zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Jun. 18th, 2010|07:42 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]


mīļo sīrupiņ, man ir problēma.
es tā neaktīvi meklēju jaunu ričuku (neaktīvi tāpēc, ka neesmu pārlieku bagāta meitene, un arī tāpēc, ka labi pacenšoties, var uz piekto stāvu izstaipīt arī manu 17kilogramīgo dranduļetu). bet šodien vienā no vācu un holandiešu grabažu un negrabažu tirgotavām ieraudzīju tādu, kurš jau uzreiz izskatījās pēc mana ričuka. pēc tam, kad pacilāju viņu rokās, mūsu sirdis jau bija gatavas vienoties kopīgā dziesmā. bet dziesma aprāvās pie faktora "kājas bremze un 3 ātrumi rumbā".
vot kā jūs domājat (tie, kuri zina, kā es braucu) - es nebūšu briesmīgi nelaimīga ar 3 ātrumiem rumbā, 1 rokas bremzīti un kājas bremzi? mani briesmīgi kretinē tas, ka pedāli nevar nolikt tur, kur man vajag. bet visādi citādi ričuks lielisks.
plusi: viegls, un tas vēl ar visiem garajiem dubļubleķiem, kas man ir total must, bagāžnieku, kas arī man ir total must, un peku, kas ir patīkams bonuss. plānas un plikas riepas (vasarā pluss, ātri ripo).
mīnusi: kājas bremze, kājas bremze, vēlreiz kājas bremze. un 3 ātrumi rumbā un tas tizlais pārslēdzējs, kāds visiem 80to gadu ričukiem. plānas un plikas riepas (ko es darīšu ziemā? kur es dabūšu kaut ko tādu, ko var uzlikt to pliko riepu vietā un tik plānu? un kas nemaksās 200 eiro gabalā?)
un vēl nav skaidrs, vai 80 ls par tādu ir ok vai nav. ja ņem vērā, ka es savu gt nopirku par 100 (neieslīgsim detaļās, cik viņā ir ieguldīts vēl pēc tam, bet nu es jau viņu arī jāju). cik tālu ir no šiem 80 līdz 200+ par jaunu un spīdīgu lētā gala treku vai ekvivalentu (kuru es vēl neesmu apgrābstījusi un mūsu sirdīm nav bijusi iespēja vienoties kopīgā dziesmā)?
ak sīrupiņ, kā man dzīvot tālāk?
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]spuldziite
Date:June 18th, 2010 - 07:51 pm
(Link)
es pa saviem kalniem un lejām ar laižu ar trīs ātrumiem un vienu bremzi un kājas bremzi piedevā. no sākuma bija jocīgi, ar laiku piešauja sun, manuprāt, tavos rīgas lēzajajos klajumos nav ko pukstēt, ka nekas nesanāks.

un bagāžnieks pats par sevi ir liels plus.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 07:56 pm
(Link)
bagāžnieks ir must, īpaši pie mana dzīvesveida :)
iedomājies šitādu

kurš vēl ir apkarināts ar garajiem dubļubleķiem, bagāžnieku un peku...
[User Picture]
From:[info]spuldziite
Date:June 18th, 2010 - 08:05 pm
(Link)
ir ok. pietam, ja vēl viegls. man, maita, smags, kas arī laikam vienīgais mīnuss.

es braukājos ar cruiseru, ar gorziņu priekšā un arī gribu bagāžnieku. s ripo labi un nebija pārāk dārgs, savulaik ar piegādi pie durvīm ar zem 100eiro samaksāju.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 08:13 pm
(Link)
šis galīgi nav viegls, tur jau visa problēma :)
ja mēs ejam braukāties abi, tad es nesu pa trepēm draudziņa ričuku, ak vārgā sieviete.
cruiseri tādā ziņā ir baltas šausmas :)
[User Picture]
From:[info]spuldziite
Date:June 18th, 2010 - 08:16 pm
(Link)
es ar parasti pukstu, ka smagi, bet ja iedomājos, kā dažas bērnu ratiņus un pašu bērnu padusē no piektā stāva augšā lejā staipa.. tad mans kruīznieks tāds nieks vien ir.

ja es šobrīd pirktu jaunu divriteni, notiekti skatītos, lai ir grozs/bagāžnieks un cik smags ir/cik augstu jāstaipa. pie ātrumiem un bremzēm pierod.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 08:25 pm
(Link)
grozu/bagāžnieku var uzlikt un noņemt pēc vajadzības. interesanti, kā būtu tam manam iekārotajam ričukam uzlikt normālas bremzes :)
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:June 18th, 2010 - 08:48 pm
(Link)
es vot akal dabūju vecu brāļa šosenieku un esmu dikti apmierināts (tik vien, kā tas, ka max ātrums par lēnu un ar tievajām riepām uz grambām dibenu sit):

[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 08:55 pm
(Link)
ahh kāds zaičegs. es ar padomāju ir par šosejniekiem, ir pat par fiksīšiem, bet tālāk par domāšanu neesmu tikusi. saki max ātrums nevelk? vai šosejniekam tā maz var būt?
un par dibenu un grambām arī points, gt tādā ziņā ir kā dīvāns :)
From:[info]
Date:June 18th, 2010 - 09:32 pm
(Link)
vot kur points ar fixi braukt, to es tā arī neesmu sapratusi. ceru saprast kādudien.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 10:26 pm
(Link)
oi nu tā ir vispār cita mijiedarbība ar ričuku un apkārtējo pasauli, pamēģini kādreiz.
From:[info]pikaso
Date:June 18th, 2010 - 11:23 pm
(Link)
ar viņas riteni jau īsti nemaz tāda kaifa ātri braukt nav. iedomājies - dīvāns un kaut ko vēl mīties? tv kasti tika priekšā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 11:30 pm
(Link)
ar kuras viņas kuru riteni te ir domāts? :)
From:[info]pikaso
Date:June 18th, 2010 - 11:33 pm
(Link)
nu to, kas nedaudz pēc mad_sil veida, kam bārkstis.
dibens pa zemi, stūre debesīs.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 11:35 pm
(Link)
aa, teh schwinn?
From:[info]pikaso
Date:June 18th, 2010 - 11:50 pm
(Link)
nosaukumu nezinu. tas, kas tuvāk rīgai bija.
[paskatījos internetos - ja šitā firma, tad bike path sērija ir vislīdzīgākā.]
From:[info]pikaso
Date:June 18th, 2010 - 11:52 pm
(Link)
pirmārkt, ja jāsteidzas.
otrkārt - līdzīgi kā iemesls kāpēc cilvēki iet skriet, kur viens no tiem - izlikties + ātruma kaifs.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 11:58 pm
(Link)
ne jau ātri braukt, bet ar fixed speed bike :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 19th, 2010 - 12:34 am
(Link)
akkjel kur es tāda gadījos, šitik rupji burtisku atpakaļtulkojumu uztaisīt, fixed gear bike ir tas, par ko te ir runa, saprotams.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:June 18th, 2010 - 10:16 pm
(Link)
jā, vot, arī brīnos par šosenieku. iespējams, pieraduma lieta.

jebkurā gadījumā ir noteikti LABĀK/ātrāk nekā ar nešosenieku bija pirms tam, tas gan. bet man anyway prasās .. vot nezinu, kā lai noformulē. lielāki riteņi, priekšējais zobrats? mazāks pakaļējais? pat uz max ātrumu sanāk pēc kāda brīža, ka jāsāk mīties kā uz pažaru skrienot, ja grib vēl ātrumu kāpināt.

bonuss ir arī tāds, ka tas ritenis ir tik viegls un šauŗš, ka pat diezgan liels pretvējš praktiski netraucē braukt.

bet nu ko Rīgā visvairāk jūt, tas ir plāno riepu diskrētais šarms uz jebkuras pārejas: trotuārs/iela. :-/
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 10:27 pm
(Link)
nu ja pie katras pārejas paceļ pēcpusi no beņķa, moš var sadzīvot?
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 18th, 2010 - 10:56 pm
(Link)
Nu produkts adnaznačna margināls, bet ja šams ir ar mērķi tiešām lupīt pa šoseju garus gabalus, tad cepuri nost. Jo lielriteņu devaisi tiešām ir ātrāki un mazāk nogurdinoši, nekā kalnābaiki, un ja vēl šitāds, kur viss līdz minimumam - pa smuku asfaltu bauda to ješčo.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 18th, 2010 - 07:57 pm
(Link)
Nu pamatjautājums — pēc cik krašiem izstrādāsies reflekss ar kāju bremzēt, nevis neesošos kloķus spiest :) (Cik ir bijusi saskarsme ar vienu tādu devaisu, tā stūres bremzīte tādai simboliskai ātruma samazināšanai vien der)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 07:59 pm
(Link)
eggzacktly. sēžu lūk tāda visa pārdomās par saviem asās bremzēšanas ieradumiem...
From:[info]spuldziite
Date:June 18th, 2010 - 08:05 pm
(Link)
visu var iemācīties/ no visa var atradināties
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 18th, 2010 - 08:07 pm
(Link)
Es jau nemēģinu apgalvot pretējo...
From:[info]spuldziite
Date:June 18th, 2010 - 08:08 pm
(Link)
es tik piemetinu, lai nomierinātu rasbainieku un nedomātu lieki pa riņķi vien. ,)
From:[info]
Date:June 18th, 2010 - 08:24 pm
(Link)
es nez, es pieradu ātri, un ātrums man vispār tikai viens
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 08:33 pm
(Link)
tu jau ņebosj arī cēli un līgani brauc :)
From:[info]
Date:June 18th, 2010 - 09:30 pm
(Link)
hm, nē, vakar es izminos pusliepājai cauri 5 minūtēs, ignorējot absolūti visus satiksmes noteikumus un luksoforus :) šitie labi parauj uz inerci, tikai nu, bremzēt jāsāk bišķi laicīgāk nekā ar trosēm :)
From:(Anonymous)
Date:June 18th, 2010 - 08:36 pm
(Link)
nav tik traki, es arī šaubījos par kājas bremzi, bet, kad pierod, tad nav ne vainas un pārsēžoties uz parasta ričuku, tā vien gribas ar kāju piebremzēt. ar trīs ātrumiem pa pilsētu pilnīgi pietiek, pamatā izmantoju tikai vienu. vienīgā reize, kad prasījās drusku vairāk ātrumus, bija braucot uz berģiem garajā gabalā. tā kā, ja jums ir ķīmija, tad nav, ko daudz domāt, pārējais ir tikai neliela pielāgošanās :).
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 08:59 pm
(Link)
ķīmija ir īstais vārds :)
[User Picture]
From:[info]zimbabve
Date:June 18th, 2010 - 09:02 pm
(Link)
vēl viena lieta, ko ir vērts apsvērt - vai būs garantija remontiem un tādām lietām. Tikko pierādījās, ka tas ir ellīgi nepieciešams.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 09:09 pm
(Link)
skaicka nebūs, tas tak ir lietots velo no ārzemēm. abet par "tikko pierādījās" pastāsti vairāk!
[User Picture]
From:[info]zimbabve
Date:June 18th, 2010 - 09:10 pm
(Link)
nākamnedēļ, došu iespēju Ērenpreisam labot radīto priekšstatu
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:June 18th, 2010 - 09:51 pm
(Link)
neko diži nezinu par taviem braukšanas ieradumiem, bet, nespējot mēli aiz zobiem turēt, gribu te iestarpināt savu "nē". aizej sadziedies ar kādu no jaunajiem, nav nemaz tik grūti. turklāt smuka meitene, gan jau atlaidi ar' dabūsi. apsvērumi? ja nu tas nav akurāt k-kāds tā laika superbeiks, tur, nez, speciāli komplektēts no nasas jaunākajiem materiāliem, tad man 80Ls šķiet nejēdzīga cena, jo tas ritenis ir visos iespējamos aspektos vienkārši un nepielūdzami novecojis. arī tas, ka braukā dažādās sezonās. vopšem - nešķiet, ka viņš atbilstu tavām vajadzībām, kaut arī labi zinu, kā ir sadziedāties un tā :) tomēr paskaties vēl uz citiem, ja ekur nav jāskrien, silti iesaku.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 10:25 pm
(Link)
jā, es pilnīgi noteikti iešu apgrābāt arī jaunus un spožus ričukus, lai neuzķertos uz šo vienu. ir tomēr šaubas par to kājas bremzi, man patīk uzmīt ātri un bremzēt strauji. viņš gan nav arī nepielūdzami novecojis, citādi mēs nevarētu sadziedāties nemaz. tikai ir vēl tāds apsvērums, ka tie 80 ls man atrastos, bet 200+ vismaz uzreiz nē :)
[User Picture]
From:[info]madame_silence
Date:June 18th, 2010 - 10:49 pm
(Link)
nu nezinu. mācījies braukt ar mānējo un iemacījies. es braucot vispār nedomāju par bremzēm tas notiek refleksā. un tur ar to pedāli ir viens noslēpums. es bremzēju tā lai pedālis būtu tur kur man vajag. :)
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:June 18th, 2010 - 11:51 pm
(Link)
Es zinu, es atkārtojos un uzbāžos un jau trešo reizi saku, aizej, rasbainiek pie Foxa uz veloprofs.lv un apskaties, ko piedāvā čehu velobūve. Tur ir arī "mazāk sportiskāki" par ļoti MTB manējo; bet price performance ir ūber.

[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 11:59 pm
(Link)
nu jā, šis ar ir blociņā pierakstīts, bet nu ieteikumiņš par 500 šekeļiem man nav pa spēkam :)
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:June 19th, 2010 - 12:03 am
(Link)
Nu pag, pag, tas bija sen un arī nav taisnība. :) ir jau arī citas opcijas, galnais- zināt, ko gribi.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 19th, 2010 - 12:04 am
(Link)
O jā, Superior ir vienkārši haiteks un kosmoss, cik sanācis apostīt. Megadevaisi. (Tiesa gan praiss nepatīkams, salīdzinot ar Trek utml.)

Toties tikai tagad uzzināju, ka jamos man te kaut kur kaimiņos skrūvē, kas to būtu domājis!
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:June 19th, 2010 - 12:09 am
(Link)
Pirms pagādāju savu superioru, arī nekē nezināju par šamiem, pazinu giantus un meridas un visko tādu; bet man salauza sirdi šis čechijas brinums un jau 2 gadu braucu un slavēju. te nu gan jāatzīst, ka čechu rūpniecība mājsaimniecībā ir plaši pārstāvēta, jo arī auto ir škoda, tā ka nekādu aizspriedumu ij būt nevar.
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:June 19th, 2010 - 11:12 am
(Link)
Praiss nepatīkams, salīdzinot ar Trek? Kopš kura laika? Man ir radies pamatots iespaids, ka Trek ir smuki un forši, bet ar sliktāku aprīkojumu pie vienāda cenu līmeņa, jo jāmaksā par brendu.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 19th, 2010 - 12:32 pm
(Link)
Hmmmm, man atmiņā, ka šitie agregāti bija 3 normālu Treku cenā... Bet varbūt, ka neadekvātus modeļus salīdzinu, jo toreiz skatījos tādu jeibogu dārgo galu, viegli pārnēsājamu uz kreisās rokas mazā pirkstiņa un izpucētu kā kompete. Ilgi pēc tam siekalojos, bet ceņņiks bija starp lielākajiem matemātikā iespējamiem trīsciparu skaitļiem.
[User Picture]
From:[info]osinsh
Date:June 19th, 2010 - 01:23 am
(Link)
kājas bremze - end of the topic. aizmirsti. tas ir pilnīgs atstojs. pie visa, protams, pierod, bet tas ir ne tikai neērti, bet arī dažbrīd var būt bīstami. turpini nesteidzoties meklēt tālāk.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 19th, 2010 - 01:42 am
(Link)
klau, ķecerīgs jautājums - a cik liels pisaks būtu viņam pieburt normālas bremzes? ņemot vērā to, ka viss pārējais man viņā tiešām ļoti ļoti patīk, un tā negadās bieži.
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:June 19th, 2010 - 11:11 am
(Link)
Man šķiet, ka tas ir reāli izdarāms, bet kopumā ar citiem apkopes darbiem maksās vēl 80 Ls. Ja ričuks ir wīī un patīk, tad varbūt pat ir vērts.
[User Picture]
From:[info]osinsh
Date:June 19th, 2010 - 07:43 pm
(Link)
nevaru droši teikt, bet man jau šķiet, ka rumba aizmugurējā jāmaina. A par bremzēm jāskatās, vai tās pie rāmja var pielikt.

anywayz - sanāks singlespeed tev.
[User Picture]
From:[info]osinsh
Date:June 19th, 2010 - 07:47 pm
(Link)
+ ja negribēsi singlespeed, tad to aizmugurējo pārslēdzēju teorētiski var uzlikt ar atbilstošu (?) adapteru, jo tādam velo ganjau rāmī pašā tās ļipas nav.

resp. ja paturi singlespeed un ir brake mounts tad jā - 80 latos varētu iekļauties - spieķošana / rumba lētā kāda / bremzes lētās / hēbelis.

rasbainiek, turpini meklēt.

hackers counter system