Protams, uz Krievijas izplatīto sērgu ir grūti noskatīties, un visu cieņu ukraiņiem. Bet ar laiku savelkās bilde, ka šī konflikta ēnā, notiek visādas cūcības arī no Ukrainas puses.

'Akurāti' bija domāts par visu ierakstu. Valsts tizlums ir ļoti bīstams neatkarībai. Tàpēc ar šausmām skatos uz iekšēji bandītiski pārvaldīto LV, un klausoties daudzos vīlušos cilvēkos. Mēs esam vēl tikai dēļ ASV.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?