Nepabeigtā dienasgrāmata


8. Decembris 2008

(bez virsraksta) @ 22:09

visprovinciālākais gadījumā ar Slaktera interviju ir Vistautas Kauns par to, Ko Par Mums tagad Padomās Citas Valstis. gribat zināt patiesību? visiem citiem ir pie vienas vietas, kāds ir mūsu finanšu ministrs. pamēģiniet atcerēties, kad jūs esat ieraudzījuši televizorā kādu citas valsts finanšu ministru un kaut jel ko par padomājuši par viņa angļu valodas zināšanām vai šlipsi
 

Comments

 
From:[info]driznaks
Date: 8. Decembris 2008 - 22:15
(Link)
BBC intervijā redzēju Lorentu Nkundi.

Gan ne finanšu ministrs, bet partizānu ģenerālis, taču brilles izvēlas vareni.
[User Picture Icon]
From:[info]skuka
Date: 8. Decembris 2008 - 22:15
(Link)
it kā tev taisnība, un tomēr nē. jo ne jau tas ir svarīgi, ko padomāja itāļu frizieris, bet itāļu investors. kurš skatījās. Un kura priekšā ir kauns. un jeu par šlipsi un ne par agķu valodas zināšanām.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 8. Decembris 2008 - 22:18
(Link)
varētu domāt, ka latviešu tautai rūp itāļu investors! latviešu tauta tādus itāļu investorus, kas te iegulda naudu, lai pēc tam uzvārītos uz mūsu rēķina, labprāt uzspraustu uz mieta
[User Picture Icon]
From:[info]thief
Date: 9. Decembris 2008 - 09:58
(Link)
Tautai nerūp. Toties uzņēmējam, kuram ir nepieciešami līdzekļi uzņēmuma attīstīšanai, tas ir visai svarīgi. It īpaši pašlai, kad kredītu bankās var dabūt tikai ar visai nepatīkamiem nosacījumiem.
From:[info]divi_g
Date: 8. Decembris 2008 - 22:16
(Link)
Hmm. Kad pirms daudziem gadiem mācījos Albionā, pabiju lekcijā pie kāda ilggadēja parlamenta deputāta, kura stāžs bija padsmit gadi. Vecis bija fascinējošs: uzkumpis, ar pudeļu stiklu brillēm, izspūris - vispār atgādināja drīzāk pustraku fiziķi, nevis deputātu.
Tiesa, runāja diezgan sakarīgi un pārliecinoši.
[User Picture Icon]
From:[info]slepkava
Date: 8. Decembris 2008 - 22:17
(Link)
tas jau nemaina to ka viņš tajā intervijā izskatījās tāpat pēc tefteļa
[User Picture Icon]
From:[info]skuka
Date: 8. Decembris 2008 - 22:18
(Link)
lūk, šī norobežošanās no "provinciālās tautas" vai "provinciālajiem politiķiem" arī ir viena no nelaimes saknēm. jo visi labie ir tur ārā. mums ar to nev nekāda sakara? pie tam, pats galvenais, mēs neesam provinciāli. vai ne? tu un es? vai tikai tu?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 8. Decembris 2008 - 22:19
(Link)
kamon, es taču par sevi runāju un savu kaunu! vai pat arī to es nedrīkstēšu?
[User Picture Icon]
From:[info]skuka
Date: 8. Decembris 2008 - 22:23
(Link)
ai, mums laikam sajuka kauns, mans un tavs. piedod:) viss ir labi, es tevi mīlu.
[User Picture Icon]
From:[info]bez4pieci
Date: 8. Decembris 2008 - 22:24
(Link)
vēlams kaut kur ievietot personas vietniekvārdu, lai foršāk )
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 8. Decembris 2008 - 22:25
(Link)
es sevi neatdalu no vistautas. tas man katreiz ir jāatkārto?
[User Picture Icon]
From:[info]skuka
Date: 8. Decembris 2008 - 22:28
(Link)
Jā. Jo tas vienmēr aizmirstas.
[User Picture Icon]
From:[info]bez4pieci
Date: 8. Decembris 2008 - 22:33
(Link)
tev kā veģetārietim (tu taču esi, vai ne?) rīgā vajadzētu būt pieradušam atkārtot zināmas lietas ;)
[User Picture Icon]
From:[info]bez4pieci
Date: 8. Decembris 2008 - 22:21
(Link)
nez, varbūt kādam arī ir kauns no citām valstīm, taču mani tomēr vairāk uztrauc ne jau šlipse un angļu valoda, bet aizdomas, ka slakteris, būdams absolūti nekompetents lohs ar noslieci uz alkoholismu, ir tikai un vienīgi grēkāzis.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 8. Decembris 2008 - 22:23
(Link)
nav viņš ar noslieci uz alkoholismu, vienkārši tāda fiziognomika, nu, ir cilvēki, kas rausta valodu, ir cilvēki, kas dumji smīn, kad runā un pavelk līdzskaņus
[User Picture Icon]
From:[info]bez4pieci
Date: 8. Decembris 2008 - 22:28
(Link)
piedošan, zināju jau, ka uz šo uzraušos. komplektā ar viņa teiktā saturu, viņš ir ģeniāls simulētājs.
[User Picture Icon]
From:[info]mr_brightside
Date: 8. Decembris 2008 - 22:39
(Link)
esmu dzirdējis, ka valdībā tagad visi smejoties, ka Slakteris aiz stresa sācis normāli iekapāt. Tā nav taisnība tātad?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 8. Decembris 2008 - 22:46
(Link)
"visi smejoties" un "patiesība" bieži vien ir dažādas lietas
[User Picture Icon]
From:[info]mr_brightside
Date: 8. Decembris 2008 - 22:48
(Link)
es zinu, tāpēc pajautāju.
bet viņi nesmejas "ka", bet "par".
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 8. Decembris 2008 - 22:51
(Link)
nu, ja godīgi, tad es nezinu par to, kas noticis pēdējā gada laikā
[User Picture Icon]
From:[info]mr_brightside
Date: 8. Decembris 2008 - 22:49
(Link)
tu vēl pasaki, ka viņam nav zaļā karotīte
From:[info]sileens
Date: 8. Decembris 2008 - 22:26
(Link)
ko tu te par svešzemju ministriem
ja mūsējais tirliņš nebūtu uzstājies ārzemju televīzijā, lielākā daļa tagadējo dirsēju pat nezinātu kas ir latvijas finanšu ministrs
[User Picture Icon]
From:[info]alefs
Date: 8. Decembris 2008 - 22:45
(Link)
Tādā gadījumā Slakteris labi strādā ar publiku.
[User Picture Icon]
From:[info]liene
Date: 8. Decembris 2008 - 22:50
(Link)
+1
[User Picture Icon]
From:[info]thief
Date: 9. Decembris 2008 - 10:00
(Link)
Par labu valdnieku tauta zina tikai to, ka viņš ir!
Lao-Dzi! (LOL remix)
[User Picture Icon]
From:[info]maarinja
Date: 8. Decembris 2008 - 22:34
(Link)
+5
[User Picture Icon]
From:[info]analgiins
Date: 8. Decembris 2008 - 22:44
(Link)
mani vairāk satrauc kāds āpsis mums finanšu sektoru vada.
[User Picture Icon]
From:[info]zupcis
Date: 8. Decembris 2008 - 22:50
(Link)
Nevajag jau uz šo situāciju skatīties kā sliekai uz nirvānu. Neba jau parasto plebeju kā mēs viedoklis šeit ko ietekmē. Nopietno ģēlu bīdītāji tagad (iespējams, nezinu, nerubīju fišku, minu) uz mūsu amatpersonām skatās kā uz literāro trešo brāli. Un tieši vai netieši, tas var ietekmēt arī parasto mirstīgo dzīvi.
[User Picture Icon]
From:[info]aleja
Date: 8. Decembris 2008 - 22:53
(Link)
man nav kauns, nesaprotu, par ko visi cepas
[User Picture Icon]
From:[info]icetea
Date: 8. Decembris 2008 - 23:04
(Link)
a man jau viņš šodien tāds dīvaini cilvēcīgs pat šķiet :)
[User Picture Icon]
From:[info]artis
Date: 8. Decembris 2008 - 23:06
(Link)
From:[info]neesmusuns
Date: 8. Decembris 2008 - 23:15
(Link)
tas ko viņš teica nevis kā teica- blabllblala aizmirsu par ko runāju kāds bija jautājums
[User Picture Icon]
From:[info]barvins
Date: 8. Decembris 2008 - 23:20
(Link)
From:[info]ierindnieks
Date: 8. Decembris 2008 - 23:24
(Link)
Manuprāt, vislielākais cepiens jau par saturu, kas diezgan skaidri parādīja, ka nav nekādas saprašanas un zināšanu par notiekošo. Un forma, tur vispār nav daudz ko domāt, vairāk kā vāji.
[User Picture Icon]
From:[info]prtg
Date: 9. Decembris 2008 - 01:47
(Link)
Gribi zināt patiesību? Slakteri vērojot, atcerējos par PSRS laikā rādītajiem Āfrikas valstu vadītājiem, kas kaut ko stundām ilgi murmulēja nodūruši galvas papīros. Man toreiz bija neērti par viņiem un viņu pilsoņiem.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 9. Decembris 2008 - 08:03
(Link)
okei, pamēģināsim otrādi - skatoties uz Bušu, tev nav neērti par amerikāņu tautu? skatoties uz Sarkozī - par frančiem? skatoties uz Medvedevu - par krievu nāciju? ir kāds politiķis, kuru ieraugot televizorā, tu nodomā - redz, kādi malači tie viņa tautieši!
[User Picture Icon]
From:[info]thief
Date: 9. Decembris 2008 - 10:05
(Link)
Cienītais - Sarkozī Tev pogas izgriezīs tā, ka nemetās. Aiz Buša stāv tādi breintanki ka bail. Medvedevs šajā sarakstā vispār iekūlies nejauši, jo viņš nav Krievijas vadītājs (man šķiet, ka šeit bija mēģinājums nosaukt dažu valstu līderus)
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 9. Decembris 2008 - 10:09
(Link)
es jau te netaisos ar Sarkozī cīkstēties, vienkārši viņš ir smieklīgs, tāpat kā Bušs. taču pasmejoties par kādu ārvalstu politiķi, es sliktākajā gadījumā nodomāju - re, kā šiem nav paveicies, taču es to neeksplicēju uz pašu valsti vai tautu. tāpēc arī uzskatu, ka Slaktera izgāšanās nav nodarījusi kaunu Latvijai, bet tikai viņam pašam
[User Picture Icon]
From:[info]thief
Date: 9. Decembris 2008 - 10:16
(Link)
Doma skaidra, taču mana pieredze liecina, ka pārsvarā cilvēki domā savādāk. Kad vasarā ceļojos pa Eiropu, lielākā daļa satikto amīšu, ja saruna nonāca līdz politikai, agrāk vai vēlāk atvainojās par Bušu un teica, ka ne jau visi amerikāņi ir tādi. Un tas, man šķiet, liecina, ka viņiem šo tekstu regulāri nākas atkārtot. Vnk kamēr mēs LV, mēs šo jautājumu nedzirdam.
Starp citu - nav kur redzēta ārvalstu reakcija uz šo intervija. Vieglā, ātri izlasāmā formātā.

p.s. atvainojos par jēdzienu pi**nu, taču kādā kontekstā Tu lieto "eksplicēt"?
[User Picture Icon]
From:[info]prtg
Date: 9. Decembris 2008 - 11:19
(Link)
Normāla reakcija vieglā, ātri izlasāmā formātā varētu būt tāda, ka SVF funkcionāri, kad viens pēc otra šo sižetu būs noskatījušies, nekādu piķi mums neiedos. Ja iedos, tad neapskaužu to, kā viņi paskaidrotu citu valstu valdībām tik dīvainus tēriņus globālās krīzes laikā
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 9. Decembris 2008 - 12:37
(Link)
lietoju nepareizi, tev taisnība, nevar teikt - "eksplicēt uz", eksplicēt var ideju, ka "visi latvieši ir stulbi", par piemēru ņemot atsevišķus to pārstāvjus
[User Picture Icon]
From:[info]thief
Date: 9. Decembris 2008 - 14:28
(Link)
Šoreiz gan runa bija nedaudz par citu. "eksplicēt", ja skatāmies pēc Tildes:
- Izcelsme - latīņu explicatio ‘izskaidrošana’.
Man šķiet, ka Tu runā par ekstrapolēšanu - secinājumu, balstītu uz ierobežotu datu apjomu paplašinot uz visu attiecīgo kopu.


From:[info]tiesibsargs
Date: 9. Decembris 2008 - 12:34
(Link)
nav jau vairs nemaz tik smieklīgi, komrād...
[User Picture Icon]
From:[info]prtg
Date: 9. Decembris 2008 - 11:14
(Link)
Man nav TV jau 16 gadu, bet pieņemu, ka pārraides Internetā arī skaitās. Dēļ Buša noteikti ir neērti amerikāņu tautas vietā. Sarkozī neesmu redzējis. Redzot Medvedjevu, par krieviem man ir raizes, kā arī par to, ka mums ar viņiem ir robeža. Man ir prieks un lepnums par skandināviem un kanādiešiem. Der?
From:[info]nord
Date: 9. Decembris 2008 - 11:57
(Link)
es arī varētu lepoties ar skandināviem un kanādiešiem, jo nekad viņus neesmu redzējusi.
[User Picture Icon]
From:[info]prtg
Date: 9. Decembris 2008 - 12:47
(Link)
Rāda jau tikai lielākos grēkāžus, ziņas godīgajiem slikti pārdodas, bet godīgie paši iekļūšanas ziņās dēļ nez kādēļ nepārdodas.

Pētera Hēga "Nakts stāsti" diezgan labi raksturo skandināvu (nu labi, dāņu) attieksmi pret politiķiem, politiķu attieksmi pret valstiskajām vērtībām. Tieši ar valsts kā vērtības izpratni.

Kanādā (Otavā) biju pirms gada, tur uz ielām vienkārši ir neskaitāmi pieminekļi ar pateicībām gan politiķiem, gan citāda veida tautas kalpiem, gan vienkārši demokrātijai un cilvēktiesībām kā vērtībām, kuras ir jāapzinās.
[User Picture Icon]
From:[info]laboratorija
Date: 9. Decembris 2008 - 10:27
(Link)
Tev jāiet par patiesības ministru.
From:[info]nord
Date: 9. Decembris 2008 - 11:55
(Link)
naks citi sūdi, šitie sūdi aizmirsīsies

Nepabeigtā dienasgrāmata