Depresīva troļļa piezīmes - Mazliet par veterinārijas industriju no pirmavota. [entries|archive|friends|userinfo]
zazis

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Mazliet par veterinārijas industriju no pirmavota. [Mar. 18th, 2021|08:41 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|, , ]

vēl šajā pusgadā mums ir priekšmets Pārtikas inspekcija. es beidzot uzzināju, ko nozīmē humāna nogalināšana. tas ir tad, kad dzīvnieku iepriekš apdullina, izraisa bezsamaņu.
pasniedzēja atsūtīja divus video, kurus apskatīties, tajos aptuveni izskatās tāpat kā mūsu Latvijas kautuvēs. nu, vispār stipri ērmīgi bija. Ka tie dzīvnieki ir dzīvi, tad ar triecienpistoli viņus atslēdz, pārbauda, vai ir atslēgušies, un pārgriež rīkli. un citreiz cilvēkam arī nesanāk trāpīt pareizā vietā, citreiz dzīvnieki tiek paralizēti, nevis zaudē bezsamaņu. pilnīgi viss ķermenis sarāvās, kad ar to pistoli netrāpija pirmajā reizē. totāla spriedze.
un tad šis te skaistumiņš, ka tādus dzīvniekus, kuri nevar paiet, nevar dzīt/vilkt transportā, un grūsnu dzīvnieku arī nevar kaut.. bet kā jūs domājat, vai tad tā ir realitāte? atceros, kā pagājušajā pavasarī kursabiedrene stāstīja - vienu ar lauztu kāju aizvilka, otru grūsnu aizveda. Un "tu tikai nestāsti nevienam fakultātē".
Un tas fakts, ka citreiz no orgāniem un gaļas nogriež bojātās daļas (piemēram, abscesus) un pārējo var ēst. atrod vienu cisticerku un pēc saldēšanas gaļa ir lietojama.
vot, bāc.. kad aizdomājos, tas viss liekas tik nepareizi. māca ārstēt slimības, kuras rodas, jo gribas vairāk izspiest no dzīvnieka, medikamentus normālus nevar izmantot, jo produkciju pēc tam ēd cilvēki, beigās dzīvnieks nomokās savu dzīvi sūdos un saspiestībā, lai viņu aizvestu uz kautuvi, kur viņam pieliek pistoli un pārgriež rīkli.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]jim
Date:March 18th, 2021 - 09:30 pm
(Link)
Es tikai gribēju pateikt, ka man ir prieks par taviem vegoon ierakstiem cibā.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 18th, 2021 - 09:38 pm
(Link)
ceru, ka tas nav sarkasms.
paldies, man ir svarīgi zināt, ka vismaz kādam nederdzas
[User Picture]
From:[info]jim
Date:March 18th, 2021 - 09:41 pm
(Link)
Kāpēc sarkasms? Man drīz būs gads vegānismā. Jo vairāk laika paiet, jo vairāk jūtu, cik daudz mentāli vieglāk ir dzīvot, nepiedaloties visā tajā murgā, ko tu apraksti, piemēram šajā ierakstā. Bet es aktīvi neiesaistos vokālā diskusijā par šo jautājumu, jo man citas diskusijas svarīgākas, un visām nepietiek spēka. Tāpēc ir prieks, ka ir citi cilvēki, kuri flagmaņo kaujas, kurās es varu soļot nopakaļ, piekrītoši mājot ar galvu.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 18th, 2021 - 09:54 pm
(Link)
vēlreiz paldies. un droši nāc un biežāk māj ar galvu, citādi reizēm rodas sajūta, ka tikai man tas ir svarīgi.
reizēm šķiet, ka pārspīlēju, bet tad saprotu, ka šis ir tik sāpīgs un nepatīkams jautājums, ka tur nav iespējams pārspīlēt.
ja kāda jūtas tiek aizskartas, tad tas kāds drīkst saņemties un beigt abjūzot saprātīgas radības, kuras ir absolūtā mūsu varā.

covids ir tikai sekas perversijai ar kuru civēce ir aizrāvusies.
[User Picture]
From:[info]jim
Date:March 18th, 2021 - 10:15 pm
(Link)
Nepārspīlē, nē. Tā ir masu kognitīvā disonanse, ar ko dzīvo sabiedrība. "Viss tak ok, garšo desa, nav gaļēšanā nekā slikta!" saka viena apziņas daļa, bet zemapziņa zina, ka nevajadzīga ciešanu radīšana jūtošai būtnei ir slikta, un ego, lai mūs pasargātu, būvē dažādus nolieguma mehānismus, un cilvēks nonāk arvien tālākā diskonektā pats ar sevi. Tie ir mani individuālie secinājumi un novērojumi šī gada laikā.

Un "garšo gaļa" nav nekāds arguments. Ir ētiskāk un mazāk ētiski iegūts dzīvnieku izcelsmes ēdiens; un ir tā patērēšanas biežums (biežāk par 1-2 reizēm nedēļā gaļu neēda arī mūsu tūkstošreiz piesauktie pirmsindustriālā laika senči). Ja tu nevari būt vegāns, fine by me; bet tu pilnīgi noteikti vari būt fleksitārietis + balsot ar savām pirkumu izvēlēm par to, lai netiktu atbalstīta pilnīgi vājprātīga līmeņa cietsirdība. Es arī, pirms kļuvu par vegāni, pēdējos gadus nepirku sprostos dētas olas. Piemaksāt tos centus ir daudz vieglāk, nekā izlikties, ka es nezinu to ārprātu, kas ir dējējvistu dzīve sprostos. Prāts nenogurst, būvējot visus tos mentālos labirintus. Cilvēki - vegānisms nāk par labu jums pašiem. Tā tik tiešām ir tik daudz vieglāka dzīve, neredzams akmens uz kamiešiem, par ko neesi zinājis, bet piepeši sajūti, cik daudz staltāk vari izslieties, kad esi to nometis.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 10:46 am
(Link)
krasivo pateici. varbūt vēlies pielabot, lai nav kā atbilde, un pie sevis nopostēt? (; pāris minūšu jautājums. (;
un vēlreiz paldies.
From:(Anonymous)
Date:March 26th, 2021 - 01:13 pm

Eetiski un mazaak eetiski

(Link)
Mahimaa paraadiijushaas kuutii deetas Ukrainas vistu olas, vieteejo sprostu olu cenaa. Bet "deejeejvistu tureeshanas metode: ES standartiem neatbilstosha". Padomaaju "nujaa ejnusazin kaadas taas Ukrainas kuutis, vai ir labaakas par muusu sprostiem", un noliku atpakal un paneemu vieteejaas sprostu olas.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 27th, 2021 - 08:54 am

Re: Eetiski un mazaak eetiski

(Link)
a nolikt tos ovulācijas produktus pavisam nost, mmm?
From:(Anonymous)
Date:March 27th, 2021 - 10:31 pm

Re: Eetiski un mazaak eetiski

(Link)
Garsho, un saatiigi un leeti
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 19th, 2021 - 07:30 am
(Link)
Māju.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 10:47 am
(Link)
forši
[User Picture]
From:[info]ieraksts
Date:March 19th, 2021 - 09:39 am
(Link)
Telefonā burtiņi tik maziņi, ka es izlasīju “sojot nopakaļ”:)
From:[info]antiprojekcija
Date:March 19th, 2021 - 12:37 am
(Link)
Man derdzas, ka tādām lietām tiek pakļautas jūtošas būtnes. :(

Paldies, ka Tu te esi - tas, ko Tu dari, man liekas būtiski.

P.S. Tava neatlaidīgā postošana bija viens no faktoriem, ka man ļāva sadūšoties šeit sākt pīkstēt savu patiesību.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 10:51 am
(Link)
šeit pīkstēt savu patiesību ir nosacīti viegli. salīdzinoši ar citām sociālajām platformām.
lūdzu, man ir šoks, ka pēkšņi pie manis ir vairāki cibiņi, kuri pauž nepārprotamu atbalstu manai morālspiegšanai. (: paldies par atbalstu, ko lai saka.

From:[info]antiprojekcija
Date:March 19th, 2021 - 11:07 am
(Link)
Nu, mazliet jau uzprasījies uz to atbalstīšanu. ;)

Es vairāk brīnos, ka nav vairāk atbalsta paudēju. Redzot gan kā Tevi fleimo, varbūt, daudzi vienkārši negrib tikt ar šo saistīti. Domāju, ka kluso atbalstītāju (gan vegoonu/veģetāriešu, gan to, kas vienkārši sāk par to piedomāt), ir daudz, daudz vairāk.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 11:15 am
(Link)
ačo, skaidrs, ka uzprasījos, domā vienam viegli? (:

viena lieta ir nojaust, ka tādi varētu būt, otra lieta, ka kāds atnāk un pasaka, ka tas ir labi un pareizi, ko tu dari. man kā jau lielākajai daļai cilvēku ir svarīgi būt novērtētam, motivē.
brīžiem uzmācās sajūta, ka es te tikai troļļju dažus, kuri nāk un fleimo, kas, protams, ir jautri un tā, bet ātri apnīk. turklāt viņiem ir tikai viens arguments - garšīgi.
[User Picture]
From:[info]bacillus
Date:March 18th, 2021 - 10:52 pm
(Link)
vai tiešām cisticerks sasaldēšanas laikā iet bojā?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 18th, 2021 - 11:13 pm
(Link)
bez mazākās nojausmas, būs jāpajautā pie izdevības pirmavotam.
[User Picture]
From:[info]hxpzy
Date:March 19th, 2021 - 03:34 pm
(Link)
Nu, piemēram, ātri meklējot gūglē, atradu šādu informāciju:
"Freezing meat and viscera at a minimum of -10 ° C for no less than 10 days should render any cysticerci non-viable. Also, cooking to attain a core temperature of at least 60 °C is considered sufficient to kill cysticerci"

(http://www.fao.org/3/au620e/au620e.pdf)
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 01:21 pm
(Link)
Tāpēc, lai nebūtu, ka komentāros spēlē tikai vienos vārtos.

Saku, ka jā garšīgi, jā veselīgi, jā spēcinoši ir ēst dzīvniekus.

;)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 01:32 pm
(Link)
nav veselīgi. un spēcinoši ir tava ilūzija, jo gaļa slikti gremojas, tāpēc ir ilgstoša smaguma sajūta.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 03:11 pm
(Link)
Mans organisms Tev nepiekrīt.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 04:27 pm
(Link)
nevis organisms nepiekrīt, bet gan nelāgi ieradumi.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 04:35 pm
(Link)
Nē, mans organisms Tev burtiski nepiekrīt, tā ka pavisam nemaz.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 04:40 pm
(Link)
jā, es labi zinu šo mehānismu. manējais arī man ilgstoši nevēlējās piekrist izbeigt sevi indēt ar nikotīnu vai alkoholu.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 04:48 pm
(Link)
Ēēē, kā no steika nonāci līdz nikotīnam un spirtam?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 04:49 pm
(Link)
kaitīgi ieradumi ir un paliek kaitīgi ieradumi (;
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 05:07 pm
(Link)
Vistas fileja tikpat kaitīga kā narkomānija?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 05:28 pm
(Link)
tev vajag tikpat? man pietiek ar mazliet. vēl nosacīti nesen ārsti rekomendēja uzsmēķēt. šodien tikpat kā nevienam prātā nenāk prātā stāstīt, ka tas ir veselīgi vai nekaitīgi.

gan jau 50g - 100g gaļas nedēļā nekādu dižo kaiti nenodara, bet reti kurš tā ēd. pārsvarā katru dienu 3x dienā.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 05:32 pm
(Link)
Peldi savos skaidrojumos, kā nezinošs students eksāmenā. Šitā no kulta vēl kāds(-a) pamuks, vai kļūs par bekona ķeceri.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 19th, 2021 - 06:19 pm
(Link)
nuja nuja, kad beidzas argumentācija pārejam pie personīgiem apvainojumiem.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 08:03 pm
(Link)
ok :)
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:March 21st, 2021 - 09:40 am
(Link)
mans organisms konstatēja tavu garīgo mazspēju
From:(Anonymous)
Date:March 19th, 2021 - 03:21 pm
(Link)
pēdējais laiks legalizēt kanibālismu, tas arī daļēji atrisinātu abortu problēmu. valsts subsidēta programma, kas maksātu sievietēm, kas vēlas abortu, turpināt iznēsāt bērnu līdz piedzimšanai, tad viņu pieslēdz pie uzbarošanas sistēmas un pēc gada tirgo tādu ētisku (jo ar dzemdētājas piekrišanu) gaļu augstākās līgas gurmāniem par bargu naudu. varētu viņiem arī izbarot embrijus, bet tas tomēr šķiet neētiski. vēl labāk varētu nopelnīt audzējot piedzimušos bio/eko bērnunamos līdz pubertātes vecumam, gan vairāk gaļas, gan lielāka cena. nepatraucēs arī fairtrade programma āfrikas trūcīgo sabiedrības slāņu atbalstam.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 03:56 pm
(Link)
Vērs savu kanibāla skatu uz vietām kur pārapdzīvotība ir problēma, vai arī esi rasists(-e), kas smādē melnas/brūnas/dzeltenas ādas miesu.
From:(Anonymous)
Date:March 19th, 2021 - 04:41 pm
(Link)
"nepatraucēs arī fairtrade programma āfrikas trūcīgo sabiedrības slāņu atbalstam." -> importēta gaļa no karstā kontinenta.
un aborti tavuprāt veicina Latvijas iedzīvotāju vairošanu?
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 04:49 pm
(Link)
Kāds tam sakars ar bio aitas karbonādi ko šodien cepšu?
From:(Anonymous)
Date:March 19th, 2021 - 07:05 pm
(Link)
ja cilvēkam nemāca runāt/saprast valodu un audzē ārpus kultūras, tad tas ir tikai dzīvnieks, un tādi ir visi zīdaiņi - gaļa ir un paliek tikai gaļa. solidarizēsimies cīņā par absolūtu vienlīdzību!
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 19th, 2021 - 07:35 pm
(Link)
Tātad gribi ēst cilvēku gaļu, bet nesaproti kurus tieši?
From:(Anonymous)
Date:March 19th, 2021 - 11:06 pm
(Link)
es kāreiz saprotu, ko gribu ēst. bet jūs te visi nodalāt augus no dzīvniekiem, savvaļas dzīvniekus no mājlopiem un mājlopus no mājdzīvniekiem, ko angļu mēlē sauc par pets. pēdējos neviens negrib ēst, jo tie ir pārāk antropomorfizēti. bet es saku - vajag tikai labi pagatavot. vieni grib ēst kautko, bet citiem tā ir apgrēcība, vai otrādi - apgrēcība/atpalicība, jo kautko neēd un negrib lai citi to dara/nedara. ir jābūt progresīviem - viss ēdiens ir labs un citādi apgalvot ir politnekorekti. ir nepieciešams referendums par ētiskas cilvēka gaļas legalizāciju! ne tikai zīdaiņu, visu vecumu, jo gaumes ir dažādas. eitanāzijas entuziasti varētu testamentā novēlēt savas atliekas restorāniem. pietiek sodīt ar brīvības atņemšanu, cilvēkus, kas nevalda pār savām vēlmēm, vienkārši vajag nodrošināt viņiem likumīgu pieeju gribētajai pārtikai. vienlīdzības un brīvības vārdā tāpat būtu jārīkojas arī nekrofīlijas problēmas risināšanā - uzrunājoša socreklāma, kas mudina novēlēt savas mirstīgās atliekas nekrofīlu bordelim darītu galu patreizējam beztiesiskumam! viņi taču nekad nevienam nav nodarījuši pāri, jo viņu "upuri" ir miruši, līdz ar to nevar būt cietušie. bet līķa apgānīšana ir kautkādi viduslaiciski aizspriedumi. protestējošajiem radiem būtu jānokaunas un jākļūst līdzjūtīgākiem pret dzīvajiem.
From:(Anonymous)
Date:March 19th, 2021 - 11:06 pm
(Link)
es kāreiz saprotu, ko gribu ēst. bet jūs te visi nodalāt augus no dzīvniekiem, savvaļas dzīvniekus no mājlopiem un mājlopus no mājdzīvniekiem, ko angļu mēlē sauc par pets. pēdējos neviens negrib ēst, jo tie ir pārāk antropomorfizēti. bet es saku - vajag tikai labi pagatavot. vieni grib ēst kautko, bet citiem tā ir apgrēcība, vai otrādi - apgrēcība/atpalicība, jo kautko neēd un negrib lai citi to dara/nedara. ir jābūt progresīviem - viss ēdiens ir labs un citādi apgalvot ir politnekorekti. ir nepieciešams referendums par ētiskas cilvēka gaļas legalizāciju! ne tikai zīdaiņu, visu vecumu, jo gaumes ir dažādas. eitanāzijas entuziasti varētu testamentā novēlēt savas atliekas restorāniem. pietiek sodīt ar brīvības atņemšanu, cilvēkus, kas nevalda pār savām vēlmēm, vienkārši vajag nodrošināt viņiem likumīgu pieeju gribētajai pārtikai. vienlīdzības un brīvības vārdā tāpat būtu jārīkojas arī nekrofīlijas problēmas risināšanā - uzrunājoša socreklāma, kas mudina novēlēt savas mirstīgās atliekas nekrofīlu bordelim darītu galu patreizējam beztiesiskumam! viņi taču nekad nevienam nav nodarījuši pāri, jo viņu "upuri" ir miruši, līdz ar to nevar būt cietušie. bet līķa apgānīšana ir kautkādi viduslaiciski aizspriedumi. protestējošajiem radiem būtu jānokaunas un jākļūst līdzjūtīgākiem pret dzīvajiem.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 20th, 2021 - 08:09 am
(Link)
Tad gribi drātēt tos līķus, vai ēst?
From:(Anonymous)
Date:March 20th, 2021 - 04:31 pm
(Link)
nu vot tā, tu mani tomēr nesaproti :( un es cerēju, ka šis ir sākums jaunai, skaistai draudzībai. līķus tu jau ēd, padomā par to - no nekrofāgijas līdz nekrofīlijai ir tikai viens solis, saņemies! mēs varētu dibināt pirmo Latvijas Nekrofīlu Biedrību ;)
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 20th, 2021 - 04:37 pm
(Link)
Nē, mēs nevaram gan, bet vari to darīt pats, bez manis. Esi pārāk liberāls savā gastranomiskajā un intīmajā izvēlē, lai man kļūtu interesanti.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 21st, 2021 - 03:50 pm
(Link)
Nesanāks, prioni
From:(Anonymous)
Date:March 26th, 2021 - 01:17 pm

qws

(Link)
👍🏻

Bet labaak jau gejiem atdot.
From:(Anonymous)
Date:March 26th, 2021 - 01:26 pm

medikamentus normālus nevar izmantot, jo produkciju pēc tam ēd cilvēki

(Link)
Ar augshanas hormoniem sabaroto vistu kaitiigums un antibiotikas utt liellopiem un shaadi ieguuta produkta kaitiigums - cik lielaa meeraa tas viss ir vegaanu un un biologiskaas lauksaimnieciibas maarketinga uzpuusts bubulis, un cik - zinaatniski dati?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 27th, 2021 - 08:56 am

Re: medikamentus normālus nevar izmantot, jo produkciju pēc tam ēd cilvēki

(Link)
vistas ar hormoniem nebaro. pārspīlēta antibiotiku lietošana veicina multiresistantu baktēriju (tādu, kas nepakļaujas nekādām antibiotikām) evolūciju.
kasir? tevi no googla akal izbanoja?
From:(Anonymous)
Date:March 27th, 2021 - 10:21 pm

Re: medikamentus normālus nevar izmantot, jo produkciju pēc tam ēd cilvēki

(Link)
Nax guugli, ja var pajautaat Speciaalistam
From:(Anonymous)
Date:March 27th, 2021 - 10:29 pm

Re: medikamentus normālus nevar izmantot, jo produkciju pēc tam ēd cilvēki

(Link)
Taatad "kaa var izaugt broileris 2 meeneshos bez hormoniem, tur noteikti dod hormonus" ir pilniigs feikņūzs?

Kuriem lopiem kaados audzeeshanas apstaakljos dod/nedod hormonus, antibiotikas u.c. kko taadu, kas var pastarpinaati ietekmeet eedeeja veseliibu?

(Eedu galju reti un maz, nepatiik bioekošmeko feikņūz propaganda, gribas nelielu sajeegu par to kur ir robezha starp to un faktiem, ar ko bioekošmeko galja ir labaaka uzturnekaitiigumaa par intensiivaas lauksaimnieciibas galju)