Tantes kjeekjis - [entries|archive|friends|userinfo]
tante

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[30. Jan 2008|12:35]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|, ]
[Garastāvoklis: |afigefshijs..:)]

[info]esinja uzdeva incantu kveshenu - "Vai tu gribi beernu?"..
es te palasos komentaros tamjaa vinjas puxtaa un paleenaam shausminos par atbildeem "..Principā jā. Ne tagad un ne šobrīd (nejūtos gatava mātes lomai)..", "Esmu ar mieru dzemdēt bērnu, ja viņa tēvs viņu audzinās. Nevar taču bērns paļauties uz tik bezatbildīgu māti!", "...bet bērnam jau vajag nepārtrauktas rūpes, kam es būšu gatava kaut kad vēlāk:)"....
un raxta shiis atbildes nevis pacmitgadiigas skolnieciites, bet pavisam pieaugushas un stabili nobriedushas personiibas, kuraam visaam ir gan pietiekoshi stingrs raxturs, gan arii smadzenes ir pareizajaas vietaas....
lai gan shobriid CIbaa notiek baisa azhiotaazha par sievieshu vecuma probleematshkjiriibam, es tomeer noriskeeshu atgaadinat, ka es iru jau Pietiekoshi veca, laj man buutu jau Pieaugushi beerni un, znachit, es Pavisam Pamatoti juutu, ka man Ir_Tiesiibas pakomenteet shiis atbildes.. ja kaadam peec maniem komentiem gribeesies izsleegt mani no savas freidlistes, es tam nepretoshos, uz to indiviidu nedusmoshos, jo, galu galaa, man jau sen vairs nau 20, man pashaj ir pashas pienjemc nix [info]tante, kas pieraada, ka man jau sen ir nospljauties par paraadibu, kuru apzimee ar miglaino vaardu sakopojumu "nodziivotie gadi", es esmu resna, veca, negliita un muljkje un arii mana frizuura parasti ir nekaartiibaa, laj gan es zinu kur miit labi frizieri.. par manu manikiiru labaak vispar nekaa neteikshu, a to lasiitaaju kjers trieka...

komentaars uz atbildi "..Principā jā. Ne tagad un ne šobrīd (nejūtos gatava mātes lomai).."...
nezinu abosluuti nevienu sievieti, kura uz to briidi kad palika staavoklii, jutaas "Gatava Mātes Lomai".. jebkura gruutnieciiba (iznjemot taas skrupulozi plaanotaas - ir tadi ljautinji, kas pat uz tualeti iet nevis kad Dabas maate sauc, bet kad pienaacis tas pulxtenjlaix, kas ieraxtiic vinju plaanotaaja) vienmeer ir negaidita, pat ja taa grutnieciba ir piecpadsmitaa pec skaita... sakaraa ar to, ka grutnieciba meedz iestaaties visnepiemeerotakajaa (visnegaiditaakajaa) bridi, sieviec, kurs pirmo reizi saskaaries ar shito paraadibu, no sakuma kljuust dusmiigs, tad bailiigs, tad bailiigs un dusmiigs reizee, tad prosta nikns un prosta apjucis un taa kaa negrib, ka visa apkaartne jamaj lasiitu morali no seerijas "Beerns ir Laime!" (aha, zinam shito laimi! re, tai manaj druzhkaj grutniecibas toksikoze saakas jau pirmajaa grutnieciba smeensi - tieshi taa vinja uzzinajaa, ka ir staavoklii.. a tai citaj drushkaj vairs nekam neatliek laika un pati izskataas peec vecas chiibas muuzhdien halaataa pa maaju jemoties un pamperus savam siikajam, kursh nepaartraukti bljau, nemitigi mainot - Negribu Shitaadu "laimi"!), tad shamaa pasaak sleetp to visu zem sakramentaalas fraazes "Es gribu beernu, jo jutos tam gatava!", kaut pati tieshi sekundi pirms savas grutniecibas atklaashanas bija Pilnigi Paarliecinaata, ka nau tam gatava... un taa vinja turpina dusmoties, baidiities, shaubiities, apjukt, niknoties, baidities, klusiibaa zheelot sevi par nelaimi, kas jamaj uzklupusi liidz pat bridim, kad tas kas ieperinaajies vinjas veederaa un padarijis vinjas figuuru liidzigu bumbierim, beidzot naak pasaulee.... un naak shis atnaaceejs shaj pasaulee Pilnigi Neatkarigi no taa, ka shamaa tuvaakajaa apkaartnee Ir vaj Nau kaut viena buutne, kas Justos_Gatava "mates lomai"...
p.s. - es veel joprojaam nejuutos gatava maates lomai, laj gan jau labi pasen esu mamma, un kaa dazhi meedz apgalvot - pavisam neslikta mamma..:)


komentaars uz atbildi - "Esmu ar mieru dzemdēt bērnu, ja viņa tēvs viņu audzinās. Nevar taču bērns paļauties uz tik bezatbildīgu māti!" ...
shitas ir vismuljkjiigakaais pretargumenc shitaadaj teemaj, kaadu vien var izdomaat.... muljkjiibas kalngals!!!...
lai kaa tur arii nebutu, bet tas ir vispaarzinaams fakc, ka viiriesha loma beerna radishanaa, dzemdeeshanaa un audiznaashanaa ir visaj pakaartota, sakaraa ar ko praktiski visi viirieshi uz momentu, kad sieviete paliek staavoklii, juutas kudii Bezatbildiigaaki par visbezatbildiigaako sievishkji pasaulee.. jo vinjiem prosta naprosta nau ne jausmas, kaa no paaris minushu skuupstiem un glaastiem vareeja sanaakt taa, ka peec tik un tik meneshiem shamo saux par "teeti" (kaac, nafig, es "teetis"? es taksh baidos no sikajiem vispaar un kopumaa.. sikie parasti ir tik apnicigi, uzdod debilus jautajumus, nedzer alu un nepipee, un ja taa dura to siiko dzemdees, man naaxies atteikties no iksezdienas pirtinjas ar draugiem /a tur Taadas mejtushkas dazhreiz uzpeld!!/, jo ja es neatteikshos, visi mani zaagjees, ka e snemaz nerupeejos par gjimeni.. kaada nafig gjimene, ja taa kaza taagad man riikos traadiridus ne tikaj par to, ka es neesu pamanijis jamaas svaigo amnikiru /chorts! es 36 stundas bez apstajas vagonus kraameeju!! shitaadaa peecstaavoklii es nepamaniitu pat ja man kaads manikiru taisitu, kur nu veel uz kaada citiem nagiem!?!?/, bet arii par to, ka vinja, redz, uznjemusies puules un dzemdeejusi man bljaustiigu, kakaajoshu un pumpainu siici, kura deelj man tagad bus jaakramee vagoni nevis 36 stundas no vietas, bet visas 52...) un shamie no berna naakshnas pasaulee baidaas kudi vairaka par visbailiigaako sievishkji....
ir mamaa atbildiga vaj bezatbildiiga, bet saakotneejais posms - gruutnieciba, toksikoze, bumbierveida figura un sapampushaas kaajas - bus tikaj un vienigi vinjas paarzinjaa un uz pilnu vinjas atbildiibu...
un tikaj peec tam, kad beernam bus kaadi 10-12 gadi apkaarteejiem bus redzams, kursh tad tamjaa semejkaa (ja tur ir ari virss - gadaas, ka viiri aizbeeg no bezatbildiigas mammas un sava siicha jau meenesi peec beerna naakshanas pasaulee un mammaj ar Pilnu_Bezatbildiibu jaatiek pashaj galaa ar beernu visu savu atlikusho muuzhu vienaj pashaj? ir tas Atbildiigais un Bezatbildiigais...
p.s. - uzprasiet manaj mejtaj - shamaa jums Pieraadis, ka es veel joprojaam iru Visbezatbildiigakaa mamma pasaulee.. nekaa nevar padarit - i Robis, i mejtele kau ka izauga ij pusliidz normaali saformejas pusliidz normaalos pieaugushos cilveekos ar visu manu bezatbildiibu..;)

atbilde uz komentaaru -"...bet bērnam jau vajag nepārtrauktas rūpes, kam es būšu gatava kaut kad vēlāk:)"...
vajag gan, aj kaa vajag tam bernam nepaartrauktas ruupes.. divu dienu vecumaa no dzimshanas vajag, divdesmit gadu vecumaa no dzimshanas vajag, un arii simts divdesmit gadu vecumaa no dzimshanas vajag tam beernam, laj kaads par vinju Nepaartraukti ruupeejas..:)) jo mees visi - vienalga cik veci vaj enveci, vienalga cik resni vaj tievi, vienalga ar kaadaam frizuraam vai plikpauraini, esam un paliekam Vienmeer un Visur beerni, kuri Grib, Pieprasa, Pagjeer un Paveel, laj par mums Kaads_Ruupeejas.:)) un buus tikai godiigi, ja arii tu par kaadu rupesies, nevis visi tikai par tevi.:)) un Buut_Gatavam rupeeties par kaadu neviens no mums nekad nespees, jo taa vai savaadaak mees visi visu savu muzhu, jau no mazaam dienaam par kaadu ruupeejamies - par miljoto pliisha laaciti, par mamas labo garastaavokli, par drauga/draudzenes labsajutu muusu kompaanijaa - mees Nekad nebusim gatavi rupeeties, jo mees mees rupeejamies Nepaatraukti par Ljoti Daudziem - par kuru vairak, pa rkuru mazaak - bet ruupeejamies.:) taa nu tas cilvecinjsh ir radiic..;))
p.s. - es veel joprojaam pa bikam ruupeejos par saveejiem un shamie veel joprojaam pa bikam rupeejas par mani - kau kaac apburtais ruupeeshanaas lox..;) Dikti Patiikams apburtais lox..;))
Linkir doma

Comments:
[User Picture]
From:[info]krii
Date:30. Janvāris 2008 - 13:30
(Link)
Kaut kā baigi patiesi. It nemaz nav, ko iebilst.:)
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 13:31
(Link)
tak es Baisi Daudz par to visu savlaik iru proveejusi Domaat.:)) sameera Daudzus gadus.:)
veel tagad pa briizham par to proveeju Domaat..;))
From:[info]fedrs
Date:30. Janvāris 2008 - 13:34
(Link)
Tātad tu tomēr vēl dzemdēsi ;)
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 13:37
(Link)
nemuuzham, runjchuk..:)))
es veel nekad neesmu dzemdejusi - man ir kjeizargrieziens..;) un ja veel gadisies palikt grutaj, tad gan jau atkal taisiis to pashu griezienu - man ir dzemdes patologjija - neveras valjaa..:))
[User Picture]
From:[info]kuminjsh
Date:30. Janvāris 2008 - 13:30
(Link)
Aha, piekrītu;)
Un pie pirmā komentāra varu tikai piebilst no savas puses: ja viss nebūtu noticis tā, kā notika (tb ka Juniors pieteicās), es droši vien vēl joprojām nebūtu "gatava". Un nekad nebūtu gatava. Un ar diezgan lielu garantiju varu teikt, ka manis šobrīd vairs nebūtu.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 13:37
(Link)
es vel joprojaam nejutos gatava.:))
sk.manu atbildi Kreizai.:)
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:30. Janvāris 2008 - 13:30
(Link)
komentaars uz atbildi "..Principā jā. Ne tagad un ne šobrīd (nejūtos gatava mātes lomai).."...
Pilnīgi nepiekrītu- es gribēju katru savu bērnu par spīti tam, ka nekad tā īsti nebija ne apstākļi, ne kas... Es vienkārši gribēju... Hormoni, kaķenes instinkts, es nezinu... Un nekad man tas nebija pārsteigums...Un vienmēr vajadzēja tikai vienreiz noriskēt un neizsargāties (jo gribējās, bet apzināti pieņemt lēmumu dūšas nebija), un viss, bērniņš izmantoja jau pirmo iespēju :)))
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 13:35
(Link)
kad man aarsti pateica "Jums NEKAD nebuus beernu!", es ar, chista principiaali saaku "gribeet" beernu.. kad operaacijas (kuru sakaraa ar to atlika) priekshvakaraa atklaajas, ka es esmu staavoklii, es izgaaju cauri visam shitam manis apraxtitajaam ar Pilnu Atbildiibu, Visu Laiku Apzinoties, ka es Baidos, ka es Neesmu_Gatava un tagad, kad maneejie ir Pavisam Pieaugushi un Pashi Ar Savaam Gjimeeneem, es vel joprojaam Baidos un veel joprojaam Neesmu Gatava buut Maate.:)) un Nepaatraukti BRIINOS "Nu kaa tas var buut - man, un Shitaadi pusliidz izdevushies beernelji??? NETCAMI!!!!!"..;))
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:30. Janvāris 2008 - 13:41
(Link)
Nu tas- kā tādai mātei kā es ir izauguši tik ļoti forši bērni, mani arī vienmēr izbrīna ;)
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:30. Janvāris 2008 - 13:32
(Link)
Tev taisnība, protams. Tas, ka es rakstu - nejūtos gatava - vairāk ir par to, ka ir daudzas sievietes, kurām bērni patīk un kuras ar viņiem labi saprotas, kamēr man viņi ne patīk, ne es ar viņiem varu saprasties. Kaut kad pasen pie manis bija diskusija par šo tēmu un meitenes mierināja, ka savējos jau vienmēr varot pieciest :)
Un vēl, protams, egoistiskais moments - es labi saprotu, ka bērns konkrēti piesien pie mājas un uzliek pavisam citu atbildību (tīri fiziski, neatkarīgi no atbildības vai bezatbildības sajūtām). Līdz ar to - kādu laiku es vēl labprāt pabumbulējos kā bezbērnu sievišķis, kas dara, ko grib, nevis to, ko vajag.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 13:39
(Link)
neuztver sho manu puxtu kaa konreetu paarmetumu tev.:)) es prosta lasiju un briinojos par stereotipajaam atbildeem.:) nevienu briidi nevienaj no Esinjas puxta komenteetaajaam nesmu meegjinaajusi "uzbraukt" personiigi - shis mans puxc ir Globaals Par Probleemu..;)
From:[info]fanija
Date:30. Janvāris 2008 - 13:34
(Link)
Nunu, savā komentārā, kuru Tu arī te esi apskatījusi, es vis nerunāju par kaut kādu psiholoģisko gatavību vai mistisko mātišķo apziņu, bet iemesls ir visai konkrēts - vispirms dot vaļā pa pasauli, bērnu jautājums - pēc tam. Jo manā izpratnē rūpes ir saistītas ar klātbūtni, bet pagaidām nekur un nevienam to vis negribu solīt.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 13:41
(Link)
.. aha..;) un tad pienaax tava 50-taa jubileja, tu veel joprojaam klidisi pa pasauli un dosi vlajaa un klusibaa apskaudisi taas savas pazinjas, kuras arii dos valjaa un kliidis pa pasauli, tikaj jamaam buus Lieli Beerni a teu nebuus nekaa, jo tu busi visu laiku klidusi pa psauli un devusi valjaa un nejutusies gatava uznjemties ruupes.:))

p.s. tas Nau Personiigs Uzbrauciens - tas ir Globaali..:))
From:[info]fanija
Date:30. Janvāris 2008 - 13:44
(Link)
Kā būs, to nezinām, bet klīst es gribu tieši šobrīd. Es esmu gribējusi bērnu un arī gribējusi par viņu rūpēties kaut kad agrāk, un gribēšu arī to vēlāk. Bet tās 50. jubilejas dēļ vien nav vērts, ja visādi citādi man tagad ir nē. (Kā uzbraucienu es to ar nemaz neuztvēru, citu domas drīkst no manējām atšķirties, tas tak interesanti:)
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:30. Janvāris 2008 - 13:44
(Link)
No šitā man reizēm ir bail, bet nu jau vairs nekā - ja gribēja laicīgi sīčus audzināt, tad vajadzēja ap 20 to darīt, un ap 30 jau būtu samērā brīvi :)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:30. Janvāris 2008 - 13:46
(Link)
Bet vai tā apskaušana ir neizbēgama?

Es nezinu, kā ir, ja ir bērni, tāpēc arī neskaužu. Nu, līdzīgi kā es neskaužu, ka kaķim ir aste, kuras man nav.

Bet var jau būt, ka ap tiem 50 man gribēsies, lai tie bērni būtu. Es šobrīd to nespēju iedomāties, bet no tā man ir drusku bail.
From:[info]fanija
Date:30. Janvāris 2008 - 13:48
(Link)
Nu bet kuram ir garantija, ka jau pēc pusgada Tu bērnu negribēsi? Šī brīža sajūtas un gribēšana taču nav nekāda iekalta nolemtība.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:30. Janvāris 2008 - 13:49
(Link)
Arī tiesa.:)
Ai, un tiešām - nezinot, ko es gribēšu vai negribēšu jau nākamajā brīdī, ir pārāk naivi mēģin`ta prognozēt, ko es apskaudīšu vai nožēlošu pēc 15 gadiem un vēlāk.
From:[info]fanija
Date:30. Janvāris 2008 - 13:59
(Link)
Jā, jo tagad Tu tikpat labi vari teorētiski pieņemt, ka 50 gados apskaudīsi tās, kam turīgs vīrs, māja un pilna garāža ar mašīnām, nu un ko, tad steidzīgi tagad meklēt tādu, lai tikai statistiskie rādītāji būtu izpildīti?:)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:30. Janvāris 2008 - 14:13
(Link)
Vo, vo.:)
[User Picture]
From:[info]ld
Date:30. Janvāris 2008 - 15:01
(Link)
kad sīkajam būs pusgads, tad tu būsi tā savaņģota, ka nepret ko negribēsi mainīt neko :)
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 13:51
(Link)
diemzheel taa ir neizbeegama... jo to rada Vientuliiba..;((
nu veel jau var pamaniities uz to laiku apgaadaaties ar citaada veida beernu - ar viiru - taadu pashu bezbeernainu.:)) tad buus pavisam OK un tu nejutiisies vientulja un beerni teu Patieshaam buus Lieka_Grezniiba...:))
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:30. Janvāris 2008 - 13:53
(Link)
Var taču adoptēt paaugušos bērnu. Vai strādāt par aukli (manai auklītei bija jau pieaugusi meita, kad viņa sāka pie mums strādāt, un rezultātā viņas kļuva teju par mūsu radiniecēm līdz pat pāragrajam mūža galam).
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 13:55
(Link)
arii shitaa var.:))
[User Picture]
From:[info]krii
Date:30. Janvāris 2008 - 14:12
(Link)
Tpu, tpu, tpu - bet vientulības sajūta man nav pazīstama. Gan tāpēc, ka man ir vajadzīga daudz lielāka vienatnes porcija nekā 90 % man zināmo cilvēku, gan arī tāpēc, ka ap mani vienmēr ir bijis patiešām daudz cilvēku, kurus es mīlu un kuri mani mīl. Ja pieņemu, ka šajās divās lietās nekas būtiski nemainīsies, skaudībai nebūs pamata.:)
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:30. Janvāris 2008 - 14:10
(Link)
a man nospļauties par tavu viedokli
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 14:12
(Link)
tikaj uz griidas nespljau un bliivi sabiedrizeetaas vietaas ne.:) a taa spljau pavisam droshi - es ar dazhrreiz paspljaudos..;)))
[User Picture]
From:[info]ld
Date:30. Janvāris 2008 - 14:56
(Link)
tante nu tu norūci :)
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 14:57
(Link)
nu bet es taksh iru un palieku Lauva..;) no taa man nekur neiabeegt..;(((
[User Picture]
From:[info]aizliegts_v
Date:30. Janvāris 2008 - 14:56
(Link)
Āmen!

Vienīgais, ko varu piebilst - nemaz jau ar tik veca un nesmuka neizskaties ;)
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 14:58
(Link)
kush!!..;) TO nevienam Nedriixt teikt - lai domaa, ka iru veca, nesmuka un dura - man taa vieglaak dziivot..;)))
[User Picture]
From:[info]aizliegts_v
Date:30. Janvāris 2008 - 15:01
(Link)
Norunāc :D
[User Picture]
From:[info]kramers
Date:30. Janvāris 2008 - 16:04
(Link)
Tant! Teu tik esejas rakstīt i apcerējumus.
Tā jau i ka bērnam nekad nau gatavs. Pirmo gaidīju ar interesi, otro ar pieradumu, trešo ar neizbēgamības sajūtu, a vot savu pirmo mazbērnu gaidīju ar nepacietību un bailēm. Paliekot par vectētiņu 43 gados bija lepnums. Vienīgais mīnus visā šajā lietā ir tas ka pēc mazmeitas piedzimšanas man ir jāguļ ar vecmāmiņu ;(
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 16:07
(Link)
kashmars! KAA teu neiet!!..:((( veel Tik Jauns, a jaagulj ar vecmaminju..;((((
[User Picture]
From:[info]zizii
Date:13. Marts 2008 - 22:41
(Link)
Mans tētis tieši par to arī ir dziļi neapmierināts...
[User Picture]
From:[info]lauwa
Date:30. Janvāris 2008 - 16:42
(Link)
Nu gan, man nav ko teikt.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 16:46
(Link)
/dziezh/ "es zinu - viss ir nepareizi, viss nepareizi raxtiic tur..."...ja?..;))
[User Picture]
From:[info]lauwa
Date:30. Janvāris 2008 - 16:52
(Link)
nu daljai jaa :D tb tev tur tai aprakstaa neietilpst visi ljauzhi po mojemu
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 16:55
(Link)
ja tamjaa Esinjas puxtaa buutu visi iespeejamie komentu varinati par doto teemu uz to momentu, kad es shito saaku driceleet, tad buutu vairaak variaaciju apskatiits.:))
[User Picture]
From:[info]lauwa
Date:30. Janvāris 2008 - 17:14
(Link)
nu ta no sheit piemineetajiem es piesakos pie "skrupulozi plaanotaas ", tik churraat gan es eju kad gribu :DDD
[User Picture]
From:[info]tante
Date:30. Janvāris 2008 - 17:16
(Link)
mana mejta un znoc ar pieder tiem pashiem skrupulozajiem plaanotaajiem.:)))
man domaat, tas vareetu buut radiitaajs, ka es nebuut nenosodu apzinaatu plaanoshanu Pilnveertiigaa Gjimenee..;)))
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:30. Janvāris 2008 - 19:52
(Link)
oj, ku labi rùkts!
[User Picture]
From:[info]aitinja
Date:31. Janvāris 2008 - 22:46
(Link)
stāsta, ka manus piekakātos autiņus mazgājis tēvs, bet viņš mediķis, tie jau laikam citādāki kā normālie vīrieši
[User Picture]
From:[info]tante
Date:31. Janvāris 2008 - 22:49
(Link)
es paziistu viirieshus, kuri vieni pashi audzinaajushi savus beernus no ziidainja vecuma, jo maates tos pametushas.:)
[User Picture]
From:[info]aitinja
Date:31. Janvāris 2008 - 23:24
(Link)
nu re:)
From:[info]pikaso
Date:4. Marts 2008 - 14:46
(Link)
man druškas paziņai vecāki ārsti. bērnam, kad bijis četri/pieci gadi, pie katra nobrāzumiņa u.c. veida sīkumiem - šito tabletīti pret to, šito pret, to, šito vēl pret šito.. vai tagad nav galīgi nozāļota nezinu, bet nu tablešu skaits kā man stāstīja uz vienu mazu visparastāko bērnu `traumu` bijis iespaidīgs.