oblica - Man atkal ir kreņķis! [entries|archive|friends|userinfo]
oblica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Man atkal ir kreņķis! [21. Feb 2008|14:19]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|, , ]

Nākas atzīt, ka uz jautājumu:"Un kad Tu pēdējoreiz piezvanīji savam psihoterapeitam?" (c) [info]krii   man nav, ko atbildēt, jo es pat pirmo reizi viņam neesmu piezvanījusi. Paskatījos, ka citi gan zvanījuši itin cītīgi, dažam pat bijis psihoterapijas kurss, a es... mhm, kauns atzīties, bet patiesi - pat nezinu, ko tāds psihoterapeits dara.

Labi, es zinu no filmām, ka tur jāapguļas uz kušetes, jāaizver acis un jāstāsta kaut kas smeldzīgs, dziļi persōnīgs un dramatisks, kamēr psihoterapeits sēž lielā kubkrēslā un lasa avīzi. Jāstāsta tik ilgi, kamēr viņš to avīzi izlasa un saka: "Jūsu laiks ir beidzies, tiksimies pēc nedēļas!" un tad ir jāsamaksā liela nauda.

Es  te īsti nesaprotu - tas ir labi vai tomēr slikti, ja es pie tā psihoterapeita tā kā ne reizīti, nekad, nekad? It kā jau šķiet, ka labi - tātad esmu ietaupījusi naudu, pie kam mans tēvs ar vienu ausi slikti dzird - varu viņam stāstīt sazin ko un pilnīgi par brīvu... A no otras puses - es, tātad, esmu vecmodīga un vispār - iespējams, ka viss ir tik ļoti, ļoti, ļoti kaut kā "pēc-psihoterapeita-raud", bet es to nemaz nepamanu šitā savā Ulubelē dzīvodamās. Nu, es nezinu!

PS Mani mierina vien tas, ka arī [info]laukuroze  diezi, vai nojauš, kas tas psihoterapeits par zvēru un kāda no tā jēga.

Linkir doma

Comments:
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:21. Februāris 2008 - 14:23
(Link)
Nosarakstu pa visu ģīmi un atzīstos, ka esmu gan bijusi pie psihoterapeita. Tiesa, guļamās kušetes tur nebija un avīžu arī ne, tā kā varbūt tā bija kāda krāpniecība. :/
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 14:34
(Link)
Jābūt ir kušetei! Pa TV tā rāda!
[User Picture]
From:[info]krii
Date:21. Februāris 2008 - 14:50
(Link)
Kušete ir tikai klasiskajiem psihoanalītiķiem! Vienkāršāki ļaudis sēž tāpat mīkstā krēslā un maigi klusinātā apgaismojumā!
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 15:00
(Link)
Maigi klusinātais apgaismojums jau skan labi... Vai masāžu arī var dabūt komplektā? :)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:21. Februāris 2008 - 15:06

(Link)
Nezinu. Bet ieinteresējos.:)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 15:21
(Link)
vislabāk pēdu masāžu. un kakao. Aj, bet es vienalga neietu - kam man jāmaksā, ja es to varu dabūt par velti. :)))
[User Picture]
From:[info]krii
Date:21. Februāris 2008 - 15:43
(Link)
:))))
Zinam jau zinam, kādu vārdiņu cilvēki izdomāja, kad negribēja maksāt naudu!
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 15:44
(Link)
SEX? :DDD
[User Picture]
From:[info]krii
Date:21. Februāris 2008 - 16:17
(Link)
Nē, tak! Par seksu akurāt ir jāmaksā! Ja naudas nav vai žēl maksāt - tad ir MĪLESTĪBA! ;)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:20
(Link)
:DDD
[User Picture]
From:[info]putenis
Date:21. Februāris 2008 - 16:49
(Link)
Man izdevās arī pie masāžas tikt:)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 18:15
(Link)
Aha! Tāaaada tad tā psihoterapija... A kakao, kakao arī dabūji? :D
[User Picture]
From:[info]vineta
Date:21. Februāris 2008 - 14:26
(Link)
Ja Tevi tas spēj mierināt vēl vairāk - es arī neesmu ne bijusi, ne saprotu jēgu. Es pati sev pa brīvu tādu psihiatrijas seansu varu uztaisīt, ka nu tikai ;) Aber vnk, ja gribas parunāt - ir jau ar ko tāpat. Bet es domāju, ka ļoti iespējams līdz psihiatram kādreiz nonākšu gan - piespiedu kārtā ;}
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 14:30
(Link)
:)) Piespiedu kārtā? Tevi darba vieta sūtīs?
[User Picture]
From:[info]vineta
Date:21. Februāris 2008 - 14:34
(Link)
Darba vieta? Pasargdies... ;))) Kaut gan...varbūt vajadzētu ;)

Nē, nu es ceru uz tādu jauku vecuma marasmiņu pēc gadiem 30, kā rezultātā norūpējušies radinieki man varētu sagādāt kādu smuku psihoterapeitu.../sapņaini/ ;D
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 14:34
(Link)
mhm, sarkandaugavā palātiņā vietu, ne psihoterapeitu šie sagādās. :)
[User Picture]
From:[info]vineta
Date:21. Februāris 2008 - 14:35
(Link)
To pēc tam...pēc pāris seansiem! Es uzstāju! Un tad pie smukajiem sanitāriņiem, jā! ;)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 14:37
(Link)
Saldus sapņus!
/oblica kristāla bumbā redz ragavas un mežu/
[User Picture]
From:[info]vineta
Date:21. Februāris 2008 - 14:38
(Link)
;)))
[User Picture]
From:[info]maans
Date:21. Februāris 2008 - 14:30
(Link)
es neesmu bijusi pie psihoterapeita, jo nav bijusi vajadzība. Bet viena paziņa staigāja gadiem. Nopērc abonementu uz gadu un staigā , beigās viņa pati pašu vienkāršāko problēmu nebija spējīga atrisināt. Līdz smieklīgumam absurdi!
Un atkal bija jādzer antidepresanti, lai tiktu no šīs atkarības vaļā.
Bet tas ir individuāli.
Citiem varbūt noder šādas vizītes....
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 14:34
(Link)
Kas, vai ta pats ar sevi parunāt nevar? Un naudu no vienas kabatas pārlikt otrā pēc sarunas. :DD
[User Picture]
From:[info]ld
Date:21. Februāris 2008 - 14:36
(Link)
pieskaiti mani arī :)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 14:38
(Link)
:)
[User Picture]
From:[info]ld
Date:22. Februāris 2008 - 13:00

off topic

(Link)
tu esi juriste, ja? nodarbojies tikai ar problēmu risināšanu jeb arī ko citu?
man vajadzēs padomu līgumu sastādīšanā...
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:22. Februāris 2008 - 13:02

Re: off topic

(Link)
atsūti uz mailu, ko Tev īsti vajag. oblica@inbox.lv
[User Picture]
From:[info]lux_y
Date:21. Februāris 2008 - 14:50
(Link)
Nu es neesmu bijusi, bet man ir draudzene, kas vienu brīdi gāja pie psihoterapeites izbimbāties. No visa atstāstītā aiziet-pabimbā-jūsulaiksbeidzies-tiksimiespēcnedēļas man kaut kā visvairāk iespaidoja tas, ka psihoterapeitei nebija tādi no kastītes izvelkamās salvetes, bet salvetes paciņās. Kad viena paciņa pieraudāta, psihoterapeite pieceļas, atver skapja durvis un pasniedz jaunu paciņu. A skapis tāds līdz augšai piekrauts ar salvešu paciņām.
Tagad vienmēr pie vārda psihoterapeits man tas skapis ar salvetēm uzreiz vizualizējas.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 14:59
(Link)
;DDDDDDDDDD Paņem Dorgās vairumā un bimbā mājās.
[User Picture]
From:[info]mamuts
Date:21. Februāris 2008 - 15:01
(Link)
A nafig naudu tērēt, ja ir spainis vai vašbļoda? vai vanna? ;))
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 15:05
(Link)
Es domāju, Tev pēdējais laiks atvērt privātpraksi (10% no pirmā gada apgrozījuma man par ideju) :)
[User Picture]
From:[info]lux_y
Date:21. Februāris 2008 - 15:07
(Link)
Puņķus slaucīt gar vannas malu? :D
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 15:15
(Link)
spainī.
[User Picture]
From:[info]romija
Date:21. Februāris 2008 - 14:53
(Link)
Neesmu bijusi, negribas nevienu psihoterapeitu iedzīt depresijā.;)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 14:59
(Link)
:))) Viņi vai ta vispār klausās?
[User Picture]
From:[info]mamuts
Date:21. Februāris 2008 - 15:00
(Link)
Es bieži vien pieķeru sevi pie domas, ka es pats būtu labs psihoterapeits, jo dzirde man ir reti draņķīga... ;))
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 15:01
(Link)
Tu gribi par to parunāt?
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 15:05
(Link)
jau rakstu vēstuli.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 15:14
(Link)
Ir vairāki cilvēku tipi kuri nepakļaujas korekcijai. Psihologa ētika prasa par to informēt klientu, kad saprot, ka viņš ir no "nekoriģējamajiem".
Vēl ir cilvēki, kuriem viss ir pietiekami labi un nafig meklēt blusas, ja tās netraucē? Meklējot jau atardīs pilnīgi noteikti.
Cilvēki kuri jūtas labi pie psihologa neiet.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 15:20
(Link)
nekoriģējamiem arī atradīs? tās blusas, ko? vai pateiks, ka nekoriģējams un paprasīs naudu par diagnozi?
Vai psihologs un psihoterapeits ir viens un tas pats?
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 15:36
(Link)
Blusas atradīs visiem, tikai ar vieniem būs vērts strādāt ar otriem ne. Tb rezultāts vai nu būs vai nebūs.
Psihologs un psihoterapeits atšķiras. Psihologam nav tiesību izrakstīt receptes un viņam nav vajadzīga medicīniskā izglītība, lai konsultētu.
Par diagnozi nemaksā, maksā par konsultāciju.
[User Picture]
From:[info]lux_y
Date:21. Februāris 2008 - 15:51
(Link)
Tad psihologs drīkst tikai klausīties?
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 15:55
(Link)
Kāpēc?
Konsultācija sevī neietver tikai klausīšanos.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:02
(Link)
pariezi - tā ietver arī gudru spriedelēšanu par bernības psiholoģiskajām traumām! :D
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 16:03
(Link)
Tas ir ierobežots skatījums.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:05
(Link)
nu, man ir savs pamatots subjektīvs viedoklis par psihologiem LV un to izglītību, kādu viņi te iegūst. Nerespektēju absolūti un nemaz, īpaši jau tos, kas ar psiholoģijas bakalauru iztaisās par baisiem cilvēkpazinējiem. :D
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 16:10
(Link)
Ar psiholoģijas bakalauru vairs nevar atvērt privātpraksti. Tā kā nez vai kāds taisās. Ja Tu domā pamurgošanos i-netā kā konsultāciju, tad tas ir tālu no realitātes.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:13
(Link)
Bez privātprakses ir pietiekami daudz visādu interesantu personāžu, kas sevi iedomā par dižiem cilvēku dvēseļu pazinējiem. Paskaties kaut vai personālatlases firmās. :D
Nu, vispār tā jau ir - ja nezini, ko darīt pēc 12 klases vai arī nekas īsti nepadodas, tad taisnā riksī uz psihologiem vai LU SZF. :P
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 16:20
(Link)
Filtram ir jābūt, tas arī viss.
Pie zobārsta jau ar neiet pie kura katra.
Nu.. kā zināms.. juristi jau ar tikai modes lieta vien.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:22
(Link)
:) Vīriešiem varbūt, beibēm - psiholoģija tomēr topā.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 16:31
(Link)
Nav runa par studēšanu. Ir runa par speciālistu.
No tiem, kas studē tiaki apmēram 5% to dara ar domu par privātpraksi. Lielākoties tie ir reklāmas speciālisti, personāla speciālisti, skolotāji utt, utjp. Studijas tikai kā esošā darba palīglīdzeklis, nevis profesija.
Bet es nestudēju Tevis minētajā vietā un tiem, kam pēc vidusskolas noteikti ir citādi uzskati.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:42
(Link)
es savukārt runāju par to, ar ko MAN (jo, kā zināms, pasaule grizās ap mani ;)) asociējas vārds "psihologs", jo pārsvarā sevi šai vārdā dēvē psiholoģijas knapie bakalauri, kam šķiet, ka viņš tevi saprot no pusvārda un pēc pusotras stundas paviršas pazīšanās ir gatavs analizēt itin visu, pie kam pats ir pārliecināts, ka dara to augsti profesionālā līmenī. Tāda ir mana pieredze ar psihologiem, izņemot vienu, ko pazīstu ļoti personīgi un ļoti labi un kurš ir gan zvērināts advokāts, gan psiholoģijas maģistrs, gan ontopsiholoģijas speciālists. Un ne jau ar LV izglītību. Nu, nerespektēju es LR iegūto psihologa izglītību un šķiet, ka ne es vienīgā.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 16:44
(Link)
Pieredzes nav, bet mnjenjije imeju.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:54
(Link)
Pārāk gari sanāktu klāstīt savu pieredzi. :P
Un stāsts jau iesākumā nebūt nebija par to.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 16:56
(Link)
Tu teici, ka neesi bijusi uz konsultāciju. Tas arī viss.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 17:02
(Link)
PIE PSIHOTERAPEITA!
arī pie psihologa uz tādu, par ko jāmaksā nauda, neesmu bijusi.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 17:03
(Link)
Nu bet es tak tieši par to. Nevaig bļaut.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 17:03
(Link)
Par velti zobus ar neviens kvalitatīvi nelabos.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 17:06
(Link)
durnis bez pieciem latiem ir tikpat durnis, cik tad, ja viņam iedodu piecus latus.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:21. Februāris 2008 - 17:07
(Link)
Ir jābūt durnim, lai maksātu durnim :)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 17:08
(Link)
arī. :)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:21. Februāris 2008 - 16:22
(Link)
Liela daļa taisnības Tevis teiktajā ir. Kaut gan - mūsdienās ar Latvijas pērkamo pseidoizglītību itin visās jomās atrodami diletanti un šarlatāni, krietni lielākā skaitā nekā godīgi profesionāļi. Nedomāju, ka psihologi būtu vienīgais piemērs.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:28
(Link)
Zinu, ka fiziķos neko nenopirksi - rūgtā personīgā pieredze. Nu, ja godīgi, arī šeit iegūstamo jurista izglītību vērtēju diezgan hmmm...
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:21. Februāris 2008 - 16:34
(Link)
Nu teiksim, vīpsnāt par psihologiem, ņemot par standartu LV situāciju ir tas pats, kas par žurnālistiem.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:35
(Link)
es vīpsnāju arī par žurnālistiem, ja kas! :DDDD Nopietni vīpsnāju. /labi, ne par pilnīgi visiem, bet par lielāko vairumu gan/ :D
[User Picture]
From:[info]krii
Date:21. Februāris 2008 - 16:50
(Link)
Ar "pērkamo" es šoreiz biju domājusi sistēmu kā tādu, kad praktiski katram ļautiņam, kaut vai ar redzamām garīgās atpalicības pazīmēm, ir visas iespējas samaksāt iestāšanās naudu un studiju maksu, pamuļļāties pāris gadus un dabūt dajebkādu diplomu.
Nu jā, paldiesdievam, dakteriem laikam ir kādi stingrāki filtri. Un uz fiziķiem vai ķīmiķiem, šķiet, ir mazāka motivācija visādiem idiotiem skriet, jo tur vismaz no vidusskolas palicis miglains priekšstats, ka "ka tik nebija darīšana ar skaitļiem!" :)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:52
(Link)
:DDD
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:21. Februāris 2008 - 16:26
(Link)
Vispārīgi, ir 3 tipi vismaz:

1) psihologs - cilvēks, kurš risina ikdienas jautājumus:
"veic psiholoģisko izpēti un izvērtēšanu, konsultēšanu, psiholoģisko rehabilitāciju..., veicina psiholoģisko adaptāciju un attīstību, veic zinātniskos pētījumus ..." // Psihologa profesijas standarts

2) psihoterapeits:
praktiski, cilvēks, kurš cenšas palīdzēt tev atrisināt kādas tavas problēmas ar noteikta tipa metodēm: eksistenciālā, geštalta, u.c. psihoterapijas.

"Latvijā vēl aizvien pastāv šķelšanās starp psihoterapeitiem – tiem, kuri atzīst psihoterapiju kā ārstniecības vai psihiatrijas apakšnozari, un psihoterapeitiem, kuri piekrīt Strasbūras deklarācijā teiktajam, ka tā ir atsevišķa profesija, un iegūt izglītību tajā var gan ar ārsta diplomu, gan ar izglītību kādā no humanitārajām zinātnēm – psiholoģijā, sociālajā jomā, pedagoģijā, filozofijā u.c." // Psiholoģijas pasaule

3) psihiatrs - viennozīmīgi ārsts ar ārsta diplomu. Vienīgais no šiem trim, kas drīkst ārstēt ar zālēm, līdz ar to parasti arī darbojas tur, kur bez tām neiztikt - slimnīcas, trakonami, utt. (Vēl droši vien var zāles izrakstīt arī tie no mūsu psihoterapeitiem, kuri līdz PT ir nonākuši vispirms kļūstot par mediķiem, bet tas tad ir cits jautājums).


Attiecībā par vīpsnāšanu par psihoterapiju, kas te redzama, manā uztverē ir 3 lietas:

1) ne katram ir vajadzīgs psihoterapeits, bet var izdomāt katram tādu gadījumu, par kuru varētu teikt - principā vot tagad varbūt arī noderētu.

2) ir cilvēki, kuriem psihoterapija ir palīdzējusi diezgan konkrētos veidos. Proti, piemēram, cilvēks ir dzēris vairāk kā varēja atļauties, vai arī, teiksim, sitis sievu. Un pēc šīm sarunām un terapijas to vairs nedara. Varbūt viņam nevajadzēja psihoterapiju, varbūt viņam būtu pieticis ar celi pa pakaļu - kas to lai zina, kas tur varēja vēl palīdzēt? Bet viņš aizgāja pie psihoterapeita, un kopīgi ar viņu darbojoties tomēr kaut ko savā dzīvē atrisināja.

3) tāda tipa komentāri kādi ir te, manuprāt izskatās vairāk vai mazāk pēc tā:

- Ak, skaties, tas tur nokritis un samežģījis sev kāju un tagad viņam esot jāskrien pie traumatologa. Haha, cik smieklīgi. Es jau nu gan nesaprotu, ko tas traumatologs tur tādu dara un nahren tas vajadzīgs.

Nesamežģīsi kāju - nesapratīsi. Priecājies par to.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 18:04
(Link)
Labi, labi - atzīstu:
1) es vīpsnāju par vājiem cilvēkiem, kas par naudu savas problēmas uzkrauj citam;
2) es vīpsnāju par tiem, kas maksā naudu, lai viņus kāds uzklausītu, jo laikam jau paši vien pie vainas, ka neviena, kas uzklausītu par brīvu, vairs nav;
3) es vīpsnāju par cilvēkiem, kas apmeklē psihoterapeitu tāpēc, ka draudzene apmeklē un vispār tas ir moderni,
bet par psihologiem es vīpsnāju in general, jo man ir savs subjektīvs un visai pamatots viedoklis par psihologiem pieejamās izglītības kvalitāti LV.
Psihiatru savukārt es uzskatu par mediķi, ok, tas pēc manas saprašanas ir pielīdzināms traumatologam.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:21. Februāris 2008 - 18:28
(Link)
1) Nuja, galu galā visu taču var atrisināt pats.
Nah mums ārsti, juristi, trolejbusu vadītāji un frizieri.

2) Redzi, tas ir tas pamatmīts par šīm lietām. ka viss, kas tev jādara, ir jāiet, jāsēž uz kušetītes un varēsi šņukstēt par to, cik tev slikti iet. Tā, protams, šur tur arī notiek. Cilvēki, kas tā dara, tērē savu un psihoterepaita laiku. Sakarīgs psihoterapeits, kad redz, ka teiksim, noteiktā laikā neizdodas sarunāt ar pacientu pieņemt pāris pamatlietas, kas vajadzīgas, lai process varētu notikt, viņam pateiks -- sorry, vecīt, redzu tu ar savām problēmām strādāt kopā ar mani nespēj, visu gaišu.

3) Yep, par to var vīpsnāt. Tiesa gan tava vīpsnāšana neizskatās, ka īpaši atšķiras no šo cilvēku priekšstatiem par p.t. -- proti, gan tu, gan "viņi" izskatās, ka domā par to kaut kādā līdzīgā līmenī -- tikai viens ar + zīmi, otrs ar -.

Man grūti spriest par psihologiem, bet nav noliedzams, ka ir cilvēku kategorija, kas par tādiem mēģina kļūt, jo domā, ka tas ir traki cool vai nāk baigais piķis. Tā nu diemžēl ir. Ir gan arī cilvēki, kas par juristiem un finansistiem (un nu jau diemžēl arī datoriķiem) arī tāpēc vien grib kļūt un neko daudz par savu profesiju tā arī neinteresējas. Gan vieniem, gan otriem LV izglītības sistēmā, kā zināms, ir vietiņas, kur viņi var augt.

Tad iedzersim par šādu izvirtību perēkļu iznīdēšanu ar kaitētu dzelzi un nekrausim virsū psihologiem un psihoterapeitiem, kuri to nav pelnījuši! ;)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 18:34
(Link)
:))
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:21. Februāris 2008 - 18:44
(Link)
Un tas ir viss? :D
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 18:56
(Link)
Es vnk cienu Tavu viedokli un to, ka Tu to argumentē, tāpēc man nav vēlmes Tevi kacināt. Un jā - es palieku pie sava - neesmu augstās domās par psihologiem un psihoterapeitiem lielā mērā arī tā iemesla dēļ, ka tiem nav medicīniskās izglītības un ir dzirdēts, ka bieži tie uzņemas naudas dēļ dziedināt tos, kuriem patiesībā nepieciešama psihiatra palīdzība.
Esmu dzirdējusi, ka psihologus drīz pieskaitīšot ārstiem un piebiedros tiem (vai nu pēc klasifikatora vai pie reglamentētajām profesijām, īsti neatceros), bet nezinu, cik tur tās taisnības, bet tas gan ir emmm... biedējoši.
From:[info]mikstmiesis
Date:21. Februāris 2008 - 15:55
(Link)
es ar nav bijis pie psihoterapeita. naudas žēl, kaut gan tīri intereses pēc varētu vienu reizi aiziet un paskatīties kā tāds dzīvajā izskatās ;o)
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:03
(Link)
:)) Man šķiet, ka Tu tam psihoterapeitam par nosvērtu, ko ta šis ar Tevi iesāks? :D
From:[info]mikstmiesis
Date:21. Februāris 2008 - 16:05
(Link)
ko psihoterapeits izdarīs, es nezinu, bet psihologi (vismaz daži) ir izrunājuši ar mani savas problēmas...
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:06
(Link)
:) Viņi Tev maksāja vai Tu viņiem?
From:[info]mikstmiesis
Date:21. Februāris 2008 - 16:12
(Link)
neviens nevienam nemaksājām. vienkārši sēdējām bāriņā un dzērām.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Februāris 2008 - 16:13
(Link)
:)))
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:22. Februāris 2008 - 11:36
(Link)
Nav, nav kušetītes :) Un arī klusinātā apgaismojuma nav :) Man bija šaurs kabinets, kur citos laikos pieņem kaut kāds ortopēds, linoleja grīda un tualete, kurā knapi var ierūmēties; salvetītes no kastītes gan, nevis paciņām.
Bet palīdzēja gan, un pati es ar to nebūtu tikusi galā, tas jāatzīst. Kopš tā laika nav bijis vajadzības.