Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Septembris 21., 2005

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
watt
15:40
Man ir jāmierina mana iepriekšējā apokaliptiskā paziņojuma satrauktie prāti un jārezumē dažas tagad acīmredzamas lietas:

1) Tāds projekts, kā Sviesta Ciba šobrīd ir pāraudzis viena cilvēka varēšanu. Tam turpinot augt, tas ir jānodod atbildīgās rokās: kas nozīmē, kādu kas var to izvietot pie profesionāla pieslēguma. Kādu, kas spēs uzturēt vairāku gigabaitu mysql datu bāzi, un to jau dara ilgi. Kādu, kas rūpēsies par nevis vienu vai diviem, bet par 4 un vairāk (cik vajadzēs) serveriem katru dienu.

2) Arī rūpējoties par vairāku desmitu tūkstošu lietotāju bāzi.

3) Hostings "mammai zem galda" ir sevi attaisnojis 3 gadu laikā, bet tas vairs nav risinājums.

4) Ciba tiks pārdota firmai, kas vēlas šo projektu bīdīt un attīstīt, un nekādā ziņā ne palaist vējā. Esmu saņemu garantijas, ka Ciba tiks attīstīta pēc labākās sirdsapziņas. Cibā tiek investēti vairāk tūkstoši latu, un nevienam nebūs izdevīgi, ka jūs, lietotāji, esat neapmierināti, un lapu pametat.

5) Cibu pārņems kompānija, kas spēj attīstīt internet projektus, un nav iesācēji. Es domāju, ka projekts dzīvos.

(66 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]putnelis
Date:21. Septembris 2005 - 15:46
(Link)
Pārstāj taisnoties. Esmu pateicīga par visu kas bijis un novēlu izbaudīt sava darba augļus.
[User Picture]