Princese Zeltīte

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
10:35: Noskatījos treileri filmai Romeo un Džuljeta, kur apspēlēta krieva un latviešu meitenes mīlestība un piefiksēju, ka katrai otrajai latviešu meitenei augot tika pieteikts "tu tikai nepreci krievu!" Vismaz manā paziņu lokā tā bija. Es arī nekad mājās nevarētu ievest krievu. Kā jums?

Comments

[User Picture]
From:[info]amanita
Date:23. Oktobris 2015 - 10:54
(Link)
Neko tādu neatceros. :)
[User Picture]
From:[info]zin
Date:23. Oktobris 2015 - 10:55
(Link)
mans pirmais pagalma rimantiskais draudziņš bija krievs. mātebija šokā
[User Picture]
From:[info]nenoteiksme
Date:23. Oktobris 2015 - 10:58
(Link)
pirmajā stāvā dzīvoja Saša. Brāļi vēl drīkstēja ar viņu pagaiņāt bumbu vai ko tamlīdzīgu, bet es nē.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:23. Oktobris 2015 - 11:05
(Link)
Neteica. Es gan tāpat neesmu vedusi. :)
[User Picture]
From:[info]meness_berns
Date:23. Oktobris 2015 - 11:08
(Link)
Es gan neesmu meitene, bet mani ģimenē regulāri pamācīja "nesēdi pie galda ar cepuri kā tāds žīds", "kāpēc tu neizēd šķīvi kā tāds krievs". Izaugu un sapratu - kā jūs gribat, lai šī tauta nebūtu ksenofobiska, ja ar mātes pienu norobežošanās no citādā ir iezīsta visā tautā.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:23. Oktobris 2015 - 11:27
(Link)
jā, man bija - "nevelc bikses un svārkus kopā (vienbrīd bija tāda mode), izskatīsies kā krievene"!
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:23. Oktobris 2015 - 11:55
(Link)
šis ir tāds hahā, jo tieši krievi to (svārkus+bikses) uztvēra kā kārtējo wtf latviešu fišku.

es no nelatviešu ģimenes, bet m. ģimenē krievenes netika akceptētas, jā.
From:[info]narrenschiff
Date:23. Oktobris 2015 - 17:07
(Link)
Nu, tas ir tāpat kā pārmest ksenofobiskumu tiem somiem, kurus izraidīja no okupētās Karēlijas, lai tur nometinātu krievus. Viens ir citādā pieņemšana, kas cits ir citādā agresija. Tad aizver durvis citādajam ciet. Kā to, starp citu, darīja somi.
[User Picture]
From:[info]santa_be
Date:23. Oktobris 2015 - 11:23
(Link)
Man to tieši nekad nav teikuši, bet kopēja attieksme to parādā kā pašssaprotamu konceptu. Varētu tīri tā, par spīti. Jo ja nu kas man savos rados nepatīk, tad tas ir tas patīk-ulmanis-riebjas-krievi-bēgļi-ēbreji-nabaga-latvieši prāta un dvēseles stāvoklis.
[User Picture]
From:[info]coletya
Date:23. Oktobris 2015 - 12:15
(Link)
Kaut ar sena daļa ciltskoka ir arī no krievu puses, omīte joprojām visus krievus sauc par izvarotājiem un laupītājiem. Protams, izsūtījumā bija daži labi cilvēki, kas palīdzēja un tā. M. gan viņai patīk :D
[User Picture]
From:[info]ravena
Date:23. Oktobris 2015 - 12:31
(Link)
kad man brālis sāka tikties ar krievieti, abas omas pieteica, ka to nu nekad nepiedošot,ja krieveni ievilks ģimenē.
aprecējās un trīs bērni jau barā, visi runā krieviski, bet oma nav piedevusi, ka ar krieveni sapinies, dzeļ pie katras iespējas

fjek
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:23. Oktobris 2015 - 12:43
(Link)
Manā daž-dzīvokļu namā bija vēl tikai trīs mana vecuma bērni - Deniss un Vaņa (brāļi), kā arī Saša no jauktas ģimenes, kurš sākumā mums bija tulks, kamēr vēl nemācēju krieviski. Ar Denisa un Vaņas vecākiem manējie bija lielos draugos. Notika daudzi kopīgi ģimeņu tusiņi (kas cita starpā nozīmēja divi Ziemassvētki un divas Lieldienas katru gadu :).
From:(Anonymous)
Date:23. Oktobris 2015 - 15:10
(Link)
Man vectēvam suns bija iedresēts tā, ka pie vārda krievs sāk skriet ap māju un riet.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:23. Oktobris 2015 - 15:30
(Link)
:D
jēzus, cik labs stāsts :D
From:[info]adelise
Date:24. Oktobris 2015 - 21:17
(Link)
Vai nu mums ir bijis viens vectēvs vai kā, bet mans vectēvs bija suni iedresējis, ka tad, kad pateica "krievi nāk" suns sāka nenormāli riet un palikt pikts.
[User Picture]
From:[info]goo
Date:23. Oktobris 2015 - 15:38
(Link)
labāk meitai tā nteteikt, savādāk pasarg dies točna ievedīs
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:23. Oktobris 2015 - 16:15
(Link)
jā, kā piedabūt bērnu ieprecināt ģimenē krievu (vai jebko citu) – pateikt, ka nedrīkst :)
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:23. Oktobris 2015 - 16:00
(Link)
Tieši teikts tas netika, bet kaut kā vienkārši ar krieviem netusējām. Kā arī, man vienkārši citu tautību vīrieši neeksistē kā romantiskas intereses objekti.
Brālis apprecēja krievieti, neviens to par problēmu neiztaisa.
[User Picture]
From:[info]blond
Date:23. Oktobris 2015 - 16:17
(Link)
Noskaņa tāda bija, jā, ļoti pretktrieviska. Nu, nav brīnums, ņemot vērā visu, ko mūsu ģimene izcietusi. Noteikti pārdzīvotu, ja es "ievestu krievu". Bet tai pat laikā mana Āgenskalna bērnības labākā un vienīgā draudzenīte bija mūsmāju Nataša, un es neatceros, ka kaut vai aiz muguras mani vecāki būtu kaut kā aizvainojoši vai slikti izteikušies par viņas ģimeni. Lai arī tur viss bija citādi kā pie mums, piemēram - priekšnamā bija jāspraucas garām skābu kāpostu u sālītu gruķu mucām, kuru smārds piedvakoja visu dzīvokli.
[User Picture]
From:[info]panacea
Date:23. Oktobris 2015 - 16:59
(Link)
humm, nea, neko tādu neatceros. es tik zinu, ka mums bērniem tika likti tādi 'starptautiski' vārdi (jau padomju laikos), ar domu, ka lai var braukt uz ārzemēm un tur nebūtu grūtības viņus izrunāt. nezinu, kāpēc tik dziļa doma. bet doma tiešām laba, problēmu tagad nav.

abet tā pagalmā mums bija latvieši, krievi un ta laikam baltvācieši(? -- tikko kā iestājās neatkarība, tā aizbrauca uz vāciju) un arī kaut kādi mātes draugi bija ebreji un vispār man liekas, ka starptautiskums it īpaši manai mātei ļoti patika. mums pašiem rados arī ir kaut kāds tautību maisījums un tas vienmēr ir tā kā vairāk turēts godā nevis nopelts.
[User Picture]
From:[info]burzj
Date:23. Oktobris 2015 - 18:53
(Link)
nu gan komentāri :) cits latvietis ar savu brošu galvas lielumā un jaunāko kleitu uz kapusvētkiem sacirties, man liekas sliktāks, kā citam te "krievene". Un kas tas vispār par vārdu "krievene"? Pati esmu latviete, bet, ja iemīlētu krievu puisi, ar godu rādītu viņu savai ģimenei. Mūsu mājās nekad nav tāds uzskats valdījis.
[User Picture]
From:[info]burzj
Date:23. Oktobris 2015 - 18:55
(Link)
Pas dies, es nevienam neko nepārmetu - tās ir tikai manas domas. Skaidri zinu vienu, savā ģimenē žīdus gan neielaistu.
From:[info]khosmos
Date:23. Oktobris 2015 - 19:23
(Link)
viena vecmāmiņa baidās no pilnīgi visiem, kas nav asinsradinieki, ir nojūgusies, slavina Putinu, bet krievisku uzvārdu man noteikti nerekomendētu pieņemt.
normālā vecmāmiņa nebaidās no uzvārdiem, bet pati savulaik apprecēja slāviskas izcelsmes čali, kas bija alkoholiķis ar nestabilu nervu sistēmu, tāpēc brīžiem lamā krievus (bet viņai vispār ir problēmas ar vīriešiem).
neraugoties uz to visu, manā ģimenē krievi ir, taču par cienījamiem pilsoņiem šos radiniekus nenosaukt (kā arī pusi to, kurus varētu saukt par latviešiem).
pati laikam krievu tāpat neprecētu, jo patīk, ja ir daudzmaz vienots kultūrfons - vieglāk saprasties.
From:[info]adelise
Date:24. Oktobris 2015 - 21:22
(Link)
jā, bet interesanti ir tas, ka krievus tiešām teju vienmēr saista ar tiem dzērājiem un sievu sitējiem, tāpēc labāk neprecēt.
Powered by Sviesta Ciba