Skudriņas Tipas un Sprīdīši, padomiņa vaiga
kad jūs aizdodaties uz aizspogulijām un īrējat autõ - kā tur ir ar tām apdrošināšanām papildus, jāņem vai nea, pietiek ar to,kas ir basic?
skatos tadu recordrentacar.com kantori
un vispār,ja jums ir kas derīgs sakāms autoīres sakārā, speriet vaļā, es savā aizkrasnē neko nesprotu. nu,tā,ka nekoneko.
Ā, UN VĒL
vajag maksāt par papildus vadītāju jeb brauc pofigā?
skatos tadu recordrentacar.com kantori
un vispār,ja jums ir kas derīgs sakāms autoīres sakārā, speriet vaļā, es savā aizkrasnē neko nesprotu. nu,tā,ka nekoneko.
Ā, UN VĒL
vajag maksāt par papildus vadītāju jeb brauc pofigā?
mēs ņēmām busu - kad nodevām atrada kaut kādas jocīgas švīkas, ko es pat nespēju saskatīt un ko vēl neko - visu notāmēja un ja nebūtu apdrošināšanas, nāktos piķot trīskārt kā apdrošinātājiem samaksājām
tiesa tas bija vācijā
nav Eiropa, bet palasīt var.
un vēl iesaka - nofočēt visus bojājumus pirms-
vēl jāuzpildās max tuvu nodošanas vietai, jo, ja bāka nav pilna, daudzi kantori vēsi iekasē vēl fiksētu maksu par veselu uzpildi. es pēdējās uzpildes čeku parasti ņemu līdzi uz nomas kantori.
ja vien, protams, neņem pilno apdrošināšanu - tad ir diezgan vienalga, vai iedod tev auto ar skrambām.
tak tas cenas tur vispār smieklīgas - 50 eiro uz 10 dienām, a vot tā apdrosināšana papildus - 140 eiro vēl klāt, viņam žīds pamodies
man Tavuprāt vajag nomāt džipu pie AVis, lai summa izklausīties pieņemama?
ja tur kantori mazākās klases mašīnas iznomā pa 5 eiro dienā, tad droši vien tas viņiem ir pieņemami un ja kantori tie novērtēti pozitīvi,tad droši vien viņu mērķis nav apkrāpt nabag tūristus!
es uzdevu jautājumu, piedodiet,ja mans viedoklis ir stulbs
bet acīmredzot rēcīgak taču būs paskatīties kā man nekas nesanāks
un ļoti loģisks padoms, jo kā zinām - internetos cilvēki lietas pērk un buko tāpēc,ka grib pārmaksāt, jo uz vietas tak viss ir nesalīdzināmi labākās cenās, jo īpaši ielidojot pēc pusnakts,kad visi kantori ciet. vispār nekas nav jamaksā.
tu vari turpināt izturēties kā princese, cirst kāju grīdā un pieprasīt vienradzi, jo taču bija rakstīts, ka būs vienradzis. šādā gadījumā es tevi varu iepazīstināt ar dažiem uzticamiem biznesa partneriem nigērijā.
vēl tu vari padomāt ar galvu. tu taču strādā grāmatvedībās, vai ne? tātad tu māki sarēķināt, ka mašīna maksā tik un tik, autoparka uzturēšana tik un tik, telpas tik un tik, darbinieki tik un tik (ok, uz darbiniekiem gan jau kapeikpisēju kantori kaut ko ietaupa, bet cik liela pozīcija tā beigu galā sanāk?), un tās izmaksas ir samērā vienlīdzīgas visām auto nomām ar kantoriem lidostās (te ņemam vērā darbinieku punktu, bet atkal, cik tas var nobīdīt to kopsummu uz leju). un lai to visu nosegtu, no kaut kādas atvilktnītes tā nauda būs jāpaņem. ir biznesa modeļi, kuros tās izmaksas godīgi uzliek galdā, un ir tādi, kur neuzliek godīgi, bet pievilina ar velonomas cenām (tas nav joks, piečuku dienā reāli maksā velosipēds, nevis mašīna) un tad pa citiem kanāliem izvelk to piķi, kuram atvilktnītē šā vai tā ir jānonāk, lai kantoris varētu turpināt biznesu. diezgan ticamu ciparu var dabūt, ja paskatās "lielo un dārgo" nomu cenas – tādu summu arī tava noma gribēs beigās dabūt.
jā, jābuko ir internetos, jo uz vietas var nekā nebūt, tāpēc ka internetos bukojušie būs jau visas mašīnas paņēmuši. nav tā, ka nomas baigi tur uz vietas liekus auto. bukojot ļoti īsu laiku pirms paņemšanas arī internetos var nekā nebūt, jo viss nobukots. bet tam nav nekāda sakara ar paša lētākā varianta meklēšanu, nejauc p ar p. un skopais maksā divreiz, tas ir fakts.
Man vienkārši nedaudz aizdomīgs šķiet šis biznesa modelis, bet es jau arī esmu vecs un neko no mūsdienu biznesiem nesaprotu, būšu tikai priecīgs un man pašam noderēs, kad līksmi atbrauksi, nosauksi mani par gļēvu un bailīgu paviānu, kamēr pati bez bēdu būsi izbraukājusi kalnus un ielejas par tiem 5EUR dienā.
1.Aizbrauc uz lidostu, sameklē kādu no lielajiem autonomas tīkliem, iznomā un brauc ar minmālu risku, ka tas automobīlis kaut kur pa ceļam izjuks, ka tev pēc tam piestādīs kaut kādas pretenzijas, būs razborkas ar vietējās policijas piesaisti vai kas tamlīdzīgs. Ja ielido naktī, līdz viesnīcai aizbrauc ar taksometru un pēc tam sameklē to tīklu.
2.Īsteno savu plānu un sarezervē kaut ko mazāk pazīstamu no internetiem, bet par lētu naudu(?), tur būs mazāk dajebkādu garantiju, bet lielākas piedzīvojumu iespējas, kas, protams, arī nav slikti, piedzīvojumi jebkuru ceļojumu tikai krāšņo.
Neko citu no savas pieredzes rekomendēt nevaru, ja vienkārši gribēji pasūroties par savām mentālajām kaitēm, piedod, laicīgi to nesapratu.
Aj, nekreņķē - mierināsim sevi ar domu, ka esam lielisks fons tiem regulārajiem pasaules apceļotājiem un ekspertiem auto nomas tirgū - lai tak tiek! :))
(es laikam tikpat naivi izceltos, jo ārzemēs auto neesmu nomājusi. Ēģipte neskaitās.
Ko es gribēju ar to teikt - savu reizi var uztrāpīt uz kādu mistisku akciju un paviecās.
Lai gan 5eur diennaktī par mašīnu ir aizdomīgi lēti, jā.
šitas esot labs tur
vienīgi atsķiras kā kurs noformulē to savu vēlmi mani noteikti apčakarēt :D
vēl, lūdzu, - kas tad ir tā mistiskā apdrošināšana, tas ir kautkas,kas vēl sekos, bet kas internetos neparādas, jeb es esmu ne tikai duma, bet arī akla?
un - tā drošības nauda - to visu summu,ko jau kurš kantoris tur min, viņi novelk,kad es izņemu auto?
vnk man tā družka,kas tur dzīvo,saka,ka ar tām lēto kantoru mašīnām tur ir pilns
pilns tur ir ar visu kantoru mašīnām.
kā bāzes vieta, un tad domājam - vai vazājamies pa dienu apkārt un nakšņojam pie viņas, vai braucam kur tālāk un paliekam kautkur
kautkādas dienas viņi paši brauc prom,tad mēs pa māju pieskatam suni
tellmemore
es ka atveru internetus, tā tur tik daudz visa kā, kur braukt,ka pārsvarā paļaujos uz to,ka mož vnk uzskriesim virsū tam smukumam
Re: tellmemore
Vēl varat pabraukt uz leju, Malagas virzienā, līdz Marbeļļai un uzskriet virsū kādam miljonāram:)
Vairāk tiešam meklējiet paši, nelasiet, kas internetos, no tūristu atsauksmēm.
man jau atkal vispār nekur vairs negribas braukt
to lēto kantori ieteica draudzene, pie kuras braucam, citi viņas viesi esot tur nomājuši, bet viņa tajā visā nav baigi iedziļinājusies un vairāk neko nezin.
pastāsti man saprotamā valodā,jo es jau vairs neko neuztveru - kur tur nāk tā apdrošināšana klāt? jo skatos avis un hertz, un neko par papildus apdrošīnāšanu nesaka. tad es nobukoju mašīnu,bet uz vietas vēl kaut kas jāpērk klāt? un tie 1500 pašrisks - viņi iesaldē uz kartes jeb kā?
es jūtos kā nezinītis uz mēness.
depozīts ir drošības nauda, kuru viņi rezervē uz bankas kartes, ar kuru nomā auto. pēc auto atgriešanas, atbrīvo arī depozītu. šīs summas apmēram būtu jābūt atrunātam noteikumos.
mums reiz gadījās aizmirst par pietiekamu naudas daudzumu uz konkrētās kartes, tad piedāvāja papildus nomas cenai ņemt apdrošināšanu 10€ dienā un iztikt bez jebkādas drošības naudas ieturēšanas.
un daži grib pases,a es biju saziepējusies,ka braucam tikai ar ID kartēm.
ai. gan jau kautko izdomās.patiesībā jau mums nevajag auto uz visām dienām, jo jūra ir 20 minūšu gājienā, tikai tik,cik tad aizbraukt uz laukiem
piekrītu, ka saņemot auto, tas ir kārtīgi jānopēta un jāpanāk visu skrambiņu atzīmēšanu veidlapā. vēlams arī pie nodošanas, lai darbinieks atnāk, apskatās un atzīmē, ka viss štokos.
ja cena 50, bet apdrošināšana 140, izklausās aizdomīgi. (parasti apdrošināšana ir tikai daļa no nomas cena, kādi 10€ dienā max.) pie šādiem noteikumiem noteikti ņemtu apdroš., jo ar tik lētu cenu viņi varētu mēģināt čakarēt pēc pilnas programmas, lai kaut kā nopelnītu.
no pieredzes – nomāts ir daudz, vienreiz atrāvāmies 400€ sodu par ne mūsu skrambām un it kā pietrūkstošo benzīnu. turpmāk rūpīgāka saņemšanas/atdošanas pārbaude, pārsteigumi vairs nav atgadījušies.
man tas liekas jēdzīgak, nekā prasīt,lai man rbauc pakaļ un nākamā dienā ved pēc auto.
tiem spāņu kantoriem ir jo ilgāks periods,jo zemāka cena, un tajā basic līmenī ietilpst kautkādas pamatlietas un tiek novilkts drošības depozīts. comfortpakete ir 140 par visām 10 dienām
domaju,ka tas mārketings ir tāds,ka uzķeras uz zemāko cenu,bet tad secina,ka labāk tomēr ņemt pilno paku
nekad nekādas papildus apdrošināšanas neatceros ņēmuši, bet mok bijis kādreiz.
Viņš stāstīja, ka pie visa tā, ka kūrortpilsētā viņam bez maz monopolstāvoklis, ja neskaita lielās firmas Avis un t.t., nopelnīt pagrūti. Ir jāveic regulāras teh. pārbaudes, kas nav tā kā LV, aizbrauc pie Borisa uz garažiņām, jācīnās ar leišu un poļu mafijām, kas noīrē mašīnu uz nakti un izjauc motoru, vietā saliekot vecas detaļas. Vienvārdsakot, neticu 5 euro dienā.
Tā būs derīga gadu, taču sanāk daudz izdevīgāk nekā pirkt dažām dienām, turklāt, ja jūsu ceļojums ir 10 dienas, tad vēl jo vairāk.
Man liekas, ka augstāk kāds jau teica, bet - ja apdrošināšanu nepērc no auto nomas kantora, bet atsevišķi no apdrošinātāja, tad auto nomas kantoris gribēs rezervēt kādu 1000-1500 EUR no kredītkartes.
Par papildus vadītāju: ja braucam ar draugu un viņš nepiepērk šo opciju no nomas, es pie stūres nesēžos; ja kāds CSN, tad sūdi lielāki kā piektajā gadā, jo apdrošināšana nedarbojas.
Vienīgais, kas man liekas baigi dodgy ir tie 50 eur par 10 dienu nomu. Ārpus pīķa sezonas gan cenas mēdz būt ļoti labas, bet 5 eur liekas kaut kas tiešām neticams.