Nepabeigtā dienasgrāmata


15. Marts 2005

(bez virsraksta) @ 00:35

Katrs otrais aptaujātais eiropietis savās bērēs gribētu dzirdēt Led Zeppelin dziesmu Stairway to Heaven, katrs trešais - AC/DC dziesmu Highway to Hell, bet katrs piektais - Queen dziesmu The Show Must Go On.
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]shelly
Date: 15. Marts 2005 - 00:41
(Link)
Un katrs pirmais eiropietis?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 00:47
(Link)
tas kaut kur slapstās un neļaujas aptaujāties
[User Picture Icon]
From:[info]dooora
Date: 15. Marts 2005 - 06:10
(Link)
Primus - Coattails of a Dead Man
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 00:43
(Link)
klausies, pasaki man tā. vai ir tā, ka visas "civilizētās" nācijas balstās uz Romiešu tiesībām? bet musulmaņi un jūdi - uz citām? man pēkšņi pilnīgi sajuka.
From:[info]koijots
Date: 15. Marts 2005 - 00:53
(Link)
Nu apmēram tā arī ir. Musulmaņiem par pamatu ir Islams kā primārais tiesību avots (Šariata likumi, u.t.t.), jūdiem ir viņu baušļi un sazin vēl kas tur. Par tiem īsti nezinu.
Uz romiešu tiesībām balstās visa kontinentālā Eiropa;
ASV, Kanāda, Austrālija, Lielbritānija savukārt vairāk balstās uz Anglosakšu tiesībām. Bijušās franču kolonijas uz romiešu tiesībām, bijušās angļu - uz anglosakšu. Vispāri bilde ir diezgan sajaukusies pēdējā laikā. Piemēram, Turcijā ir sajaukušās kontinentālās romiešu tiesības ar Islamu.
Bet Latvijā ļoti daudzas tiesību normas ir 1:1 pārspiestas no senajām romiešu tiesībām, it sevišķi Civillikums.
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 00:56
(Link)
eu, baigais paldies.
un pasaki vēl; tā taču ir, ka tā sauktais politkorektums ir modē tikai tajās romiešu un anglosakšu? un vai tās romiešu un anglosakšu, tās balstās kristietībā? nē, noteikti bija jau pirms tam, vai ne?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 00:58
(Link)
kristietība pati zini kur balstās
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 01:01
(Link)
aizmirsi pieminēt apokrifus
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 01:04
(Link)
tu domā tās neojūdu sektas?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 01:03
(Link)
kāds sakars politkorektumam ar tiesībām?
From:[info]koijots
Date: 15. Marts 2005 - 01:04
(Link)
That's what I'm saying. :)
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 01:10
(Link)
ir! ir! visa pasaule ir sadevusies rokās, you know.

ir taču tādas tiesību sistēmas, kur nav nekādu iespēju izvēlēties politkorektumu!
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 01:12
(Link)
politkorektumu nevar izvēlēties, tas ir normatīvs, par kuru vienojies valdošā mietpilsonisma slānis. ko tu saproti ar politkorektumu?
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 01:19
(Link)
nu, politisku un toleranci vispār pret visādiem tādiem, kurus mierīgi varētu uzvarēt, nospiest ar masu, pret visādām suņanaglām, vai tad tā nav?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 01:25
(Link)
tās jau minoritāšu tiesības
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 01:29
(Link)
nē, es domāju "suņanaglas", nu NSS un latvians.lv, kā tad tur ir?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 02:18
(Link)


domā, katrs, kurš nenogalina savu kaimiņu, vienkārši ievēro politkorektumu?
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 08:17
(Link)
nē, politkorektums nav likums, bet attieksme, nu kamon, nečakarē man te smadzenes, ja!
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 08:20
(Link)
tb. tas ir princips, ko var arī iestrādāt normatīvā, bet var arī iztikt.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 08:39
(Link)
politkorektums visbiežāk izpaužas runā un rakstos, nevis darbībā. tu vari domāt par nēģeri, cik tas pretīgs, taču tu to nesaki skaļi - tas ir politkorektums!
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 08:41
(Link)
latvians.lv nav minoritāte, pret kuru jāizturas politkorekti, viņi ir visīstākais vairākums, kurš savā taisnprātībā neievēro politkorektuma principus (kāpēc mums jāmelo, ka mīlam krievus, ja tāpat skaidrs, ka mēs viņus neieredzam?!)
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Marts 2005 - 09:19
(Link)
latvians.lv nav minoritāte, pret kuru jāizturas politkorekti
---------------------------------------------------------------
Piedod, Aptieka, nesapratu. Ja es, būdams latvietis, viņus sūtu nah, tas ir politnekorekti vai nav? Domāju, ka ir. Tas ir politisks jautājums, jo tā taču sevi pozicionē viņi paši. Tobiš, tās attiecības ir vairāk politiskas nekā kaut kādā valdības apzaimošanā (c), kas, savukārt, nav politisks jautājums. Iznāk - esmu vienkārši nekorekts politiskajās attiecībās.
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Marts 2005 - 09:35
(Link)
Draugs, kā tās vispār spēj attiekties uz tādiem jēdzieniem, kā "politkorektums - nekorektums"?! Tiesībām pēc manām domām nav nekāda sakara ar politiku.
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Marts 2005 - 09:48
(Link)
Nu, jopcik, starptautiskais terorisms arī kaut kādā mērā ierobežo politiku. Kas, to arī tagad skaitīt klāt? Atradīsi 100 lietas, kas ierobežo politiku un nevienu - kas ierobežotu atsevišķā valstī cilvēku tiesības. Tās ir stacionāras. Politika nepārtraukti mainās.
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Marts 2005 - 10:05
(Link)
Nosauc to tiesību punktu, kurā aizskar.
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Marts 2005 - 10:28
(Link)
Tad var nosaukt savu māti par stulbeni, dabūt ar lupatu pa muti un sūdzēties Strasbūrā par pārkāptajām cilvēktiesībām.
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Marts 2005 - 10:04
(Link)
Nesapratu. Kas tad ir terorisms - kad ar tankiem un lidmašīnām? Pēc manām domām terorisms ir vienkārši jauns nosaukums partizānu karam. Un runa tur iet tikai par kara vešanas estētiku. Lielākā un bagātākā valsts būs cēla televīzijas kameru priekšā šaudoties pa pilsētām, mazā valsts būs sīki un neķītri teroristi, kuriem nav jau arī nekādas iespējas kaut kā karot pretī. Visi terakti ir pa ģelu! VISI! Tas ir partizānu karš, jopcik.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 01:29
(Link)
neviens ar mani nerunā
From:[info]koijots
Date: 15. Marts 2005 - 01:03
(Link)
Politkorektumam ir visai mazs, ja ne nekāds sakars ar tiesību sistēmām. Tas tāds jaundienu ievedums, kurš pārsvarā radies pēc otrā pasaules kara cilvēktiesību ietekmē.
Romieši savas tiesības slīpēja un izstrādāja gadsimtiem pirms Jēzu pienagloja pie krusta.
Anglosakšu tiesības ir bez konkrēta rašanās laika, tās ir tradīciju tiesības. Viss sakņojas ierastā lietu kārtībā. Drošivien, ka kristietībai ir kāda ietekme, bet daudz vairāk vietējiem karaļiem un sabiedrības (agrāk augstmaņu) vajadzībām.
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 01:06
(Link)
āā, vai cilvēktiesības radās tikai pēc 2. pasaules kara? vai tad tas neradās jau līdz ar visādu sociāl- politisko virzienu izšaušanos, līdz ar pirmo sociālo garantiju ieviešanu? vai tad tas nenotika jau pirms??
From:[info]koijots
Date: 15. Marts 2005 - 01:11
(Link)
Teoretiski jā, praktiski nē. Cilvēktiesības, kuras balstās iekš ius naturale, jeb dabiskās tiesības, to iedīgļi ir vērojami jau senajā Romā, bet nekur tālāk par teorētiķu prātojumiem tā arī nenokļuva. Kaut kas vairāk sāka iezīmēties pirms WW1 ar dažu starptautisko organizāciju nodibināšanos (kā sarkanais krusts, tautu padome, u.tml.), bet tas arī vairāk lidinājās kaut kur gaisā. Principā, cilvēktiesības tā pa īstam radās (tās kāds sāka ņemt vērā) tikai 1948. gadā ar ANO vispārējo cilvēktiesību deklarāciju un arī ar ANO dibināšanas līgumu.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 01:08
(Link)
bet pats princips drīzāk ir tuvs šariatam un bauslībai, kas nosaka, "kā tev būs rīkoties", nevis, "kas tev par to būs", ja izdarīsi kādu noziegumu.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 00:57
(Link)
kopumā tas viss izklausās diezgan nožēlojami
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 00:44
(Link)
ā, katrs piektais protams ir malacis.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 00:47
(Link)
katrs piektais ir budists
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 00:49
(Link)
eu, atbildi, kā tur ar tām tiesībām
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 00:50
(Link)
lūdzu :)
From:[info]teeja
Date: 15. Marts 2005 - 00:57
(Link)
paldies, draugs :)
[User Picture Icon]
From:[info]murks
Date: 15. Marts 2005 - 00:49
(Link)
vismaz katrs trīsdesmitais grib savās bērēs vairākas dziesmas :)
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Marts 2005 - 01:18
(Link)
rupji rēķinot
[User Picture Icon]
From:[info]aizliegts_v
Date: 15. Marts 2005 - 09:24
(Link)
A man pofig, ko spēlē manās bērēs, ja vien es to noteikti varētu dzirdēt :P
From:[info]chimaira
Date: 15. Marts 2005 - 09:57
(Link)
Ja, piecelties seedus un raut liidzi..;P
[User Picture Icon]
From:[info]aizliegts_v
Date: 15. Marts 2005 - 09:59
(Link)
:D
From:[info]chimaira
Date: 15. Marts 2005 - 10:03
(Link)
;D
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Marts 2005 - 10:24
(Link)
Jā, tad šeit es tev noteikti piekrītu. Nu, terorims ir tikai termins. To, ko nozīmē šis termins, kurš arī tiek izmantots apritē, mēs zinām. Tāpēc teikt, ka "terorisma nav" ir tas pats kā teikt "partizānu kara nav". Bet ir! Parīt atkal kaut ko uzlaidīs gaisā. Nav taču pasaulē cīņas pret "atsevišķiem idiotiem ar spridzekļiem". Ir cīņa pret terorismu. Ir karš.
From:[info]benvenuto
Date: 15. Marts 2005 - 10:44
(Link)
jociigi, ka neviens negrib, lai vinja beerees speelee shahu.
From:[info]chimaira
Date: 15. Marts 2005 - 10:57
(Link)
Ja nomirst kaads naudiigaaks zellis, tad boksa machi radinieku starpaa ir neatnjemama beeru sastaavdalja ;P
From:[info]fedrs
Date: 15. Marts 2005 - 11:35
(Link)
Sanāk, ka katrs trīsdesmitais gribēs visas trīs.
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 15. Marts 2005 - 13:30
(Link)
man gan Mendelsona kaazu marss sskjistu stipri piemeerotaaks gabals beereem...
[User Picture Icon]
From:[info]kakjux
Date: 15. Marts 2005 - 14:05
(Link)
varu tikai piekrist. ;)
[User Picture Icon]
From:[info]samantta
Date: 15. Marts 2005 - 14:59
(Link)
staorway to heaven ir ljoti skaista dziesma.....

Nepabeigtā dienasgrāmata