gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2021-02-24 01:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
runājot par visām tām nebūt ne ideoloģijām un nebūt ne šarlatānismu
Neslikts mūsdienu sociālo zinātņu produkts, kas balstīts uz nebūt ne neomarksistu izstrādāto 'kritisko rasu teoriju'

Smieklīgākais šajā visā, ka lai gan mērķis šeit ir parādīt "balto kultūru" kā problēmu un pārvarēšanas cienīgu lietu, jebkuram normālam cilvēkam tas pa lielam izskatīsies kā "white people are teh awesomest race of all" :D



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]pikaczu
2021-02-24 09:02 (saite)
jā, izklausās labi :)

(Atbildēt uz šo)


[info]pikaczu
2021-02-24 09:17 (saite)
Just statistics, not moral judgments https://www.youtube.com/watch?v=uYhav1TAXRw

(Atbildēt uz šo)


[info]heda
2021-02-24 09:26 (saite)
Ļoti labi! Blakus vajadzētu tāpat strukturētu konspektu par to, uz ko grib tiekties, normalizējot pretējo ;)

(Atbildēt uz šo)


[info]iokaste
2021-02-24 09:34 (saite)
tā ir kultūra, kas strādāja 19/20gs.
šobrīd baltie ir degradējušies tāpat kā nēģeri. arī resnums, alkoholisms, narkomānija, dzīve pilsētās, sociālā atsvešinātība - tas viss šo kultūru padara par neiespējamu.

(Atbildēt uz šo)


[info]ctulhu
2021-02-24 09:50 (saite)
Nu OK skatamies piedāvājumu...

Tā.

- Individualisms: OK, piekrītu
- Ģimenes struktūra: Tas kas tur meiko sensu ir bērniem savas istabas, neatkarība. Pārējais opcionāli, nu tb nuclear family ir OK, citi varianti arī. Nē jebkādai dzimumu subordinācijai.
- Zinātniskā metode, OK, piekrītu.
- Vēsture: Jā tas viss ir jāzina, bet arī pārējais.
- Neslinkošana -arī OK
- Reliģija - nē, protams. Nekāda supporta nekādai reliģijai.
- Statuss un vara - OK, tipa meritokrātija, der.
- Orientēšanās uz nākotni: Jā piekrītu.
- Laika plānošana - arī derīga lieta
- Estētika - visumā OK, viena korekcija : VISU pievilcība bāzēta uz intelektu.
- Brīvdienas, OK, kāpēc ne?
- Jurisprudence, OK vismaz kā variants šis der. Jābūt koriģējamai pēc vajadzības.
- Sacensība un saprātīga agresivitāte arī der.
- komunikācijas likumi arī +/- der.




(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 10:35 (saite)
Rugged individualism + ja neveicas, tātad nestrādāji + nuclear family (bez vecvecākiem) + sievietes, kas visu mūžu ir bijušas subordinētas => burtiski ņemot, tas būtu pilnīgs horrors lielākajai daļai veco cilvēku, jo īpaši sievietēm. Reāli, protams, tas tā nenotiek - šī shēma strādā tad, ja ir arī jau iepriekš esošs mantots īpašums, pieeja izglītībai un veselības aprūpei, atbalsts arī plašākā ģimenē, valsts atbalsts un solidaritātes shēmas*, etc etc, kas vienkārši netiek minēts kā svarīgs.
Nu, proti, šī shēma ir nevis "strādājoša shēma, tā reāli ir", bet gan "veids, kā atsevišķas grupas cilvēki par pareizo pasaules iekārtojumu", kas arī ir pateikts pašā sākumā.

*šeit, piezīmēsim, reliģija un baznīca ir vienīgais pozitīvais, nu tb tā sieviete ar trim bērniem, kuri visi ir izveidojuši savas nukleārās ģimenes, un kurai vairs nav skaistuma un arī nav nekā cita, ar ko pazīmēties, jo darba arī nav bijis, visdrīzāk varētu meklēt draudzes atbalstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-02-24 11:35 (saite)
"šeit, piezīmēsim, reliģija un baznīca ir vienīgais pozitīvais, nu tb tā sieviete ar trim bērniem, kuri visi ir izveidojuši savas nukleārās ģimenes, un kurai vairs nav skaistuma un arī nav nekā cita, ar ko pazīmēties, jo darba arī nav bijis, visdrīzāk varētu meklēt draudzes atbalstu. "

oho, laikam tāpēc man ciba patīk - šajā vietnē ir tie lieliski patiesības brīži, kad mūsu izglītotie, labie, atvērtie, mīlošie, iekļaujošie cilvēki nenovalda mēli, un izrādās patiesībā tikai bezgalīgi cilvēknīdoši sociopāti. jau cik gadus skatos cibu, šis mani nebeidz šokēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 11:46 (saite)
Kādā ziņā? Augstākredzamā infografika principā apraksta sociopātisku personu (ja kāds tā domātu un reāli rīkotos), praksē, ka jau es norādīju, tas tā nestrādā, jo cilvēki rūpējas par savējiem arī tad, kad deklarē šādas vērtības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-02-24 15:35 (saite)
Nunu ko ta tu tādu sociopātiksu ieraudzīji, paskaidro sīkāk

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-02-24 12:00 (saite)
Saprotu, ka esi pilnīgi nepieskaitāma dēļ visas tās ideoloģiskās drazas, ko esi gadiem uzskatījusi par zinātni, bet vai tev pašai šīs ideoloģijas kontekstā skaidrs pričom te "white people"? Ja kāds nēģeris vai mulats vai ķīnietis atbalsta šos pašus principus, tad viņš tā pat piekopj "balto kultūru"?
Kāpēc vispār tas rasisms atkal tā ievajadzējās? Sapratu, ka no tā bija mērķis tikt vaļā?
Kā jūs tur taisāties cīnīties ar "balto kultūru" un kas būtu šajā kontekstā jādara ar "baltajiem"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 12:10 (saite)
Vēsturiski ir bijis tā, ka Rietumos - un šis komplekts izskatās pēc šauri ASV, nevis visiem Rietumiem - tikai baltie bija pozīcijā, kur to var piekopt (vergam nekāds rugged individuālisms nesanāks). Austrumos savukārt ir veidojušās citas attiecību shēmas reliģijas/tradīciju dēļ (jo šim visam pa lielam kājas aug no Renesanses + protestantisma). Bet jā, Tev taisnība, jebkurš cilvēks var pieslieties šai vērtību sistēmai (un es to nebūtu saukusi par "white" tieši šī iemesla dēļ).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-02-24 15:42 (saite)
Nu jā tas strādā pie jau uzbūvētas civilizācijas, bāze īpašumu, izglītības veidā. Lielākā mērogā nepieciešamas atbalsta un koordinācijas sistēmas tipa valstis, sevišķi emergency situācijām. Also vecie cilvēki šitajā raskladā sanāk kā meritokrāti, viņi atšķiras ar zināšanām un pieredzi. Ir staigājoši datu centri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 15:52 (saite)
Tur nekas nav teikts par zināšanām un pieredzi

Un par meritokrātiju arī ne, jo principā šī sistēma nekur neparedz sociālo mobilitāti. Cilvēka vērtība = viņa bagātība, kas nav tas pats nekādi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 16:05 (saite)
Nu jā tā ir nepieciešama korekcija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 16:12 (saite)
Tad tur ļoti daudz kas nobrūk, jo arī smags darbs nav tas pats, kas spējīgums (kā reiz "negribu pats zāģēt, izgudrošu elektrisko zāģi" ir gandrīz vai pretējais smagam darbam), bakstīties uz augšu parasti nozīmē sakāpt uz varžacīm autoritātēm, kas sāks raudāt par necieņu utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 16:19 (saite)
Tas jā - tur ir vairākas lietas kuras strīdas viena ar otru, ja neprecizē. Okej pie tā uzsvara uz darbu [ drīzāk efektīvu nekā obligāti smagu] ir klāt arī zinātniskā metode, kas kopā ir par izgudrošanu. Uzsvars uz utoritātēm strīdas [ bet vrb līdzsvaro?] ar competition. Par to vai ar likumu vajag sargāt entitlement es nebūtu drošs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 16:28 (saite)
"effective" un "hard" noteikti ir divas dažādas lietas (kā reiz efektīvs bieži vien ir arī viegls), un zinātniskā metode tur nav minēta kopā ar izgudrošanu, kā arī ne obligāti iet kopā (ne visi cilvēki, kas seko zinātniskajai metodei, ir izgudrotāji, un ne visi cilvēki, kas kaut ko izgudro, to dara, balstoties zinātniskajā metodē - ļoti bieži izgudrošana ir atsevišķs process, kas balstās čujā-ņuhā-poņā, un tad cipargalvas pārbauda, vai tas tiešām strādā).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-02-24 16:22 (saite)
Krč tas saraksts ir mušas ar kotletēm, ja 2 lielākās mušas (reliģiju un dzimumu subordināciju) izmet, tad okej varētu teikt ka vispār kotlešu ir vairāk beeeet jā ir dažas mazākas mušas, ne tik uzkrītošas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 17:01 (saite)
da šis ir vienkārši variants, kas "strādā" vidusšķiras amerikānim, lai nebuntojas, jo
1) ja kādam ir vairāk naudas nekā man, tad značit tas cilvēks ir vērtīgāks nekā es un smagāk strādājis un es domāju, ka viņam ir uz to visas tiesības (pat ja, teiksim, tā nauda ir mantota no bagātā fātera, un pats neko nav nopelnījis)
2) vienmēr būs kaut kādi, kas būs zemāki par mani, jo viņiem nav naudas, un man nav nekāda morāla pienākuma viņiem palīdzēt, jo lai viņi paši kārpās uz augšu, noteikti viņi ir nabagi tāpēc, ka stulbi un slinki
3) neliela ģimene un uzsvars uz algotu stundu darbu vai smagu darbu = dzīve, ko regulē darbs-nauda, bez sociālā tīkla, kas tevi notvers, ja tu kritīsi, tātad arī pastāvīga viegla panika par to, vai nekritīsi
4) modelis "vīrs nes mamutu, sieva mājās" nodrošina to, ka vīrs/tēvs ir pārstrādājies un vispār nevar padomāt, sieva, kas varētu padomāt un kaut ko mainīt, tiek uzskatīta par bezjēdzīgu smukumpriekšmetu, un attiecīgi nenotiek nekāda dumpošanš ģimenes līmenī - turklāt, kā jau zemāk redzams, valda sentiments "ja sieviete kaut ko sajēdz vai pat sajēdz vairāk nekā pašas vīrs, tad ar viņu kaut kas nav kārtībā"
5) nepieciešamība visu laiku uzkrītoši patērēt lietas (jo kā citādi parādīsi citiem, ka tev ir nauda)
6) nav humanitārās izglītības, kas ļautu redzēt šai shēmai cauri

Tas, kas tajā visā vinnē, protams, ir tā ļoti nelielā cilvēku grupiņa, kurai ir nauda - un tas, ka daži var "izsisties" uz augšu paši, palīdz nokontrolēt visus pārējos, kas domā, ka nav izsitušies tāpēc, ka nav strādājuši pietiekami smagi, un aiziet uz riņķi tas pats

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 17:09 (saite)
Neforši šis rasklads paliek kad/ ja iet kopā ar kreditēšanu jo tad cilvēks tiešām kļūst par vergu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 17:17 (saite)
šito būtu grūti izvērst pasaulē bez kreditēšanas, jo "vajag dabūt naudu, lai izdarītu x" ir iespējams vai nu pie citas sociālās uzbūves, kur visi sametas, lai kaut kas kopīgi sanāk un/vai palīdz citiem (kas neies kopā ne ar competition, ne ar rugged individualism), vai arī pie banku kredītiem.

nu, un plus vēl wealth = worth praksē nozīmē "jāuztur iespaids, ka man ir daudz naudas, citādi mani uzskatīs par mazāk vērtīgu", tādēļ katrs bizness gandrīz pēc definīcijas jāsāk ar naudas aizņemšanos (jo, ja tev nebūs naudas, tad jebkurš paprasīs "ja tu esi tik gudrs, tad kāpēc neesi bagāts")

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 17:29 (saite)
Okej tātad kā mēs šito varam salabot?

- izmetam reliģiju kā jau iepriekš secināju
- izmetam dzimumu lomas, protams
- ar darbu saprotam radošu darbu gk
- vērtība - intelekts nevis naudas daudzums [naudas daudzums ir parametrs kurš var melot kā piemērā ar bagātu stulbu mantinieku]
- balanss starp sacensību un sadarbību
- individualisms kombinācijā ar empātiju

Ko es aizmirsu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 17:40 (saite)
to, ka sākumā bija kaut kas pilnīgi cits? :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 22:00 (saite)
Noprecizēju kāds darbs, izmetu mušas, pievienoju sadarbību un empātiju, citādi aptuveno tas pats

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-02-24 17:44 (saite)
"da šis ir vienkārši variants, kas "strādā" vidusšķiras amerikānim, lai nebuntojas, jo"

Nu jā, zem komunistiem, kas sacerējuši visas šīs kritiskās teorijas, vidus šķiras amerikānim gan nebūtu nekāda pamata buntoties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 17:57 (saite)
lielāko daļu no infografikā redzamā stāstījis vecais Vēbers 1905. gadā, iekš "The Protestant Ethic and the Spirit of Capitalism", un, ja nemaldos, viņa morāle bija "cilvēkos ir pārāk maz ticības Dievam un brīnumam, viņi skatās uz pasauli pārāk racionāli un domā, ka visu var izanalizēt", tā ka komunisti tur (un vispār šajā diskusijā) ņipričom

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-02-24 18:48 (saite)
Vēbers bija viens no frankfurtiešu inspiratoriem un daudzas viņa domas ir tik pat toksiskas. Tik pat labi tu varētu citēt Hēgeli, kur viņš neko nesaka par dialektisko materiālismu, un teikt "re, nekāda sakara ar marksismu".

Jebkurā gadījumā OPā redzamā propagandas brošūra ir balstīta uz t.s. critical race theory, tātad nu-komunistu "izglītojošā" materiāla. Nezinu par ko tev tur ir diskusija ar Culhu, bet neizskatās, ka tai ir kāds sakars ar tēmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 19:05 (saite)
tev konservus atvērt nav bail? ja nu tur arī komunisti rēgojas :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-02-24 19:56 (saite)
Man ne no kā nav bail, man vienkārši nepatīk totalitāri režīmi. Un vēl man nepatīk cilvēki, jo nekad neko nemācās no vēstures.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 21:21 (saite)
Un Vēbers, kurš mācās no vēstures, arī nepatīk ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-02-24 21:56 (saite)
Grūti spriest par viņu. Neesmu laikam tās labās daļas no viņa retorikas redzējis.
Un kā tev patīk rasu segregācijas teorijas 21ajā gadsimtā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-02-24 22:01 (saite)
es šajā neesmu iedziļinājusies tiktāl, lai varētu vispār kaut ko spriest (un jāatzīst, ka tagad arī nebūs laika iedziļināties)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-02-24 22:18 (saite)
sure

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mapats
2021-02-24 09:55 (saite)
Labs plakāts, ko izmantot, lai apjukuši cilvēki varētu sakārto savu dzīvi. Šādi dzīvojot viss pa lielam būs kārtībā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 09:58 (saite)
Vairums lietu ir OK, 2 lietas ir kategoriski garām - reliģija un dzimumu subordinācija

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaczu
2021-02-24 10:02 (saite)
Reliģija = grupas atbalsts, jo uzskaitītās lietas viegli pateikt, grūti izdarīt.
Otra lieta, neiedomājies ģimeni kā totalitāru iekārtu, bet kā demokrātiju ar prezidentālu sistēmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 10:05 (saite)
Grupas atbalsts - Ok, bet bez meliem, neko nevar balstīt uz meliem, tas izjuks.

Ģimene kā demokrātija arī OK, līderis atkal meirtokrātiski nevis patriarhāli, n;ē ja vecis ģimenē ir spējīgākais, tad līderis ir viņš, ja spējīgākā ir lēdija, tad līdere ir viņa, vai arī tas darbojas kā padome, ja dalībneiki līdzvērtīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaczu
2021-02-24 10:10 (saite)
tikai praksē spejīgākā lēdija, ja vispār ir parakstījusies uz tādu modeli, drīz vien tranu uzmet no stropa :)
Sievietes precas ar līdzvērtīgiem vai uz augšu, vai arī izvēlas palikt vienas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 10:13 (saite)
OK, tāpēc es teicu ka klasiskā nukleārā ģimene ir tikai 1 no variantiem, var būt arī ģimene kuras galva ir lēdija un tranu tur nav. Tā ne ar ko nav sliktāka par citiem modeļiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]methodrone
2021-02-24 12:21 (saite)
Is this for real lol? Tas izklausās pēc vecā labā doublethink 2+2=5.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-02-24 14:21 (saite)
https://www.heritage.org/civil-rights/report/critical-race-theory-the-new-intolerance-and-its-grip-america
https://thefederalist.com/2020/09/29/critical-race-theory-is-a-classic-communist-divide-and-conquer-tactic/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2021-02-24 20:01 (saite)
Parakstos zem kādām deviņām desmitdaļām punktu (daļā gadījumu tīri deskriptīvi, daļā arī normatīvi), atturēšos no komentāriem par to, kas ietilpst atlikušajā vienā un tieši kādas ir manas domstarpības tās sakarā (it might not be what you think it is).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-02-24 22:05 (saite)
Mjā tur ir 55 punkti pavisam, galīgi garām ir 5, (5/55)*100=9.1% nu labi starp 5 un 6 nederīgo jā aptuveni 10% mušu pārējais kotletes, bet protams kā te biedri norādīja ne visas kotletes ir prezentētas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-02-24 22:06 (saite)
Viena cilvēka modus ponens ir otra cilvēka modus tollens, tas par "galīgi garām".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?