Petrovichs ([info]petrovichs) rakstīja,
@ 2007-09-13 12:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kuram lielāka bumba?
В России создана и успешно испытана самая мощная в мире авиационная бомба объемного взрыва, передает во вторник РИА Новости со ссылкой на Первый канал.
Как заявил замначальника Генерального штаба ВС РФ Александр Рукшин, авиационный боеприпас по своей эффективности и возможностям соизмерим с ядерным боеприпасом, но при этом абсолютно не загрязняет окружающую среду в отличие от атомной бомбы. Кроме того, сообщил Рукшин, бомба "получилась дешевой с высокими поражающими свойствами".
...
Российская авиабомба существенно превосходит американский аналог "по всем параметрам", заверил своих зрителей телеканал.

Pilns teksts šeit:
http://www.lenta.ru/news/2007/09/11/vacuum/

Interesanti, kāpēc ļauži tā cepas par amerikāņu bumbu (OK, pamatoti cepas), bet vienlaikus pilnīgi ignorē pavisam svaigu faktu, ka Krievija, ar kuru Latvijai ir kopēja robeža, un kur Latvijas tēls viennozīmīgi ik pa brīdim tiek pasniegts kā ienaidnieka tēls, rada vēl spēcīgāku bumbu?
Kur, pēc šo ļaužu prātiņa, visticamāk atrodas Krievijas bumbas mērķi?

Kur ir sašutošo miermīļu protesta demonstrācijas pie Krievijas vēstniecības, koa?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]viestards
2007-09-13 13:01 (saite)
video par šo: http://www.youtube.com/watch?v=z1ee_cDX7ys
kaut kur lasīju, ka vakuuma bumbas jau esot lietotas Čečenijā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 13:02 (saite)
Pašas pirmās vakuuma bumbas esot amerikāņi Vjetamā lietojuši. Par Čečeniju arī esmu lasījis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]laacz
2007-09-13 13:06 (saite)
Tu uzsvaru uz jaudu liki, bet es sasmējos par to "videi draudzīga" :) Fantastiski.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]laacz
2007-09-13 13:10 (saite)
Ar domu, ne uz jaudu, bet uz ko citu. Sorr.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]petrovichs
2007-09-13 13:10 (saite)
:)
Jā, tagad mūs bumbos zaļi un ekoloģiski ;-))
Vispār, zaļās idejas pamazām nāk arī militārās lietās, un ir izstrādes par munīciju bez svina, kas būtu videi draudzīgāka :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]laacz
2007-09-13 13:13 (saite)
Aga. Bet nu tas ir loģiski. Sākam ar šito. Turpinām ar ieročiem, kuri neprasa tiešus cilvēkupurus un beidzam ar tīru elektronisku/virtuālu karu. Reducējot uz to, kuram būs labākas automatizētās aizsardzības un uzbrukuma sistēmas. Te gan laikam nav lielas konkurences :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 13:34 (saite)
Tīri elektroniskais/virtuālais karš turpinās līdz brīdim, kamēr kādam neiztur nervi, viņš pieceļas un savam pretiniekam vienkārši sadod mūlī ar dūrēm. Un sākas jauns cikls ;-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2007-09-13 13:37 (saite)
Pirms vienojamies ar tevi, kurā dienā demonstrēsim pie krievijas vēstniecības, pastāsti, lūdzu, kad bija pēdējā demonstrācija pie ASV vēstniecības Raiņa bulvārī?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 13:43 (saite)
Kad Krūmu Juris uz Rīgu brauca, tad ļauži kaut ko veidoja gan Jūrmalas šosejas malā, gan uz kuģīša pretī Radisonam. Da i vokālās un epistulārās aktivitātes lokālā līmenī parasti ir šajā virzienā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2007-09-13 13:52 (saite)
Līdz Gebelsam tev vēl tālu ;) Tomēr tu esi uz pareizā ceļa - melot, melot un vēlreiz melot!
Nevis kuģītis, bet barža. Tas pirmkārt. Otrkārt, ar draudiem no represīvo struktūru puses protesta akcijas uz tās tika pārtrauktas vēl pirms Buša ierašanās. Kas attiecas uz Jūrmalas šoseju, tad tā ir visai patālu no vēstniecības ēkas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 13:58 (saite)
Nu neesmu es peldrīku speciālists :( Nu sooooooooore, ka peldošo baržu "Noass" paaugstināju rangā un nosaucu par kuģīti :((((
A par represīvo struktūru draudiem - bet mēģinājums ta bija! Bet pret Krievijas visādām izdarībām nav pat mēģinājuma bijis, ja neskaita "Visu Latvijai", Klubu Kautkādutur, un varbūt vēl kādu sīkorganizāciju, kurus lielākā daļa tāpat uzskata par dīvaiņiem un pajoliņiem un kautrīgi novēršas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 14:08 (saite)
Redz, "Visu Latvijai", Klubs Kautkādstur savas akcijas vērš pret notikumiem pagātnē. Tas miermīļus ne pārāk interesē (tipa Jāņa Bargā vai Josifa Briesmīgā ļaundarības).
Savukārt pēdējās desmitgadēs neesmu manījis nevienu Krievijas izdarību, kura klaji pārkāptu tās starptautiski deklarētos principus (kurus pēc Krievijas domām jāievēro pārējām valstīm). Taču, kā jau miermīlis, laikam ziņas lasu/klausos selektīvi un esmu palaidis garām, ka Krievija vai katru pusgadu ir iebrukusi kādā valstī vai kā citādi pārkāpusi starptautiskos likumus. ;(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 14:11 (saite)
čečenija neskaitās?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 14:23 (saite)
Nuss, te varētu būt divi faktori.
a) Tur karš rit jau 15 gadus (patiesībā 250 gadus). Ļaudis protestē pret kādu šobrīd notiekošu lielu netaisnību, aber kad tā notikusi, tad nolaiž rokas - viedokli paudu, ar situāciju samierinos. Tieši tāpat kā ar iebrukumu Irākā: prettiesisks pasākums, taču noticis. Tb pirms gadiem 15 visi miermīļi auroja, gānot Krieviju (pāris man pazīstami eksemplāri pat zinātniskos darbus rakstīja par situāciju Čečenijā), bet ko tagad? Čečenija de jure un de facto ir un būs Krievijas province, sacelšanās apspiesta, aber policejisks režīms jau nav nekāds pārkāpums - tas var šķist simpātisks vai nē, tb tīri emocionāls pasākums (neviens, piemēram, īpaši neprotestē pret policejiskajiem režīmiem Ēģiptē, Pakistānā, Azerbaidžānā - kamēr tie nepauž vēlmi vai neīsteno starptautisku agresiju).
b) Parasti ļaudis protestē pret kādu prettiesisku rīcību, likuma pārkāpumu (it sevišķi, ja to veic tas kurš deleģējis sevi šo likumu uzraudzīt - sabiedrībā lielāku rezonansi rada pērkams tiesnesis, nevis kabatzaglis alkāns). Diemžēl starptautiskās tiesības un kara likumi praktiski neierobežo valstu rīcību to iekšpolitikā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 14:31 (saite)
nu jā, tīri formāli, karš Čečenijā ir Krievijas iekšpolitikas jautājums, bet karš Irākā - ASV ārpolitikas.
nu bet ja Krievijai dotu vaļu, viņa pakarotu citur ne sliktāk par ASV.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 14:49 (saite)
Nevis formāli, bet juridiski.

Nuss, tad aunu kājas meklēt Islandes vēstniecību. Atceroties Ēgila Skalagrimsona darbošanos Kurzemē, manī dzimst pārliecība, ka ja Islandei dotu vaļu, viņa pakarotu citur ne sliktāk par ASV. Tb jāsāk protestēt jau laikus, kā tai aņikā par čukču un čauņiku: da bitj ih nado, poka maļenkije! ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 14:58 (saite)
:) vot tik pie Latvijas vēstniecībām pasaulē nekad neviens neprotestēs!
ja nu vienīgi kāds varbūt pie Tobago palmas iegravēs: Latviets - maita! ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 15:16 (saite)
Nesaki ne nieka - ja tiem latviešiem dotu vaļu, šie pasauli asinīs noslīcinātu, - uzvaicā kaut Žirinovskim! Ij labi, ka to Salaspils reaktoru aizklapēja ciet: ar šādām kandžas dzīšanas iemaņām latvieši uz skaitli 3 radītu miniatūrās atomgranātas, kuras spļaut pretiniekiem virsū caur pildspalvu čaulītēm (pats savām acīm redzēju, kā jaunā agresoru paaudze pie skolas trenējas! ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 15:32 (saite)
nē, nē, tas neatbilst latviešu mentalitātei - mēs jau izsenis esam cietēju un bubinātāju tauta ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 15:51 (saite)
Atceries strēlniekus un NKVD šūpulīša šūpinātājus. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 15:56 (saite)
nu kur mūs sūtīja, tur gājām, kas cits, mums, mazajiem nabadziņiem, atlika :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Nirnbergā ar bij pilns ar sūtāmajiem puikām
[info]buks
2007-09-13 15:58 (saite)
To tu prokuroram varēsi stāstīt. ;P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dunduks
2007-09-13 14:51 (saite)
"peedeejaas desmitgades" veel aizkjer Afganistaanu :-)

bet taa - piednjestr-abhaazij-osetijas konflikti un Krievijas loma tajos ir pietiekoshi diskutabla, protams, tam var atrast Ieganstu - PSRS sabrukshana.



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 14:57 (saite)
To jau neviens nenoliedz. :) Taču man tīri subjektīvi šķiet, piemēram, ka valsts A, kura ir trīsdesmit gadu laikā uzbrukusi citām valstīm 20 reizes, uzskatāma par agresīvāku nekā B, kura šajā laika posmā veikusi tikai 1 agresijas aktu. Vai C, kura kareivīgi bļaustījusies, ka aizstāvēšoties, ka kam tur neesot vietas uz pasaules kartes, taču savas pastāvēšanas laikā nav veikusi nevienu starptautisku agresijas aktu, nedz kā pārklāpusi starptautisko likumdošanu.
Tb lai ko klasificētu, nepietiek ar patīk/nepatīk, skaitļus vajag, argumentus.

Te var auzās iebraukt, jo specdienestu operācijas citās valstīs ir purvs - informācijas par maz, lai mēs ko varētu spriest.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

par maz informaacijas, par daudz interneta
[info]dunduks
2007-09-13 15:11 (saite)
taapeec jau es valstis A un B sametu vienaa katlaa un subjektiivi par ljaunaako uzskatu to, kura atrodas tuvaak man.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 15:20 (saite)
Nuss, es vairāk raugos, nevis no tā, vai igaunīši iekārojuši to manu bērzu birztaliņu, bet gan no tā, kurš grauj jau tā visai amorfo un trauslo likumdošanu. Tikko kā pat tāds sīkums kā likums neatturēs, sāksies klasiskie viduslaiki: kam spēks, tam taisnība - B izdomās, ka ja A drīkst neievērot likumu, tad arī B drīkst, un tad cietēji būs arī B kaimiņi, kuri šobrīd A slavē tikai tāpēc, ka B nepatīk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dunduks
2007-09-13 15:53 (saite)
ja A un B ir vienaa maisaa, tad tas noziimee, ka abi tiek lamaati, tikai dazhaadi; bet par to trauslo liidzsvaru - ja A vai B jutiisies pietiekoshi stipri un izdomaas, ka Vajag kaut ko izdariit kaada akonkreetaa zems plekjii, tad shamiem buus pie kaajas (starptautiskaa) likumdoshana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 15:57 (saite)
Lamāti tiek par to, ko izdara (ja izdara), nevis par to, ka ir nepatīkami, jebšu par to, ka kā būtu ja būtu. Tb ja B izdomātu nobombardēt kādu valsti, iecelt sev tīkamu marionešu valdību, tad visi korītī lamātu B. Tā kā B šodien to nedara, tos nelamā, bet lamā A, kas to dara vai oficiāli pauž nodomu to darīt. Tb vienalga, A, B, C vai D - nejaukie miermīļi protestē pret konkrētu rīcību.
Aber dzirdētais arguments - kāpēc lamājat D, bet nelamājat C - vienkārši ir dumjš (kad C pārkāps likumu, tad arī lamās).

Ai, vispār jau apnika. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]buks
2007-09-13 14:01 (saite)
Nuss, nevis barža, bet debarkaders, ja vēlamies būt precīzi. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 14:03 (saite)
Vēlreiz atvainojos :((

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 14:11 (saite)
Šoreiz taps piedots, taču turpmāk gan uzvedies rātni. ;P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

gūgle - mūsu draugs
[info]blondulla
2007-09-13 14:04 (saite)
ja var ticēt gūglem, tad 2004.gada 15.februārī, bija demonstrācijai līdzīgs pasākums:
http://pretspars.hardcore.lt/pretspars1/f15.htm

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: gūgle - mūsu draugs
[info]petrovichs
2007-09-13 14:07 (saite)
Tas neskaitās. Ar Gebelsu ir jau cits salīdzināts :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 14:10 (saite)
es tik gribēju tevi izpestīt no inkriminētās apsūdzības par nepatiesu ziņu sniegšanu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2007-09-13 14:17 (saite)
Nu jā. Tev taisnība! Gugle ir pats uzticamākais avots.
http://www.elvislives.net/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 14:19 (saite)
Nu a šī replika, kā saprotu, nemaz neprasa replikas autora salīdzinājumu ar kādām vēsturiskām personībām, vai ne? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2007-09-13 14:32 (saite)
Vai tev būtu kaut kas iebilstams pret gugli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 14:42 (saite)
Man nekas nav iebilstam pret Googli, bet atbildes piemērs man šķita tālu no konstruktīvas diskusijas stāvošs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2007-09-13 15:07 (saite)
Biju nolēmis padoties un atzīt savu kļūdu. Ja reiz guglē rakstīts, tātad tā arī ir. ;)
Bet, ja vēlies:
http://www.google.com/search?q=protest%C4%93+pie+ASV+v%C4%93stniec%C4%ABbas
Interesanti, ka bez augstāt norādītā materiāla bez paraksta par kādas vārdā nenosauktas organizācijas organizētu akciju, neviena cita saite nav saistīta ar ēku Raiņa bulvārī. Iespējams, teiksi, ka mūsu valstī valda totāla cenzūra un no ziņu portāliem tiek izņemts viss, ko varētu traktēt kā nelojalitāti ASV, nestrīdēšos tev pretīm, lai tā būtu. Taču atklāts paliek jautājums kāpēc "sīkorganizācijas, kurus lielākā daļa tāpat uzskata par dīvaiņiem un pajoliņiem un kautrīgi novēršas" pie Krievijas vēstniecības "neskaitās", bet tādi paši pie ASV vēstniecības "skaitās"?
Jebkurā gadījumā mans galīgais viedoklis ir šis:
http://klab.lv/users/petrovichs/564171.html?thread=5205963#t5205963
jeb pārfrazējot klasiku: nemāciet, kuru man jāmīl, un es netekšu kurp jums iet ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 15:30 (saite)
Nu bet šie:
http://www.esparmieru.lv/atbalstitaji.html
tak nav nekāda nožēlojama dīvaiņu un pajoliņu grupa, bet gan Latvijas intelektuālā elite un sirdsapziņa, vai ne? :)
Mans uzskats šajā diskusijā saglabājas iepriekšējais:
1. Pasaulē ir vairāk par vienu ļaunumu;
2. Ja ir vismaz divi ļaunumi, tad vēršanās tikai pret vienu ir vismaz muļķīga, ja ne negodīga, un no šādas pozīcijas ieguvējs ir otrs ļaunums;

Bet lielos vilcienos un ilgākā laika posmā man galīgā viedokļa nav, jo uzskatu, ka domājošs cilvēks var mainīt savus uzskatus un atzīt agrākos maldus, ja viņam atklājas jauna un būtiska informācija, kas agrāk viņam nav bijusi zināma.
Dogmu kultivēšana lai paliek reliģijām ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blondulla
2007-09-13 14:21 (saite)
nu pag, tad tu netici, ka tāda demonstrācija toreiz ir bijusi? tur minēts, ka vienīgi LETĀ ir bijusi ziņa, diemžēl man nav pieejams LETAs arhīvs.

nestrīdēšos par Gūgli, bet man tiešām ir atmiņā par kaut kādām protesta akcijām pie ASV vēstniecības, varbūt ne par šo, bet kaut kad agrāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2007-09-13 14:31 (saite)
Tieši pretēji! Esmu bezgala pārsteigts, ka gugle tev tikai par vienu tāda ir pastāstījis, un ka tā bijusi tik mazskaitlīga, jo to, bez šaubām, rīkoja kāda pagalam autoritatīva un tautā mīlēta organizācija (atvaino, neuzmanīgi lasīju un palaidu, kas tā bija - Rakstnieku Savienība vai Sporta līdzjutēju klubs namejs?) un nevis kaut kāda "sīkorganizācija, kurus lielākā daļa tāpat uzskata par dīvaiņiem un pajoliņiem un kautrīgi novēršas" (© petrovichs), kas ampelējās pie Krievijas vēstniecības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 14:38 (saite)
vai tad bija runa par izmēriem un ietekmīgumu? manuprāt, tu jautāji tikai, kad bijusi pēdējā demonstrācija pie ASV vēstniecības? pat ja es viena šodien tur aizietu ar plakātu : BUSH! DON'T TOUCH IRAQ AND ME! - tā vienalga skaitītos protesta demonstrācija! ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2007-09-13 14:40 (saite)
Nu dafai, aizej! ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 14:48 (saite)
nea, man ir merkantilas intereses - varbūt kādreiz uz ameriku gribēsies aizbraukt :)
un, godīgi sakot, iestāties par "dvieļu galvu" tiesībām, man nav ne mazākās vēlēšanās (laikam esmu rasiste, ak, piedodiet!). tāpat kā viņiem būtu gluži vienalga, ja, teiksim, Krievija sadomātu Latviju atkalpievienot.
tas gan nenozīmē, ka pār viņu galvām jākrīt bumbām, drīzāk viņus nevajag aiztikt - lai taču viņi vārās tur savā sulā un naftā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]petrovichs
2007-09-13 14:46 (saite)
BUSH! DON'T TOUCH ANYTHING!

:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 14:51 (saite)
BUSH! TOUCH YOURSELF NOT OTHERS!
;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blondulla
2007-09-13 13:37 (saite)
tieši tāpēc jau nav demonstrācijas, ka bumba tepat kaimiņos ;) a paprotestēt pret ASV nav tik bīstami.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 13:44 (saite)
Vo, vo, tieši tā, pret Ameriku protestēt nav tik bīstami. Bet kad kādreiz kādam miermīlim par to ieminos, viņš parasti ļoti apvainojas ;-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blondulla
2007-09-13 13:49 (saite)
izrādās, miermīļi nemaz tik miermīlīgi nav :)
nu ko mums ASV var atņemt, ja pat bezvīzu režīmu nav piešķīrusi :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]buks
2007-09-13 13:47 (saite)
Nuss, es kā miermīlis par to nešūmējos 2 iemeslu dēļ:
a) Praktiski nepieļauju domu, ka Krievija varētu īstenot plaša mēroga agresiju pret kādu kaimiņvalsti.
b) Vakuumbumbas ir praktiski visu attīstīto valstu apbruņojumā - inženiertehniskajos spēkos. Pamatā līdz šim tikušas izmantotas, lai zibenīgā tempā attīrītu virsmu lidlauka būvei vai izveidotu džungļos brīvas platības vai ceļus.

Ja nemaldos, pret cilvēkiem tās pielietoja tikai ASV, 80. gadu iebrukumā Libānā, un Izraēla (arī turpat), dodot triecienus pilsētu dzīvojamajiem kvartāliem. Kaut kur pa ausu galam dzirdēju, ka tās izmantotas arī Groznijā (taču nezinu, vai kā ierocis, vai kā inženiertehniska akcija drupu attīrīšanā).

Arī par ASV īpaši necepos jo to, ka šī valsts ik gadu uzbrūk kādai citai valstij, uztveru kā dabisku lietu kārtību - tādi viņi ir un tur nekā nepadarīsi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 14:17 (saite)
a) Piekrītu. Spēka par maz. Pagaidām ;)
b) Amerikāņiem tā jaunā bumba ir specifisks ierocis pret dziļi zemē esošiem bunkuriem. Latvijā tādai bumbai nav mērķu.
Es atkal par daudzām lietām necepos tādēļ, ka pasaulē laikam ļoti reti ir gadījumi, kad vienai konfliktējošai pusei ir 100% taisnības un otrai pusei 100% netaisnības, un ne man no malas izšķirt šo strīdu.
Piemēra pēc - nesenais dīvainais incidents ar Izraēlas lidmašīnām Sīrijā. No vienas puses - nepārprotams Sīrijas suverenitātes pārkāpums, par ko Izraēla ir pelnījusi nosodījumu. No otras puses - Sīrijas reakcija arī ir drusku dīvaina, tāda kā kaunīga, un izskatās, ka Sīrija ļoti labi zina, ko Izraēla tur meklēja/darīja, bet abi par to klusē kā ūdeni mutē ieņēmuši. Tāds drusku dīvains konflikts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2007-09-13 14:23 (saite)
Varbūt visa vaina tajā apstāklī, ka Krieviju neviens nemēģina iesmērēt kā labos? Sabiedrība ir vienojusies, ka krievi a priori ir ļaunums, līdz ar to nav pamata diskusijai.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]buks
2007-09-13 14:24 (saite)
+1

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2007-09-13 14:29 (saite)
tā ja. Reputācija šai pasaulē ir viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 14:38 (saite)
Jā, un PR kompānijas to izmanto iedzīvošanās nolūkā ;-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2007-09-13 15:05 (saite)
Kkā man nav pārliecības, ka sabiedrība par to būtu vienojusies..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2007-09-13 15:08 (saite)
Domā, ka vajadzētu sarīkot referendumu? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2007-09-13 15:15 (saite)
Un kā Tu domā, kādi būtu tā rezultāti? Ja balsotu arī nepilsoņu, kuri "sabiedrībā" ietilpst?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2007-09-13 15:20 (saite)
Viņi jau ir nobalsojuši, palikdami šeit. Kuri domāja citādāk, ir devušies uz Krieviju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2007-09-13 15:32 (saite)
Imho Tu esi stipri par daudz optimistisks :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]petrovichs
2007-09-13 15:36 (saite)
Eiropas parlamentā ir eiroskeptiķu un ES pretinieku grupa. Pārsvarā no Anglijas. Viņi atklāti saka, ka viņi tur sēž ar vienu mērķi - izdabūt Angliju ārā no ES.
Motivācija palikt var būt ļoooooti dažāda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2007-09-13 15:39 (saite)
Domāju, ka viņi to darīs neatlaidīgi un ļu-o-oti ilgi, jo EP deputātu algas nav nemaz tik sliktas. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 15:40 (saite)
Vai cilvēki kaut ko dara tikai naudas dēļ? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2007-09-13 15:41 (saite)
Šķiet, Ždanoka arī turp devās cīnīties. Tikai par krievu tiesībām Latvijā. Kopš tā laika par viņu nekas nav dzirdēts. Vajadzētu vēl arī Pļineru ievēlēt. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dunduks
2007-09-13 15:14 (saite)
kopumaa sabiedriiba par taadaam nekonkreetaam lietaam nav vienojusies (atshkjiriibaa no taa, kam buus seedeet Saeimaa), bet cilveeku grupas gan - jo ir kaadas, kam USA ljaunums, ir taadas kam RUS, ir taadas, kam abas, nu un noteikti ir arii taadas, kam pofig :-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2007-09-13 15:16 (saite)
Par to, kas sēdēt Saeimā, jau arī nav īsti vienojušies imho :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 15:31 (saite)
Ja tur kāds jau sēž (es domāju - Saeimā), vai tas nav vienošanās rezultātā? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2007-09-13 15:32 (saite)
Tik nezin kādēļ retais ir ar to apmierināts ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dunduks
2007-09-13 15:55 (saite)
nu balstiesiigaa sabiedriiba ir vienojusies, tas ka vienoshanaas rezultaats ne tuvu visus neapmierina, tas jau cits staasts :-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2007-09-13 15:57 (saite)
Nu okei :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2007-09-13 16:04 (saite)
Votvot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2007-09-13 16:03 (saite)
Un kur atrodas? Pēc Tavām domām? Incukalns, Zaķusala un pēc tam uzreiz - Pentagons?:)))

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-13 16:20 (saite)
Mēs esam tuvāk.
(c) Parex banka

:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]laacz
2007-09-14 22:09 (saite)
Starp citu, Krievija arīdzan lika uzsvaru uz to, ka šāds ierocis, neskatoties uz savām spējām, nepārkāpj nekādas starptautiskās vienošanās :) http://www.reuters.com/news/video/videoStory?videoId=66288

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2007-09-14 22:39 (saite)
Nav vēl nemaz tik droši zināms, vai Krievijai patiešām šāds ierocis ir:
http://www.newsru.com/russia/14sep2007/papa_bombs.html
un kāds ir šādas bumbas radīšanas un rādīšanas mērķis:
http://nvo.ng.ru/armament/2007-09-14/6_bomb.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?