Comments: |
bagāžnieks ir must, īpaši pie mana dzīvesveida :) iedomājies šitādu kurš vēl ir apkarināts ar garajiem dubļubleķiem, bagāžnieku un peku...
ir ok. pietam, ja vēl viegls. man, maita, smags, kas arī laikam vienīgais mīnuss.
es braukājos ar cruiseru, ar gorziņu priekšā un arī gribu bagāžnieku. s ripo labi un nebija pārāk dārgs, savulaik ar piegādi pie durvīm ar zem 100eiro samaksāju.
šis galīgi nav viegls, tur jau visa problēma :) ja mēs ejam braukāties abi, tad es nesu pa trepēm draudziņa ričuku, ak vārgā sieviete. cruiseri tādā ziņā ir baltas šausmas :)
es ar parasti pukstu, ka smagi, bet ja iedomājos, kā dažas bērnu ratiņus un pašu bērnu padusē no piektā stāva augšā lejā staipa.. tad mans kruīznieks tāds nieks vien ir.
ja es šobrīd pirktu jaunu divriteni, notiekti skatītos, lai ir grozs/bagāžnieks un cik smags ir/cik augstu jāstaipa. pie ātrumiem un bremzēm pierod.
grozu/bagāžnieku var uzlikt un noņemt pēc vajadzības. interesanti, kā būtu tam manam iekārotajam ričukam uzlikt normālas bremzes :)
es vot akal dabūju vecu brāļa šosenieku un esmu dikti apmierināts (tik vien, kā tas, ka max ātrums par lēnu un ar tievajām riepām uz grambām dibenu sit):
ahh kāds zaičegs. es ar padomāju ir par šosejniekiem, ir pat par fiksīšiem, bet tālāk par domāšanu neesmu tikusi. saki max ātrums nevelk? vai šosejniekam tā maz var būt? un par dibenu un grambām arī points, gt tādā ziņā ir kā dīvāns :)
From: | |
Date: | June 18th, 2010 - 09:32 pm |
---|
| | | (Link) |
|
vot kur points ar fixi braukt, to es tā arī neesmu sapratusi. ceru saprast kādudien.
oi nu tā ir vispār cita mijiedarbība ar ričuku un apkārtējo pasauli, pamēģini kādreiz.
From: | pikaso |
Date: | June 18th, 2010 - 11:23 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ar viņas riteni jau īsti nemaz tāda kaifa ātri braukt nav. iedomājies - dīvāns un kaut ko vēl mīties? tv kasti tika priekšā.
ar kuras viņas kuru riteni te ir domāts? :)
From: | pikaso |
Date: | June 18th, 2010 - 11:33 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu to, kas nedaudz pēc mad_sil veida, kam bārkstis. dibens pa zemi, stūre debesīs.
From: | pikaso |
Date: | June 18th, 2010 - 11:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nosaukumu nezinu. tas, kas tuvāk rīgai bija. [paskatījos internetos - ja šitā firma, tad bike path sērija ir vislīdzīgākā.]
From: | pikaso |
Date: | June 18th, 2010 - 11:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
pirmārkt, ja jāsteidzas. otrkārt - līdzīgi kā iemesls kāpēc cilvēki iet skriet, kur viens no tiem - izlikties + ātruma kaifs.
ne jau ātri braukt, bet ar fixed speed bike :)
akkjel kur es tāda gadījos, šitik rupji burtisku atpakaļtulkojumu uztaisīt, fixed gear bike ir tas, par ko te ir runa, saprotams.
jā, vot, arī brīnos par šosenieku. iespējams, pieraduma lieta.
jebkurā gadījumā ir noteikti LABĀK/ātrāk nekā ar nešosenieku bija pirms tam, tas gan. bet man anyway prasās .. vot nezinu, kā lai noformulē. lielāki riteņi, priekšējais zobrats? mazāks pakaļējais? pat uz max ātrumu sanāk pēc kāda brīža, ka jāsāk mīties kā uz pažaru skrienot, ja grib vēl ātrumu kāpināt.
bonuss ir arī tāds, ka tas ritenis ir tik viegls un šauŗš, ka pat diezgan liels pretvējš praktiski netraucē braukt.
bet nu ko Rīgā visvairāk jūt, tas ir plāno riepu diskrētais šarms uz jebkuras pārejas: trotuārs/iela. :-/
nu ja pie katras pārejas paceļ pēcpusi no beņķa, moš var sadzīvot?
Nu produkts adnaznačna margināls, bet ja šams ir ar mērķi tiešām lupīt pa šoseju garus gabalus, tad cepuri nost. Jo lielriteņu devaisi tiešām ir ātrāki un mazāk nogurdinoši, nekā kalnābaiki, un ja vēl šitāds, kur viss līdz minimumam - pa smuku asfaltu bauda to ješčo. | |