MaKo
Politika 
17.-Okt-2007 07:07 pm
Nolēmu pamēģināt noformulēt savu viedokli par politiku vispār un par rītdienas mītiņu atsevišķi.

Nu pirmkārt argumenti PRET iešanu uz pasākumu.

1. Kāds ir mērķis - "atraut cūku no siles"?
Iedomāsimies programmu maksimums - milzīgās tautas masas piepilda Vecrīgu un taisnīgā sašutumā saplosa visu Ministru Kabinetu un Saeimu, noslīcina Daugavā - māmuļā ministrus un deputātus, un Ļaunuma Sakni, kurai ir liekā svara problēmas, sadedzina Doma laukumā, dejot ap to sudmaliņas. Uz Jēkaba ielas nama kāpnēm vairs tikai dažas asiņainas uzvalku skrandas palikušas. Sākas jauna, skaista dzīve...
Nu labi, lai būtu programma optimums - tautas sašutuma iebiedēta, valdība atkāpjas, vai Zatlers atlaiž Saeimu un izsludina ārkārtas vēlēšanas - un atkal sākas jauna, skaista dzīve bez cūkām pie siles? Programma minimums - esam izteikuši sašutumu, daļā preses tas atspoguļots skaistiem foto un sirdi plosošiem rakstiem (miniet nu paši, vai vairāk par notikušo rakstīs - NeCīņa vai Diena). Un viss paliek kā bijis.
Hmmmmmm....

2. Kā jau parasti gribas palūkoties - Kam Tas ir Izdevīgi. Kas mums tur uzsaukumu parakstīja? Delna, Diena... Kas mums tur bija oranžajai opozīcijā? Ak JL. Kaut kā dikti angažēti un dažam labam politiski izdevīgi sanāk, Jums tā nešķiet?
Man gan liekas, ka Kalvīša vietā esošs Repše ne ar ko nebūtu labāks, bija jau vienreiz šai postenī, bet neatceros milzu tautsaimniecības uzplaukumu šai periodā.
Kaut kā negribas būt politiskās manipulācijas ierocim cīņa par krēsliem starp TP un JL. Ne vienā, ne otrā pusē.

3. 8.15... Jūs ko? Man tad jāceļas ap sešiem, lai ierastos laikā. Aizmirstiet :)

Nu un tagad man metīsies virsū par Latvieti Parasto, kas pacietīgi ļauj, ka viņam uz galvas čurā un saka, ka silts lietiņš līst, un ka kā gan var neizrādīt savu Pilsonisko Pozīciju un ka uz mūsu pasivitātes balstās visa esošās politikas cūcība...

Nu tad sākšu taisnoties jau laikus.
Es uzskatu ka patiesi katram valstī jāsāk ar sevis sakārtošanu. Tapēc es 10 reizes vairāk cienu tos, kas brauc uz Īriju lasīt sēnes, redzot, ka ar savām spējām un darbu nevar šeit sev normālu dzīvi nodrošināt, kā tos, kas ar plakātiem stāv pie Saeimas. Vēl vairāk es cienu tos, kas normālu dzīvi nodrošina sev šeit, par spīti situācijai. Ja tev trūkst naudas, domā, kā nopelnīt vairāk. Apgūsti ko kvalificētu - tirgo nekustamo īpašumu, taisi kā freelancers weblapas, ko nu māki, un uz ko ir nags. Nav naga ne uz ko - brauc sēnes lasīt.
Ar politisko aktivitāti nekur tālu netiksi - re, visādās Āfrikas un Dienvidamerikas valstiņās tauta ir tik politiski aktīva, ka ielās automāti tarkšķ nepārtraukti, un valdības nomainās reizi nedēļā, pie kam ministri parasti atkāpjas veselības stāvokļa dēļ - ar svinu vēderā daudz nepastrādāsi politikā. Tiesa, ekonomiskā uzplaukuma ta nav...
Ja jūti sevī spēku rūpēties par tiem, kam vajag valsts atbalstu - ej politikā. Tikai vai spēsi ar kaut ko atšķirties no tur pašlaik esošajiem? Es pieļauju, ka 100 gudro galvu vidū vismaz 10 ir kristālgodīgas, uz kompromisiem neejošas un nekad, nekad nemelojošas - bet baidos, ka mēs tās nekad neiepazīsim, jo viņu darba augļi tuvojas nullei. Ja vēlies darbībai efektu, nāksies pielāgoties - un pielāgojoties ne ar ko labāks par esošajiem cūkām pie siles nebūsi.
Protams mans viedoklis ir absolūti subjektīvs, balstās uz to, ka man ir paveicies gan dzīvē, gan ar darbu. Bet tās taču ir cilvēka tiesības būt subjektīvam. Un savu darbu un prasmes sev tikai es pats esmu izveidojis.
Ja mana dzīve būtu atkarīga no valdības un man cita ceļa izdzīvot nebūtu, kā izkaukt savas tiesības, pabalstus, algas pielikumus, atlaides un visu citu no Valsts (piemēram, ja man rīt ķieģelis ielauztu galvu un es kļūtu pusakls invalīds) - tad es piketētu, trokšņotu, ietu mītiņot un protestēt un visādi cīnītos. Tā kā neiedomājieties, ka es nosodu tos, kas tur rīt piketēs....
Comments 
17.-Okt-2007 08:34 pm
Nu, man šķiet, mēs tomēr uz kaut kurieni globāli virzāmies, tipa, "katrs nākošais cūkmens būs par 2 centiem labāks nekā iepriekšējais", citādi, kamēr es nodarbošos ar tikai sevis sakārtošanu, tiešām nekas cits vairs neatliks, kā bēgt no valsts ;)
17.-Okt-2007 08:41 pm
Ja katrs sakārtos sevi, ieskaitot Kalvīti, tad katrs nākamais premjers tiešām būs labāks.
17.-Okt-2007 09:08 pm
vo!
17.-Okt-2007 08:41 pm
Es gan laikam aiziešu, ja nelīs, pat gana labi apzinoties, ka lielākā daļa no Tevis rakstītā ir taisnība. Tomēr es bik ticu nepieciešamībai pēc pilsoniskās iniciatīvas, pēc tā, ka simts viedās galvas & ko būs bik mazāk nekaunīgi, ja viņiem to, ka nav labi tādiem būt, atgādinās ne tikai reizi 4 gados, kad viņi arī tā ir balti un pūkaini, bet gan biežāk. Un te nu žēl, ka vasaras referendums izgāzās, tiešām žēl.
17.-Okt-2007 08:51 pm
Vo!
17.-Okt-2007 08:58 pm
atbalsts! es arī aizietu, ja vien ne darbs..
17.-Okt-2007 09:08 pm
Vienam darbs, otrs ies, ja nebūs lietus , ak šie altruistiski patrioti....
17.-Okt-2007 09:33 pm
Neies jau veselību bendēt! :)
17.-Okt-2007 08:41 pm
Sūdu dakšas īstajās rokās bieži paveic daudz vairāk kā filosofiski spriedelējumi. Vai tiešām domā, ka tad, ja cilvēks dzīvo pārtikušu dzīvi, viņam vienalga, kas nosper viņa Tēviju?
17.-Okt-2007 08:44 pm
Un vēl labāks par dakšām ir Kalašņikovs, tev to jebkurš tutsi cilts nēģeris pateiks.
17.-Okt-2007 08:57 pm
Un cik filosofisku argumentu par labu gulēšanai uz krāsns večiem bija 1905., 1918. vai 1991.?
17.-Okt-2007 09:00 pm
Opā, kādi neatvairāmi arumenti :) 1721. gadu negribi pieminēt :)
17.-Okt-2007 09:08 pm
Nē, tikai kalašņikovus Āfrikā... :))
17.-Okt-2007 09:10 pm
Nu, apelēt pie 1991. gada barikādēm (uz kurām man ar bija tas gods niekoties) - tas nu nav īsti vietā, piekritīsi...
Un par 1905. gadu, kura dēļ Latvija palika bez daudzām pilīm, mākslas darbiem un 2/3 arhīvu man ir savs Viedoklis. Labāk būtu uz krāsns sēdējuši.
17.-Okt-2007 10:06 pm
Vo, vo! Īpaši ja atceramies, ka tagadējā jaunatne ir jūtami vājāk izglītota par iepriekšējo paaudzi (bi nesen dati publicēti, cik % nav pat pamatizglītības), jebkura buntošanās draud ar demolēšanu un citiem postiem.
17.-Okt-2007 08:47 pm
Jā, tu nenosodi, tu vienkārši necieni (skat. kādas desmit rindas augstāk).
17.-Okt-2007 08:49 pm
Maz ir lietas, ko es necienu. Ir dažas, ko cienu VAIRĀK - jūti niansi :)?
17.-Okt-2007 08:59 pm
Hm. Pagaidām labākais, kas lasīts cibā par "tekošo momentu". Prieks:)
17.-Okt-2007 09:00 pm - ;)
tu esi ļoti labi pateicis!
17.-Okt-2007 09:02 pm
Bet varbūt iztēlojies, cik ļoti Tev būs paveicies brīdī, kad visi, kam "nav paveicies" būs no šejienes aizbraukuši, būs aizbraukuši arī tie, kam vienkārši viss šis riebjas, un būs palikuši tikai tie, kam ir diezgan labi tāpat.
17.-Okt-2007 09:06 pm
Ui nerunā, pateicoties tiem, kas aizbraukuši darba tirgus ir tukšs un var diktēt darba devējam savus noteikumus, cik gribi saņemt... Paradīze no kvalificēta algota darbinieka skatu punkta :)
Jā, es esmu cinisks, merkantīls, egoistisks radījums, nemaz neslēpju.
17.-Okt-2007 09:45 pm
Nav tik vienkārši, jo pirmie aizbrauc tieši mazkvalificētie, kas nozīmē, ka, pirms plūkt šāda diktāta augļus, vispirms makā robu iesit cenu pieaugums precēm un pakalpojumiem, kas prasa mazkvalificētu darbu.
17.-Okt-2007 09:49 pm
Pof. Atbrauks moldāvi un baltkrievi. To mums māca Īrijas un Vācijas pieredze.
17.-Okt-2007 09:54 pm
1kārt, starp darbaspēka deficītu un atbraukšanu būs pauze, iespējams pat, ka stipri gara, nacionālo iemeslu dēļ. 2kārt, diez vai tam visam būs ļoti patīkamas sekas.
17.-Okt-2007 09:06 pm
runa nav par to, vai kāds liedz vai ļauj cept pašam savu rozīņmaizi, vai to, cik laba un garda tā sanāk. runa ir par situāciju, kad rozīņmaizes gabals iestrēdzis elpvadā, radot mānīgu sajūtu, ka ir jau labi tā, nu - vismaz nav kā Āfrikā.
17.-Okt-2007 09:07 pm
Piedod, man tas par tēlainu - kas kuram kur iesprūdis? Var bez tik puķainām metaforām - man pašam dažreiz patīk tādas izmantot, bet šoreiz neiebraucu.
17.-Okt-2007 09:20 pm
lieliska argumentācija - kalaši uz ielām netarkšķ
17.-Okt-2007 09:22 pm
Klau, nu nav ar mani kaut kas šovakar lāga. Parasti es saprotu, ko cilvēki grib man teikt, bet sarunā ar tevi neko nesaprotu :/
17.-Okt-2007 09:18 pm
1. Uzskati, ka labāk ir atstāt esošos pie siles? :)
2. Vai tāpēc, ka JL, Dienai, Delnai un varbūt vēl kādam mazcienīgam esošā koalīcija nepatīk, valdošā koalīcija kļūst labāka un tāpēc vēl jo vairāk atstājama amatos? :)
3. Es uz darbu braucu :)
17.-Okt-2007 09:21 pm
Nē, uzskatu, ka vienu rukšu nomaiņa ar otriem neviens neko nevinnēs, un negribu būt rukšu savstarpējo attiecību regulēšanas instruments.
Bet mans galvenais arguments pret ir 3 punkts. Ja es mitinātos kaut kur uz Valdemāra ielas, varbūt aizietu ar - ar Cibiņiem satusēt un safotografēt notiekošo.
17.-Okt-2007 09:44 pm
Incanti, kam būtu jānotiek, lai vienkāršo Latvijas iedzīvotāju vairākums pateiktu: bļin, tas jau ir par traku, tā dzīvot vairs nevar, tā valdība ir padzenama. Neenu, es saprotu, ka sāpju slieksnis katram ir savs, viens cepas par inflāciju, cits par mazajām algām policistiem un medmāsām, vēl citi ir neapmierināti ar greizo nodokļu politiku valstī, vēl daži ļaunprātīgi atceras valdošās koalīcijas partiju priekšvēlēšanu solījumus, un visi kā sarunājuši pukst savas neapmierinātās runas virtuvēs, skatās TV Kalvīti, apspriež viņa miesasbūvi, un patiesībā no tā nekas nemainās. Tikmēr pa burzmu citi pievāc atkritumu apsaimniekošanu, kas draud ar jūtami lielākiem rēķiniem jau tuvākā nākotnē.
Diespas, tas nav personīgs pārmetums.
17.-Okt-2007 09:21 pm
Aha. Ulmanis savulaik arī esot teicis: "Jūs palieciet savās vietās un es palikšu savējā."
Bet nekas labs no tā nesanāca. Ja būtu izgājuši ielās, moška i vēsture būtu savādāka..
17.-Okt-2007 09:22 pm
Izgāja tak. Višinskis vēl uz balkona skatījās, kā tie, kas izgāja ielās, špacierē.....
17.-Okt-2007 09:22 pm
Bet es pateicos Valdībai un esošajām partijām par to, ka man ir iespējas strādāt līdz kapa malai un līdz ar to strauji nenovecot ( kolēģi un darbs neļauj). Un sava iztikšana arī ir.
17.-Okt-2007 09:23 pm
O! :))

/nezinātājiem - tā ir mana māmiņa/
17.-Okt-2007 09:51 pm
Tā viš' ir! Ko buntojies? Paskaties labāk Dumburu- Sipeniece visus nolika pie vietas.
17.-Okt-2007 09:57 pm
Vai tad šoreiz bija vērts? Es dažas reizes viņu paskatījos un sajutos diezgan vīlies, ka žurnālists, kuru viens otrs dēvē bezmaz vai par labāko Latvijā, patiesībā ir paviršs narciss ;-)
17.-Okt-2007 10:06 pm
Bet arī žurnālists jau arī ir cilvēks un nevar būt visās jomās ļoti zinošs.
17.-Okt-2007 10:09 pm
Nevar gan visu pats zināt. Bet viņam jau nav viss pašam jārunā. Viņam tikai labāk jāsagatavo jautājumi, un stingrāk jāvada raidījums, lai dažs nemuld visu laiku pa tukšo, kamēr citam nepaspēj pat būtisko pavaicāt.
17.-Okt-2007 10:34 pm
Bet nevar jau paredzēt ko katrs muldēs!
17.-Okt-2007 11:04 pm
Pilnīgi visu paredzēt nevar, bet ar gadiem un pieredzi jau drusku var. Bet mana galvenā doma ir, ka tā diskusija TV ir stingri jāvada, jautājumi jāuzdod, tukšās atbildes jāpārtrauc, un vispār - jāseko lai raidījums nepārvēršas par tirgu šī vārda sliktākajā nozīmē :)
17.-Okt-2007 10:43 pm
akjē, tas ir tik tipiski meklēt tos, kam tas ir izdevīgi. tad jau varētu mirt badā, domājot par to, ka maizi pārdot naudaskāsējām ceptuvēm ir izdevīgi )

tas viens. otrkārt, manska ir kļūdaini par zemu novērtēt pūļa spēju vest pie prāta cūkmenus. tas, ka visur pasaulē valda oligarhi, ir zināms fakts, bet, ja šeit šāda veida pārvalde notiek pārāk cūciski, ir vismaz jēga viņiem to likt manīt. turklāt, ja politiķi atpērkoties mums iedod koncertzāli vai lielākas algas skolotājiem, tad jau lai paši turpina dzīvot it zaļi - kas ta man ))
17.-Okt-2007 11:43 pm
Pūlis gan spēj vest, bet ej nu sazini, vai pie prāta.
18.-Okt-2007 08:12 am
Ja ļaujās, tas galu galā nonāks līdz "batjkas" variantam. Un tad jau ir par vēlu. Divi piemēri kaimiņos ir.
18.-Okt-2007 08:43 am
kaiminju piemeeraa ljautos vai neljautos notiktu tas pats, tikai dazhiem buutu saapiigi.
This page was loaded Maijs 6. 2024, 3:26 pm GMT.