MaKo
 
16.-Jun-2006 01:59 pm
Izlasīju [info]racoon viedokli par autiņiem. Nu man ar kas sakāms.
Pirkt mašīnu, rēķinoties, ka taisies ar to nosisties - tas ir stulbums. Nekāds bleķis tevi neglābs no Grand Cherokee, kas ar "rubul astoņdesmit" dēļ nedrošām šeibēm sametīsies no pretējās joslas tev purnā.
Es esmu no tiem "dudinātājiem" - un lepojos ar to. Savā desmit gadus ilgajā braucēja stāžā esmu vienu reizi naktī ieskrējis sunī (precīzāk - viņš manī, pār ielu skriedams). Kad paskatos uz pazīstamajiem "plēsējiem" paliek iespaids, ka tie sit savas mašīnas vidēji reizi divos gados katrs( kā minimums). Nu, kur jums jāskrien? Pats parasti braucu ar 55-60, tur kur 50 atļautais, 70-80, kur visi skrien (Daugavgrīvene) un 100-110 tur kur 100 atļautais. Un man ļoti nepatīk apsēsties mašīnā, kura nesas ar 160-180. Lai cik labs būtu ceļš.

p.s. Un vispār - izrādās, ka no 29.maija man nav tiesības pie stūres sēsties - tiesībām sroks beidzies :)))

p.p.s. Starp citu vēl viens arguments - jo mīkstāki bleķi un mīkstāks auto, jo mazāk trieciena spēka sanāk braucējiem - bleķīši absorbē. Protams situācijās, kad tev motors apstājas krūškurvī, tas ir mazs mierinājums. Bet tādas situācijas parasti ir divu "plēsēju" satikšanās rezultāts.
Comments 
16.-Jun-2006 02:19 pm
tieshi taadeelj ka uz celja visi pareeji ir idioti prasas tomeer auto ar bik jedziigaakiem blekjiem


es ari esu noraavis mezha cuuku ziemaa uz kaila ledus tumsaa -tici man aizskaru tik pakalj galu shameejai a autinjam stuuris krietni apskadeejaas - a sivaanc vienkarshi aizvilkaas talaak - kopsh ta laika uzskatu ka jebkursh mazauto ir auto potencialajiem pashnaavniekam

un nejau vienmeer tev trapiisies pret CHEROKEE GRAND :D
16.-Jun-2006 02:19 pm - Jamais..
.. izstaas, biku ar galvu nav draugos..:(((
16.-Jun-2006 02:25 pm - Re: Jamais..
Nu, to tu par bargu saki...
16.-Jun-2006 02:29 pm - Re: Jamais..
Redzi, viss jau ir labi, un katra pasha zinjaa.., savs auto un savi beerni, tacju, jaapienjem, ka transporta kustiibaa parasti nepiedalaas 1ns auto.., un.. manupraat, taa ir diezgan nopietna apkaarteejo satiksmes daliibnieku droshiibas apdraudeeshana.. Nu, .. var jau buut.., ka biku ij paarspiileeju.., tad sorryy.. Man neoma shodien..:( Sorryy..
16.-Jun-2006 02:21 pm
Svieciens Dudinātājam no Dudinātājas..
;)

16.-Jun-2006 02:33 pm
Ātrums ir atkarīgs no ceļa un mašīnas, nu un no šofera pierezes koņešno.
Vācijā, uz autobāņa, 235 km/h ar 4 mēnešus vecu Audi6 Quatro bija normāli.
Rēzekne-Jēkabpils , 170 km/h ar 8 gadus vecu Opel Omega, nuu, ari normāli.
Bet - man šoferstāžs iraid 22 gadi! I rullējis esmu gan ar ugunsdzēsējmašīnām, i ātrām palīdzībām N-tos gadus, a kad paskatos te, Rīgā, kā puikiņas ar veciem BMW ņemās...
16.-Jun-2006 06:53 pm - ;)
padomjlaikos lielaakai daljai jau nebija variantu - DOSAAF autoskola ar Kamaz-4310, Zil-131, vai UAZ-469, peec tam 2 gadi uz SMAGAA auto, jo vieglie bija pamaz... nerunaajot jau par dazjaada veida traktortehniku, kas pacmit gados vadiita)...
un peec 2iem gadiem uz smagaa cilveeks jau IR speejiigs braukt ar vieglo auto, ir radushaas iemanjas, reakcija utt...
bet tagad - vnk vairumam nav kur shiis iemanjas attiistiit... rezultaats ir redzams ;)
16.-Jun-2006 02:34 pm
Tas "vēl viens arguments" nu gan ir galīgi garām. Varbūt tā var izvairīties no kāda ziluma, ar ātrumu 10 km/h iebraucot sienā, bet jau pie 50 + 50 km/h (tavs plus pretīmbraucēja) ar šo "drošības" shēmu var aizbraukt labākajā gadījumā uz ķirurģisko nodaļu, un sliktākajā - uz kapsētu.

Domā, lielās firmas pilnīgā bezjēgā sadauza testos sazin cik autiņus, slīpējot visādas pasīvās un aktīvās drošības sistēmas?
16.-Jun-2006 02:43 pm - info..
50+50 ir anlogi 50 sienaa...
16.-Jun-2006 02:48 pm - Re: info..
Zinu, tāpēc jau arī nesaskaitīju.

Bet nav analogi ar gadījumu, ja tev 50, un otrs auto stāv.
Sorr, ja neskaidri uzrakstīju - galva dulla šon.
16.-Jun-2006 02:50 pm - Re: info..
Tieshi taa.., man ar dulla...
16.-Jun-2006 02:49 pm - Re: info..
njefiga
16.-Jun-2006 02:53 pm - Re: info..
Nu.. paarbaudiijis neesmu, tacju publiceeta taada informaacija ir (nepateikshu vairs kur).. nu.. ja esi paarbaudiijis varbuut ij ka nav...
16.-Jun-2006 02:43 pm
Un tu zini, ka tais testos mazie bezmotornieki diezgan labus rezultātus rāda?
16.-Jun-2006 02:43 pm
Mako galvenokārt jāizvairās no pieglaušanās vārtu stabiņiem ar ātrumu 2 km/h :)
16.-Jun-2006 02:50 pm
Touche...
16.-Jun-2006 02:47 pm
par to pedeejo pss:

taisni tur jau tas jokas ka tam lielaakam autinjie mlielakai daljai ir saveidots ta ka jamiem motors frontala sadurme pabrauc zem auto apaksha nevis tev kleepi...
16.-Jun-2006 02:50 pm
Čau!
Es arī esmu lēnās elegances (nevis dudināšanas) piekritēja.
Beb-beb blakus tomēr kaut kā liek piedomāt.
16.-Jun-2006 03:38 pm
Nu nevajag jau uzreiz piktoties. Vnk mans viedoklis ir ka mašīnai ir jābūt drošai, izturīgai un uzticamai. Šīs trīs lietas nekādā gadījumā sevī neiemieso neviens korejiešu mazauto.

(Es esmu redzējis kādi izskatās cilvēki pēc smagas autoavārijas. Un viņi būtu izskatījušies krietni savādāki, ja mēs būtu bijuši tādā tankā kā grand čeroki, nē, viņi neizskatītos savādāk, viņi vienkārši būtu dzīvi)
16.-Jun-2006 03:44 pm
Es tak nepiktojos - es izsaku viedokli :)
Ja man būtu tāds piķis, kā gribas - es lūkotos pēc kā labāka. Bet vairāk kā 80-90 ls mēnesī nevaru no budžeta izgriezt, lai nebūtu dzīves veids jāmaina.
16.-Jun-2006 11:17 pm
lietots - ņe kaķit ? īpaši ja vajag lai pārvietotoos A-->B
90/mēn. par auto arī nav maz, ja padomā. Un kas vēl ar atlikušo vērtību....?
17.-Jun-2006 02:04 am
Ja palasīsi iepriekš - mani ir noveduši remotdarbi lietotām mašīnām. Līdz baltajām pelītēm. Gribu GARANTIJAS laiku!
17.-Jun-2006 03:46 pm
lietotas - viņas dažādas mēdz būt....to es tev saku kā cilvēks, kuram ir bijuši tikai lietoti auto.
Un par to garantiju arī pārāk nesaceries - ir dzirdēts ka uz to kas var nodilt (piem. amortizatori), dīleris garantiju atsaka - jo tā detaļa ir paredzēta lai tā darbotos un tad ir normāli ka tā kautkad vairs nedarbojas. Ja es pirktu jaunu vāģi, tad es dīlerim prasītu vai viņi praktizē šādu uzmetiena veidu - nedot garantiju kautkādiem mezgliem/detaļām. Izteikšu minējumu, ka varbūt tā ir vietējo alkatība un juridiski to var atrisināt diezgan vienkārši.
17.-Jun-2006 04:31 pm
Nu, tam līgumā jābūt atrunātam taču - kādās situācijās garantija nedarbojas.
17.-Jun-2006 05:17 pm
nu, tad pēc uzraksti, kas tajā līgumā uzrakstīts, interesanti. Pirkuma līgumā, manuprāt, būs tikai "XXX markas auto" un "summa Ls".
16.-Jun-2006 11:08 pm
es neesmu sasitis nevienu čeroku un varu tikai atgremot viedokli, ka rāmju suviem (afaik čeroks ir tieši tāds) nekas nedeformējas, kā tas mēdz būt ar tērauda švelleri, kas ir pamatā bundžai. Itogo pie tesiena jeeps nevis amortizēs triecienu ar purnu, bet trieciens teju vai tīrā veidā nonāks līdz braucēju ķermeņiem.
16.-Jun-2006 11:14 pm
un spriest par auto drošību pēc pēcvirsbūves bleķiem (to konsekventi dara vairums virtuālo ekspertu) nevarot (they say), jo triecienu uzņem bundžas pamatkonstrukcija, kas konstruēta tā, lai frontālā trieciena brīdī secīgi un paredzami deformētos, ikurāt līdz priekšējam stiklam. Spārnu un haubes bleķu biezumam ar to neesot sakara.
Esmu domājis, kas notiek ar tanka ekipāžu, ja tanks ar 50km/st ieper monolītā betona kubā - bleķi viņam biezi, nav japāņu skārds - ekipāžai būtu jāizdzīvo ? Varbūt kāds dienējušais var izstāstīt smuku baiku no tanku divīzijas folkloras ?
16.-Jun-2006 11:17 pm
Apmetot ar opel vectra trīs kūleņus tā, ka salonā vieta paliek labi ja vadītājam + vēl bez gaisa spilveniem un iekšā grāvī pa taisno un paliekot tikai ar nelielām skrambām no stikliem, kuri nezkāpēc kautkur parādījās ir slikts variants? Viss ir atkarīgs no situācijas. Tikpat labi visiem jāpērk hummer lai korejieši saplīštu jau pie aizsargrežģā, bet veinmēr atradīsies kās lielāks un smagāks kas tev visus kauliņus var salauzt pat ja tu būsi tankā, tāpēcvienkārši ir jādomā ar galvu, nevis jāuzticas tikai bleķu biezumam..
16.-Jun-2006 11:14 pm
Nu neteiksim, ka tu esi mierīgais dudinātajs ar tādu ātrumu, bet arī tā braucot var iekulties daudzās ķibelēs.... Un uz 180 bruakt pa latvijas ceļiem, nezinu vai vispar te ir kautkur tāds ceļš pa kuru normāli var pabruakt ar tadu ātrumu...
This page was loaded Jun 27. 2024, 5:50 am GMT.