Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2013-10-09 10:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
dargā redakcija, es hujeju
atkārtoju vēlreiz
IETVE IR DOMĀTA KĀJĀMGĀJĒJIEM. velosipēdists uz ietves ir viesis, nevis pilntiesīgs satiksmes dalībnieks. velosipēdists var šefot uz ielas vai veloceliņa. PUNKTS. es nesaprotu, ko šeit vispār vēl ir iespējams apspriest

a ciešanas par tēmu "ielas mazas", "mašīnas nesmuki uzvedus", "te nav kur citur braukt" - ar šīm problēmām var rakstīt uz sportloto, rīgas domi un jēzum kristum, lieciet mierā normālus cilvēkus
ja jau sākas sviests par to, ka valsts pilsonis ar hokejsomu velobraucējam ir NEĒRTS ŠĶĒRSLIS (kāpēc vispār cilvēks gāja tādā paskatā uz ielas, absurds, būtu mājās sēdējis!!), es varu atklāt vēl dižākus jaunumus - mammas ar ratiņiem, sadevušies rokās pārīši, alkoholizētas kompānijas un galdnieks, kas rokās nes logu - ir vēl neērtāki, sasodīti neērti cilvēki, jā.
tikai, ja kāds domā, ka tagad kāds no viņiem sāks rūpēties par tiem satiksmes dalībniekiem, kas ar saviem metāla spēkratiem divreiz lielākā ātrumā hujārī aiz muguras, tie ir dziļi maldi, jo ietve kā reizi pieder mammām, alkoholiķiem un hokejistiem, nevis riteņbraucējiem. viņiem ir pohuj, un tas ir pareizi.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]termostats
2013-10-09 11:16 (saite)
Traucēt tieši to arī nozīmē - zvanīt, bļaut, braukt virsū, aizķert.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]annuska
2013-10-09 11:24 (saite)
nepieciešamību gājējam vienkārši paiet sāņus arī var uzskatīt par traucēšanu, un netraucēšana šajā gadījumā nozīmē iespēju braukt tikai tad, ja uz ietves nav neviena gājēja

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2013-10-10 00:03 (saite)
Pēc satiksmes noteikumiem tā arī ir. Ja [citam satiksmes dalībniekam] tavas uzvedības dēļ ir jāmaina trajektorija, lai izvairītos no sadursmes, tad tu šim satiksmes dalībniekam traucē.

Cits, ka vairums gājēju ir mīļi un draudzīgi un laicīgi pabrīdināti labprāt palaiž normālā ātrumā braucošus riteņbraucējus garām. Bet tā ir cilvēciskā savstarpējā laipnība, nevis 'tātad riteņbraucējs netraucē'.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]annuska
2013-10-10 09:20 (saite)
ā, un gājēji cits citam drīkst traucēt, jo tas nav noteikumos? ja gājējs iet pa ietves labo pusi tā, lai pa otru pusi var paiet garām pretimnācejs, tad viņam nav jāmaina trajektorija arī riteņbraucēja gadījumā. nu un ja uz ietves ir tik pilns, ka visi nemitīgi nāk cits citam pretī, tad riteņbraucējs, protams, pazemīgi nokāpj no riteņa:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2013-10-10 10:37 (saite)
Jā, noteikumos nav īpaša atruna, ka 'gājēji drīkst izmantot ietvi tikai tad, ja netraucē citiem gājējiem'. Tā atruna (ja nevari tā, lai netraucētu, tad nerādies uz ietves) attiecas tieši uz riteņbraucējiem uz ietves.
Riska līmenis atšķiras, lai gājējs nogāztu gājēju tā, ka tiek bojātas drēbes/somas un rodas traumas, vajag daudz negatīviem faktoriem sakrist. Lai riteņbraucējs šādi nogāztu gājēju, pietiek ar riteņbraucēju, kam zem sava goda ir pārvietoties lēnāk par četrkārtīgu-pieckārtīgu gājēja ātrumu.



Nav taču nekādu pretenziju pret riteņbraucējiem, kas brauc normāli un respektē intensīvu gājēju satiksmi/šauras vietas/intensīvu pretējā virziena riteņbraucēju satiksmi(kas garantē gājēju virzienu maiņas), kas spēj vismaz pirms gājēja piebremzēt utml - tak savstarpējā pieklājība uz ietves nav atcelta, un ja visi brauktu tā, tad naida pret velosipēdistiem nebūtu.
Bet diemžēl vairojoties riteņbraucēju skaitam, vairojas Tādu skaits, kuru problemātisku ietves punktu šķērsošanas stratēģija ir mīties ātrāk, lai visi pamūk malā, vai paši vainīgi. Un pret Tādiem pieklājību atgādināt ir bezjēdzīgi, sāk vicināt 'a pašam jāskatās apkārt, idiot'... tāpēc arī ir CSN, kas saka - riteņbraucēji uz ietvēm, ja netraucē gājējus. Ja nespēj braukt tā, lai netraucētu, tad nedrīkst braukt ap ietvi.

Savukārt, ja viens otrs sāk pamanīt, ka zilbes 'velo' ir publikai kļuvušas par sarkanu karogu - varbūt ir vērts apdomāties, vai pie tā tomēr galvenokārt nav vainīga šībrīža velokultūra.. kas, pieskaitot vēl savu apjomu, vairs nav spējīga droši dalīt ietvi ar gājējiem. (Un, ja godīgi, kam arī uz ielas atrasties ir problēmas)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]amatieris
2013-10-09 11:37 (saite)
Ja zvanīt nozīmē traucēt, tad traucēt nozīmē arī ieslēgt auto virzienrādītājus. Savlaicīga pabrīdināšana par tuvošanos vēl nevienu nav nogalinājusi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2013-10-09 11:39 (saite)
tāpat zvana 1% no 100
savlaicīgi 0,023%

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]amatieris
2013-10-09 11:40 (saite)
A tāpēc ka daudziem neadekvāta reakcija. Piem, visādiem termopimpjiem līdzīgajiem, kuri sajūtas baigi iztraucēti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2013-10-09 12:17 (saite)
Nu man vismaz nav problēmas ar koordināciju un gājēji no visām pusēm man virsū neskrien. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]amatieris
2013-10-09 11:41 (saite)
Turklāt, kāpēc būtu jāzvana, ja pa platu ietvi gājējs iet taisnā līnijā un vietas apsteigšanai pietiek? Cits stāsts, ka šis lec uz vidu. Ir gadījies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2013-10-10 00:05 (saite)
'Kāpēc jārāda pagrieziens, ja visiem tāpat skaidrs, ka no šīs joslas var braukt tikai pa kreisi'?

Lai laicīgi pabrīdinātu, ka tu tur tāds tuvojies, gājējs tev pievērstu uzmanību un to trajektoriju tiešām arī nemainītu. Laicīgi, nevis tad, kad jau nesies virsū.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]amatieris
2013-10-10 00:08 (saite)
Teorijā, jā. Bet reti kurš gājējs nemaina trajektoriju instinktīvi, ja dzird, ka zvana. To nedara tikai tie, kas nemaina trajektoriju nekad, jo īpaši tad, kad tiešām derētu malā paiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2013-10-10 00:17 (saite)
Tāpēc _laicīgi_ nevis pēdējā brīdī.
Kas, jā, nozīmē lēnāku braukšanu pa ietvi, uz kuras atrodas gājēji. Vienmēr, ja dzirdu, paeju malā, kad pati braucu pagājšgad, man arī vienmēr pagāja malā (ok, pāris reizes kāds bērns nav noreaģējis, tad, godīgi, kāpju no riteņa nost un apstumju apkārt). Ok, manam velosipēdam ir pīkstulis nevis zvaniņš, bet ne jau tas te būs izšķirošais. Cits, ka šovasar, tiešām uz riteņa nav kāpts, varbūt situācija tiešām tik krasi mainījusies (bet ja arī tā - tad kas pie tā vainojams?)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2013-10-10 01:08 (saite)
šis nozīmētu, ka jāzvana visu laiku, kas arī nav forši, tāds vilks aitās, vilks aitās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?