zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Jun. 18th, 2010|07:42 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:June 18th, 2010 - 10:16 pm
(Link)
jā, vot, arī brīnos par šosenieku. iespējams, pieraduma lieta.

jebkurā gadījumā ir noteikti LABĀK/ātrāk nekā ar nešosenieku bija pirms tam, tas gan. bet man anyway prasās .. vot nezinu, kā lai noformulē. lielāki riteņi, priekšējais zobrats? mazāks pakaļējais? pat uz max ātrumu sanāk pēc kāda brīža, ka jāsāk mīties kā uz pažaru skrienot, ja grib vēl ātrumu kāpināt.

bonuss ir arī tāds, ka tas ritenis ir tik viegls un šauŗš, ka pat diezgan liels pretvējš praktiski netraucē braukt.

bet nu ko Rīgā visvairāk jūt, tas ir plāno riepu diskrētais šarms uz jebkuras pārejas: trotuārs/iela. :-/
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 18th, 2010 - 10:27 pm
(Link)
nu ja pie katras pārejas paceļ pēcpusi no beņķa, moš var sadzīvot?
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 18th, 2010 - 10:56 pm
(Link)
Nu produkts adnaznačna margināls, bet ja šams ir ar mērķi tiešām lupīt pa šoseju garus gabalus, tad cepuri nost. Jo lielriteņu devaisi tiešām ir ātrāki un mazāk nogurdinoši, nekā kalnābaiki, un ja vēl šitāds, kur viss līdz minimumam - pa smuku asfaltu bauda to ješčo.

hackers counter system