MaKo
 
16.-Jun-2006 01:59 pm
Izlasīju [info]racoon viedokli par autiņiem. Nu man ar kas sakāms.
Pirkt mašīnu, rēķinoties, ka taisies ar to nosisties - tas ir stulbums. Nekāds bleķis tevi neglābs no Grand Cherokee, kas ar "rubul astoņdesmit" dēļ nedrošām šeibēm sametīsies no pretējās joslas tev purnā.
Es esmu no tiem "dudinātājiem" - un lepojos ar to. Savā desmit gadus ilgajā braucēja stāžā esmu vienu reizi naktī ieskrējis sunī (precīzāk - viņš manī, pār ielu skriedams). Kad paskatos uz pazīstamajiem "plēsējiem" paliek iespaids, ka tie sit savas mašīnas vidēji reizi divos gados katrs( kā minimums). Nu, kur jums jāskrien? Pats parasti braucu ar 55-60, tur kur 50 atļautais, 70-80, kur visi skrien (Daugavgrīvene) un 100-110 tur kur 100 atļautais. Un man ļoti nepatīk apsēsties mašīnā, kura nesas ar 160-180. Lai cik labs būtu ceļš.

p.s. Un vispār - izrādās, ka no 29.maija man nav tiesības pie stūres sēsties - tiesībām sroks beidzies :)))

p.p.s. Starp citu vēl viens arguments - jo mīkstāki bleķi un mīkstāks auto, jo mazāk trieciena spēka sanāk braucējiem - bleķīši absorbē. Protams situācijās, kad tev motors apstājas krūškurvī, tas ir mazs mierinājums. Bet tādas situācijas parasti ir divu "plēsēju" satikšanās rezultāts.
Comments 
16.-Jun-2006 11:14 pm
un spriest par auto drošību pēc pēcvirsbūves bleķiem (to konsekventi dara vairums virtuālo ekspertu) nevarot (they say), jo triecienu uzņem bundžas pamatkonstrukcija, kas konstruēta tā, lai frontālā trieciena brīdī secīgi un paredzami deformētos, ikurāt līdz priekšējam stiklam. Spārnu un haubes bleķu biezumam ar to neesot sakara.
Esmu domājis, kas notiek ar tanka ekipāžu, ja tanks ar 50km/st ieper monolītā betona kubā - bleķi viņam biezi, nav japāņu skārds - ekipāžai būtu jāizdzīvo ? Varbūt kāds dienējušais var izstāstīt smuku baiku no tanku divīzijas folkloras ?
This page was loaded Jul 1. 2024, 8:01 am GMT.