Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2014-07-26 09:56:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
sviests
ietekmējos no meiteņu sarunām kādā tēmā, bet izteikšos šeit:
- vadītāja apliecība nozīmē daudz (man fūres un busa tiesības inženiera darbā noder);
- ir zināmas meitenes no aprūpes jomas, bet tas darbs ir smags (īpaši garīgi), es neieteiktu labiem cilvēkiem,
- priekšrocības ārzemēm - lielāka iespēja strādāt interesantu darbu tehniskajiem cilvēkiem 100%, ntie ražojošie un apkalpojošie uzņēmumi, utt
jā, kvalifikācijas var nākties pārlikt, bet pieredze tiek ļoti novērtēta!
- laimīgie un starojošie cilvēki - nu tak parādiet man tādus vairumā LV, lūdzu!
es varu smaidīt, ja man blakus ir mīļi cilvēki, nav jāskaita kapeikas līdz algai, un nākotnē nav tikai bezcerība!
- jā, sākt visu no nulles ir grūti, bet tas pa lielam neatšķiras no laucinieka pārcelšanās uz Rīgu, vai armijas karjeras ;)

/pie mana apakšīrnieka pirms mēneša atbrauca meitene, ir pēc medicīnas skolas, šobrīd strādā par skrūvētāju, ir apmierināta, iepazīs apkārtni un valsti - izvēlēsies citus variantus, varbūt medicīnu.
//Kūm, ja izvēlēsies UK - brauc šurp, sākumam jumts virs galvas, ēdiens un nepieciešamā informācija tiks nodrošināta (vīns un šņabis arī būs pieejams). paskatīsies, kas un kā, mosh iepatiksies ;)
///jā, patiesībā es pārāk maz rakstu par labajām lietām te, un izceļu negatīvo, to laiks mainīt.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kreiza
2014-07-26 12:25 (saite)
Par tiem laimīgajiem un starojošajiem Latvijā- man atvaļinājums, es šobrīd esmu :))) Un domāju, ka tādu ir daudz- atvaļinājuma laikā ;D

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 12:27 (saite)
Ak, jā, saulīte arī liek starot :P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2014-07-26 12:31 (saite)
jā, saule un atvaļinājums dara brīnumus!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]vineta
2014-07-26 12:26 (saite)
Nē, šeit arī nav daudz laimīgo un starojošo, bet būt nelaimīgam arī labāk mājās :D

Starp citu, jā, varētu vairāk rakstīt par labo, jo nu...no malas jej bogu nekas labāks neizskatās. Pat sūdīgāk. Nopietni. Tik vien kā naudas mazliet vairāk un ij tad tikai mazliet.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 12:29 (saite)
Cik es esmu dzirdējusi, tiešām nav labāk. Cīņa vājprātīgākā par vietu zem saules. Drīzāk tas, ka ir ārzemēs, ļoti mobilizē, tāpēc rezultāti labāki, nekā Latvijā. No otras puses, ja Latvijā to pašu enerģiju ieliktu, cik daudz labāk mēs te dzīvotu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2014-07-26 13:00 (saite)
+ daudz!
Es vienmēr esmu par to domājusi, ka, ja visi tie, kas gatavi strādāt padsmit stundas dienā un dzīvot vienā īrētā istabiņā ar četriem poļiem un sešiem ķīniešiem, pārtiekot no džankfuda utt., to pašu enerģiju ieliktu Latvijā, mums te būtu jau gandrīz Zviedrijas IKP.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

vai tad?
[info]jan09
2014-07-26 15:17 (saite)
tad lūdzu, pastāsti sīkāk, par tām iespējām, kas LV ir radio/elektriķiem, mediķiem, dārzniekiem uc "melnajiem"?
kur ir jāieliek tā enerģija, lai LV zeltu un plauktu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2014-07-26 17:50 (saite)
Skolotaaji, medmaasas un policisti jau raujas, kur tad rezultaats?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]goddes
2014-07-26 12:55 (saite)
Laime ir pārvērtēta, kas nocērt saknē radošumu!:) (C) Es :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vineta
2014-07-26 13:01 (saite)
Jā, starp citu, bez jokiem - tehniskajiem ļaudīm tiešām ir vieglāk. Pāris man zināmi radoši cilvēki, kas tagad kvern aizjūru rūpnīcās ir radoši miruši. Un tas ir skumji. Jautājums paliek atklāts - tad kāpēc mēs vispār dzīvojam [tā patētiski raugoties visumā] :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2014-07-26 13:06 (saite)
Bez pārgudrībām dzīvojam, lai baudītu. Un ciestu, jo bez tumas gaismu neieraudzīsi - pamīšus:> Par radošumu es nemaz nejokoju, varbūt smailiji maldinoši lika tā domāt...pagpag, jāatrod viens pasens ieraksts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 13:09 (saite)
A es to teicienu vienkārši nesapratu :) Kādā veidā laime nocērt saknē radošumu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2014-07-26 13:13 (saite)
Tiešā veidā. Protams, tas viss subjektīvi, taču vairākas sakritības izslēdz sagadīšanos un paģēr likumsakarību - tā pat nav teorija, kas jāpierāda, bet aksioma, fakts.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]goddes
2014-07-26 13:09 (saite)
Nu pastarpināti, bet tuvu tēmai http://klab.lv/users/goddes/543032.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 13:13 (saite)
Izlasīju, sapratu, ko domāji. Bet cilvēks, kas nav radošs, nerealizē sevi, nemaz nevar būt laimīgs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2014-07-26 13:16 (saite)
Khmm, klišejiski, bet sava daļa tiesas varētu būt, lai gan naivi esmu pārliecināts, ka kreatīvs piemīt jebkuram.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 13:18 (saite)
Piemīt, jā, bet vai ir iespējas šo radošumu likt lietā. Un kāpēc klišejiski? Tikai tāpēc, ka Tu to tā neizjūti? Man šķiet, ka Tu vairāk runā nevis par laimi, bet par nodrošinātību, apmierinātību. Laimei tas pat ne tik ļoti ir vajadzīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2014-07-26 13:23 (saite)
Kur ir robeža starp apmierinātību un laimi? Katram jau sava laimes sajūta (nejaukt ar eiforiju). Ja es zinātu par ko runāju, tad būtu laimīgs!:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 13:30 (saite)
Vismaz es to izjūtu tā- es varu būt apmierināta ar darbu, ar ģimeni, ar to, kas man visapkārt notiek, bet nejusties laimīga, jo, teiksim, trūkst piedzīvojumu :) Patiesībā tas, par ko Tu raksti tajā linkotajā ierakstā. To, vai esam apmierināti vai nē, vairāk nosaka mūsu vērtību sistēma, kas mums šķiet svarīgi, bet to, vai esam laimīgi, tas, ko vēlās mūsu dvēsele, tas ir izjūtu līmenis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2014-07-26 13:37 (saite)
Ļoti loģiski par izjūtu līmeni, ļoti. Iesim tālāk - tīri techniski "laime" jau ir tikai vārds, kura etimoloģiju neesmu pētījis, iespējams tas pat Rainis izdomājis pamīšus "mīlestība".:> Linkotais ieraksts bija tikai ilustrācija, pie tam blāva, tam skarbajam manis izteicienam diskusijas sākumā. Grūti jau sajūtas ietērpt vārdos - tur ir kautkāda robeža.

P.S. ļoti patīkama saruna, esmu apmierināts mhh:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 13:46 (saite)
Jā, par to, ka tie ir tikai vārdi, apzīmējumi kaut kam, tam piekrītu :) Reizēm, kad jūtu, ka strīda iemesls ir dažāda attiecīgā jēdziena izpratne, tad ar to arī sāku, sak, noskaidrosim, ko tad mēs ar to vārdu saprotam ;) Bet šoreiz šķita, ka Tev var kaut ko jaunu dot tieši mana izpratne :) Ok, dodos ārā justies laimīga :))) Jauku Tev šo pēcpusdienu! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]vineta
2014-07-26 13:14 (saite)
Aha, tā viš'i , jā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

;)
[info]jan09
2014-07-26 15:19 (saite)
es centīšos ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eos
2014-07-26 12:39 (saite)
Principā gribu iekomentēt, ka šis cibiņš runā taisnību.

Tiesības dod mobilitāti. Amerikā arī lidmašīnas tiesības ir laba lieta, btw.

Pati strādāju "aprūpes jomā". Nepiekritīšu, ka labiem cilvēkiem tur nav, ko darīt. Gadrīz viss atkarīgs no darba devēja.

Ar gribasspēku un 10-16h dienā darba var ātri tikt uz augšu no nulles jebkurā valstī.



(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 12:46 (saite)
Arī Latvijā, vai ne? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eos
2014-07-26 12:47 (saite)
Atkarībā, kādā profesijā. Un no tā, cik Tu ātri māki sev saražot blatus, vai, kā mūsdienās saka - kontaktus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kreiza
2014-07-26 12:53 (saite)
Tur nu gan Tev taisnība- par to blatu īpašo nozīmi Latvijā. Citur tā nav?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eos
2014-07-26 12:56 (saite)
Harizmai ir nozīme visur. Bet - ja Tu parādi Londonā foršu Cv, Tevi ņem vairāk par pilnu kā LV.

Lv vajag gan Cv, gan kādu, kas pa telefonu bosam pirms intervijas Tevi iesaka ^^

Tam pat ir objektīvi apstākļi - cilvēki netic, ka ir iespējams nopirkt Hārvardas diplomu, bet uzskata, ka Turības diplomi iet par relatīvi lētu naudu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2014-07-26 13:02 (saite)
Turības dipomiem nevajag pat diez kādu naudu, pietiek trīs gadus paluņoties un mācēt no Atlanta iekačāt referātus.:)
No otras puses - domāju, ka Londonā Turības diploms dod tikpat maz priekšrocību kā Rīgā, ja ne vēl mazāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2014-07-26 13:48 (saite)
Atkarīgs no tā, cik ļoti konkrētajā vietā zina par LV augstskolu atsēdēšanas principu. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]begemots
2014-07-26 13:12 (saite)
"vairumam" vienmēr būs ietekme no kopējām iebūvētajām uzvedības normām.
Kamēr LV būs populāra iebūvētā norma, ka viss ir slikti, tikmēr pat miljonāri kunkstēs par grūto dzīvi.

Esmu ikdienā diezgan laimīgs, ja arī ne starojošs.

Mans brālis ir Londonā jau gadus 5+, cer pēc gadiem 3 braukt uz Latviju (viņam jāpabeidz pēdējais rezidentūras bloks; starp citu, vienā no pasaules krutākajām klīnikām, ar iespēju pēc tam tur arī strādāt tālāk). Darbs ir, nauda ir, draugu praktiski nav, savējo nav.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2014-07-26 15:11 (saite)
tas varbūt ir pašpietiekamības (vai attieksmes pret dzīvi) jautājums? tb - esi laimīgs, kāds un kur esi?
es te brīžiem pārdomāju atgriešanos, bet nav ideju, kam es tāds varētu būt vajadzīgs. normāli maksājošiem tehniskajiem kantoriem savu speciālistu pietiek, bet nemaksājošie mani neinteresē ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]begemots
2014-07-26 23:22 (saite)
nē, es vienkārši norādu uz to, ka katram ir sava personiskā pieredze.

kamēr tu saki, ka tev (Anglijā) ir labāk, es varu tikai priecāties.

kad tu saki, ka šeit visiem ir sliktāk (kas zināmā mērā būtu tā kā nojaušams no tevis rakstītā), tas ir diezgan smieklīgi un vairāk izklausās pēc mēģinājuma kaut kā nez kāpēc attaisnot savu aizbraukšanu, kaut gan gan tu, gan es labi saprotam, ka šādi attaisnojumi nav vajadzīgi -- lai taču katrs dzīvo, kur viņam labāk.

gribu vēl tikai piebilst divas lietas.

pirmā, ka vēl viena no atšķirībām starp LPSR un atjaunoto LR, kuru tu piemini vienā no saviem nākošajiem ierakstiem, ir tā, ka atšķirībā no LR, tāda iespēja aizbraukt un strādāt Anglijā LPSR laikos būtu bijusi diezgan nereāla, lai neteiktu vairāk. :)

otrā, ka ir diezgan tipiski, ka tas laiks, kur aizrit jaunība, šķietas esam viens no labākajiem un iespējām bagātākajiem. man izskatās, ka tas lielā mērā ir jaunības vairāk, nekā konkrētās zemes nopelns.

kā piemēru tam varu minēt savu radinieku no sievas puses, puisi ar "zelta rokām" elektronikas jomā. Viņam ir kādi gadi 24-25, viņš strādā vienā no tām vietām, kur nes (tipiski uz garantijas) remontu visu sadzīves elektroniku, ir nesen kļuvis par nodaļas vadītāju. Alga viņam un sievai, protams, nav Anglijas līmenī, bet arī vajadzības nav gluži pēc jauna BMW un briļukiem. Cilvēkiem ir savas problēmas, naudas nav diez ko daudz, bet viņi ir jauni, dzīvo ar gandarījumu un redz, kā uzlabot savu dzīvi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]jan09
2014-07-27 05:05 (saite)
es piekrītu, ka katram ir sava personiskā pieredze.
nē, es neapgalvoju, ka visiem LV ir sliktāk, man žēl, ja mani tā saprot, kaut gan slikto piemēru ir simtiem, īpaši perifērijā, īpaši šobrīd...
atšķirība starp LPSR un šodienu ir tāda, ka man tad nebūtu vajadzējis braukt uz ārpusi, izņemot DDR un Savienību, un profesionālajā jomā būtu bijis interesantāk.
pēdējās rindkopas piemērs - ja man atteiks visi citi kantori, ieskaitot fūru/busu operatori - iešu uz reģionālo elektronikas remonta centru, pieredze, kvalifikācija atļauj, būs līdzīgs ienākumu līmenis, bet mani tas vairs NEinteresē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]auksts_entelekt
2014-07-26 14:49 (saite)
paldies par šo ierakstu!
nē, šis nemaz nav mans komentārs, jo kā lai es nokomentēju, ka patrepē, kur dzīvoju ar 6 poļiem, nav interneta..un arī siltais ūdens mums nav. Nevajag ari, jo tā pat visu laiku esam darbā - rūpnīcā šķirojam naglas. Šodien bija ļoti laba diena, no KUNGA saņēmu tikai desmit pletnes cirtienus

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

npk
[info]jan09
2014-07-26 15:07 (saite)
man jau ir izstrādājusies Pavlova suņa reakcija uz tēmām par aizbraucējiem ;)
nu un sakrājusies neliela pieredze, kā sākt dzīvi svešā valstī...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]begemots
2014-07-26 23:27 (saite)
:)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Xe1a1wHxTyo#t=110

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hessin
2014-07-26 17:54 (saite)
kur tās meitenes runā?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2014-07-26 18:49 (saite)
nu vairs nekur - laikam izdzēsta diskusija...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]hessin
2014-07-27 02:47 (saite)
Ekhhh, labi, ka zēni neko nedzēš

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?