Comments: |
es pa saviem kalniem un lejām ar laižu ar trīs ātrumiem un vienu bremzi un kājas bremzi piedevā. no sākuma bija jocīgi, ar laiku piešauja sun, manuprāt, tavos rīgas lēzajajos klajumos nav ko pukstēt, ka nekas nesanāks.
un bagāžnieks pats par sevi ir liels plus.
bagāžnieks ir must, īpaši pie mana dzīvesveida :) iedomājies šitādu kurš vēl ir apkarināts ar garajiem dubļubleķiem, bagāžnieku un peku...
ir ok. pietam, ja vēl viegls. man, maita, smags, kas arī laikam vienīgais mīnuss.
es braukājos ar cruiseru, ar gorziņu priekšā un arī gribu bagāžnieku. s ripo labi un nebija pārāk dārgs, savulaik ar piegādi pie durvīm ar zem 100eiro samaksāju.
šis galīgi nav viegls, tur jau visa problēma :) ja mēs ejam braukāties abi, tad es nesu pa trepēm draudziņa ričuku, ak vārgā sieviete. cruiseri tādā ziņā ir baltas šausmas :)
es ar parasti pukstu, ka smagi, bet ja iedomājos, kā dažas bērnu ratiņus un pašu bērnu padusē no piektā stāva augšā lejā staipa.. tad mans kruīznieks tāds nieks vien ir.
ja es šobrīd pirktu jaunu divriteni, notiekti skatītos, lai ir grozs/bagāžnieks un cik smags ir/cik augstu jāstaipa. pie ātrumiem un bremzēm pierod.
grozu/bagāžnieku var uzlikt un noņemt pēc vajadzības. interesanti, kā būtu tam manam iekārotajam ričukam uzlikt normālas bremzes :)
es vot akal dabūju vecu brāļa šosenieku un esmu dikti apmierināts (tik vien, kā tas, ka max ātrums par lēnu un ar tievajām riepām uz grambām dibenu sit):
ahh kāds zaičegs. es ar padomāju ir par šosejniekiem, ir pat par fiksīšiem, bet tālāk par domāšanu neesmu tikusi. saki max ātrums nevelk? vai šosejniekam tā maz var būt? un par dibenu un grambām arī points, gt tādā ziņā ir kā dīvāns :)
From: | |
Date: | June 18th, 2010 - 09:32 pm |
---|
| | | (Link) |
|
vot kur points ar fixi braukt, to es tā arī neesmu sapratusi. ceru saprast kādudien.
oi nu tā ir vispār cita mijiedarbība ar ričuku un apkārtējo pasauli, pamēģini kādreiz.
From: | pikaso |
Date: | June 18th, 2010 - 11:23 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ar viņas riteni jau īsti nemaz tāda kaifa ātri braukt nav. iedomājies - dīvāns un kaut ko vēl mīties? tv kasti tika priekšā.
ar kuras viņas kuru riteni te ir domāts? :)
From: | pikaso |
Date: | June 18th, 2010 - 11:33 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu to, kas nedaudz pēc mad_sil veida, kam bārkstis. dibens pa zemi, stūre debesīs.
From: | pikaso |
Date: | June 18th, 2010 - 11:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nosaukumu nezinu. tas, kas tuvāk rīgai bija. [paskatījos internetos - ja šitā firma, tad bike path sērija ir vislīdzīgākā.]
From: | pikaso |
Date: | June 18th, 2010 - 11:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
pirmārkt, ja jāsteidzas. otrkārt - līdzīgi kā iemesls kāpēc cilvēki iet skriet, kur viens no tiem - izlikties + ātruma kaifs.
ne jau ātri braukt, bet ar fixed speed bike :)
akkjel kur es tāda gadījos, šitik rupji burtisku atpakaļtulkojumu uztaisīt, fixed gear bike ir tas, par ko te ir runa, saprotams.
jā, vot, arī brīnos par šosenieku. iespējams, pieraduma lieta.
jebkurā gadījumā ir noteikti LABĀK/ātrāk nekā ar nešosenieku bija pirms tam, tas gan. bet man anyway prasās .. vot nezinu, kā lai noformulē. lielāki riteņi, priekšējais zobrats? mazāks pakaļējais? pat uz max ātrumu sanāk pēc kāda brīža, ka jāsāk mīties kā uz pažaru skrienot, ja grib vēl ātrumu kāpināt.
bonuss ir arī tāds, ka tas ritenis ir tik viegls un šauŗš, ka pat diezgan liels pretvējš praktiski netraucē braukt.
bet nu ko Rīgā visvairāk jūt, tas ir plāno riepu diskrētais šarms uz jebkuras pārejas: trotuārs/iela. :-/
nu ja pie katras pārejas paceļ pēcpusi no beņķa, moš var sadzīvot?
Nu produkts adnaznačna margināls, bet ja šams ir ar mērķi tiešām lupīt pa šoseju garus gabalus, tad cepuri nost. Jo lielriteņu devaisi tiešām ir ātrāki un mazāk nogurdinoši, nekā kalnābaiki, un ja vēl šitāds, kur viss līdz minimumam - pa smuku asfaltu bauda to ješčo.
Nu pamatjautājums — pēc cik krašiem izstrādāsies reflekss ar kāju bremzēt, nevis neesošos kloķus spiest :) (Cik ir bijusi saskarsme ar vienu tādu devaisu, tā stūres bremzīte tādai simboliskai ātruma samazināšanai vien der)
eggzacktly. sēžu lūk tāda visa pārdomās par saviem asās bremzēšanas ieradumiem...
visu var iemācīties/ no visa var atradināties
Es jau nemēģinu apgalvot pretējo...
es tik piemetinu, lai nomierinātu rasbainieku un nedomātu lieki pa riņķi vien. ,)
From: | |
Date: | June 18th, 2010 - 08:24 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es nez, es pieradu ātri, un ātrums man vispār tikai viens
tu jau ņebosj arī cēli un līgani brauc :)
From: | |
Date: | June 18th, 2010 - 09:30 pm |
---|
| | | (Link) |
|
hm, nē, vakar es izminos pusliepājai cauri 5 minūtēs, ignorējot absolūti visus satiksmes noteikumus un luksoforus :) šitie labi parauj uz inerci, tikai nu, bremzēt jāsāk bišķi laicīgāk nekā ar trosēm :)
From: | (Anonymous) |
Date: | June 18th, 2010 - 08:36 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nav tik traki, es arī šaubījos par kājas bremzi, bet, kad pierod, tad nav ne vainas un pārsēžoties uz parasta ričuku, tā vien gribas ar kāju piebremzēt. ar trīs ātrumiem pa pilsētu pilnīgi pietiek, pamatā izmantoju tikai vienu. vienīgā reize, kad prasījās drusku vairāk ātrumus, bija braucot uz berģiem garajā gabalā. tā kā, ja jums ir ķīmija, tad nav, ko daudz domāt, pārējais ir tikai neliela pielāgošanās :).
ķīmija ir īstais vārds :)
vēl viena lieta, ko ir vērts apsvērt - vai būs garantija remontiem un tādām lietām. Tikko pierādījās, ka tas ir ellīgi nepieciešams.
skaicka nebūs, tas tak ir lietots velo no ārzemēm. abet par "tikko pierādījās" pastāsti vairāk!
nākamnedēļ, došu iespēju Ērenpreisam labot radīto priekšstatu
| From: | ieva |
Date: | June 18th, 2010 - 09:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
neko diži nezinu par taviem braukšanas ieradumiem, bet, nespējot mēli aiz zobiem turēt, gribu te iestarpināt savu "nē". aizej sadziedies ar kādu no jaunajiem, nav nemaz tik grūti. turklāt smuka meitene, gan jau atlaidi ar' dabūsi. apsvērumi? ja nu tas nav akurāt k-kāds tā laika superbeiks, tur, nez, speciāli komplektēts no nasas jaunākajiem materiāliem, tad man 80Ls šķiet nejēdzīga cena, jo tas ritenis ir visos iespējamos aspektos vienkārši un nepielūdzami novecojis. arī tas, ka braukā dažādās sezonās. vopšem - nešķiet, ka viņš atbilstu tavām vajadzībām, kaut arī labi zinu, kā ir sadziedāties un tā :) tomēr paskaties vēl uz citiem, ja ekur nav jāskrien, silti iesaku.
jā, es pilnīgi noteikti iešu apgrābāt arī jaunus un spožus ričukus, lai neuzķertos uz šo vienu. ir tomēr šaubas par to kājas bremzi, man patīk uzmīt ātri un bremzēt strauji. viņš gan nav arī nepielūdzami novecojis, citādi mēs nevarētu sadziedāties nemaz. tikai ir vēl tāds apsvērums, ka tie 80 ls man atrastos, bet 200+ vismaz uzreiz nē :)
nu nezinu. mācījies braukt ar mānējo un iemacījies. es braucot vispār nedomāju par bremzēm tas notiek refleksā. un tur ar to pedāli ir viens noslēpums. es bremzēju tā lai pedālis būtu tur kur man vajag. :)
Es zinu, es atkārtojos un uzbāžos un jau trešo reizi saku, aizej, rasbainiek pie Foxa uz veloprofs.lv un apskaties, ko piedāvā čehu velobūve. Tur ir arī "mazāk sportiskāki" par ļoti MTB manējo; bet price performance ir ūber.
nu jā, šis ar ir blociņā pierakstīts, bet nu ieteikumiņš par 500 šekeļiem man nav pa spēkam :)
Nu pag, pag, tas bija sen un arī nav taisnība. :) ir jau arī citas opcijas, galnais- zināt, ko gribi.
O jā, Superior ir vienkārši haiteks un kosmoss, cik sanācis apostīt. Megadevaisi. (Tiesa gan praiss nepatīkams, salīdzinot ar Trek utml.)
Toties tikai tagad uzzināju, ka jamos man te kaut kur kaimiņos skrūvē, kas to būtu domājis!
Pirms pagādāju savu superioru, arī nekē nezināju par šamiem, pazinu giantus un meridas un visko tādu; bet man salauza sirdi šis čechijas brinums un jau 2 gadu braucu un slavēju. te nu gan jāatzīst, ka čechu rūpniecība mājsaimniecībā ir plaši pārstāvēta, jo arī auto ir škoda, tā ka nekādu aizspriedumu ij būt nevar.
Praiss nepatīkams, salīdzinot ar Trek? Kopš kura laika? Man ir radies pamatots iespaids, ka Trek ir smuki un forši, bet ar sliktāku aprīkojumu pie vienāda cenu līmeņa, jo jāmaksā par brendu.
Hmmmm, man atmiņā, ka šitie agregāti bija 3 normālu Treku cenā... Bet varbūt, ka neadekvātus modeļus salīdzinu, jo toreiz skatījos tādu jeibogu dārgo galu, viegli pārnēsājamu uz kreisās rokas mazā pirkstiņa un izpucētu kā kompete. Ilgi pēc tam siekalojos, bet ceņņiks bija starp lielākajiem matemātikā iespējamiem trīsciparu skaitļiem.
| From: | osinsh |
Date: | June 19th, 2010 - 01:23 am |
---|
| | | (Link) |
|
kājas bremze - end of the topic. aizmirsti. tas ir pilnīgs atstojs. pie visa, protams, pierod, bet tas ir ne tikai neērti, bet arī dažbrīd var būt bīstami. turpini nesteidzoties meklēt tālāk.
klau, ķecerīgs jautājums - a cik liels pisaks būtu viņam pieburt normālas bremzes? ņemot vērā to, ka viss pārējais man viņā tiešām ļoti ļoti patīk, un tā negadās bieži.
Man šķiet, ka tas ir reāli izdarāms, bet kopumā ar citiem apkopes darbiem maksās vēl 80 Ls. Ja ričuks ir wīī un patīk, tad varbūt pat ir vērts.
| From: | osinsh |
Date: | June 19th, 2010 - 07:43 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nevaru droši teikt, bet man jau šķiet, ka rumba aizmugurējā jāmaina. A par bremzēm jāskatās, vai tās pie rāmja var pielikt.
anywayz - sanāks singlespeed tev.
| From: | osinsh |
Date: | June 19th, 2010 - 07:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
+ ja negribēsi singlespeed, tad to aizmugurējo pārslēdzēju teorētiski var uzlikt ar atbilstošu (?) adapteru, jo tādam velo ganjau rāmī pašā tās ļipas nav.
resp. ja paturi singlespeed un ir brake mounts tad jā - 80 latos varētu iekļauties - spieķošana / rumba lētā kāda / bremzes lētās / hēbelis.
rasbainiek, turpini meklēt. | |