smadzeņu darbības blakusprodukts
Replying To 
28th-Oct-2015 05:00 pm
Lai bērniem apskaidrotu fotosintēzes būtību un saknē izsistu ārā no galvām ideju, ka augi ieelpo co2 un izelpo o2, es lietoju cepumiņu kā "organisko vielu/barības vielu" aizstājēju.

Sak, cilvēki cepumiņus bāž mutē un ēd (uz tāfeles uzzīmē stick man un cepumu)
Bet augi cepumiņus ražo paši. (CO2 + H2O = barības vielas(atkal cepuma zīmējums) + O2)

Nu, un 7. klasē, kad mēģinu ieskaidrot atšķirības starp dzīvo organismu grupām, es stāstu, ka dzīvnieki aktīvi uzņem pārtiku (bāž mutē cepumus), augi ražo barības vielas paši (taisa savus cepumus) un sēnes barības vielas absorbē ar visu virsmu (vārtās cepumos)
Reply Form 
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.
This page was loaded May 23rd 2024, 4:55 am GMT.