ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2023-03-31 00:36:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mūsu antisemītu klubiņa pērle:
[3koma14vs007
2023-03-30 23:12 (no **.**.***.**)
Jā, cilvēces atkritum, tu piederi pie pretīgas, zaglīgas, pārējo cilvēci krāpjošas un tikai un vienīgi savā labā izmantojošas ģildes, kura objektīvi ir pelnījusi ja nu ne gluži tiktai prasti nolinčotai , tad no CILVĒKU civilizācijas izmēztai pilnība!]

Tas ir šajā repostā es zināmās vietās zvaigznītes saliku, jo nenodarbojos ar personu datu nelikumīgu izplatīšanu bet khm vrb nevajadzēja?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mindbound
2023-03-31 00:41 (saite)
> vrb nevajadzēja?

Nē, viss ir pareizi (pie tam, protams, "sapienti sat").

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 00:53 (saite)
Nu jā, piespraudu apskatīšanai. Bez īpašiem komentāriem, es domāju ka teksts ir samērā pašpietiekams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2023-03-31 08:19 (saite)
Mnjā, cilvēks jau līdz Endlösung retorikai nonācis. Tālāk tiešām vairs nav kur.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 09:49 (saite)
Nu tieši tāpēc lai te paliek, citādi atkal būs raudāšana ka nepatiesi apvainots.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2023-03-31 11:26 (saite)
Lūk, lūk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-03-31 22:49 (saite)
Un, ja kādam vēl varētu būt radušās šaubas par iespējamu cherry-picking, komentāri tepat zemāk tās atceļ labāk par jebkuru argumentāciju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]iokaste
2023-03-31 17:03 (saite)
par ko šis antropoloģiskais verdikts - par basketbolistu mafiju, čečeniem, LGTB+ vai birokrātiem?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 17:26 (saite)
Par ļaunīšiem, kas atļaujas kritizēt žīdus, nepieskaramo svēto govju, aristokrātu un kingmeikeru tautu. Principā pat ne kritizēt, pat pamanīšana, ka šāds etnoss ar savām traibālajām rebēm un ineresēm pastāv, tagad skaitās noziegums. Just take your Noticinol and stop noticing, mkay.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 17:43 (saite)
Ja vēl tava žīdu kritika saturētu kaut ko reālu tad būtu jauki, bet tu esi noripojis uz pašiem primitīvākajiem izdomājumiem par bērnu upurēšanu un tml.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 19:27 (saite)
Tipisks melojoša žīda piemērs. Es tev piedāvāju visu vērsturisko hroniku sarakstu, kas ietver vārdus, uzvārdus, gada skaitļus un atsauces uz tiesvedību. Tu pat pats tajā tredā piekriti, ka nu jā "daži žīdi". Tagad atkaļ savā full-lying-jew moudā par "fantāzijām", "izdomājumiem" un "antisemītismu".
Viss, kas ar jūsu tautu vēsturiski noticis ir tikai viegla daļiņa no tā, ko jūs patiesībā būtu pelnījuši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-03-31 19:40 (saite)
Kā būtu ar staļinistu paraugprāvām? Tajās visās ir uzcītīgi atzīmēti vārdi, uzvārdi, gada skaitļi un atsauces.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 19:55 (saite)
Žīdu noziegumi ir dokumentēti cauri vairākām tūkstošgadēm pilnīgi nesaistītās civilizācijās un kultūrās, no dučiem dažādu tautu hronistiem. Ja neticam nevienam no viņiem par žīdu uzvedību un kāpēc viņi tikuši dzīti, tad nevar ticēt arī nevienam citam viņu vārdam. Līdz ar to visas mūsu dokumentētā vēsture ir pilnīgs izdomājums. Vai tā?

PS
Attiecībā uz Staļinu. Jā, viņš padzina/iznīcināja visu žīdu verhušku, kas pirms tam bija sagrābuši varu Krievijā, organizējot asiņainu revolūciju, ciniski noslepkavojot visu Krievijas monarhijas dinastiju un lielāko daļu muižnieku/inteliģences un pie reizes simtiem tūkstošu ierindas cilvēku. Gulagi bija jau pirms Staļina. Tā vnk neveiksmīgi žīdu mafijai sanāca, ka uzradās cita, vēl agresīvākā kaukāziešu mafija Staļina priekšvadībā. Tev škrobe, ka žīdu slepkavas zaudēja gruzīna slepkavām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-03-31 20:06 (saite)
> Ja neticam nevienam no viņiem par žīdu uzvedību un kāpēc viņi tikuši dzīti, tad nevar ticēt arī nevienam citam viņu vārdam.

Does not follow. Neticēt paraugprāvu un linča tiesu protokoliem un zem spīdzināšanas izspiestu atzīšanos izdomātos noziegumos pierakstiem nekādā veidā neliek neticēt visam pēc kārtas, vienalga, vai runa būtu par viduslaikiem vai staļinlaikiem. Tas, protams, attiecas ne tikai uz antisemītisma kampaņām, zem tāda paša sporādiski vai sistemātiski safabricētu apsūdzību vesera ir regulāri nonākuši arī dažādi citi režīma ienaidnieki dažādos laikos.

Šīs sarunas turpinājumu gan tev piedāvāju pārcelt pie sevis un turpināt mapatu kompānijā. Kamēr kopīgi izšķirstīsiet kārtējo uzrakto deilī šturmeri, paies kāds laiks un nedēļas nogales pjaņi varbūt jutīsies par promili mazāk nožēlojami.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 20:26 (saite)
Does not follow. Neticēt paraugprāvu un linča tiesu protokoliem un zem spīdzināšanas izspiestu atzīšanos izdomātos noziegumos

Tātad mums jātic tavām žīdu fantāzijām, kuras apstiprina JewYorkTimes un Wokepedia, nevis dažādu laikmetu vienam no otra neatkarīgiem hronistiem un dokumentiem, kas tajos atrasti. Totāli (((zinātniski))).

Tas, protams, attiecas ne tikai uz antisemītisma kampaņām, zem tāda paša sporādiski vai sistemātiski safabricētu apsūdzību vesera ir regulāri nonākuši arī dažādi citi režīma ienaidnieki dažādos laikos.

Jā, piemēram žīdu ienaidnieki valstīs, kur žīdi taisa savu kārtējo revolūciju un power grab. Kā tas bija Krievijā sarkanā terora laika vai kā tas ir tagad, ar cenzūras un kancelēšanas politiku.

Šīs sarunas turpinājumu gan tev piedāvāju pārcelt pie sevis un turpināt mapatu kompānijā. Kamēr kopīgi izšķirstīsiet kārtējo uzrakto deilī šturmeri, paies kāds laiks un nedēļas nogales pjaņi varbūt jutīsies par promili mazāk nožēlojami.


Ō, tagad tizls mēģinājums izlīst cauri ar woke stila kaunināšanu un ad hominemiem. Tu esi tas, kam jājūtas nožēlojami par savu slepkavniecisko, kaitniecisko un amorālo senču apoloģēšanu un to grēku noliegšanu, tajā pašā laikā apmelojot citas tautas par pārestībām, kas nekad nav notikušas. Baltie Rietumu cilvēki ir iemācījušies vērtēt savu vēsturi kritiski un atzīt netaisnības un brutalitāti. Jūs, žīdi, ne tikai neatzīstat savu senču noziegumus, bet vēl cenšaties radīt melīgu bildi par savu nevainīgā pūkainā upura tēlu un izmantot to, lai gūtu varu pār naiviem gojiem. tev par nelaimi, nekad neaptrūksies cilvēku, kas redz jūsu šarādi takšo fuck off.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 21:37 (saite)
Nu cik es palasīju tie ``žīdu noziegumi`` [jūdaismā ir kategoriski aizliegta cilvēku upurēšana] ir no tās pašas sērijas kur raganas kas kopojas ar velniem, dēmonu apsēsti ķeceri un pārējā šāda veida mitoloģija. Bet nu jā Gnidrologs jau tic arī dēmoniem un apsēstībai :D

pāķis gonna pāķ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 22:14 (saite)
Es ticu vēsturiskām hronikām, nevis mūsdienu žīdu avīzēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 22:27 (saite)
Nu malacis, tu vēl vari sākt ticēt grāmatai malleus maleficarum piemēram :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 22:38 (saite)
Es nemēdzu ticēt, žīda purn. Vnk ievācu informāciju un secinu.
Interesanti, ka pat visi savu laiku intelektuāļi, politiskie darbinieki, kareivji vai priesteri, kas jebkad kaut ko rakstījuši žīdu sakarā, gandrīz vienmēr piemin tos kā blēdīgus, nodevīgus, neuzticamus noziedzīgi tendētus traibāļus, kas atsakās integrēties sava laika sociumā. Pilnīgi nekas nerunā par labu (((jūsu))) vēstures versijai. 20/21 gadsimta mediju/akadēmija ir izsmiekls un propagandas rīks šajā sakarā.
Iedomājamies, ja to pašu viltīgo dominanci būtu ieguvuši krievi un tagad katra krtika krievu virzienā būtu "rusofobija" un pret to būtu tāda pati sociālā attieksme kā pret "antisemītismu" lmao.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 22:40 (saite)
/ Vnk ievācu informāciju un secinu. /

Aha. piemēram par triksteriskiem gariem kas atbrīvojas iedzerot alkoholu :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 22:46 (saite)
Vai arī par žīdu laborantiem-pedo0lāčiem, kam liekas, ka drāzt līķus ir okej, kamēr ievēro higiēnu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 22:47 (saite)
vecs joks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 22:48 (saite)
never gets old

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2023-03-31 22:44 (saite)
"Interesanti, ka pat visi savu laiku intelektuāļi, politiskie darbinieki, kareivji vai priesteri, kas jebkad kaut ko rakstījuši žīdu sakarā, .."

Lūk, bet šeit tu vienkārši prasti dirss, jo nekādus tur "visus savu laiku intelektuāļus" tu lasījis neesi. Kaut kādai antisemītisko citātu kompilācijai pārskrēji pāri, un viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2023-03-31 21:40 (saite)
Šitās te raganu prāvas arī iesaku palasīt. Tur ar visiem vārdiem, uzvārdiem, gada skaitļiem un aculiecinieku liecībām par to kā raganas naktīs skraida pa gaisu plikas un mežā pisās ar ārzemniekiem īstiem velniem. Tu domā tev dzīvē neiet, jo feminisms? Ha ha, nē, muļķi, mēs te ledžit raganas tevi nobūrušas. Un tavai govij pienu ar` norāvām pie reizes.

/vēstures avotu kritika

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 21:41 (saite)
Bet nu jā gnidrs jau tam visam tic.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2023-03-31 21:43 (saite)
Nu ja, tādēļ es šim saku, ka nav ko feminismu vainot pie raganu darbiem. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 22:27 (saite)
Tīri tehniski jau raganas varētu būt arī feministes, lai gan cik es zinu nekādas organizētas opozīcijas kristietībai īsti nebija, bija pašas kristietības variācijas laik katari utt. bet nekādi slepeni raganu kulti laikam nebija. Nu tb ja es aizbrauktu ar laika mašīnu uz attiec. periodiem tad kuru tur īsti apbruņot būtu sarežģīts jautājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-03-31 22:15 (saite)
Tavs deguns kā milzīgs kartupelis. Beidzot sapratu kāpēc tik aKTĪVa. (((Čau!)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2023-03-31 22:31 (saite)
Tā kā būšanu par ebreju es neuzskatu par kaut ko sliktu, tad varētu šo garlaicīgo komentu vnk ignorēt. Taču vispārējās jautrības vārdā norādīšu, ka mans fenotips ir katra kārtīga ārieša slapjais sapnītis. Tātad, tu esi stadijā, kur tev jau dzīvas valkīras par ebrejietēm rēgojas. Tas tā kā sanāk paranoja paranojā, antisemītisms fraktālī or smth.

Ieelpo dziļi, noskaiti līdz desmit un atslābsti. Nevajag lieki sarežģīt lietas, es esmu tautas ienaidniece jau tādēļ vien, ka izvirtusi deģenerāte, kas pisās ar īstiem velniem ārzemniekiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 22:36 (saite)
Jā un vēl tu neģīpsti un nespiedz sajūsmā no šo te personāžu vīrišķā vieduma vai kā jau nu to sauc.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2023-03-31 22:38 (saite)
Bet nav jau vispār nevienas, kas ģīptu un spiektu. Pat konservatīvās cibiņas ar šamiem vairs nerunā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-03-31 22:43 (saite)
Man tiešām nav svarīgs tavu asiņu šķīstums, bet tava uzvedība ir atbilstošs žīdu proveribālajam 'golemam'. Pat ja tu neesi žīdeni, tu vienmēr darīsi, ko tavs saimnieks pateiks un tā kā tavs saimnieks ir žīds, tad tu rej un kod, kad viņš uzsvilpj. Nav starpības. Še kauliņu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2023-03-31 22:49 (saite)
I'm the honorary Jew. Nice!

Starp citu, es kārtējo reizi norādīšu uz tavu cibu kā spilgtu piemēru cilvēkam, kas uz neatkarīgu domāšanu ir impotents, tādēļ viss sastāv no interneta kloāku re-postiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-03-31 22:52 (saite)
Man šķiet ka mapats ir drusku labāks piemērs. Lai gan gnidram arī ir tieksme likt kaut kādas ne sevišķi asprātīgas bildītes pa visu ekrānu un linkus uz jūtūbi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2023-04-01 08:31 (saite)
Mapats, man šķiet, nestaigā cilvēkiem pakaļ, pārmezdams neatkarīgas domāšanas trūkumu. Par gnidrologa copy&paste cibu norādu tādēļ, ka no viņa nāk tādi teksti kā "tavs saimnieks ir žīds, tad tu rej un kod, kad viņš uzsvilpj" un "cilvēks, kas agresīvi bliež 'oficiālo' politiku visās sarunās". Tā kā gnidrologa ciba sastāv no trula copy&paste, tad viņa apvainojumi man ir acīmredzama un klasiska projekcija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-01 12:00 (saite)
Nu tāds trešās šķiras skinhedu bāra afišu tabs tur tiešām ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-03-31 22:52 (saite)
Mazel tov!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-03-31 22:59 (saite)
Saka cilvēks, kas agresīvi bliež 'oficiālo' politiku visās sarunās un uz jebkuru kritiku vai šaubām reaģē kā uz herēzi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-01 12:11 (saite)
/un uz jebkuru kritiku vai šaubām reaģē kā uz herēzi./

Vai tas gadījumā nav tavs modus operandi? Aborti - slepkavības, vakcinēšana - sazvērstība.

Uz kritiku ir nevis argumentācija bet diskreditēšanas mēģinājumi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-04-01 12:51 (saite)
Nu aborts ir slepkavība. Nav taču mana vaina. Vakcinēšanās ir ok. Žīdu ražōtas čūsku eļļas, kuras mums ar varu gribēja iebarot viņu apmaksātie politiķi nav ok. Hedera šajā pasākumā bija skaļa Kārena, kas bļāva uz visiem, kas apšaubīja šos politiķus, saukāja nevakcinētos par "antivaxeriem", kladzināja līdzi oficiālās varas medijiem. Tipiska sektanta/boļševika uzvedība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-01 13:08 (saite)
Tajā pašā laikā mēs labi zinām ka histēriski ļautiņi ar kliedziemiem `` mēsvisimirsim/ mūsbendēnost`` bija kad Dženners sāka baku vakcīnu, pavadīja poliomielīta, masalu vakcinēšanu un tāpat bija pārbijušies pāķi kas uztraucās par to ka visus nogalinās elektriskais apgaismojums, motorizētais transports utt.

Tiesa gan reizēm šie paši/ līdzīgi ļautiņi krīt otrā grāvī un sajūsminās par visu, tad mums ir prezervartīvi un zobu pastas ar rādiju piemēram :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-04-01 13:29 (saite)
TBH, apskaužu tavu pacietību

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-01 13:37 (saite)
Reptiem nav emociju - cilvēku izpratnē. Citāda kognīcija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-04-01 13:39 (saite)
Man arī noderētu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-04-01 14:08 (saite)
Es arī apskaužu savu pacietību. Teju vienatnē dīlot ar melīgiem mērgļiem ir samērā nogurdinoši, but i can't help myself.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-01 14:18 (saite)
Bēdīgā paskata bruņinieks :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-04-01 14:48 (saite)
Vismaz neesmu resns soilentu ēdošs, sašpricējies lācītis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Cope and seethe
[info]mindbound
2023-04-01 15:10 (saite)
Tas vien, ka tu esi spiests nepārtraukti fokusēties tikai uz nerelevanto plus ķerties pie folijas cepures (žīdu čūsku eļļa!, gan jau pa taisno no Ēdenes) un apmelojumiem (kārtējās pedolāču fantāzijas, interesanti, ko tās liecina par tevi pašu?), skaidrāk par visu citu parāda, cik lielā mērā tava dūrīšu vīstīšana ceļas no savas impotences un nesvarīguma apzināšanās.

Oriģinālais bēdīgā paskata bruņinieks vismaz ir pasaulē slavenas grāmatas galvenais varonis. Par tevi neuzrakstīs pat nekrologu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 15:43 (saite)
Tas, ka tavs vienīgais retorikas paņēmiens jebkurā situācijā, kur tu netiec paijāts pa galviņu, ka jūsu savstarpējos circle jerk ar Ctulhu, ir ad hominemi un mēģinājumi smalki apdirst oponentu, pilnībā ignorējot tā argumentus vai piedāvātās evidences, vairāk liecina par tevis paša bēdīgumu un nesvarīguma apzināšanos. Tu labi apzinies, ka neesi spējīgs vai gribošs aizstāvēt savu pozīciju objektīvi, jo zini, kas esi arogants blēdis, kas pat neatdotu 50 euriku parādu uzskata par drāmas vērtu, toties iedomājas sevi par smalku socialite, jo kalpo režīma ideoloģijai un iemācījies kādu šauru zinātnes nozari.
Ar mani viss ok, es negribu, lai kāds par mani raksta nekrologu. Es vienmēr runāšu un darīšu visu, kas manos spēkos, lai veicinātu patiesības izpratni un melu izskaušanu un savā IRLā rīkojos saskaņā ar to. Ko par mani domās un runās citi cilvēki, man dziļi piedrāzt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 15:45 (saite)
/kur tu netiec paijāts pa galviņu, ka jūsu savstarpējos circle jerk ar Ctulhu/

Jocīgi ka tu neesi pamanījis man nepiekrišanu t.sk. arī mb.

Nu tb ir lietas kur es piekrītu mb, ir lietas kur es piekrītu gnidrologam, ir lietas kur es piekrītu aborigēnam, ir lietas kur es piekrītu hederai utt. Bet nekur 100%. Parasta lieta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 17:23 (saite)
Protams. Nav jau tā, ka es tev un pat Hederai vai Mb visā nepiekrītu. Bet starp jums, ideoloģiski līdzīgajiem IR circle jerk, kur jūs tikai papildināt viens otra sacīto un apdiršat nay sayerus, kā mani. Nekāda vēlme adresēt, ko es vai mani domu biedri saka, jums nav, tikai apdirst un pazemot, lai izskatītos tā it kā visa kritika nāk "no apakšas", kaut kādiem muļķiem un nejēgām, kas neko nezina, tikai saklausījušie dīvainas teorijas. Ne velti jūsu ģilde tā fokusējas uz Mapatu, kas tik tiešām ir entuziastisks visu iespējamo patiesību un nepatiesību magnēts, bet tajā pašā laikā ļoti selektīvi ignorējat vai komentējat manus ierakstus. Tur, kur ielieku atsauces uz objektīvām evidencēm, pētījumiem, statistikām, pat video, tur jūsu komentāri ir 0. Kur ielieku savu personīgo viedokli vai sarkastisku komentāru, tu pēkšņi uzrodaties, lai pateiktu kā viss manis sacītais ir "fantāzijas". Jūs esat ļoti viegli paredzama tauta. >:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 17:33 (saite)
Nu labi piemēram tur kur tur runā par malinformation

http://klab.lv/users/gnidrologs/1051720.html

protams formulējums viņiem ir tizls, tipa ka vajag aizliegt arī patiesus komentārus.

Citādi tā ir parastā psiopu tehnika, paņemt kaut kādu patiesu bet atlasītu faktu un tad reizē ar to iebarot pīplam vezumu huiņas. Nu apmēram kā kaķim dod tableti ietītu desā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 22:30 (saite)
Kurš būtu tas, kam tiesības noteikt kas ir atlasīts psyops, kas nē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 15:48 (saite)
/Es vienmēr runāšu un darīšu visu, kas manos spēkos, lai
veicinātu patiesības izpratni un melu izskaušanu/

OK, meiko sensu, tikai tad ir jāčeko gan žīdu gan skinhedu propaganda. Nu tb aiziet uz radikāli reliģiskām interneta vietām un tad pasniegt materiālu no tām kā patiesību ne ar ko neatšķiras no teiksim wokisma taurē pūšanas vai absolūtas piekrišanas valdībai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 17:28 (saite)
OK, meiko sensu, tikai tad ir jāčeko gan žīdu gan skinhedu propaganda. Nu tb aiziet uz radikāli reliģiskām interneta vietām un tad pasniegt materiālu no tām kā patiesību ne ar ko neatšķiras no teiksim wokisma taurē pūšanas vai absolūtas piekrišanas valdībai.


Objektīva vēstures izpēte ir "radikāli"?
Tu ne reizi pat neesi spējis pierādīt, ka vēsturiskās via šībrīža atsauces, ko esmu devis ir nepatiesas. Tu tikai saki, ka tās ir nepatiesas un viss. Jo redz, "antisemītisms" vai "konspirācijteorija". Vnk atkladzini mediju mīļvārdiņus, bet objektīvi kritizēt nesanāk, jo tu neesi kritiski domājoša būtne.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 17:35 (saite)
Vispār jau tas tā nestrādā, tam kas kaut ko prezentē/ postulē ir jāpierāda patiesums nevis visiem pārējiem jāpierāda nepatiesums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 17:48 (saite)
Tātad tu netici Hērodota, Plīnijam etc. Tu netici nevienam vēsturiskam dokumentam, jo tie "tev nav pierādīti"? Tātad Romas impērija vai Persija nekad nav eksistējušas, jo visu, ko mēs par tām it kā zinām, nāk no pāris grieķu vēsturniekiem un dažiem dokumentiem, kuri tik pat labi var būt feiki. Vai tā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 17:58 (saite)
/Tātad tu netici Hērodota, Plīnijam etc./

Protams neticu. Tas viss ir jāpārbauda, jāsalīdzina. Piemēram viduslaiku izpēti ļoti bremzēja tas ka visi ticēja Aristotelim un skaitījās nekošer šamo apšaubīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 17:59 (saite)
/Tātad Romas impērija vai Persija nekad nav eksistējušas, jo visu, ko mēs par tām it kā zinām, nāk no pāris grieķu vēsturniekiem un dažiem dokumentiem, kuri tik pat labi var būt feiki. Vai tā?/

Redzi ja būtu tikai liecības un hronikas bet nebūtu arheoloģijas, tad jā es tā arī padomātu. Tad būtu tipa Atlantīdas situācija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Cope and seethe
[info]begemots
2023-04-04 22:25 (saite)
Ctulhu jau atbildēja, bet es tikai gribēju piezīmēt, ka gan Hērodots, gan Plīnijs ir tikai cilvēki. Kas nozīmē, ka arī viņu teikto tāpat jāvērtē pēc tā, cik ļoti tas saskan ar citiem pierādījumiem.

Kā jau ctulhu teica, neviens neapstrīd senās Persijas eksistenci, jo par to ir arī gana citu liecību, nedz arī apstrīd Hērodota kopējo veikumu (tai skaitā gan arī tāpēc, ka teju nekas cits jau arī nav saglabājies, pat ja tajos laikos bija bijis).

Bet arī pašam Hērodotam, dabiski, ir daudz kļūmju, par ko tieši liecina citu zinātņu (mainly arheoloģijas) pētījumu rezultāti:

https://listverse.com/2015/04/08/10-historical-facts-that-herodotus-got-hilariously-wrong/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 17:39 (saite)
a ja par vēstures izpēti, tad šitā te ``blood libel`` leģenda piemēram ir plaši zināma

https://en.wikipedia.org/wiki/Blood_libel

bet tas ir no tās pašas sērijas ka talmudisti un kabalisti taisa golemus, pieradina dēmonus utt.

Nē nu būtu jau skaisti protams :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 17:54 (saite)
Aha, tu jau otreiz liec šo linku. Pirmo reizi ielika Mb. No wikipēdijas, kuras īpašnieks ir žīds. No wikipēdijas, kas ir agresīvs propagandas un cenzūras aparāts, kas promoutē tās pašas woke vērtības, par kurām tu tēlo kritiku.
Tajā pašā laikā, kad es ieliku rakstu, kurā ir atsauces uz vēsturiskām hronikām un tiesu darbu materiāliem, tu tās "nepamanīji" un pat necenties pamatot kādā veidā tās nav īstas vai ir melīgas. Kuro reizi ieliec sava tautiša personīgā bloga (wikipēdijas) mēslu lapu. oy vey, very impressed. Jo tev vienkārši šādas informācijas nav. Tu nespēj debatēt, nespēj apstrīdēt mani un tu to saproti, tāpēc viss, kas atliek ir tupa apdiršana un naratīva veidošana. Tu esi melis, demagogs un propagandists. Tipisks žīds, vobšem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 17:57 (saite)
Oj nu tas ir absolūti unipenisuāli kam tas pieder un ko tas grib. Tur ir 106 references, ko ir rakstījuši visādi cilvēki. Pat ja šie 106 autori arī ir nopirkti žīdi, tad var skatīties tālāk - uz ko tur atsaucas.

/ un tiesu darbu materiāliem,/

Jā pamanīju. Tāpēc jau pieminēju raganu prāvas. Tur arī ir tiesu materiāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 22:23 (saite)
References uz žīdu grāmatām un woke vēsturniekiem. Tajā pašā jebkura tiesvedība, kas bija attiecināma pret žīdiem, protams, ir "raganu prāva". ja notiek tiesa pret parasto balto cilvēku, tad normāla tiesvedība. Ja apsūdzēts tiek žīds, tad netaisnīga raganu prāva. Protams, nekādu pierādījumu par to tev nav, tam vienkārši jātic, jo žīdiņš ir svēts, bet baltie cilvēki ļauni antisemīti.:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 23:50 (saite)
Visticamāk ka reāli starp žīdiem bija/ ir tik pat daudz noziedznieku kā vispārējā populācijā, tas kas nav - nav nekādu slepenu žīdu mistēriju ar cilvēku upurēšanām etc.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 18:02 (saite)
Also ja mēs runājam par āzi kā dārznieku, tad tavi linki jau nav labāki.

Tu liec saites uz kaut ko kas saucas christian truth, uz katoļu lapām bet kritizē mani ka es lieku atsauces uz wiki kura esot žīdu padarīšana. Kāpēc tad tu pats tā dari?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 22:27 (saite)
Kāda starpība kurā lapā ir atsauces uz viduslaiku hronikām. Jūs liekat linkus uz žīdu propagandas lapeli un tas jums neliekas nepareizi, jo tur esot atsauces.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 23:51 (saite)
Viss okej tikai nevajag tās hronikas ņemt par pilnu rubli, pareizāk sakot - nevajag ticēt tām apsūdzībām kuras šādās prāvās tika izvirzītas, pašas prāvas ir vēsturiski fakti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Cope and seethe
[info]mindbound
2023-04-01 15:52 (saite)
> Es vienmēr runāšu un darīšu visu, kas manos spēkos, lai veicinātu patiesības izpratni un melu izskaušanu un savā IRLā rīkojos saskaņā ar to

> Regulāras nepamatotas citu blogeru apsūdzības smagos noziegumos

Izvēlies vienu. IRLā tu varbūt tā arī nedari (cerams), bet vismaz online tavas tēzes par visa darīšanu patiesības labad ir pagrūti uztvert nopietni, ja pāris komentārus augstāk tu kārtējo reizi kādu zākā par pedofīlu.

Par pārējo — ar mani viss ir kārtībā, pēc tavas žīdlēkmes saasināšanās man vienkārši ir zudusi jebkāda vēlēšanās ar tevi iesaistīties reālā diskusijā. Visa tava argumentācija pēdējā laikā ir viens vienīgs gigantisks ad hominem, līdz ar to vispirms pārtrauc to un tad varam parunāt par pozīciju aizstāvēšanu uz kaut kādiem konstruktīviem pamatiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 17:43 (saite)
Ad hominem būtu tad, ja apsūdzēibas būtu nepamatotas un no zila gaisa izzīstas. Piemēram "antisemītisma" tēze. No zila gaisa izzīsta ideja, ka visām tautām piemīt kaut kāds iracionāls naids pret jūdu etnosu. Ja nepastāvētu šī dīvainā un toksiskā tēma, kuru jūs paši aktīvi ģenerējat, vienlaikus nodarbojoties ar nodevībām un krāpniecību kā datorpēļu Thiefs Guild, es nekad nebūtu pat to sācis runāt vai domāt. Plus, ja jūs, tieši tāpat kā mēs, goji, spētu atzīt un atklāti reflektēt par savām vēsturiskajām darbībām, tad arī nebūtu problēmu. Bet tā poza "mēs balti nevainīgi", visi mūs ienīst, jo ir ļauni "antisemīti" tikai veicina pretīgumu. Kā džeks, kurš izmests no 100+ krogiem, kurš apvaino iracionā naidā visus krodziniekus. Nu smieklīgi.

Pie tam nav jau tā, ka es neatzīstu normālu un sakarīgus jūdus. Tas pats Gaad Saad, kura runu es nupat iepostēju ir tuvo austrumu jūds. Principiāls cilvēks, ne visā viņam piekrītu, bet vismaz ir principi. Tieši tāpat ir ar krieviem, kuru mažoritāte ir putistu vatņiki, bet maza minoritāte skaidro domājošu indivīdu. Kāpēc lai nošķirtu žīdu no krieva un vienam kritika būtu atļauta, bet pret otru vervboten?

Gribi vai negribi ar mani runāt, man nav svarīgi. Jau no ankh laikiem atceros, ka tavas pozīcijas vairumā jautājumu ir 180 grādu pretējas manām, un es tad vēl biju liberālis. Man svarīgi iecirst cilvēku degunos robu, lai viņi atcerētis, ka pastāv pilnīgi citas uzskatu sistēmas, nepakļautas valdošās birokrātijas shēmiņām un tās nekur nepazudīs, lai vai kā tām pakļāvīgie komjaunieši un aparačiki gaidītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]ctulhu
2023-04-01 17:55 (saite)
/Man svarīgi iecirst cilvēku degunos robu, lai viņi atcerētis, ka pastāv pilnīgi citas uzskatu sistēmas, nepakļautas valdošās birokrātijas shēmiņām un tās nekur nepazudīs, lai vai kā tām pakļāvīgie komjaunieši un aparačiki gaidītu./

Ja tu varētu nolikt mums priekšā tādas uzskatu sistēmas kas ir pretrunā ar valdošo birokrātju vēlmēm un kuras būtu sakarīgas tad būtu cita runāšana.

Kas ir sakarīgas? Sakarīgas ir tādas, kas nav pilnas ar drazu - dievu, hvz no kurienes izvilktu absolūtu un nepierādāmu morāli un tml lietām kam sen jau beidzies derīguma termiņš.

Bet okej es nesaku ka tādas uzskatu sistēmas nav, es tikai vēl neesmu redzējis. Ieraudzīšu - pārdomāšu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]mindbound
2023-04-01 18:10 (saite)
Var jau sākt pa sistēmu gabaliem, tā būs vienkāršāk sastādīt darba komplektu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]gnidrologs
2023-04-01 22:19 (saite)
Es tieši par gabaliem arī pamatā runāju. Mani neinteresē izgudrot riteni, bet aicināt cilvēkus, kā minimums, nepakļauties skaidrai krāpniecībai un meliem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Cope and seethe
[info]mindbound
2023-04-01 23:46 (saite)
Tādai tēzei es pilnīgi piekrītu. Atšķiras, acīmredzot, tas, ko kurš no mums uzskata par krāpniecību un meliem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-04-01 14:06 (saite)
Tajā pašā laikā mēs labi zinām ka histēriski ļautiņi ar kliedziemiem `` mēsvisimirsim/ mūsbendēnost`` bija kad Dženners sāka baku vakcīnu, pavadīja poliomielīta, masalu vakcinēšanu un tāpat bija pārbijušies pāķi kas uztraucās par to ka visus nogalinās elektriskais apgaismojums, motorizētais transports utt.


Neesmu lasījis šo stāstu, bet pēc apraksta izskatās kaut kas par 180 grādiem pretējs kovidmahinācijas un "vakcīnu" shēmai. Kovids bija nothingburgers. Parasts saaukstēšanās vīruss, pat ja modificēts laboratorijā, lai būtu lipīgāks. Par to liecina pilnīgi smieklīgie mirstības dati, pat, ja tic oficioza datiem, kas tika apzināti uzbūstoti, kur pat mugurkaulu salauzis pacients "mira no kovida" tikai tāpēc, ka nokļuvis slimnīcā bija to saķēris. Tajā pašā laikā sarkanie karogi par "vakcīnām" plīvoja no paša sākuma. Tādi kā Melouns un Baringtonas aktīvisti ļoti ātri uztvēra un izpētīja gan šo medikamentu teju zero efektivitāti pret vīrusu un tā drastiskos blakus efektus uz tiem, kam nepaveicās krievu ruletē.
Visa tā politiķu un viņu paklausīgo mediju diršana par "antivaxeriem" un "konspirācijteorijām" bija klaja sovoka stila propaganda un mēs (tie, kas ekšlī seko līdzi zinātnei, nevis oficiālajai ideoloģijai), tagad to zina ar gravitētām evidencēm. Un tas pat neieskaitot drastiskās virsnormas mirstības datus, kas šobrīd ir raksturīgas visām megavakcinētajām valstīm. Par to vēl būs daudz pētījumu un debašu nākotnē. Mēs pat nezinām kādas ilgtermiņa traumas izraisa šīs mrna manipulācijas. Tagad jau zināms, ka tās samazina spermas daudzumu vīriešos un olnīcu darbību sievietēs, bet uz cik ilgu laiku un vai permanenti, tad jau redzēs.

Līdz ar to no tevis kārtējā demagoģijas, kuras vienīgais mērķis apoloģēt savas ģildes krāpnieciskās shēmas un oficioza melus/propagandu. Paldies dievam vēl ar vien ir daudz godīgu, patiesību cienošu cilvēki, kas cenšas izzināt un pastāstīt, kas reāli notiek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-01 14:17 (saite)
/Tādi kā Melouns un Baringtonas aktīvisti ļoti ātri uztvēra un izpētīja gan šo medikamentu teju zero efektivitāti pret vīrusu un tā drastiskos blakus efektus uz tiem, kam nepaveicās krievu ruletē./

Atslēgvārds ``ļoti ātri``.

Šīs lietas nevar izpētīt ļoti ātri.

2 apgalvojumi: a) vakcīnas nav pietiekami pārbaudīts b) mūsu aktīvisti ļoti ātri izpētīja efektivitāti un blaknes. a ar b kaut kā neiet kopā.

Bet pētīt un pārbaudīt ptoyams nekad nav par daudz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-04-01 14:45 (saite)
'Ātri' tika saprasts, ka agresīvā propaganda un cenzūra šo "zāļu" sakarā ir melīgu neliešu projekts. Bet tiesa, ka pētījumi un kopaina par šo pasākumu ir ongoing process. Labā lieta ir tā, ka pateicoties šiem cilvēkiem, daudzi, ieskaitot mani, tā arī šo čūsku eļļu sevī neiešpricēja, pat zem valdības ukaziem un šantāžas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-03-31 22:51 (saite)
Pēc gadiem ilgām filozofiskām pārdomām Gnidrs beidzot ir atradis sevi antisemītismā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-03-31 23:02 (saite)
Kas ir "antisemītisms"? Piemēram sīrieši ir semīti. Man par viņiem poh un dīvainā kārtā viņi ienīst jūsu tautu reāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-01 12:03 (saite)
Vai tad sīrieši un tml tev nebija brutāli mežoņi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-04-01 12:47 (saite)
Nu viņi taču semīti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]indulgence
2023-04-02 23:08 (saite)
Uzskatāms piemērs, ka atcelt piespiedu psihiatrisko ārstēšanu nebija prāta darbs.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2023-04-03 00:26 (saite)
Pareizi - tāpat arī nepieciešams atjaunot koncentrācijas nometņu sistēmu un, protams, atcelt arī spīdzināšanas aizliegumu patiesības noskaidrošanā un taisnīgas tiesas īstenošanā un sabiedriskās kārtības nodrošināšanā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-03 17:18 (saite)
Tas ir tipa viktoru arāju vajadzēja nevis iebāzt cietumā bet apbalvot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2023-04-04 00:32 (saite)
Nespēja uztvert sarkasmu ir kārtējais no neskaitāmiem apliecinājumiem tava prāta totālai mazspējai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-04 00:34 (saite)
Davai ka bez kāda sarkasma. Arājs darīja pareizi vai nepareizi? Atbildēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2023-04-04 20:14 (saite)
Es sarkastiski komentēju indulgence repliku.
Un man pilnīgi piedirst, ka visādi muļķi neapjēdz sarkasmu. Indulgence piemīt intelekta pazīmes, viņš noteikti saprastu sarkasmu, tāpēc viņš nekad neuzdotu šādu idiotisku jautājumu par Arāju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-04 20:20 (saite)
Jā vai nē?

Viktors Arājs darīja pareizi vai nē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-04-04 00:36 (saite)
Piezīme: Visāda izvairīšanās no atbildes un personiski uzbraucieni ttiks saprasti kā piekrišana ka Arājs darīja pareizi.

Tā ka domā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-04-04 01:06 (saite)
nu kur ta nozudi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2023-04-04 20:14 (saite)
Es, atšķirībā no dažiem zinātņu doktoriem, nemēdzu ik dienas stundām ilgi sēdēt SC.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-04-04 20:21 (saite)
Jā jā stundām ķengājas un tad kad asti piežmiedz pēkšņi viss tāds aizņemts, aga publika noticēja :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-04-04 22:11 (saite)
Uzskatāms piemērs, ka atcelt piespiedu psihiatrisko ārstēšanu nebija prāta darbs.

Kā jūties ar savu "vakcīnu", kuru paša vārdiem, vajadzēja piespiest špricēt baurus ar pātagu? Cik bieži esi ne/slimojos pēdējā gada laikā?
Kā jūties pēc saviem subhuman komentāriem, kurus apskaustu paklausīgākie sovoka komjaunieši/kolaboranti/stukači?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]indulgence
2023-04-05 06:50 (saite)
Jūtos lieliski. Savukārt skatījumu esmu mainījis, proti, vakcināciju kā līdzekli pret saslimšanu patiesi vajadzētu tikai brīvprātīgu. Tas ievērojami samazinātu Zemes pārapdzīvotības problēmas, tb veicinātu atbrīvošanos no liekā balasta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-04-05 19:34 (saite)
Tik tiešām. Virsnormas nāves gigavakcinētajās valstīs zaškaļivajet jau ne pirmo mēnesi. Es reāļi smejos par visiem tiem "died suddenly in sleep". Dabiskā atlase n shit. Smieklīgi kā pat par kovidu visu laiku sūdzas tikai vakcinētie. Es to ne reizi neesmu pamanījis sevī un mani nevakcinētie radinieki/draugi/kolēģi, sliktākajā gadījumā pārcietuši nelielu klepu un iesnas. Lai priekš kaut kā tāda šļircinātu vairākas reizes sevī iekšā eksperimentālu, nepārbaudītu ķimikāliju, jo "valdība tā pateica", tur jābūt ļoti progresīvai domāšanai ha.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?